Feikki kengät?

minnnäää

Tietääkö joku jotain sivustoa jossa myydän esim. feikki Lacoste kengät?
Tai vaan jotai feikkiä, ei viitsis ostaa oikeat ku ne maksaa ni paljo ku voi saada feikit halvemalla..
Oon yrittäny hakea netistä mutten oo löytäny viel mitää sivustoo ...

15

3823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buahahaaa

"Oon yrittäny hakea netistä mutten oo löytäny viel mitää sivustoo ..."

Feikkien myyminen on laitonta joten hankala niitä on kaupata avoimesti jollain nettisivulla...

Feikit ovat noloja, jos ei ole varaa aitoihin niin ole ilman.

• rftgjuio

Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
        Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D Mutta niin, netistä sellasia ei saa ostettua koska laitontahan se on mutta esim. thaimaasa ja muuala voi iha helposti ostaa pilkka hintaan feikkituotteita. Ite en ikinä menis ostamaan yhtään yli 100e maksavaa tuotetta jos sen halvemmalaki saa, on parempaaki käyttöä rahale. Köyhyyttä on turha syyttää ko itelä o rahaa kuin roskaa mutta en kyllä tuhlaa ikinä rahaani roskaan. :)

• MAKKARAVEERA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

onhan niitä jonkulaisia feikkejä.
        eikä ole laitonta kuten mm.
        ellokselta saa feikki converset =)
        loko vaan aivan erilainen.
        ne kengät nimittäin havittelee aitoja tennareita

mut ei semmosia feikkejä kyllä mun mielestä
        ole kuten lacoten.....

säästäkää rahaa vaan aitoihin :---)

• ...
        rftgjuio kirjoitti:

Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
        Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D Mutta niin, netistä sellasia ei saa ostettua koska laitontahan se on mutta esim. thaimaasa ja muuala voi iha helposti ostaa pilkka hintaan feikkituotteita. Ite en ikinä menis ostamaan yhtään yli 100e maksavaa tuotetta jos sen halvemmalaki saa, on parempaaki käyttöä rahale. Köyhyyttä on turha syyttää ko itelä o rahaa kuin roskaa mutta en kyllä tuhlaa ikinä rahaani roskaan. :)

"Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki."

Nyt oli kai kyse siitä, että jollekin se merkki on niin tärkeä että pakko saada feikit sen "merkin" takia. Mitä järkeä ostaa jotkut paskalaatuiset feikkilacostet jos Suomesta voi löytää samantapaiset "merkittömät" kengät, jotka kestävät käyttöä eivätkä maksa maltaita?! Joistakin tuotteista tehtaillaan myös hieman korkealaatuisempia väärennöksiä, jotka eivät enää ole edes halpoja.

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

on molemmat laittomia toimia. SORRY sakka narahtaa melko helposti, ja kamat jää tulliin.

• mmimmu.

LOL eikö oo varaa aitoihin lacosteihin? mulla ainaki on kolmet lacostet. tee vaikka töitä ja kerää rahaa hyvä ihminen. Ei ne minusta niin kalliita ole.

• Duffy fani

Semmonen merkki kuin Duffy tekee mun mielest hyvän näköisiä kopioita Lacostesta ja muistakin merkeistä.

Nyt ostin kaupasta valkoset tossut, missä levee tarra päällä. Ne on ihan Lacosten näköset kaukaa. Ainoa ero on merkki ja se, et ne ei oo nahkaa. Mut hintakin oli puolet halvempi.

Vieressä oli nahkasia Lacosteja ja oli niissä pieni ero, mut ei kaukaa todellakaan huomaa. Ja mun käytössä ne kestää kesään asti kumminkin.

• kaisa^

mulla on aidot lakostet mut ne ei oo nahkaa?0;;
        mistä saa niken kenkii? tiiättekö?

• uuuuuuuuuh
        kaisa^ kirjoitti:

mulla on aidot lakostet mut ne ei oo nahkaa?0;;
        mistä saa niken kenkii? tiiättekö?

Miks joku haluu käyttää jotain ällöi muovikenkii?

• Converseaaaaaaaa

Metsästä aitoja.
      Mä sain aidot 30e. Ei kannata ostaa feikkei.

• herrrjagerhadd

Jätä koko lacostet väliin.

Turha ja yliarvostettu merkki joka alkaa olla jo nolo.

• gy

Teini liimakenkiä, heh.
      Ostakaa kunnon kenkiä, niitä saa samalla rahalla ja suutari voi ne korjata kun pohja kuluu. Ja jos osaa hoitaa oikein niin kestää kauan. Eikä ne kaikki oo setä/täti-popoja, vaan löytyy myös nuorekkaita.

Myös kaikin puolin ekologinen teko.

No, muoti kengäthän ei tartte kestääkään kun yhden "kauden", onpahan hikipajoissa töitä.

• Anonyymi

Kaikki ke göt joilla voi kävellä, ovat aidot kengät.

• Anonyymi

https://x.com/H3O2live/status/1859809623882277237?s=19

Onko näiden kenkien valmistus ja yritys jo loppunut?
      Punakenkiä ym cabalille.

• Anonyymi

Feikki louboutin tyyliset korkkarit hakusessa. Oisko ehdottaa sivua joka myy?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe