olaan oltu tai oltiin 6 vuotta yhdessä, rakastin rakastan yhä miestäni vaan on ilmennyt että hänellä on ollut muita suhteita melkein koko ajan,ensimmäisen kerran sain asian tietooniv.2007 kun puhelinerittelyyn(minun nimissäni oleva liittymä) alkoi olla samaa numeroa alituiseen ja selvenihän se että nainenhan se oli,no se loppu mutta heti alkoi toinen ja taas puhelinerittelyssä sama numeron alku toistamiseen hän sanoi sen olevan yksi pekka vaan minun oli pakko kattoo kännykästä koko numero ja nainenhan se oli ja annoin kuulla että tiedän.mutta se jatkui aina vaan ja sitten toukokuussa 2008 hän lauantai-iltana lähti pyöräilemään muka saunan jälkeen ka arvasin missä hän oli.seuraavalla viikolla soitin kyseiselle naiselle ja kysyin mistä on kysmys,hän sanoi että mieheni oli sanonut häntä upeaksi naiseksi ja että rakastaa häntä.nainen on kohta 60 ja mieheni 45,ja hän jatkoi ettei ole vielä päässyt entisestäkään eroon ja ettei minun mieheni ole hänen tyyliään.kuitenkin suhde jatkui mieheni kielsi kaiken mutta puhelujen kesto alkoi olla jo tuntia.sitten muutimme erilleen toukokuussa 2008 heti sen vuerailun jälkeen hankimme hänelle oman asunnon että oltaisiin vielä ikäänkuin yhdessä mutta asumme erilleen.sitten se vasta naisten iskeminen alkoi,ja puhelinsuhde naisiin jatkui ja jatkuu.kaikki kelpaa.nyt ennen joulua mies ilmoitti että on mennyt kohloihin tämän naisen kanssa sanoin heti että onko se äitisi kun mies on kasvanut ilman vanhempia lastenkodissa ja sijaiskodissa,masennuin koska en voinut enkä voi käsittää miksi näin tapahtui.mies käy joka päivä luonani,aamulla syömässä puuron, minä teen eväät,viikonloppuna ruoat.Olen toivoton mitä tässä tilanteessa pitää tehdä olen yrittänyt sanoa että meidän pitäisi tehdä lopullinen ero vaan ei se onnistu,jossain vaiheessa oli viha ja kosto ajatuksissani,käyn juttelemassa ammattiauttajan luona,monent sanovat että ajan kanssa ja hänen entinen vaimonsa snoo minulle että mies haluaa istua kahdella pallilla.ja mies hyötyy minusta kun ymmärrän hänen surkeaa lapsuuttaan jne.mutta olen mennyt niin rikki etten jaksa ajatella kuin tätä hetkeä.tunne-elämä on pirstaleina.
en ymmärrä
3
480
Vastaukset
- ei tuollainen ole enää suhde
miksi sä oikeasti paapot enää tota miestä?
lopeta se eväiden ja puuron laittaminen, sano sille että jos on kerta uusi nainen hänellä niin syököön puurot siellä ja teetättäköön eväät uudella emännällä, sinä et aio niistä olla enää vastuussa..
ties vaikka sunkin elämääs löytyisi uutta sisältöä kun pääset "aikuisesta kakarasta" eroon..
pistä miehelle myös porttikielto, ei tarvi käydä, eikä saa käydä kylässä, ei ne minunkaan eksät kyläile mun luona koska en anna kyläillä, kerta molemmilla uusi elämä ja ollaan erottu niin ei ole asiaa enää meikäläisen luo.
ihmettelen miten olet sietänyt tollaista hyväksikäyttöä, nyt se ukko pellolle lopullisesti, ja aloitat uuden oman elämän johon tuo mies ei kuulu, ja unohdat miehen ja miehen uuden "äidin".ala harrastamaan jotain uutta ja kivaa, hanki energiaa elämääsi vaikka liikunnasta..liikunnalla unohtaa myös aika hyvin kaiken paskan kun saa turhautumat purettua hyvin hikiseen juoksuun ja stepperillä polkemiseen..uinti on aikas rentouttavaa kanssa..voi vain keskittyä itseensä.. - asiassa ole
tämä kyseessä:
"mies käy joka päivä luonani,aamulla syömässä puuron, minä teen eväät,viikonloppuna ruoat."
Aikamoinen sosiaalipummi mies on. Ja toiselta naiselta taas saa jotain toista.
Lopeta aikuisen miehen paapominen! Sitä se hakee,eikä mitään muuta. Normaali aikuinen ihminen antaa takaisin päin toiselle jotain. Eikä leikkisi kahdella naisella.
Hän vaan saa ilmaiseksi teiltä asioita. ja te tyhmänä annatte ja ihmettelette mistä on kyse.
Herää nyt ja heivaa tollanen mies! - JS.
Eli rakkauden takia olet valmis kestämään tuota paskaa miehen puolelta? Hän ei selväsikään välitä ainakaan susta enää. Teot kertoo sen kaiken. Eikö sulla muka ole yhtään taustajoukkoja? Perhettä, sisaria, veljiä, ystäviä, sukulaisia, jotka voivat autella sua tässä "ongelmassa"? Sun ei ole mikään pakko avata hänelle enää koskaan ovea, eikä vastata puheluihin ja tekstareihin. Jos se alkaa uhkailemaan, niin menet sitten poliisin juttusille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461