Tietääkö joku jotain sivustoa jossa myydän esim. feikki Lacoste kengät?
Tai vaan jotai feikkiä, ei viitsis ostaa oikeat ku ne maksaa ni paljo ku voi saada feikit halvemalla..
Oon yrittäny hakea netistä mutten oo löytäny viel mitää sivustoo ...
Feikki kengät?
15
4366
Vastaukset
- Buahahaaa
"Oon yrittäny hakea netistä mutten oo löytäny viel mitää sivustoo ..."
Feikkien myyminen on laitonta joten hankala niitä on kaupata avoimesti jollain nettisivulla...
Feikit ovat noloja, jos ei ole varaa aitoihin niin ole ilman.- rftgjuio
Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D Mutta niin, netistä sellasia ei saa ostettua koska laitontahan se on mutta esim. thaimaasa ja muuala voi iha helposti ostaa pilkka hintaan feikkituotteita. Ite en ikinä menis ostamaan yhtään yli 100e maksavaa tuotetta jos sen halvemmalaki saa, on parempaaki käyttöä rahale. Köyhyyttä on turha syyttää ko itelä o rahaa kuin roskaa mutta en kyllä tuhlaa ikinä rahaani roskaan. :) - MAKKARAVEERA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
onhan niitä jonkulaisia feikkejä.
eikä ole laitonta kuten mm.
ellokselta saa feikki converset =)
loko vaan aivan erilainen.
ne kengät nimittäin havittelee aitoja tennareita
mut ei semmosia feikkejä kyllä mun mielestä
ole kuten lacoten.....
säästäkää rahaa vaan aitoihin :---) - ...
rftgjuio kirjoitti:
Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D Mutta niin, netistä sellasia ei saa ostettua koska laitontahan se on mutta esim. thaimaasa ja muuala voi iha helposti ostaa pilkka hintaan feikkituotteita. Ite en ikinä menis ostamaan yhtään yli 100e maksavaa tuotetta jos sen halvemmalaki saa, on parempaaki käyttöä rahale. Köyhyyttä on turha syyttää ko itelä o rahaa kuin roskaa mutta en kyllä tuhlaa ikinä rahaani roskaan. :)"Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki."
Nyt oli kai kyse siitä, että jollekin se merkki on niin tärkeä että pakko saada feikit sen "merkin" takia. Mitä järkeä ostaa jotkut paskalaatuiset feikkilacostet jos Suomesta voi löytää samantapaiset "merkittömät" kengät, jotka kestävät käyttöä eivätkä maksa maltaita?! Joistakin tuotteista tehtaillaan myös hieman korkealaatuisempia väärennöksiä, jotka eivät enää ole edes halpoja.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
on molemmat laittomia toimia. SORRY sakka narahtaa melko helposti, ja kamat jää tulliin.
- mmimmu.
LOL eikö oo varaa aitoihin lacosteihin? mulla ainaki on kolmet lacostet. tee vaikka töitä ja kerää rahaa hyvä ihminen. Ei ne minusta niin kalliita ole.
- Duffy fani
Semmonen merkki kuin Duffy tekee mun mielest hyvän näköisiä kopioita Lacostesta ja muistakin merkeistä.
Nyt ostin kaupasta valkoset tossut, missä levee tarra päällä. Ne on ihan Lacosten näköset kaukaa. Ainoa ero on merkki ja se, et ne ei oo nahkaa. Mut hintakin oli puolet halvempi.
Vieressä oli nahkasia Lacosteja ja oli niissä pieni ero, mut ei kaukaa todellakaan huomaa. Ja mun käytössä ne kestää kesään asti kumminkin.- kaisa^
mulla on aidot lakostet mut ne ei oo nahkaa?0;;
mistä saa niken kenkii? tiiättekö? - uuuuuuuuuh
kaisa^ kirjoitti:
mulla on aidot lakostet mut ne ei oo nahkaa?0;;
mistä saa niken kenkii? tiiättekö?Miks joku haluu käyttää jotain ällöi muovikenkii?
- Converseaaaaaaaa
Metsästä aitoja.
Mä sain aidot 30e. Ei kannata ostaa feikkei. - herrrjagerhadd
Jätä koko lacostet väliin.
Turha ja yliarvostettu merkki joka alkaa olla jo nolo. - gy
Teini liimakenkiä, heh.
Ostakaa kunnon kenkiä, niitä saa samalla rahalla ja suutari voi ne korjata kun pohja kuluu. Ja jos osaa hoitaa oikein niin kestää kauan. Eikä ne kaikki oo setä/täti-popoja, vaan löytyy myös nuorekkaita.
Myös kaikin puolin ekologinen teko.
No, muoti kengäthän ei tartte kestääkään kun yhden "kauden", onpahan hikipajoissa töitä. - Anonyymi
Kaikki ke göt joilla voi kävellä, ovat aidot kengät.
- Anonyymi
https://x.com/H3O2live/status/1859809623882277237?s=19
Onko näiden kenkien valmistus ja yritys jo loppunut?
Punakenkiä ym cabalille. - Anonyymi
Feikki louboutin tyyliset korkkarit hakusessa. Oisko ehdottaa sivua joka myy?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3637866Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1075559Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1114643Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli274440Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1644371Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523957Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1583847Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773727Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava373647SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853471