aloittaisin suhteen jonkun kivan,kunnollisen,suht terveen ja aikuisen naisen kanssa. Taitaa kuitenkin olla niin, ettei täällä ole kuin pettureita tai muuten sitten masentuneita.
Mielelläni minäkin..
17
952
Vastaukset
- elämä on.
Varmaan on naisissakin pettureita, kuin miehissäkin. Mä päätin että netistä en miestä etsi, jokaisella luurankoja kaapissa, ja valehdellaan minkä ehditään ja heti vonkaamassa seksiä.
Mä olen..kiva, kunnollinen, työssäkäyvä, terve ja aikuinen, eronnut nainen. Petturi en ole enkä masentunut, hiukan allapäin kyllä, monestakin syystä tällähetkellä.- mies 40+
edes luurankoja ole kaapissa(ei ainakaan kovin pahoja),en valehtele,enkä ole heti vonkaamassa seksiä mutta silti sitä joutuu vaan yksin olemaan. :(
- elämä on.
mies 40+ kirjoitti:
edes luurankoja ole kaapissa(ei ainakaan kovin pahoja),en valehtele,enkä ole heti vonkaamassa seksiä mutta silti sitä joutuu vaan yksin olemaan. :(
Ei tämä yksinolo aina kivaa ole. Telkustakaan ei tule mitään mitä viitsisi katella, joskus tulee kipastua lenkillä, ravintolat ei kiinnosta. Ja sitten istuu ja surffailee netissä kuten nytkin kun ei uneta vielä. Se on sitä yksinäisen elämää.
Oletko edes mistään hakenut? Liian ujo? :)
Eipä silti, löytääkö hakemalla? Vai tuleeko se vastaan vaikka kaupassa, lenkkipolulla, juuri kun vähiten odottaa? - mies 40+
elämä on. kirjoitti:
Ei tämä yksinolo aina kivaa ole. Telkustakaan ei tule mitään mitä viitsisi katella, joskus tulee kipastua lenkillä, ravintolat ei kiinnosta. Ja sitten istuu ja surffailee netissä kuten nytkin kun ei uneta vielä. Se on sitä yksinäisen elämää.
Oletko edes mistään hakenut? Liian ujo? :)
Eipä silti, löytääkö hakemalla? Vai tuleeko se vastaan vaikka kaupassa, lenkkipolulla, juuri kun vähiten odottaa?Mieluummin sitä jakais elämänsä jonkun toisen kanssa mut minkäs teet kun ei se elämä mene aina niin kuin haluaisi. No ei muakaan silleen erityisesti ravintolat kiinnosta vaikka sielläkin joskus välillä tulee käytyä mut eipä sitä sieltäkään vastaan ole tullut sitä toista puoliskoa ja henk.koht.en oikein usko,et se mistään kaupasta ym.löytyisi. Kait sitä hieman ujokin on,et senkin takia se kumppanin hakeminen on vaikeempaa. Voihan sitä täältäkin netistä yrittää etsiä mutta taitaa olla kovin epätoivoista mitä nyt ainakin näin miehen näkökulmasta katsoo. Naisille jos viestiä laittaa niin ei ne edes suostu vastaamaan. Taitaa tuota tarjontaa olla niin paljon ettei tämmönen tavallinen tallaaja erotu massasta. Sitten kun ne vielä ettii jotain täydellistä miestä. Semmostahan tämä yksinäisen elämä on, illat kuluu vuorotellen tv:n ja netin seurassa.
- elämä on.
mies 40+ kirjoitti:
Mieluummin sitä jakais elämänsä jonkun toisen kanssa mut minkäs teet kun ei se elämä mene aina niin kuin haluaisi. No ei muakaan silleen erityisesti ravintolat kiinnosta vaikka sielläkin joskus välillä tulee käytyä mut eipä sitä sieltäkään vastaan ole tullut sitä toista puoliskoa ja henk.koht.en oikein usko,et se mistään kaupasta ym.löytyisi. Kait sitä hieman ujokin on,et senkin takia se kumppanin hakeminen on vaikeempaa. Voihan sitä täältäkin netistä yrittää etsiä mutta taitaa olla kovin epätoivoista mitä nyt ainakin näin miehen näkökulmasta katsoo. Naisille jos viestiä laittaa niin ei ne edes suostu vastaamaan. Taitaa tuota tarjontaa olla niin paljon ettei tämmönen tavallinen tallaaja erotu massasta. Sitten kun ne vielä ettii jotain täydellistä miestä. Semmostahan tämä yksinäisen elämä on, illat kuluu vuorotellen tv:n ja netin seurassa.
Jotkut kyllä löytää ravintolastakin, toki määkin olen joskus ravintolassa käynyt, likkakaveri välillä houkuttelee mukaan kun tietää että yksin nyhvään kotona, mutta mielellään sieltä tulee kotiin, ja jotenkin 'tyhjänä'. ainahan niitä mukaan tulijoita olisi mutta ne on ne samat jotka niissä kuppoiloissa asustaa viikosta toiseen, saalistamassa.
Aivan niin, täällä netissä on tarjontaa liikaa ja sitten valikoidaan ja valikoidaan. näiltä palstoilta saa lukee usein kun jotkut valittaa sitä kun on jonkun 'löytänyt' ja se joku sitten jatkaa etsimistä,on deitti-ilmoitukset edelleen ja selataan deittipalstoja, ikäänkuin haettaisiin aina vaan sitä parempaa, täydellistä, sitten loppujen lopuksi ollaan taas yksin.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään ilmoitusta, muutamaan olen joskus vastannut ja törmännyt juuri edellisenlaisiin tyyppeihin. ja kun..kaikki järjestään haluavat seksisuhteen, ei mitään pysyvää, aitoa ihmissuhdetta.
Saanko kysyä kun kirjoitit et naisille kun viestiä laittaa niin mistä olet niitä löytänyt? mielestäni olisi kohteliasta niiden edes vastata. tai sitten niillä on niin monta ettei ehdi kaikille vastaileen? - mies 40+
elämä on. kirjoitti:
Jotkut kyllä löytää ravintolastakin, toki määkin olen joskus ravintolassa käynyt, likkakaveri välillä houkuttelee mukaan kun tietää että yksin nyhvään kotona, mutta mielellään sieltä tulee kotiin, ja jotenkin 'tyhjänä'. ainahan niitä mukaan tulijoita olisi mutta ne on ne samat jotka niissä kuppoiloissa asustaa viikosta toiseen, saalistamassa.
Aivan niin, täällä netissä on tarjontaa liikaa ja sitten valikoidaan ja valikoidaan. näiltä palstoilta saa lukee usein kun jotkut valittaa sitä kun on jonkun 'löytänyt' ja se joku sitten jatkaa etsimistä,on deitti-ilmoitukset edelleen ja selataan deittipalstoja, ikäänkuin haettaisiin aina vaan sitä parempaa, täydellistä, sitten loppujen lopuksi ollaan taas yksin.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään ilmoitusta, muutamaan olen joskus vastannut ja törmännyt juuri edellisenlaisiin tyyppeihin. ja kun..kaikki järjestään haluavat seksisuhteen, ei mitään pysyvää, aitoa ihmissuhdetta.
Saanko kysyä kun kirjoitit et naisille kun viestiä laittaa niin mistä olet niitä löytänyt? mielestäni olisi kohteliasta niiden edes vastata. tai sitten niillä on niin monta ettei ehdi kaikille vastaileen?Ihan olen samaa mieltä tuosta mitä kirjoitit. Voihan sitä jotkut ravintolastakin löytää mut jos on esim.hieman ujo tai sit kokee,et on aina väärässä paikassa väärään aikaan niin aika vaikeeta se löytyminen on jos ei vaan sit yht äkkiä satu kohdalle ja kolahda. Itekin sen verran näitä palstoja lukenu et huomannu ihan saman täällä netissäkin. Vaikka ois jotain löytänyt niin ei riitä vaan etsitään vielä parempaa ja pelataan selän takana jotain peliä. Itse kyllä etsin ihan oikeeta/aitoa ihmissuhdetta mutta taitaa tämä elämä kulua siihen etsimiseen. Tarkoitin sitä, et täällä netissä jos vastaa jonkun naisen deitti-ilmoon viestillä niin eipä takaisin vastata tai hyvin harvoin jos vastataankin niin ehkä pari kertaa ja sit ei kuulu enää mitään. Tai jos itellä on joskus joku deitti-ilmo niin eipä se ketään kiinnosta.
- älkää..
mies 40+ kirjoitti:
Ihan olen samaa mieltä tuosta mitä kirjoitit. Voihan sitä jotkut ravintolastakin löytää mut jos on esim.hieman ujo tai sit kokee,et on aina väärässä paikassa väärään aikaan niin aika vaikeeta se löytyminen on jos ei vaan sit yht äkkiä satu kohdalle ja kolahda. Itekin sen verran näitä palstoja lukenu et huomannu ihan saman täällä netissäkin. Vaikka ois jotain löytänyt niin ei riitä vaan etsitään vielä parempaa ja pelataan selän takana jotain peliä. Itse kyllä etsin ihan oikeeta/aitoa ihmissuhdetta mutta taitaa tämä elämä kulua siihen etsimiseen. Tarkoitin sitä, et täällä netissä jos vastaa jonkun naisen deitti-ilmoon viestillä niin eipä takaisin vastata tai hyvin harvoin jos vastataankin niin ehkä pari kertaa ja sit ei kuulu enää mitään. Tai jos itellä on joskus joku deitti-ilmo niin eipä se ketään kiinnosta.
turhaan aliarvioiko baareja. Tottahan se on että usein siellä onkin niitä vonkaajia ja saalistajia, mutta on myös ihan samanlaisia kuin te.
Baarit kun on paikkoja, jonne saattaa silloin tällöin eksyä kuka tahansa ihminen. On laidasta laitaan. Kyllä siellä voi/ja kannattaa silloin tällöin pistäytyä. Eikä ole mikään pakko juoda kuin sieni. - elämä on.
mies 40+ kirjoitti:
Ihan olen samaa mieltä tuosta mitä kirjoitit. Voihan sitä jotkut ravintolastakin löytää mut jos on esim.hieman ujo tai sit kokee,et on aina väärässä paikassa väärään aikaan niin aika vaikeeta se löytyminen on jos ei vaan sit yht äkkiä satu kohdalle ja kolahda. Itekin sen verran näitä palstoja lukenu et huomannu ihan saman täällä netissäkin. Vaikka ois jotain löytänyt niin ei riitä vaan etsitään vielä parempaa ja pelataan selän takana jotain peliä. Itse kyllä etsin ihan oikeeta/aitoa ihmissuhdetta mutta taitaa tämä elämä kulua siihen etsimiseen. Tarkoitin sitä, et täällä netissä jos vastaa jonkun naisen deitti-ilmoon viestillä niin eipä takaisin vastata tai hyvin harvoin jos vastataankin niin ehkä pari kertaa ja sit ei kuulu enää mitään. Tai jos itellä on joskus joku deitti-ilmo niin eipä se ketään kiinnosta.
Mut jos ottaa hiukan alkoholia siellä ravintolassa niin ujous karisee, ainakin mulla. selvinpäin olen melko ujo. mutta ei silti mitään kaatokännejä.
Mitähän ne naiset on sitten etsimässä jos eivät vastaile sulle tai vain muutaman kerran?pelkkää seikkailuako? - mies 40+
elämä on. kirjoitti:
Mut jos ottaa hiukan alkoholia siellä ravintolassa niin ujous karisee, ainakin mulla. selvinpäin olen melko ujo. mutta ei silti mitään kaatokännejä.
Mitähän ne naiset on sitten etsimässä jos eivät vastaile sulle tai vain muutaman kerran?pelkkää seikkailuako?pienet pohjat pitää ottaa jo valmiiksi ennen ravintolaan menoa mut ei todellakaan mitään kaatokännejä. Tottahan se on et ujouskin siinä samalla karisee..muutenhan sitä itsekin aika ujo on. Sellasessa pienessä sievässä ilta menee sit ihan rattoisasti. Sen kun tietäis et mitä peliä ne akat oikein pelaa kun eivät vastaile mut niinku aiemmin jo tuli selväksi et tarjontaa on vaan liikaa eikä niille tavallinen tallustaja kelpaa. En nyt halua mitenkään yleistää mut tuntuu etteivät tosissaan edes hae seuraa. Ainakaan mun kohalle ei tunnu sattuvan sellaista tosissaan olevaa jolle vähempikin riittäis.
- elämä on.
mies 40+ kirjoitti:
pienet pohjat pitää ottaa jo valmiiksi ennen ravintolaan menoa mut ei todellakaan mitään kaatokännejä. Tottahan se on et ujouskin siinä samalla karisee..muutenhan sitä itsekin aika ujo on. Sellasessa pienessä sievässä ilta menee sit ihan rattoisasti. Sen kun tietäis et mitä peliä ne akat oikein pelaa kun eivät vastaile mut niinku aiemmin jo tuli selväksi et tarjontaa on vaan liikaa eikä niille tavallinen tallustaja kelpaa. En nyt halua mitenkään yleistää mut tuntuu etteivät tosissaan edes hae seuraa. Ainakaan mun kohalle ei tunnu sattuvan sellaista tosissaan olevaa jolle vähempikin riittäis.
alkoi naurattaa kun sanoit et mitä peliä akat pelaa. millanen sun proofilis sitten on, onko kuva? niukka kuvaus itestäs? jotenkin no-joo-mää-oon-vaan-tämmönen-mies? pistä vähän paremmaksi, mutta silti ei saisi valehdella, liioitella.
kaipa ne akat on niin ronkeleita tai sitten vaan etitään sitä parempaa ja parempaa kun tarjontaa kerran on. ja ne tosi helmet jää sinne taustalle. sama juttu toisinpäin, kun miehet etsii. ja ehkä jotkut vaan kokeilee sitä viehätysvoimaansa, eli koittavat kuinka monta ottaa yhteyttä vaikka eivät tosissaan olekkaan. outoa mutta mahdollista. - mies 40+
elämä on. kirjoitti:
alkoi naurattaa kun sanoit et mitä peliä akat pelaa. millanen sun proofilis sitten on, onko kuva? niukka kuvaus itestäs? jotenkin no-joo-mää-oon-vaan-tämmönen-mies? pistä vähän paremmaksi, mutta silti ei saisi valehdella, liioitella.
kaipa ne akat on niin ronkeleita tai sitten vaan etitään sitä parempaa ja parempaa kun tarjontaa kerran on. ja ne tosi helmet jää sinne taustalle. sama juttu toisinpäin, kun miehet etsii. ja ehkä jotkut vaan kokeilee sitä viehätysvoimaansa, eli koittavat kuinka monta ottaa yhteyttä vaikka eivät tosissaan olekkaan. outoa mutta mahdollista.Eipä viiti edes naisiksi sanoa sellasia pettureita, niitä on nähty ihan tarpeeksi. Profiili on yleensä aina ihan rehellisesti tehty ja täytetty mut en nyt kuvaa kuitenkaan oo siihen pistänyt. Aina silleen lyhyesti oon itestäni kertonu, siis millanen olen luonteeltani ja millaista naista haen. En varmasti valehtele tai liioittele. Pari semmoista "pahaa" miinusta itselläni on jotka tuntuu olevan ylitsepääsemättömiä asioita "akkojen" mielestä. Eli kun kertoo,että on työtön ja ei erityisen paljon ole harrastuksia niin eipä pahemmin kuulu enää. Nää asiat on aina yleensä niitä jotka ihan ekaks halutaan tietää mut kun ei ole paljoo kerrottavaa niin se siitä sitten. Itse kun tässä viime vuosina enimmäkseen joutunu työttömänä olemaan. Mulla ei naisen suhteen ole mitään muita vaatimuksia kuin et on rehellinen ja uskollinen ja ei nyt tietenkään mikään alkoholistikaan ole. Eipä tässä muutakaan voi kuin katella ja koittaa onnee jos joskus vielä tärppäis ja löytyis joku kunnollinen nainen mut epäilen kovasti.
- täältä sivusta
mies 40+ kirjoitti:
Eipä viiti edes naisiksi sanoa sellasia pettureita, niitä on nähty ihan tarpeeksi. Profiili on yleensä aina ihan rehellisesti tehty ja täytetty mut en nyt kuvaa kuitenkaan oo siihen pistänyt. Aina silleen lyhyesti oon itestäni kertonu, siis millanen olen luonteeltani ja millaista naista haen. En varmasti valehtele tai liioittele. Pari semmoista "pahaa" miinusta itselläni on jotka tuntuu olevan ylitsepääsemättömiä asioita "akkojen" mielestä. Eli kun kertoo,että on työtön ja ei erityisen paljon ole harrastuksia niin eipä pahemmin kuulu enää. Nää asiat on aina yleensä niitä jotka ihan ekaks halutaan tietää mut kun ei ole paljoo kerrottavaa niin se siitä sitten. Itse kun tässä viime vuosina enimmäkseen joutunu työttömänä olemaan. Mulla ei naisen suhteen ole mitään muita vaatimuksia kuin et on rehellinen ja uskollinen ja ei nyt tietenkään mikään alkoholistikaan ole. Eipä tässä muutakaan voi kuin katella ja koittaa onnee jos joskus vielä tärppäis ja löytyis joku kunnollinen nainen mut epäilen kovasti.
sanon että sama on miehissäkin.
Kun kertoo että työtön ja harrastaa käsitöitä ja muuta kotona tehtävää niin eipä sit kuulu enää.
Olen tullut siihen tulokseen että ei se etsimällä löydy, tulee jos on tullakseen jossain muualla vastaan.
Netistä en enää edes katsele, saa olla. - elämä on.
mies 40+ kirjoitti:
Eipä viiti edes naisiksi sanoa sellasia pettureita, niitä on nähty ihan tarpeeksi. Profiili on yleensä aina ihan rehellisesti tehty ja täytetty mut en nyt kuvaa kuitenkaan oo siihen pistänyt. Aina silleen lyhyesti oon itestäni kertonu, siis millanen olen luonteeltani ja millaista naista haen. En varmasti valehtele tai liioittele. Pari semmoista "pahaa" miinusta itselläni on jotka tuntuu olevan ylitsepääsemättömiä asioita "akkojen" mielestä. Eli kun kertoo,että on työtön ja ei erityisen paljon ole harrastuksia niin eipä pahemmin kuulu enää. Nää asiat on aina yleensä niitä jotka ihan ekaks halutaan tietää mut kun ei ole paljoo kerrottavaa niin se siitä sitten. Itse kun tässä viime vuosina enimmäkseen joutunu työttömänä olemaan. Mulla ei naisen suhteen ole mitään muita vaatimuksia kuin et on rehellinen ja uskollinen ja ei nyt tietenkään mikään alkoholistikaan ole. Eipä tässä muutakaan voi kuin katella ja koittaa onnee jos joskus vielä tärppäis ja löytyis joku kunnollinen nainen mut epäilen kovasti.
just, sitä se nykyään on, pitäisi olla jokin erikoinen harrastus, pelkkä 'ulkoilu' ei uppoa kaikkiin. niinkuin joku tuossa mainitsi ei kannata mainita käsitöitä harrastuksekseen, samoin lukemista, jokin erikoinen se pitää olla. mutta määkin nyt satun harrastamaan vain noita tavallisia enkä mitään joogaa ja pilatesta (mitä se on?), ja jos et sääkään harrasta esim. urheilusukellusta ja siksi et kelpaa jollekin niin se on niiden akkojen häpeä.
hyvä kun kerrot suoraan työttömyydestäkin, kaikki ei kerro, ja työttömiä tosiaan on ja lomautettuja. itsekin aikoinaan olin työttömänä vuosia. - mies 40+
elämä on. kirjoitti:
just, sitä se nykyään on, pitäisi olla jokin erikoinen harrastus, pelkkä 'ulkoilu' ei uppoa kaikkiin. niinkuin joku tuossa mainitsi ei kannata mainita käsitöitä harrastuksekseen, samoin lukemista, jokin erikoinen se pitää olla. mutta määkin nyt satun harrastamaan vain noita tavallisia enkä mitään joogaa ja pilatesta (mitä se on?), ja jos et sääkään harrasta esim. urheilusukellusta ja siksi et kelpaa jollekin niin se on niiden akkojen häpeä.
hyvä kun kerrot suoraan työttömyydestäkin, kaikki ei kerro, ja työttömiä tosiaan on ja lomautettuja. itsekin aikoinaan olin työttömänä vuosia.Parempi se on sanoa suoraan asiat niinku on, tulee ne ennemmin tai myöhemmin kuitenkin ilmi jos on puhunu ohi suunsa. Itse oon sitä mieltä,että rehellinen pitää aina olla ei siitä muuten mitään tule. Vaikee vaan on löytää sellaista naista joka ei vaatis ihan liikoja minkään asian suhteen. Kelpais ihan tavallinen tallaaja sekä normaali elämä.
- elämä on.
mies 40+ kirjoitti:
Parempi se on sanoa suoraan asiat niinku on, tulee ne ennemmin tai myöhemmin kuitenkin ilmi jos on puhunu ohi suunsa. Itse oon sitä mieltä,että rehellinen pitää aina olla ei siitä muuten mitään tule. Vaikee vaan on löytää sellaista naista joka ei vaatis ihan liikoja minkään asian suhteen. Kelpais ihan tavallinen tallaaja sekä normaali elämä.
että asutko isossa kaupungissa vaiko pienellä paikkakunnalla? luulisi että mitä isommalla sen parempi flaksi kävisi? varmaan jossain hesassakin on naisia/miehiä vailla seuraa tosi paljon, toisin kuin jossain ivalossa. ja varmaan suurin osa etsii seuraa melko läheltä.
- mies 40+
elämä on. kirjoitti:
että asutko isossa kaupungissa vaiko pienellä paikkakunnalla? luulisi että mitä isommalla sen parempi flaksi kävisi? varmaan jossain hesassakin on naisia/miehiä vailla seuraa tosi paljon, toisin kuin jossain ivalossa. ja varmaan suurin osa etsii seuraa melko läheltä.
pienessä kaupungissa keskellä Suomea.
- elä.........
mies 40+ kirjoitti:
pienessä kaupungissa keskellä Suomea.
no keskisuomi on tiheään asuttua seutua joten luulisi löytyvän :)
tämä ei paljoa lohduta mutta ehkä se kaveri löytyy juuri kun sitä vähiten odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515