Tietääkö joku jotain sivustoa jossa myydän esim. feikki Lacoste kengät?
Tai vaan jotai feikkiä, ei viitsis ostaa oikeat ku ne maksaa ni paljo ku voi saada feikit halvemalla..
Oon yrittäny hakea netistä mutten oo löytäny viel mitää sivustoo ...
Feikki kengät?
13
3709
Vastaukset
- Buahahaaa
"Oon yrittäny hakea netistä mutten oo löytäny viel mitää sivustoo ..."
Feikkien myyminen on laitonta joten hankala niitä on kaupata avoimesti jollain nettisivulla...
Feikit ovat noloja, jos ei ole varaa aitoihin niin ole ilman.- rftgjuio
Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D Mutta niin, netistä sellasia ei saa ostettua koska laitontahan se on mutta esim. thaimaasa ja muuala voi iha helposti ostaa pilkka hintaan feikkituotteita. Ite en ikinä menis ostamaan yhtään yli 100e maksavaa tuotetta jos sen halvemmalaki saa, on parempaaki käyttöä rahale. Köyhyyttä on turha syyttää ko itelä o rahaa kuin roskaa mutta en kyllä tuhlaa ikinä rahaani roskaan. :) - MAKKARAVEERA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
onhan niitä jonkulaisia feikkejä.
eikä ole laitonta kuten mm.
ellokselta saa feikki converset =)
loko vaan aivan erilainen.
ne kengät nimittäin havittelee aitoja tennareita
mut ei semmosia feikkejä kyllä mun mielestä
ole kuten lacoten.....
säästäkää rahaa vaan aitoihin :---) - ...
rftgjuio kirjoitti:
Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D Mutta niin, netistä sellasia ei saa ostettua koska laitontahan se on mutta esim. thaimaasa ja muuala voi iha helposti ostaa pilkka hintaan feikkituotteita. Ite en ikinä menis ostamaan yhtään yli 100e maksavaa tuotetta jos sen halvemmalaki saa, on parempaaki käyttöä rahale. Köyhyyttä on turha syyttää ko itelä o rahaa kuin roskaa mutta en kyllä tuhlaa ikinä rahaani roskaan. :)"Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki."
Nyt oli kai kyse siitä, että jollekin se merkki on niin tärkeä että pakko saada feikit sen "merkin" takia. Mitä järkeä ostaa jotkut paskalaatuiset feikkilacostet jos Suomesta voi löytää samantapaiset "merkittömät" kengät, jotka kestävät käyttöä eivätkä maksa maltaita?! Joistakin tuotteista tehtaillaan myös hieman korkealaatuisempia väärennöksiä, jotka eivät enää ole edes halpoja.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
on molemmat laittomia toimia. SORRY sakka narahtaa melko helposti, ja kamat jää tulliin.
- mmimmu.
LOL eikö oo varaa aitoihin lacosteihin? mulla ainaki on kolmet lacostet. tee vaikka töitä ja kerää rahaa hyvä ihminen. Ei ne minusta niin kalliita ole.
- Duffy fani
Semmonen merkki kuin Duffy tekee mun mielest hyvän näköisiä kopioita Lacostesta ja muistakin merkeistä.
Nyt ostin kaupasta valkoset tossut, missä levee tarra päällä. Ne on ihan Lacosten näköset kaukaa. Ainoa ero on merkki ja se, et ne ei oo nahkaa. Mut hintakin oli puolet halvempi.
Vieressä oli nahkasia Lacosteja ja oli niissä pieni ero, mut ei kaukaa todellakaan huomaa. Ja mun käytössä ne kestää kesään asti kumminkin.- kaisa^
mulla on aidot lakostet mut ne ei oo nahkaa?0;;
mistä saa niken kenkii? tiiättekö? - uuuuuuuuuh
kaisa^ kirjoitti:
mulla on aidot lakostet mut ne ei oo nahkaa?0;;
mistä saa niken kenkii? tiiättekö?Miks joku haluu käyttää jotain ällöi muovikenkii?
- Converseaaaaaaaa
Metsästä aitoja.
Mä sain aidot 30e. Ei kannata ostaa feikkei. - herrrjagerhadd
Jätä koko lacostet väliin.
Turha ja yliarvostettu merkki joka alkaa olla jo nolo. - gy
Teini liimakenkiä, heh.
Ostakaa kunnon kenkiä, niitä saa samalla rahalla ja suutari voi ne korjata kun pohja kuluu. Ja jos osaa hoitaa oikein niin kestää kauan. Eikä ne kaikki oo setä/täti-popoja, vaan löytyy myös nuorekkaita.
Myös kaikin puolin ekologinen teko.
No, muoti kengäthän ei tartte kestääkään kun yhden "kauden", onpahan hikipajoissa töitä. - Anonyymi
Kaikki ke göt joilla voi kävellä, ovat aidot kengät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814