Siitä on jo kahdeksan vuotta aikaa ja tiedän että on älytöntä roikuttaa itseään muistoissa ikuisesti, mutta sitä naista en vaan pysty unohtamaan. En millään. Tämän miehen sydän on edelleen palasina.
Menin opiskelemaan uuteen paikkaan jossa tapasin hänet. Hän oli enemmän kuin ikinä voin naisesta kuvitella. Minun ikäiseni, fiksu, avoin, iloinen, ystävällinen, hymyilevä, kaunis, pitkähiuksinen, tyylikkäästi pukeutuva, hoikka mutta muodokas, oikea joka pojan unelmatyttöystävä. Hän asui siskonsa kanssa kahdestaan kaupungin korkeimman mäen päällä melkoisessa kartanossa, hänen vanhempansa olivat liike-elämän johtotehtävissä ja asuivat Los Angelesissa. Hän eli täysillä ja säästelemättä, kuitenkin nöyrästi ja aina toiset huomioiden. Sellaista elintason ja onnellisuuden yhdistelmää en ole muualla nähnyt.
Yhteinen aika jäi kuitenkin lyhyeksi. Miehiä tunki väliin joka suunnasta ja pitkään emme välittäneet, mutta lopulta minulta paloi hermot. Hän kuului niihin naisiin, jotka eivät saa miehiltä sekunnin rauhaa. Eri teille lähteminen oli yhteinen päätös, mutta sen jälkeen en ole elänyt enkä tule elämään mitään yhtä onnellista. Se olisi käytännössä ja myös tilastollisesti mahdotonta. En pääse yli siitä, että olen vieläkin ihastunut häneen, vaikka hänellä on jo lapsia toisen miehen kanssa. Aina joutuessani ajamaan hänen kotitalonsa ohi ajattelen, miten onnellista meillä olisi yhdessä. Elämä ei vaan tunnu jatkuvan ilman häntä. Ei millään.
Sanokaa, miten tästä pääsee eteenpäin. Kiitos.
Miehen sydän palasina!
4
877
Vastaukset
- siljamaria
Kulutat oman elämäsi loppuun haikailemalla menneitä. katsele ympärillesi ja löydät jonain päivänä varmasti jonkun ihanan ihmisen, joka rakastaa sinua ja on sinua varten. Ihminen, jonka syliin voit sukeltaam ja jonka suudelmiin hukkua. Itse ainakin toivoisin. En tiedä miten ihmissuhteista selvitään, oma sydämeni on revitty ja raiskattu. Kun tulin tänään kotiini tuskin jaksoin nousta portaita. Kaikki mitä näen muistuttaa hänestä.
- Yksinäinen-82
Olisi kiva vaihtaa jatuksia kanssasi...?
- Kaikkea hyvää
Kun olen joutunut luopumaan itselleni rakkaasta miehestä toisen naisen takia olen ajatellut näin "Rakastan häntä niin PALJON, että kykenen ajattelemaan hänen parastaan ja annan hänen mennä" Silti yhä edelleen rakastan tätä kyseistä miestä ja hänellä on aina paikka sydämessäni, mutta koska rakastan häntä en halua sotkea hänen elämäänsä, koska toivon hänelle pelkkää hyvää.
Tiedän että hänkin piti minusta. Hänen rakkautensa oli kallein aarteeni ja säilön sen sydämessäni kuolemaani asti. - näin se on
Se on kuten laulussa lauletaan "when you're in love with a beautiful woman, it's hard" Tottakai kaikki haluaa kedon kauneimman kukkaisen itselleen. Se on loputon selviytymiskamppailu muiden urosten kanssa. Kaunista naista ei ole koskaan helppoa rakastaa.
Ainoa mitä voi tehdä, on hyväksyä se tosiseikka että kaikki hyvä loppuu aikanaan ja tässä ei ole poikkeuksia. Voi olla että et löydä ketään hänen veroistaan, mutta mitä sitten. Maailma on täynnä hyviä naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862