Neuvoton

nappipää

Epäilen että vaimollani on salasuhde toiseen mieheen, En vaan pysty todistamaan sitä mitenkään. Ennen vaimo pysyi kotona viikonloput mutta nykyään noita baarireissuja osuu lähes joka viikonlopulle ja Sanoo menevänsä ystävänsä luo yökylään baarittelun päätteeksi. Puhelinlaskut on kasvanut taivaisiin ja seksiäkään ei ole ollut toviin...kaikki merkit viittaa uskottomuuteen mutta vaimoni on aika kettu naiseksi ja pysyy tyynenä vaikka olen häneltä suoraan kysynytkin. Eli nyt naisilta neuvoja mitenkä saada pettävä kumppani kiinni!! Puhelimet ja muut tutkittu ja niistä ei löydy mitään "epäilyttävää"

8

861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

kamalan tuttua, sitä pitää leikkiä salapoliisia.Mutta ´kyllähän se siltä aika pahasti näyttää että toinen olisi tai ainakin hakusessa. Mieheni jäi juuri kiinni pettämisestä,mutta nyt katuu ja haluaa takaisin kotiin. Sitä on vaan niin vaikea antaa anteeksi kun ei ole itse aikoihin kelvannut. Mutta jos rakastaa toista se päätös on vieläkin vaikeampaa.Miten tästä selviää se olis kiva tietää.

• joku

Rakastaako Nappipää vaimoaan? Pettäminen on väärin. Laita yksityisetsivä vaimosi perään.

• epäilyttävää

jo tuokin, että jos aikuisen ihmisen täytyy harrastaa jatkuvaa yökyläilyä ystävättären luokse?
      Mene sinne ystävättären nurkille vahtimaan joku yö, ja vakoile vähän mitä siellä tapahtuu. Tuleeko ne molemmat baarista sinne vaiko ei?:D
      epätoivoista ja älytöntä ehkä, mutta tuossa tilanteessa ihan ok.

• mun mielipide

on se että voit vaatia vaimoltasi että se on aamulla sun vieressäs kun heräät, etenkin jos samalla seudulla pysytään eli ettei kotimatka ole yöllä kohtuuton.
      Ei todellakaan oo liikaa pyydetty ja jos jotain mukisee niin näytä sille ovee kylmänviileesti.
      Sanot vaan ettei käy sulle enään semmoinen peli ja laitat tekeen valinnan. Ei pitäs olla aikuiselle ihmiselle ylivoimainen tehtävä päättää mitä haluaa. Sitten PIDÄT PÄÄSI ETKÄ ALA LUISTELEEN JA MYÖTÄILEEN, muuten homma menee päin vittua. Niin kävi mulle.
      Tietysti voit laittaa privaatinkin sen perään. Selviää se silläkin, maksaa kyllä jonkin verran.
      Teet mitä teet mutta ÄLÄ RÄÄKÄÄ ITTEES. Nyky naiset on todella törkeitä toimissaan eikä juuri muuta aatella kun omaa persettään, varsinkin jos joku muukin mättää pariskunnan suhteessa.
      VOIMAA JA ROHKEUTTA, OLE MIES.
      Toki voit

• olis...

ensimmäinen eikä viimeinenkään kyllästynyt rouva tuo vaimosi, jolla vaan iskee menovaihde päälle. On niitäkin naisia nähty, jotka oikeasti saavat hupinsa kupin ottamisesta ja baaritiski-flirttailusta - ja sitten mennään oikeasti sen jälkeen yökylään hihittelemään maailman menoa tutun kaverin kanssa.
      Joten älä ala ampua ennen kuin saat jotain konkreettista todistetta asiasta!!!

• SAADA KIINNI

>Itse tein tälleen,että mene jonkun vieraan autolla
      Baarin eteen piiloon odottamaan,kun vaimosi tulee.
      Sitten alat seurata mihin hän menee ja kenen
      kanssa.Toinen hyväksi koettu on,että pyydä luetettavaa ystävää samana iltana menemään Baariin
      ja seuraamaa,mitä ja kenen kanssa hän seukkaa?

Yöllä kun hän nukkuu ota puhelin ja katso kuka
      on soittanut ja minne hän on soittanut.

• SAADA KIINNI,LISÄYS

>Jäi sanomatta vielä.Minä soitin muissa merkeissä
      kaksi päivää myöhemmin ex-vaimon ystävälle ja
      kerroin,että miksi hän aina kutsuu vaimoni yö
      kylään,josta hän oli yllättynyt ja kertoi,että
      hän ole ollut luonani yökylässä,sovittiin että
      hän ei kerro vaimolleni.Seuraavaksi pyysin häntä
      soittamaan Exän toiselle tutulle,eikä ollut
      sielläkään yöpynyt.Vaimo tuli illalla kotiin
      kysyin kenen luokse hän menee taas yöksi,kun lähtee
      perjantaina tansseihin,hän kertoi saman valheen.
      Minä paljastin,että et ole yöpynyt kummankaan ystävän luona,jolloin hän murtui ja kertoi olevan
      vuoden jo vieraan miehen kanssa.Tämä tapahtui
      kuukausi sitten ja pyysin vaimoni muuttamaan
      pois kotoa ja hän läksi....

• m72

Mulla oli vähän saman tapaiset kuviot baari käynnit lisäänty ja puhelin laskut nousi rajusti ja sama vastaus et oon luulotautinen mutta löysin puhelimesta oudon numeron ennen kuin se kerkes poistaa soitetut puhelut ja soitto siihen numeroon ja loppu oli aika selvää tavaraa eli vaimo oli juossut vieraissa ja minä vaan hoitelin kotia ja lapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe