Olen saanut useammasta keskustelusta sellaisen kuvan, että sellainen mies, joka on ujo, ei ole naisille mies. MITÄ HELV....?!
Ketään ei voi syntyessään päättää millaiseksi muotoutuu. Tietysti lapsuuden aikana voi kehittyä ns. ujoudesta pois, mutta se taas on vaikeaa lapsen itse tajuta, ehkä enemmänkin aikuisten huolehdittavana. Silti, osa ei ole niin esittäjä-tyyppiä, että on mielellään huomion keskipisteenä. Joillekkin se tulee luonnostaan, muistan hyvin kuin jo ensimmäisellä luokalla jotkin eivät yhtään pelänneet esiintyä joulunäytöksissä, toiset taas olivat paskoa housuun.
Myönnän olevani hieman ujo, mutta ujous kyllä katoaa nopeaan tahtiin kun tutustun toiseen. Silloin ei ujoudesta ole tietoakaan. Siltikään en ole MIES, koska omaan pientä ujoutta alkuun (esim. saatan punastua). Naiset eivät kiinnostu, pitävät naisena/homona/jotain siltä väliltä. Ajatteletteko kenties :"Voi kuinka hyvännäköinen, mukava, fiksu, älykäs, rikas, seksikäs, herttainen, luotettava, ujo, hauska....Ujo? Voi vittu, antaa ämmän olla!" Eli kaikki kusipäiset, ylimieliset pelimiehet ovat MIEHIÄ isolla M:llä, koska he eivät pelkää tekevänsä itsestään pelleä..
Sanotaanko sitten, että puheliaat/rohkeat ämmät eivät ole naisia, vaan jotain kenialaisia urospuolisia mölyapinoita?
Ensimmäistä kertaa meni suorastaan hermot.
Käsittämätön logiikka
18
1903
Vastaukset
- ................
Luulisin, että tuo katkera ja vi.. mainen luonteeesi on suurempi este naisensaannillesi, kuin ujous.
- .-.-.-
Hauska, miten pieni kritiikin antaminen on aina kuva luonteesta. Taas tätä naisen logiikkaa...
- ja vellit sekaisin.
VITTU VOISITTEKO LUOLAVITUT LOPETTAA TUON PUUROJEN JA VELLIEN SEKOITTAMISEN!? ASIAT ASIOINA, JA ASIATTOMUUDT SITTEN IHAN SELLAISENAAN? Pikkaisen olette vitusta revittyjä vittuja. Jos mies sanoo että häntä on kohdeltu vittumaisesti naisten taholta, niin siinä ei auta kikkailla jotain naisellista psykopaskaa. Olette kohdelleet huonosti, ja se siitä. Se siitä. Ei siinä ole mitään selittelyn varaa.
- kertoo siitä luonteesta
.-.-.- kirjoitti:
Hauska, miten pieni kritiikin antaminen on aina kuva luonteesta. Taas tätä naisen logiikkaa...
eli kun mies käyttää sanoja ämmä, vittu ja helvetti jne. - niin se kertoo hänen asenteestaan naisia kohtaan.
Kun nainen on miehelle vittu ja ämmä, niin siinä kohdin tuskin UJOUS on se este parisuhteelle (fiksun) naisen kanssa. - huonosti
ja vellit sekaisin. kirjoitti:
VITTU VOISITTEKO LUOLAVITUT LOPETTAA TUON PUUROJEN JA VELLIEN SEKOITTAMISEN!? ASIAT ASIOINA, JA ASIATTOMUUDT SITTEN IHAN SELLAISENAAN? Pikkaisen olette vitusta revittyjä vittuja. Jos mies sanoo että häntä on kohdeltu vittumaisesti naisten taholta, niin siinä ei auta kikkailla jotain naisellista psykopaskaa. Olette kohdelleet huonosti, ja se siitä. Se siitä. Ei siinä ole mitään selittelyn varaa.
kohtelemista, jos valikoi keiden kanssa on lähemmissä tekemisissä. Milloin te pakkien käsittelemiseen kyvyttömät tajuatte sen? Mitä vitun syyllisyyttä siitä pitäisi tuntea, jos EI VAAN KIINNOSTA...
- voimakkaasti vihaa
tippaleipäaivoja kertoo itsetunnossa olevan jotain viilattavaa. Esim tästä saa hyviä kiksejä:
snowkite slams
http://www.youtube.com/watch?v=RyaY4SJFwuc - Michiko_
ovat osittain synnynnäisiä, siinä olet oikeassa. Tuolla hieman aiheesta:
"Sanoja temperamenttinen ja temperamentti käytetään usein arkikielessä kertomaan, kuinka joku on räiskyvä ja ilmaisee itseään voimakkaasti. Kuitenkin sana temperamentti kuvaa kaikenlaisia synnynnäisiä käyttäytymis- ja reagointityylejä: yksi on luonnostaan rauhallinen, toinen vilkas, yksi ilmaisee itseään voimakkaasti, toinen hillitymmin, yksi haluaa vielä pohtia ja harkita, kun toinen jo toimii."
http://vanhemmat.mll.fi/lapsi_kasvaa_ja_kehittyy/jokainen_on_yksilo.php
Itse olen selkeästi rohkeampi lähestymään toisia ihmisiä kuin mieheni, joten minä iskin hänet. Yksinkertaista, rakkaat Watsonit. Kiltit miehet ovat paaaljon parempia kuin rentut. - minä en.
"Olen saanut useammasta keskustelusta sellaisen kuvan, että sellainen mies, joka on ujo, ei ole naisille mies."
Olet saanut jotenkin väärän kuvan. Mies se on ujokin mies, ei vaan niin haluttava mies. Pitää varmaan muistuttaa, että ujon vastakohta ei ole sitten sikailija. - ......
Ei ole väliä onko mies ujo vai ei, kunhan edes jotain puhuu alussa ettei itse ole äänessä koko aikaa.
- höpöhöpöhöpöhöpö
Näitä lapsellisia ja puusilmäsiä väitteitä kuulee täällä, muutenkin niin negatiivisella keskustelufoorumilla silloin tällöin ja sehän on kyllä täyttä sontaa.
Todellakin kyse on SUN KÄSITYKSESTÄS eli ei faktasta eikä sinnepäinkään.
Jos eläisit tosielämässä etkä täällä palstalla saattaisit havaita, että suurinosa täällä vallitsevista yltiönegatiivisista käsityksistä on sontaa ja vain harva mitenkään järkeviä väitteitä.
Tää on todella provoja ja yleistystä, negatiivista ja valheellista lietsomista täynnä, ja sä nyt näytät liittyneen siihen sarjaan. No, kai se tekee susta onnellisemman ja tyytyväisemmän, lisää itsevarmuutta ja hyvää mieltä.
What ever.- puhuisit asiasta?
Kuinka vaiketa on puhua asiasta? Vittu säkin paasaat asian vierestä. Puhu asiasta, ota kantaa. Älä julista. VITTU SAATANA!!!!
- päinvastoin....
Minusta on oikein ok, jos mies on vähän ujo. Olen itsekin. En tykkää äänekkäistä ja itseään täynnä olevista miehistä. Nyt vaan juttu on niin, että myös tämmöiset ujommat typykät jäävät seinäkukkasiksi, kun miesten huomio kiinnittyy noihin itseään enemmän esille tuoviin naisihmisiin. Niihin, jotka mielellään esittivät jotain koulun joulujuhlissa...
- häränpaskaa...
Paskan marjat!
- ..........
häränpaskaa... kirjoitti:
Paskan marjat!
Koska ihan tämän perusteella en vielä saanut kiinni siitä, miksi ajattelet näin...
- kaikkia vastauksia
häränpaskaa... kirjoitti:
Paskan marjat!
mutta sen verran kommentoin kuitenkin että olisi ehkä syytä miettiä missä se todellinen syy on ettei naiset syty. Tuskin se on siinä ujoudessa, ainakaan yksistään. Voi olla tuo asennevika jota voisi hieman hioskella. Mutta jos olet päättänyt että se on yksistään ujous niin voithan jääräpäisesti pitää siitä kiinni ja olla ilman naista jatkossakin. Ja katkeroitua yhä enemmän.
- eivitutatsat..
kaikkia vastauksia kirjoitti:
mutta sen verran kommentoin kuitenkin että olisi ehkä syytä miettiä missä se todellinen syy on ettei naiset syty. Tuskin se on siinä ujoudessa, ainakaan yksistään. Voi olla tuo asennevika jota voisi hieman hioskella. Mutta jos olet päättänyt että se on yksistään ujous niin voithan jääräpäisesti pitää siitä kiinni ja olla ilman naista jatkossakin. Ja katkeroitua yhä enemmän.
Ettekö tajua? :D
Ei kyse ole siitä, ettei naiset syty minulle! Vaan siitä, että naisten mielestä ujot miehet ovat vastenmielisiä, oksettavia, epämiehiä..
- -nainen---
Ja muista että ei ole vain kahta lajia : ujo tai kusipää pelimies. On myös miehiä siltä väliltä. Ja ne on kivoja. Mun mielestä.
- mieltä olen
siinä asiassa, että isoon ääneen porukassa kalkattavat naiset ovat todellakin jotain kammottavaa.
sä olet törmännyt vähemmän fiksuihin naisiin. ei kuule sieltä baarista löydy muuta kuin näitä jotka hakevat huomiota tai ovat muuten vaan pinnallisia.
ihan aidosti fiksut naiset ei katsele näitä pelimiehiä. ihmisestä saa jonkin verran selville, kun seurailee missä sen katse vaeltelee. esim. yksi ex-poikaystäväni tapailun alussa seuraili vaivihkaa meneekö katseeni mustiin miehiin. paljasti asian seurustelun kuluessa. ja olin muuten saanut puhtaat paperit. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946