Osaako kukaan neuvoa että mitä pitäisi syödä että kynnet vahvistuu?kun joku neuvoo lisäämään kalkin syöntiä, mut eihän kynnessä ole kalkkia, luissa on.
heikot kynnet
3
478
Vastaukset
- kynteen
Itselläni on liuskottumisongelma ja mikään ei tunnu auttavan. Olen lukenut kuitenkin, että kalkki-kynsilakka vahvistaisi...
Itse ostin Mavalan 2-vaiheisen kynsilakan, jossa on nailonkuituvahvisteinen kynnenlujittaja 1-vaiheen lakassa. Kynnet tuntuvat vahvoilta, mutta silti yksi lyhyempi huonokuntoinen kynsi lohkesi lisää. Vaikuttaa kuitenkin, että voisi olla apua minulle näistä nailonkuiduista. Kohta aloitan kuitenkin oman kynnen geelauksen ja silloin viimeistään uskon saavani kynteni kuntoon. - jaojihfughefuhse
Kalkin tai muiden lisäravinteiden syöminen on rahan hukkaan heittämistä ainakin kynnenkasvatusmielessä.
Kokeile hyvää hoitolakkaa liuskottuville kynsille, esim. Mavalalta tai Sally Hansenin kynsienhoitotuotteita. Ölyjä kynsinauhat ja kynnen alta päivittäin.
Geelaus on myös OK, mutta itse suosittelisin ohutta akryylivahvistusta kynislle. Se on usein luonnollisemman näköinen kuin geeli, minun mielestäni. Riippuu tietysti tekijästäkin.
Tässä linkki, omasta kynnestä voi saada tosi luonnollisen ja kauniin akryyleilläkin!
http://www.youtube.com/watch?v=zhJeYdzYUzw- tuunari
monilla kynsiaiheisilla sivustoilla vannotaan biotiinin nimiin, jos haluaa kynsistään vahvemmat. Ja tuossa edellisessä youtube-videossa tehtiin kyllä upeat kynnet. Samanlaiset onnistuu aivan mainiosti geeleilläkin, enemmänkin homma on kiinni vain tekijän taidoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693