voiko pienirintainen nainen olla seksikäs?
Miehet!
20
1665
Vastaukset
- M44^^
oma tiikerini oli vähintään yhtä seksikäs ja rakas kuin kuka tahansa isorintainenkin ei sillä ole merkitystä jos rakastaa.Onhan niitä miehiä joille rintojen koko on tärkeä ja naisia joille tapin koolla on enemmän merkitystä kuin toisille.
- todellakin.
Kiihoittavampi minusta kuin isorintainen.
Tietysti pitää rinnat olla kropan suhteen sopusoinnussa, eli hoikka, siro nainen pienet rinnat = ennenaikainen laukeaminen. :)- kjagdishg
Ihana kuulla!! :-D
- Nimetön
Täysin mielipidekysymys. Omasta mielestäni voi :-)
- Topiman
Todellakin voi =)
ei siinä rintojen kanssa seurustella vaan naisen : )- lshig
ihana kuulla että pienirintaisetkin kelpaa! Itse olen pieni ja siro, joten rintanikin ovat luonnollisesti aika pienet. Olen aina ollut sinut itseni kanssa ja pitänyt erityisen paljon rinnoistani, mutta nyt (jostain kumman syystä) olen alkanut epäilemään ettei mieheni ole täysin tyytyväinen niihin.. :-/ Puhumme asioista yleensä avoimesti ja olen kysynyt hänen mielipidettäni rinnoistani. Hänen vastaus on aina sama: "ne on ihan hyvät kulta". Eikös kuullostakin laimealta?! Eikä katso minua silmiin... Joten nyt minun itsetuntoni on alkanut kärsiä tästä. Mutta KIITOS teille! On mukava kuulla etteivät kaikki miehet ole ainoastaan jumborintojen perään! ;-)
- jotenkin
lshig kirjoitti:
ihana kuulla että pienirintaisetkin kelpaa! Itse olen pieni ja siro, joten rintanikin ovat luonnollisesti aika pienet. Olen aina ollut sinut itseni kanssa ja pitänyt erityisen paljon rinnoistani, mutta nyt (jostain kumman syystä) olen alkanut epäilemään ettei mieheni ole täysin tyytyväinen niihin.. :-/ Puhumme asioista yleensä avoimesti ja olen kysynyt hänen mielipidettäni rinnoistani. Hänen vastaus on aina sama: "ne on ihan hyvät kulta". Eikös kuullostakin laimealta?! Eikä katso minua silmiin... Joten nyt minun itsetuntoni on alkanut kärsiä tästä. Mutta KIITOS teille! On mukava kuulla etteivät kaikki miehet ole ainoastaan jumborintojen perään! ;-)
"rintojesi kautta" vai mistä on kysymys..?
Ilmeisesti olet hyvässä, jo jonkin aikaa kestäneessä suhteessa, ja olet nyt aivan paniikissa, kun miehesi ei sanokaan suorastaan palvovansa rintojasi..? Olisikohan kysymys ihan vain siitä, että mies olisi kyllästynyt kyselyihisi? Varmasti hän rakastaa sinua ja sinun rintojasikin siinä mukana - mutta jos jatkuvasti kyselet hänen hyväksyntäänsä, alkaa se maistua puulta. Kaikille rinnoille riittää "ottajia", ovat sitten pienet tai "jumbot" - joten älä anna epäilyksen varjon langeta suhteesi ylle! - mua
jotenkin kirjoitti:
"rintojesi kautta" vai mistä on kysymys..?
Ilmeisesti olet hyvässä, jo jonkin aikaa kestäneessä suhteessa, ja olet nyt aivan paniikissa, kun miehesi ei sanokaan suorastaan palvovansa rintojasi..? Olisikohan kysymys ihan vain siitä, että mies olisi kyllästynyt kyselyihisi? Varmasti hän rakastaa sinua ja sinun rintojasikin siinä mukana - mutta jos jatkuvasti kyselet hänen hyväksyntäänsä, alkaa se maistua puulta. Kaikille rinnoille riittää "ottajia", ovat sitten pienet tai "jumbot" - joten älä anna epäilyksen varjon langeta suhteesi ylle!minä nyt rintojeni kautta elä. Mietin vain sitä että on vähän harmi jollei hän ole tyytyväinen rintojeni kokoon. Sillä enhän minä sille asialle mitään voi. Suhteemme on muuten hyvä, enkä minä ole mitenkään paniikissa. Enkä myöskään kysele sitä jatkuvasti, vaan asian on ikään kuin tullut esille silloin tällöin muun keskustelun yhteydessä. Haluaisin vaan olla hänelle täydellinen.
- asia...
mua kirjoitti:
minä nyt rintojeni kautta elä. Mietin vain sitä että on vähän harmi jollei hän ole tyytyväinen rintojeni kokoon. Sillä enhän minä sille asialle mitään voi. Suhteemme on muuten hyvä, enkä minä ole mitenkään paniikissa. Enkä myöskään kysele sitä jatkuvasti, vaan asian on ikään kuin tullut esille silloin tällöin muun keskustelun yhteydessä. Haluaisin vaan olla hänelle täydellinen.
toisinpäin: jos oikeasti tietäisit, että miehesi pitää isommista rinnoista kuin mitä sinulla on... Mutta muutoin olisit hänelle se unelma - ja kun toinen on "unelma", ei joku kuppikoko sinne tai tänne vaa'assa paina yhtikäs mitään!
On miehiä, joiden "tissi-ihanne" on jotain muuta kuin mitä omalla naisella on - mutta se ei silti merkitse sitä, ettei mies rakastaisi tai pitäisi omaa rakastaan täydellisenä itselleen. On naisia, joiden ihanne on pitkä mies, mutta jotka ovat yhdessä itsensä pituisien kanssa. Kas kun kokonaisuus ratkaisee...
Sinä olet tyytyväinen rintojesi kokoon, ja se on loppupeleissä se ratkaiseva asia. Mies on aivan varmasti myös tyytyväinen. Sanot, että haluaisit olla hänelle täydellinen - hän ei siis ole muuta sanonut, joten unohda... Mitä merkitystä muuten tämän palstan mielipiteillä tässä on - eiväthän ne ole yhtä kuin sinun miehesi mielipide..? - kjrg
asia... kirjoitti:
toisinpäin: jos oikeasti tietäisit, että miehesi pitää isommista rinnoista kuin mitä sinulla on... Mutta muutoin olisit hänelle se unelma - ja kun toinen on "unelma", ei joku kuppikoko sinne tai tänne vaa'assa paina yhtikäs mitään!
On miehiä, joiden "tissi-ihanne" on jotain muuta kuin mitä omalla naisella on - mutta se ei silti merkitse sitä, ettei mies rakastaisi tai pitäisi omaa rakastaan täydellisenä itselleen. On naisia, joiden ihanne on pitkä mies, mutta jotka ovat yhdessä itsensä pituisien kanssa. Kas kun kokonaisuus ratkaisee...
Sinä olet tyytyväinen rintojesi kokoon, ja se on loppupeleissä se ratkaiseva asia. Mies on aivan varmasti myös tyytyväinen. Sanot, että haluaisit olla hänelle täydellinen - hän ei siis ole muuta sanonut, joten unohda... Mitä merkitystä muuten tämän palstan mielipiteillä tässä on - eiväthän ne ole yhtä kuin sinun miehesi mielipide..?tietää mitä mieltä miehet yleensä ovat. Ei näillä vastauksilla sinäänsä ole väliä, mutta ihan mielenkiintoista tietää mitä miesten päässä liikkuu! ;) Yllätyin positiivisesti!
- et...
kjrg kirjoitti:
tietää mitä mieltä miehet yleensä ovat. Ei näillä vastauksilla sinäänsä ole väliä, mutta ihan mielenkiintoista tietää mitä miesten päässä liikkuu! ;) Yllätyin positiivisesti!
sitten kovin usein tällä palstalla vieraile, koska sama rintakeskustelu toistuu täällä suht usein: joku kysyy mielipidettä pienistä rinnoista, joku suurista, joku yleensä ottaen rinnoista. Ja lopputulema on, että yksi tykkää pienistä, toinen isoista ja kolmas jostain siitä väliltä.
- suret......
mua kirjoitti:
minä nyt rintojeni kautta elä. Mietin vain sitä että on vähän harmi jollei hän ole tyytyväinen rintojeni kokoon. Sillä enhän minä sille asialle mitään voi. Suhteemme on muuten hyvä, enkä minä ole mitenkään paniikissa. Enkä myöskään kysele sitä jatkuvasti, vaan asian on ikään kuin tullut esille silloin tällöin muun keskustelun yhteydessä. Haluaisin vaan olla hänelle täydellinen.
jos miehesi rakastaa sinua.
Myös minun ex mieheni piti isommista rinnoista kuin itselläni on. Mutta hän rakasti minua ja sehän on tärkeintä. Enkä huomannut, että rintojen koko olisi haitannut mitenkään meidän seksielämää.
Kyllähän naisella/miehellä voi olla kumppanistaan poikkeavia ulkonäkö ihanteita vaikka eläisikin hyvässä parisuhteessa.
- Mies-
Ehdottomasti. Usein pienirintaiset naiset ovat suorastaan paremman näköisiä, ainakin minun simissäni.
- nuorinainen*
Itse pidän pienistä, pystyistä rinnoistani todella paljon eikä niistä ole ikinä mitään kompleksia ollut. Tärkeintä miulle on kumminkin, ylläripylläri, se että ne ovat terveet. Surettaisi kyllä kun menettäisin rinnan tai henkeni rintasyövän takia. :/ Eli pääasia että ne on :D
- Yes kyllä
Minua miellyttää kokonaisuus ja yleensä sirot, hoikat naiset joilla sopiva varustus, minä en kyllä niitä tuijota, enempi kiinnotsaa kasvot.
Mutta mitään isotissistä naista en voisi naisekseni ottaa jotenkin vaan tuntuu etä jos on isot tissit niin hikikarpalotkin on aina pinnassa. varmaan jostain jäänyt tuollainen kuva mieleeni en tiedä mistä.
tulee vaan mieleen paisuva pullataikina joten vartaloon sopivat on YES mulle - joskus harvoin
Ei peli menetetty ole jos on pienet, mutta jos ei käytännössä ollenkaan, niin sitten ei kyllä käy. Jotain tarjottavaa pitäisi löytyä !
- ovat seksikkäät
Rintojen koko ei merkitse mitään. Tärkeitä on se kenelle sydän rinnassa sykkii.
- Täydellinen ole
Mutta kannattaisiko itse tutkia kehoaan, ennenkuin kyselee toisten mielipitetä.
- on varsin
harvinaista. Lattarintaiselta yksinkertaisesti puuttuu sitä jotakin.
- tosi hyvä
sexikkyys tulee aivolohkoista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251