Palstan hakutagit

Ja-jos sallitte, niin-muutama asiaan liittyvä kommentti.


Turinatiimi

(yksilö on rajallinen, siksi hän tarvitsee toisia)


Lisko

(idiootti)


Pappatunska

(muita keskusteluissa mainittuja ajoneuvoja; Harrikka, BMW ja Volvo S80)


Palstashakki

(*yllättynyt*)


Hirttoköysi

(final solution)


Wikipedia

(plagiointi (tekstin lainaaminen ilman lähdeviitettä) ei ole kunniallista toimintaa)


Siivousrätti

(en kommentoi)


E-kirjain

(zisel)


"Niin"-sana

(obsessio)


Valmiit voileivät ja kuoritut perunat

(köyhää)


Immu

(*laskee kymmeneen, ettei kirjoittaisi jotain jota tulee myöhemmin katumaan*)


Palstaromanssi

(lapsellista roskaa)


Palstaystävä

(terveisiä hänelle...)


Palstakiusaaminen

(ex-Wastaaja kirjoitti: "nettikiusattua katsotaan härskisti oikeudeksi puhutella jotenkin muulla tapaa, kuin muita kirjoittajia eli jotenkin alentavammin...")

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100000000000005&conference=350000000000010&posting=22000000033771675




http://www.youtube.com/watch?v=Dyr4zXZsgIA&feature=related




"Hiljaisuus on läsnä kaikkialla, et vain huomaa sitä"



MarttyyriMallari-TTt

18

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä oot ...

      mulle Rakas Rakas Rakas!

      Rakastan sua!

      • Älä nyt

        noin tuhmia tekstareita laittele mulle... Siis kauheeta!


    • sininen_sitruuna

      ... mennään melkoisen pitkälle.

      Ehkä muutama tuli tässä mieleeni, mutta enpä taida vaivautua mainitsemaan niitä. :)

      Joskus on kai hyvä olla vaan hiljaa.

    • Michiko_

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041180245#22000000041180245

      "Sitaatit ovat kohtuuden rajoissa luonnollisesti sallittuja. Laki ei määrittele sitaatille tarkkaa pituutta, mutta esimerkiksi muutaman tekstikappaleen pituisten uutisten kohdalla tämä voisi olla korkeintaan puolet alkuperäisesti tekstistä. Kaunokirjallisuuden tai tieteellisten tekstien osalta tarve voi toisinaan olla pidempi, mutta esimerkiksi kokonaisen sivun mittaiset suorat lainaukset lähdetekstistä ovat hyvin harvoin tarpeen. Lainausten kohdalla myös lähde täytyy aina olla mainittu. Turvallisuus-osiossa (http://turvallisuus.suomi24.fi/keskustelu/#suojattu) asiasta on tällainen maininta:

      "Teoksesta kuten runosta tai lehtiartikkelista saa myös hyvän tavan mukaisesti ottaa tarkoituksenmukaisia lainauksia. Sitaatti on eri asia kuin koko tekstin kopioiminen kokonaan. Teoksen kokonaan kopioiminen ja julkaiseminen suurelle yleisölle ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on kuitenkin kielletty. Tällaiset viestit poistetaan palstoilta. Henkilö, joka kopioi tekstin suoraan toisesta julkaisusta, saattaa rikkoa tekijänoikeuslakia."

      Ystävällisin terveisin,
      Suomi24: n käyttäjätuki"

      • psst..neuvon sua

        Puhuttele Häntä kunnioittavammin!


      • psst...

        anteeksi, jos vastedes käyttäydyt paremmin.


      • Michiko_
        psst... kirjoitti:

        anteeksi, jos vastedes käyttäydyt paremmin.

        Minä olen pitkävihaista tyyppiä. Hittoako teen anteeksiannoilla? Yök.


      • pstt...
        Michiko_ kirjoitti:

        Minä olen pitkävihaista tyyppiä. Hittoako teen anteeksiannoilla? Yök.

        Hänen auktoriteettiasemansa on ehdoton. Me palstalaiset rakastamme Suurta Johtajaamme. *kuiskaa*


      • Michiko_
        psst..neuvon sua kirjoitti:

        Puhuttele Häntä kunnioittavammin!

        nimeän neulatyynyni MarttyyriMallari-TTt:ksi. Se on vihreä norsu, jolla menee hakaneula pään läpi. (Oikeasti kuvittelen kyseisen henkilön LOTR-örkin näköiseksi, mutta sellaista nukkea minulla ei ole.)


      • psst...
        Michiko_ kirjoitti:

        nimeän neulatyynyni MarttyyriMallari-TTt:ksi. Se on vihreä norsu, jolla menee hakaneula pään läpi. (Oikeasti kuvittelen kyseisen henkilön LOTR-örkin näköiseksi, mutta sellaista nukkea minulla ei ole.)

        Henget suojelevat häntä!


    • aah!

      Voi miten tyylikästä! Etenkin sinun minua koskeneet epärealistiset analyysit huomioiden: upea kirjoitus sinulta!

      Mikä muuten toi "Lisko" on? Kuvitteleks kaikkien palstakirjoitttajien tuntevan tuonlaisen, vai elätkö jossakin illuusiossa? Isoilla alkukirjaimilla oikein...Kuvitteletko joidenkin kirjoittajien olevan kaikkien mahdollisten mielestä kiinnostavia siksi, että ovat sitä sinusta itsestäsi?

      Ps. Toi linkittämäsi Minna Canth-aloituksesi on muuten varmaan yksi älyllisimmistä sinulta, ja siksi varmaan sen linkititkin.:) Vähän lisää vaan vielä omaa pohdintaa sulta, niin kyllä se siitä lähtee.:)

      • LINKITYS!,

        todistaa ainakin sen, että olet itse sitä mistä syytät muita.

        Niin? :)


      • aah!
        LINKITYS!, kirjoitti:

        todistaa ainakin sen, että olet itse sitä mistä syytät muita.

        Niin? :)

        Minä en ole linkittänyt tms.(?) yhtään mitään tässä, että jos nyt yrittäisit pärjätä omilla kyvyilläsikin ihan. En ymmärrä, mistä puhut. Voitko selventää?

        Haluaks aiheetta pelotella mua?


      • TUO!,
        aah! kirjoitti:

        Minä en ole linkittänyt tms.(?) yhtään mitään tässä, että jos nyt yrittäisit pärjätä omilla kyvyilläsikin ihan. En ymmärrä, mistä puhut. Voitko selventää?

        Haluaks aiheetta pelotella mua?

        aloittajan linkittämä keskustelu todisti sen, että olet itse nettikiusaaja ja hyviä tapoja omaamaton moukka.

        Nih!


      • aah!
        TUO!, kirjoitti:

        aloittajan linkittämä keskustelu todisti sen, että olet itse nettikiusaaja ja hyviä tapoja omaamaton moukka.

        Nih!

        Tuo ei pidä paikkaansa. Pikkusen liian härski tyyppi olet, mutta jos nyt tuossa ton annat olla, olkoot.

        Mun mielestäni nettikiusaamista on ( sinuun tai ketjun aloittajaan viittaamatta) esimerkiksi sellainen, että jos joku tuntematon tulee uhkailemaan mua keskustelupalstalla, että mun pitäisi esimerkiksi tappaa itseni, ilman mitään asiayhteyteen liittyvää syytä. Samaten sitä on se, jos jotkut yhdet ja samaiset koko ajan syrjivät minua keskusteluissa, jos kehtaavat jatkuvasti keskinäiseen porukkavoimaansa nojaten kohdella minua loukkaavasti ja vielä lisäksi lyödä henkisellä lekalla minua tuntematonta päähän sellaisilla perättömillä väitteillä, että juurikin muka mä muka olisin niille jotakin erityistä heille vielä "tehnytkin".

        Mun mielestäni ihmisten narsismilla on oltava joku raja. Ihan kaikkea ei voi tehdä ja sanoa, pelkästään jotakin omaa v*tun palstaimagoaan kohottaakseenkaan. Mun mielestäni mun kaltaisillani kirjoittajilla on oikeus käydä näillä palstoilla ja sanoa mielipide asiasisältöihin, joutumatta pelkäämään sen vuoksi, että mitä epätavanomaisemmat kirjoittajat siitä päähänsä saavat. Kiitos. Piste.

        *tarkoitin, että kun nämä kaikki eivät ymmärrä, että tämä on keskustelupalsta*


      • AJATTELETKO!,
        aah! kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa. Pikkusen liian härski tyyppi olet, mutta jos nyt tuossa ton annat olla, olkoot.

        Mun mielestäni nettikiusaamista on ( sinuun tai ketjun aloittajaan viittaamatta) esimerkiksi sellainen, että jos joku tuntematon tulee uhkailemaan mua keskustelupalstalla, että mun pitäisi esimerkiksi tappaa itseni, ilman mitään asiayhteyteen liittyvää syytä. Samaten sitä on se, jos jotkut yhdet ja samaiset koko ajan syrjivät minua keskusteluissa, jos kehtaavat jatkuvasti keskinäiseen porukkavoimaansa nojaten kohdella minua loukkaavasti ja vielä lisäksi lyödä henkisellä lekalla minua tuntematonta päähän sellaisilla perättömillä väitteillä, että juurikin muka mä muka olisin niille jotakin erityistä heille vielä "tehnytkin".

        Mun mielestäni ihmisten narsismilla on oltava joku raja. Ihan kaikkea ei voi tehdä ja sanoa, pelkästään jotakin omaa v*tun palstaimagoaan kohottaakseenkaan. Mun mielestäni mun kaltaisillani kirjoittajilla on oikeus käydä näillä palstoilla ja sanoa mielipide asiasisältöihin, joutumatta pelkäämään sen vuoksi, että mitä epätavanomaisemmat kirjoittajat siitä päähänsä saavat. Kiitos. Piste.

        *tarkoitin, että kun nämä kaikki eivät ymmärrä, että tämä on keskustelupalsta*

        yhtään sitä, että millaisen kuvan annat itsestäsi, kun kirjoitat tähän tyyliin:

        "Pää kiinni. Kuitenkin istut kalsarit jalassa siellä monitoris ääressä ja syöt lenkkimakkaraa"


        Eihän tuo kommentti liittynyt mitenkään aloituksen aiheeseen.

        Niinpä niin...


      • aah!
        AJATTELETKO!, kirjoitti:

        yhtään sitä, että millaisen kuvan annat itsestäsi, kun kirjoitat tähän tyyliin:

        "Pää kiinni. Kuitenkin istut kalsarit jalassa siellä monitoris ääressä ja syöt lenkkimakkaraa"


        Eihän tuo kommentti liittynyt mitenkään aloituksen aiheeseen.

        Niinpä niin...

        Ei tuonlaiseen kommenttiisi oikein voi/viitsikään alentua kommentoimaan mitään, koska ( juuri sinun henkilökohtaiseen minulle tuntemattomaan persoonaan viittaamatta) tuo on aivan eritasoista "palstakiusaamista" (jos tuota kommenttia edes sellaiseksi voisi nimittää, minusta erityisesti ei), kuin esimerkiksi minun tällä palstalla vastaanottamani ja _usein_ osakseni saama käytös.

        Minä kommentoin ainoastaan asioita. Mulla ei käy (ketjun aloittajaan, tai sinuunkaan viittaamatta) mielessäni esimerkiksi sellainen, että alkaisin päästäni keksiä juttuja, joilla joitakin ihmisiä kiusaisin. Jos siis haluat "palskiusaamisesta" puhua, niin löytänet palstalta varmasti parempia asiaa kuvaavia esimerkkejä, kuin esimerkiksi viattomia heittoja jonkun lenkkimakkaran syömisestä. Tämä MarttyyriMallari-TTt sitäpaitsi myös itse puhuttelee ihmisiä väliin aika roisin sanankääntein. Itse olen ainakin aina pyrkinyt välttämään esimerkiksi yksittäisten tunnistettavien kirjoittajien "hermoheikoiksi" väittämistä tai syvällisiä _luonneanalyyseja_ tuntemattomista palstakirjoittajista ilman mitään relevanttia perustetta.

        Erilaisia "heittoja" tällä palstalla esiintyy paljon. Kovaa on kielenkäyttö monillakin. Jos kuitenkin haluat esimerkiksi johonkin palstakiusaamiseenkin perehtyä, voisit hieman syvällisemmän otteen asioihin ottaa.


    • Michiko_

      Marttyyri

      (tarvitsisi joltain lady Dominalta kunnon selkäsaunan, jotta nähtäisiin, kuinka pitkälle marttyyrius riittää)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe