Oletko nähnyt lesboja?

Kävin Rouva Ratikan kanssa päiväkävelyllä ja näimme kahden naisen kävelevän käsi kädessä ja suutelevan välillä. Aloin miettimään, milloin olen nähnyt moisen näyn viimeksi. Siitä on vuosia. Sen sijaan homopareja tulee vastaan yhtenään.

Mahtaako homoja olla enemmän, vai ovatko lesbot pidättyvämpiä näyttämään tunteitaan julkisesti? Vaikka muuten naisheterotkin aika estottomasti pussailevat ja halailevat toisiaan, etenkin baarissa ja kännissä. Mutta että selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää.

Niin että milloin sinä olet törmännyt viimeksi moiseen? Herättikö se sinussa mitään ajatuksia?

16

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

monta kertaa ja oon parhaan kaverin kanssa monta kertaa pussaillut ja halaillut julkisesti... :) Baarissa kännissä ne meidän touhut meneekin sitten jo vähän pitemmälle (voi nolo)...

• .....

Minä en puolestani ole ikinä nähnyt keskenään pussaavia tai käsikädessä kulkevia miehiä, sinäkö näet niitä usein? Muutenkin kuin jossain tv-sarjassa? Lesboja olen nähnyt jonkun kerran

• Riippuu tietysti vähän, mikä on usein. Helsingissä on aika monta homoravintolaa, joihin ei tarvitse mennä sisälle saakka niitä nähdäkseen.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Riippuu tietysti vähän, mikä on usein. Helsingissä on aika monta homoravintolaa, joihin ei tarvitse mennä sisälle saakka niitä nähdäkseen.

siellä sä oot sisällä kuitenkin ollut ja tanssinut Madonnan tahdissa XD Nyt jäit kiinni! Taitaa rouva Ratikka ollakkin...kröhöm..."rouva" :D:D:D

• zisel kirjoitti:

siellä sä oot sisällä kuitenkin ollut ja tanssinut Madonnan tahdissa XD Nyt jäit kiinni! Taitaa rouva Ratikka ollakkin...kröhöm..."rouva" :D:D:D

Sen sijaan Lontoossa viime lokakuussa mentiin RR:n kanssa Sohossa väärästä ovesta sisään. Enkä huomannut virhettä ennen kuin joku kaveri vessassa esittäytyi maireasti hymyillen. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sen sijaan Lontoossa viime lokakuussa mentiin RR:n kanssa Sohossa väärästä ovesta sisään. Enkä huomannut virhettä ennen kuin joku kaveri vessassa esittäytyi maireasti hymyillen. ;-)

vaihdoitteko heti baaria? :D

Mä olen pari kertaa käynyt lesbo-baarissa ja molemmilla kerroilla yli puolet asiakkaista oli miehiä jotka ilmeisesti halus tulla kattelee jotain "toimintaa" :(
        Menin kans vessaan siellä ja kun avasin vessan oven niin sanoin heti että "ai sori" ja kun pistin oven takas kiinni niin tajusin että "daa! Sehän OLI naisten vessa!" XD

• zisel kirjoitti:

vaihdoitteko heti baaria? :D

Mä olen pari kertaa käynyt lesbo-baarissa ja molemmilla kerroilla yli puolet asiakkaista oli miehiä jotka ilmeisesti halus tulla kattelee jotain "toimintaa" :(
        Menin kans vessaan siellä ja kun avasin vessan oven niin sanoin heti että "ai sori" ja kun pistin oven takas kiinni niin tajusin että "daa! Sehän OLI naisten vessa!" XD

Ei minulla ole homofobiaa, joten enhän minä tuoppiani kesken jättänyt. Sitä paitsi Rouva Ratikka kainalossa ei muita maireita hymyilijöitä ilmaantunut.

Muutama vuosi sitten vapunpäivänä oltiin yhden naispuolisen kaverini kanssa Ullanlinnanmäellä. Päiväkännin seurauksena se sai päähänsä etsiä sisäisen lesbonsa. Otettiin taksi ja lähdettiin Kallioon Nallepubiin. Ja mitä vielä, siellä oli enemmän homoja kuin lesboja, joten asia jäi selvittämättä.

Sen sijaan joku pulleaposkinen homopoika huokaili selkäni takana baaritiskillä, kunnes sen kaveri tokaisi: "Mitä sä sitä kyyläät, sillähän on käsilaukku mukana." tarkoittaen kaveriani. "Kenellä on karvaisin perse"-kisaan en suostunut tuomariksi, vaikka aika soosissa olinkin. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei minulla ole homofobiaa, joten enhän minä tuoppiani kesken jättänyt. Sitä paitsi Rouva Ratikka kainalossa ei muita maireita hymyilijöitä ilmaantunut.

Muutama vuosi sitten vapunpäivänä oltiin yhden naispuolisen kaverini kanssa Ullanlinnanmäellä. Päiväkännin seurauksena se sai päähänsä etsiä sisäisen lesbonsa. Otettiin taksi ja lähdettiin Kallioon Nallepubiin. Ja mitä vielä, siellä oli enemmän homoja kuin lesboja, joten asia jäi selvittämättä.

Sen sijaan joku pulleaposkinen homopoika huokaili selkäni takana baaritiskillä, kunnes sen kaveri tokaisi: "Mitä sä sitä kyyläät, sillähän on käsilaukku mukana." tarkoittaen kaveriani. "Kenellä on karvaisin perse"-kisaan en suostunut tuomariksi, vaikka aika soosissa olinkin. ;-)

on karvaisin perse- kisa XD *reps*

• ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

Koskas homoja on alkanut häiritä se että miehellä on tyttöystävä/vaimo/joku naikkonen kainalossa? Sehän on vain hidaste, ei este. En minäkään ole homofoobikko ;)

• zisel kirjoitti:

on karvaisin perse- kisa XD *reps*

Ihme, ettei henkikökunta puuttunut asiaan. ;-)

• KoppavaHoro

Mä tunnen enemmän lesboja, joten ehkä vastaisin, että olen nähnyt enemmän naisparien hellyydenosoituksia. En muista aikoihin kyllä nähneeni mies- enkä naispareja kaupungilla liikkuessani, mutta minähän arvoni tuntevana suominaisena tuijotan tietenkin omiin varpaisiini ettei luultaisi ylpeäksi.

• Minä katson ylensä ihmisiä silmiin. Niinpä ventovieraat tervehtivät minua, kun luulevat, että tunnemme jostain.

Noin muuten tuolla tyylillä nimimerkkisi johtaa pahasti harhaan. ;-)

• Michiko_

Esim. opiskelukavereissa oli yksi julkilesbo pariskunta. Jossain S/M-fetish-bileissä tulee vastaan kaikenlaisia ihmisiä, siis erikoisempia kuin Setan bileissä. Oman näkökulmani mukaan kaikki, mitä aikuiset ihmiset tekevät vapaaehtoisesti keskenään, on heidän asiansa eikä kuulu "moraalinvartijoille".

• ...moista koskaan. En oo nähnyt homojenkaan harrastavan tuollaista.

• scale

lesbopariskuntaa. Toisen tytär on meidän nuorimmaisen kaveri.

En mä niitä mitenkään erityisesti ajattele.

• Hassu kysymys! :D Varmaan jokainen meistä on nähnyt lesbon, mutta eihän heistä tietty välttämättä päällepäin näe mitä ovat naisiaan. Mun yksi sukulainen on lesbo, entinen työkaveri oli ja epäilen että yksi nykyisistäkin työkavereista on. "Kaverin kavereista" löytyy myös muutamia. Homojen ja lesbojen suosimissa baareissa on tullut toisinaan pistäydyttyä myös; niissähän niitä vilisee. Biseksuaaleja tunnen vaikka kuinka monta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe