Ja-jos sallitte, niin-muutama asiaan liittyvä kommentti.
Turinatiimi
(yksilö on rajallinen, siksi hän tarvitsee toisia)
Lisko
(idiootti)
Pappatunska
(muita keskusteluissa mainittuja ajoneuvoja; Harrikka, BMW ja Volvo S80)
Palstashakki
(*yllättynyt*)
Hirttoköysi
(final solution)
Wikipedia
(plagiointi (tekstin lainaaminen ilman lähdeviitettä) ei ole kunniallista toimintaa)
Siivousrätti
(en kommentoi)
E-kirjain
(zisel)
"Niin"-sana
(obsessio)
Valmiit voileivät ja kuoritut perunat
(köyhää)
Immu
(*laskee kymmeneen, ettei kirjoittaisi jotain jota tulee myöhemmin katumaan*)
Palstaromanssi
(lapsellista roskaa)
Palstaystävä
(terveisiä hänelle...)
Palstakiusaaminen
(ex-Wastaaja kirjoitti: "nettikiusattua katsotaan härskisti oikeudeksi puhutella jotenkin muulla tapaa, kuin muita kirjoittajia eli jotenkin alentavammin...")
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100000000000005&conference=350000000000010&posting=22000000033771675
http://www.youtube.com/watch?v=Dyr4zXZsgIA&feature=related
"Hiljaisuus on läsnä kaikkialla, et vain huomaa sitä"
MarttyyriMallari-TTt
Palstan hakutagit
18
796
Vastaukset
- Sä oot ...
mulle Rakas Rakas Rakas!
Rakastan sua!- Älä nyt
noin tuhmia tekstareita laittele mulle... Siis kauheeta!
- sininen_sitruuna
... mennään melkoisen pitkälle.
Ehkä muutama tuli tässä mieleeni, mutta enpä taida vaivautua mainitsemaan niitä. :)
Joskus on kai hyvä olla vaan hiljaa. - Michiko_
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041180245#22000000041180245
"Sitaatit ovat kohtuuden rajoissa luonnollisesti sallittuja. Laki ei määrittele sitaatille tarkkaa pituutta, mutta esimerkiksi muutaman tekstikappaleen pituisten uutisten kohdalla tämä voisi olla korkeintaan puolet alkuperäisesti tekstistä. Kaunokirjallisuuden tai tieteellisten tekstien osalta tarve voi toisinaan olla pidempi, mutta esimerkiksi kokonaisen sivun mittaiset suorat lainaukset lähdetekstistä ovat hyvin harvoin tarpeen. Lainausten kohdalla myös lähde täytyy aina olla mainittu. Turvallisuus-osiossa (http://turvallisuus.suomi24.fi/keskustelu/#suojattu) asiasta on tällainen maininta:
"Teoksesta kuten runosta tai lehtiartikkelista saa myös hyvän tavan mukaisesti ottaa tarkoituksenmukaisia lainauksia. Sitaatti on eri asia kuin koko tekstin kopioiminen kokonaan. Teoksen kokonaan kopioiminen ja julkaiseminen suurelle yleisölle ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on kuitenkin kielletty. Tällaiset viestit poistetaan palstoilta. Henkilö, joka kopioi tekstin suoraan toisesta julkaisusta, saattaa rikkoa tekijänoikeuslakia."
Ystävällisin terveisin,
Suomi24: n käyttäjätuki"- psst..neuvon sua
Puhuttele Häntä kunnioittavammin!
- psst...
anteeksi, jos vastedes käyttäydyt paremmin.
- Michiko_
psst... kirjoitti:
anteeksi, jos vastedes käyttäydyt paremmin.
Minä olen pitkävihaista tyyppiä. Hittoako teen anteeksiannoilla? Yök.
- pstt...
Michiko_ kirjoitti:
Minä olen pitkävihaista tyyppiä. Hittoako teen anteeksiannoilla? Yök.
Hänen auktoriteettiasemansa on ehdoton. Me palstalaiset rakastamme Suurta Johtajaamme. *kuiskaa*
- Michiko_
psst..neuvon sua kirjoitti:
Puhuttele Häntä kunnioittavammin!
nimeän neulatyynyni MarttyyriMallari-TTt:ksi. Se on vihreä norsu, jolla menee hakaneula pään läpi. (Oikeasti kuvittelen kyseisen henkilön LOTR-örkin näköiseksi, mutta sellaista nukkea minulla ei ole.)
- psst...
Michiko_ kirjoitti:
nimeän neulatyynyni MarttyyriMallari-TTt:ksi. Se on vihreä norsu, jolla menee hakaneula pään läpi. (Oikeasti kuvittelen kyseisen henkilön LOTR-örkin näköiseksi, mutta sellaista nukkea minulla ei ole.)
Henget suojelevat häntä!
- aah!
Voi miten tyylikästä! Etenkin sinun minua koskeneet epärealistiset analyysit huomioiden: upea kirjoitus sinulta!
Mikä muuten toi "Lisko" on? Kuvitteleks kaikkien palstakirjoitttajien tuntevan tuonlaisen, vai elätkö jossakin illuusiossa? Isoilla alkukirjaimilla oikein...Kuvitteletko joidenkin kirjoittajien olevan kaikkien mahdollisten mielestä kiinnostavia siksi, että ovat sitä sinusta itsestäsi?
Ps. Toi linkittämäsi Minna Canth-aloituksesi on muuten varmaan yksi älyllisimmistä sinulta, ja siksi varmaan sen linkititkin.:) Vähän lisää vaan vielä omaa pohdintaa sulta, niin kyllä se siitä lähtee.:)- LINKITYS!,
todistaa ainakin sen, että olet itse sitä mistä syytät muita.
Niin? :) - aah!
LINKITYS!, kirjoitti:
todistaa ainakin sen, että olet itse sitä mistä syytät muita.
Niin? :)Minä en ole linkittänyt tms.(?) yhtään mitään tässä, että jos nyt yrittäisit pärjätä omilla kyvyilläsikin ihan. En ymmärrä, mistä puhut. Voitko selventää?
Haluaks aiheetta pelotella mua? - TUO!,
aah! kirjoitti:
Minä en ole linkittänyt tms.(?) yhtään mitään tässä, että jos nyt yrittäisit pärjätä omilla kyvyilläsikin ihan. En ymmärrä, mistä puhut. Voitko selventää?
Haluaks aiheetta pelotella mua?aloittajan linkittämä keskustelu todisti sen, että olet itse nettikiusaaja ja hyviä tapoja omaamaton moukka.
Nih! - aah!
TUO!, kirjoitti:
aloittajan linkittämä keskustelu todisti sen, että olet itse nettikiusaaja ja hyviä tapoja omaamaton moukka.
Nih!Tuo ei pidä paikkaansa. Pikkusen liian härski tyyppi olet, mutta jos nyt tuossa ton annat olla, olkoot.
Mun mielestäni nettikiusaamista on ( sinuun tai ketjun aloittajaan viittaamatta) esimerkiksi sellainen, että jos joku tuntematon tulee uhkailemaan mua keskustelupalstalla, että mun pitäisi esimerkiksi tappaa itseni, ilman mitään asiayhteyteen liittyvää syytä. Samaten sitä on se, jos jotkut yhdet ja samaiset koko ajan syrjivät minua keskusteluissa, jos kehtaavat jatkuvasti keskinäiseen porukkavoimaansa nojaten kohdella minua loukkaavasti ja vielä lisäksi lyödä henkisellä lekalla minua tuntematonta päähän sellaisilla perättömillä väitteillä, että juurikin muka mä muka olisin niille jotakin erityistä heille vielä "tehnytkin".
Mun mielestäni ihmisten narsismilla on oltava joku raja. Ihan kaikkea ei voi tehdä ja sanoa, pelkästään jotakin omaa v*tun palstaimagoaan kohottaakseenkaan. Mun mielestäni mun kaltaisillani kirjoittajilla on oikeus käydä näillä palstoilla ja sanoa mielipide asiasisältöihin, joutumatta pelkäämään sen vuoksi, että mitä epätavanomaisemmat kirjoittajat siitä päähänsä saavat. Kiitos. Piste.
*tarkoitin, että kun nämä kaikki eivät ymmärrä, että tämä on keskustelupalsta* - AJATTELETKO!,
aah! kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Pikkusen liian härski tyyppi olet, mutta jos nyt tuossa ton annat olla, olkoot.
Mun mielestäni nettikiusaamista on ( sinuun tai ketjun aloittajaan viittaamatta) esimerkiksi sellainen, että jos joku tuntematon tulee uhkailemaan mua keskustelupalstalla, että mun pitäisi esimerkiksi tappaa itseni, ilman mitään asiayhteyteen liittyvää syytä. Samaten sitä on se, jos jotkut yhdet ja samaiset koko ajan syrjivät minua keskusteluissa, jos kehtaavat jatkuvasti keskinäiseen porukkavoimaansa nojaten kohdella minua loukkaavasti ja vielä lisäksi lyödä henkisellä lekalla minua tuntematonta päähän sellaisilla perättömillä väitteillä, että juurikin muka mä muka olisin niille jotakin erityistä heille vielä "tehnytkin".
Mun mielestäni ihmisten narsismilla on oltava joku raja. Ihan kaikkea ei voi tehdä ja sanoa, pelkästään jotakin omaa v*tun palstaimagoaan kohottaakseenkaan. Mun mielestäni mun kaltaisillani kirjoittajilla on oikeus käydä näillä palstoilla ja sanoa mielipide asiasisältöihin, joutumatta pelkäämään sen vuoksi, että mitä epätavanomaisemmat kirjoittajat siitä päähänsä saavat. Kiitos. Piste.
*tarkoitin, että kun nämä kaikki eivät ymmärrä, että tämä on keskustelupalsta*yhtään sitä, että millaisen kuvan annat itsestäsi, kun kirjoitat tähän tyyliin:
"Pää kiinni. Kuitenkin istut kalsarit jalassa siellä monitoris ääressä ja syöt lenkkimakkaraa"
Eihän tuo kommentti liittynyt mitenkään aloituksen aiheeseen.
Niinpä niin... - aah!
AJATTELETKO!, kirjoitti:
yhtään sitä, että millaisen kuvan annat itsestäsi, kun kirjoitat tähän tyyliin:
"Pää kiinni. Kuitenkin istut kalsarit jalassa siellä monitoris ääressä ja syöt lenkkimakkaraa"
Eihän tuo kommentti liittynyt mitenkään aloituksen aiheeseen.
Niinpä niin...Ei tuonlaiseen kommenttiisi oikein voi/viitsikään alentua kommentoimaan mitään, koska ( juuri sinun henkilökohtaiseen minulle tuntemattomaan persoonaan viittaamatta) tuo on aivan eritasoista "palstakiusaamista" (jos tuota kommenttia edes sellaiseksi voisi nimittää, minusta erityisesti ei), kuin esimerkiksi minun tällä palstalla vastaanottamani ja _usein_ osakseni saama käytös.
Minä kommentoin ainoastaan asioita. Mulla ei käy (ketjun aloittajaan, tai sinuunkaan viittaamatta) mielessäni esimerkiksi sellainen, että alkaisin päästäni keksiä juttuja, joilla joitakin ihmisiä kiusaisin. Jos siis haluat "palskiusaamisesta" puhua, niin löytänet palstalta varmasti parempia asiaa kuvaavia esimerkkejä, kuin esimerkiksi viattomia heittoja jonkun lenkkimakkaran syömisestä. Tämä MarttyyriMallari-TTt sitäpaitsi myös itse puhuttelee ihmisiä väliin aika roisin sanankääntein. Itse olen ainakin aina pyrkinyt välttämään esimerkiksi yksittäisten tunnistettavien kirjoittajien "hermoheikoiksi" väittämistä tai syvällisiä _luonneanalyyseja_ tuntemattomista palstakirjoittajista ilman mitään relevanttia perustetta.
Erilaisia "heittoja" tällä palstalla esiintyy paljon. Kovaa on kielenkäyttö monillakin. Jos kuitenkin haluat esimerkiksi johonkin palstakiusaamiseenkin perehtyä, voisit hieman syvällisemmän otteen asioihin ottaa.
- Michiko_
Marttyyri
(tarvitsisi joltain lady Dominalta kunnon selkäsaunan, jotta nähtäisiin, kuinka pitkälle marttyyrius riittää)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812