Sano jotain mitä hän ei varmasti osaisi nyt odottaa.
Kerro huomenna mitä sanoit ja miten puolisosi reagoi siihen?
Sano tänään jotain
4
518
Vastaukset
- U.KkoMies
Kultaseni, miksi seksi on jäänyt väliin jo kuusi viikkoa...Tätä hän ei minulta taatusti osaa odottaa, minä kun en viitsi anella.
- kannattaa tuo sanoa
Etkö aikaisemmin ole kysynyt?
Ei kysyminen ole anelemista. Voit saada yllättävän vastauksen.
Esim. Kultaseni minusta on pitkään tuntunut että sinua kiinnostaa enemmän tietokoneen räplääminen kuin minä. - sama1
kannattaa tuo sanoa kirjoitti:
Etkö aikaisemmin ole kysynyt?
Ei kysyminen ole anelemista. Voit saada yllättävän vastauksen.
Esim. Kultaseni minusta on pitkään tuntunut että sinua kiinnostaa enemmän tietokoneen räplääminen kuin minä.Heh, kysyppäs tuota naisilta miten he kokevat liiallisen "aloitteen teon", eli vaikka kerran viikossa. Se on joillekin jo jatkuvasti...
- Hyväksy se
sama1 kirjoitti:
Heh, kysyppäs tuota naisilta miten he kokevat liiallisen "aloitteen teon", eli vaikka kerran viikossa. Se on joillekin jo jatkuvasti...
Jos naisesi ei ole aloitteentekijätyyppi niin eihän se auta kuin hyväksyä tai vaihtoehtoisesti osoittaa mieltänsä ja kärsiä puutteesta.
Jotkut naiset on "kasvatettu" ajattelemaan että jos teet aloitteen olet tyrkky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862