Miksi aina pelimiehiä?+

sfgfhsfh

Alan olla jo todella epätoivoinen....olen ollut sinkkuna melko pitkään. Käyn ehkä noin 2 kertaa kuukaudessa ulkona ja aina tulee tavattua kiinnostavan tuntuisia miehiä. MUTTA. Kaikki parin viime vuoden sisällä tapaamani miehet ovat olleet pahimman luokan peluireita. Onkin ollut tyttöystävää, haluttu pelkkää seksiä tai muutamien treffien jälkeen tehty täydellisiä ohareita, kunnes seuraavan kerran nähdään baarissa ja pyritään punkkaan.

Minulla on ollut yhdenillanjuttujakin, mutta läheskään kaikki näistä eivät ole alkaneet seksistä. Ja osa miehistä on vaikuttanut niin kunnollisilta. Mutta mistä johtuu etten ole tavannut yhtään ns tavallista miestä?? Miksi vedän puoleeni pelimiehiä kuin magneetti?? voiko naisessa olla jotain, joka saa erityisesti nämä pelimiehet käymään kimppuun?? Ei enää jaksa.

11

2786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis ulkokuori saa kaikki pelimiehet ryntäämään naisen päälle.
      Yleensä vielä tää kaunis ulkokuori pitää ne "tavalliset" miehet pois sun kimpusta koska ne huomaa niiden pelimiesten pyörivän sun ympärillä ja ajattelevat ettei heidän edes kannata yrittää tutustua suhun koska siinä on niitä komeita panomiehiä vierellä.

Tietenkin jos et itsekään katsele muuta kuin niitä "kuumimpia" kavereita niissä baareissa nii eipä yhtään ihme että saat niitä vain ympärilles. :)

On varmasti muitakin vaihtoehtoja, mutta noi nyt tuli tässä väsyneenä nopeesti mieleen.

• villeeeee

Mielestäni niitten äijien ei tartte olla erityisiä panomiehiä tai muita alfoja. Riittää kun vaan huomaa että neidon pakeille on pitkäkin jono tai siinä muuten juoksentelee paljon rauhatonta kollia, niin jätän itse väliin. Siinähän on vaan itellä enemmän tekemistä jos siihen väliin haluaa tunkea ja saada jotain aikaiseksi. Vapaana pörrää kuitenkin niin paljon kaikenlaista kissaa, että ihan turha teloa itteensä.

• nainen 42

Siitäks se johtuukin että pelimiehet ympärillä pyörii? Kauneudesta? Eihän siinä mitä, jos nuo pelimiehet olisivat kohdallani vapaita, seksiä vailla, mutta kun ne onkin ukkomiehiä, jotka ovat seksiä vailla. Tuntuu välistä, että olen oikein ukkomiesmagneetti. Nykyisin kysynkin heti, mikäs on herralla siviilisääty. Joku saattaa yrittää valehdella, mutta kyllä sen totuuden osaan selville kaivaa. Ei muuten pidä paikkaansa, että pelimiehet olisivat aina jotenkin muita komeampia (ainakaan minun mielestäni). En edes uskaltaisi jutella jollekin komistukselle :D.

• nainen 42 kirjoitti:

Siitäks se johtuukin että pelimiehet ympärillä pyörii? Kauneudesta? Eihän siinä mitä, jos nuo pelimiehet olisivat kohdallani vapaita, seksiä vailla, mutta kun ne onkin ukkomiehiä, jotka ovat seksiä vailla. Tuntuu välistä, että olen oikein ukkomiesmagneetti. Nykyisin kysynkin heti, mikäs on herralla siviilisääty. Joku saattaa yrittää valehdella, mutta kyllä sen totuuden osaan selville kaivaa. Ei muuten pidä paikkaansa, että pelimiehet olisivat aina jotenkin muita komeampia (ainakaan minun mielestäni). En edes uskaltaisi jutella jollekin komistukselle :D.

Pelimies ei ole sama asia kuin vanha kurttuinen ukkomies. :)

Pelimies on sellainen nuorikeas viimeisen päälle sliipattu kaveri joka tulee ja lirkuttelee tarinoitaan ja saa naiset aina syttymään ja ihastumaan itseensä. Ja sitten kun ollaan saatu se nainen tarpeeks kiinnostuneeks niin poimitaan hedelmät. :)

• nainen 42
        beefcake kirjoitti:

Pelimies ei ole sama asia kuin vanha kurttuinen ukkomies. :)

Pelimies on sellainen nuorikeas viimeisen päälle sliipattu kaveri joka tulee ja lirkuttelee tarinoitaan ja saa naiset aina syttymään ja ihastumaan itseensä. Ja sitten kun ollaan saatu se nainen tarpeeks kiinnostuneeks niin poimitaan hedelmät. :)

Tiiän tuon, että pelimiehellä ja ukkomiehellä on eroa. Eikä ne ukkomiehetkään aina kurttusia ole ;D. Pelimiehen tunnistaa aina, sanoisko suoraan että ällöttäviä, omaa egoaan täynnä olevia.

• pelimies...
        nainen 42 kirjoitti:

Tiiän tuon, että pelimiehellä ja ukkomiehellä on eroa. Eikä ne ukkomiehetkään aina kurttusia ole ;D. Pelimiehen tunnistaa aina, sanoisko suoraan että ällöttäviä, omaa egoaan täynnä olevia.

En panosta muutenkaan hirveesti ulkonäköön. Olen jo valmiiksi tarpeeksi haluttava naisten mieleen. En Puhu omista asioista kuin kysyttäessä ja muutenkin esitän vaatimatonta. Tällä konstilla saan naiset rakastumaan itseeni ja olen muutenkin aika vilkas ihminen ja haen adrenaliini pitoisia harrastuksia jossa jännitys ei puutu. Tietty tää on huijausta naista kohtaan kun se kuvittelee löytäneensä nyt seurustelukumppanin mahdollisuuden, mut en myöskään koskaan puhu mistään et haluaisin vakavampaa. Jopa kerron heti toisessa lauseessa et haen vain panoa, mut ne sivuuttavat sen kuin vitsinä. Eli totta puhun mut ympäripyöreästi sekoittaen niiden päät.

Että sellaista..

• muilla vähemmän

Pelimiehillä on ihan eri lailla turnauskestävyyttä ja pokkaa, siinä missä tavallinen kaveri lannistuu siitä että jonkun naisen ympärillä pörrää muita miehiä, niin pelimies vaan innostuu enemmän.

Ehkä tosiaan sinussa on myös jotain muuta mikä viestii näille tyypeille, että kannattaa yrittää. Provosoiva pukeutuminen? Haastava olemus? Tule ja poimi mut-katseet ja ilmeet? Mitäs jos joskus avaat itse ekana suusi sellaiselle miehelle, joka on katsonut mukavasti, mutta seuraavan askeleen ottaminen näyttäisi olevan vaikeampaa? Tuollainen pieni ujous kertoo ainakin sen, että tyyppi ei ole mikään naisia suvereenisti poimiva pelimies.

• miksi niin...

Itsekkin mietin ihan samaa...Enkä tietääkseni provosoi. Ja en ole pelkästään seinäkukkasena odottelemassa seuraa...Niinkuin yksi vastaaja ehdotti...Itsekkin mietin että voiko olla sellanen "paskamangeetti" kytkettynä päälle. Olis tosi kiva ajatella että johtuu vaan siitä kun olen niin saatanan hyvännäkönen ;) Mutta jaa...Vois kuvitella että sais sitten iskettyä sen hyvänkin tyypin tuolta...Saattaa kyllä olla että sitä muuttaa ne hyvätkin sitten pelimiehiksi? Ja mikäköhän selitys tähän kävis??Oon niin saatanan hyvännäkönen että kun isken miehen, se ajattelee olevansa jumalan lahja naisille ja päättää alkaa pelimieheks...??!
      Mä meinaan yleensä teen ne "iskuhommat"...

• kaunistusta

Minäkin saan aina kimppuuni ne hyvännäköiset pelimiehet. Olen itse aika kiltti ja ujo, mutta kaunis tyttö. On minulla kilttejäkin miehiä ollut, ei-pelimiehiä. He eivät uskalla ottaa yhteyttä selvänä ja se jää minun tehtäväksi ja lopulta koko homma kuolee. Olen usein liian humalassa baarissa, etten muista missä ollaan tavattu saatikka mistä puhuttu. Välillä olen herännyt miehien luota aamulla.. ehkä noin neljästi.

Nyt tapasin kivan miehen ja menin hänen luokseen, onneksi ei seksiä harrastettu! Hänkin on selvästi pelimies, osaa käsitellä naista ja puhua ja pitää tunnelman kaikinpuolin hauskana ja ihanana.. Olemme alkaneet tapailla, mutta jotenkin semmonen tunne, etten uskalla seurustella hänen kanssaan. Pelkään, että jättää minut ja etsii uuden. Jokseenkin hän myös painostaa liikaa läheisyyteen, en halua seksiä niin kovin pian tutustumisen jälkeen. En tiedä kannattaisko suosiolla etsiä kiltti mies vai jatkaa tämän kanssa.. Olen aika kokematon seurustelija, jotenkin sitoutumiskammoinen vaikka ikää onkin jo 23 v.

• tätäkin näkökulmaa

Tämä voi vaikuttaa huru -tieteeltä, mutta jollain tasolla uskon tuohon magneetti-ilmiöön.
      Ihminen vetää puoleensa niitä kokemuksia, joita tarvitsee oppiakseen ja kehittyäkseen.

Tältä pohjalta sanoisin, että sinun kannattaisi muuttaa suhtautumistasi miehiin, tai ainakin miettiä omia tarpeitasi ja itsekunnioitustasi. Pelimieshän hyödyntää toista, niin kuin kertomasi kokemukset todistavat. Ehkä kannattaisi pyrkiä sellaiseen asenteeseen, että "minä olen hyvän kumppanin arvoinen". Ei kannata myöskään olla epätoivoinen, koska sellainen asenne vasitenkin tuo huonommat vaihtoehdot tarjolle.

Ota siis rennosti, ja suhtaudu vastaantuleviin mieskandidaatteihin samalla tarkkaavaisuudella kuin nyppisit rikkaruohoja kukkapenkistä. Niitä on aina, mutta kasvimaan hoito/ihmisiin tutustuminen on silti hauskaa. Me ihmiset tarvitsemme toisiamme, eikä kannata ainakaan nuorella iällä heittää tuhkaa päälleen ja luovuttaa. Eikä vanhemmallakaan iällä :-) Elämä on täynnä yllätyksiä.

• ilmaisee itseään huonosti

Kun itse olen kiinnostunut jostain erityisesti, paha tapani on ollut pommittaa viestein/puheluin melkein jokapäivä ja ehkä kuvittelen että se toinen on samalla aaltopituudella, vaikka taitaa olla että siinä vaiheessa tämä tonen on vasta jossain mietintä vaiheessa ----jollei hänellä sitten ole muita virityksiä välillä?-----...Kuvittelenko vain? ja sitten kun en saa toivomaani vastakaikua eli vastauksia tms luovutan aika nopeasti.
        Ja sitten kun minä suurinpiirtein olen jo päässyt yli ko ihmisestä (4-5pv) tuleekin puhelu/viesti ja kaikki alkaa taas alusta... On pitänyt alkaa opetella että odota viikko ja ala luovuttaa vasta sitten -tyyli.

Mistä ihmeestä tunnistaa semmoisen miehen joka on oikeasti kiinnostunut? Lähettää edes yhden ainoan viestin ajoittain tai soittaa edes silloin tällöin? Jos ei kiinnostusta olisi niin tuskin lainkaan oma-aloitteisesti ottaisi yhteyttä tai pyytäisi mihinkään? Miehet tuskin tuntevat velvollisuutta pitää yhteyttä yli-innokkaaseen naiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      83
      4439
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3180
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2671
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2352
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2046
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe