OLENKO LIIAN VAATIVA

yöperhonen81

Tänään tuli vuosi kun olen seurustellut maailman ihanímman miehen kanssa. Asumme yhdessä, seksi ja arki sujuu loistavasti. Haleja ja hellyyttä saa niin paljon kuin vain haluaa. Kaikki on siis hyvin sillä saralla. Hoidan lähes yksin koko asunnon, siivoan pyykkään kokkaan...enkä vaadi mieheltäni mitään, enkä edes mäkätä, olen ok näkönen...Mutta olenko liian vaativa!!!????

EN SAANUT TÄNÄÄN VUOSIPÄIVÄLAHJAA!!
MIEHENI AINA VAAN PUHUU, ETTÄ HUOMENNA SITTEN, JA HÄN UNOHTI. KUKISTA ON TURHA HAAVEILLA JOLLEI JOKA PÄIVÄ NIITÄ POLVILLAAN ANELE...SAATIKA MITÄÄN ROMANTTISTA, EI YLLÄTYKSIÄ.
JA HUOM! EN OLE TURHAMAINEN! JOKU PIENI KORTTI TAI SYDÄN AVAIMENPERÄKIN SAISI SYDÄMEN POUKKOILEMAAN...

OLENKO SIIS LIIAN VAATIVA? VAI MIKÄ MIEHIÄ VAIVAA! MIELESTÄNI NAISET TARVITSEVAT PIENTÄ HUOMIOTA JA MUISTAMISTA, VAI OLENKO IHAN VÄÄRÄSSÄ?

JA PS...TURHA AINAKAAN MIESTEN VALITTAA JOS EI SÄNGYSSÄ OLE SUTINAA...TÄLLÄISILLA PIKKUASIOILLA JA MUISTAMISELLA SITÄ VOISI MEINAAN SAADA!

10

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happyppahh

Mitä sinä annoit miehellesi lahjaksi?

• naurattaa

Tuo monologi :) Oikeesti se oli hyvä!

Mä sain ja kukkia suhteen alussa,suklaata tuotiin ja mitäs nyt 6kk jälkeen...ei mitään enää. Mä siivoan,pyykkään,hoidan elukat ja lapset,ukko tulee töistä kaljapullot käsissä valmiiseen ruokapöytään. Hiphei,suhde on juuri sitä mitä olen aina halunnut ;)

Mutta,asiaan. Kyllähän se molemminpuolinen muistaminen on tärkeää,silloin tällöin toista ajatellen ostaa toiselle jotakin kivaa...

Meillä vuosi päivä lähestyy..saas nähdä muistaako mitenkään,mä aijon muistaa...

• happyppahh
        naurattaa kirjoitti:

Tuo monologi :) Oikeesti se oli hyvä!

Mä sain ja kukkia suhteen alussa,suklaata tuotiin ja mitäs nyt 6kk jälkeen...ei mitään enää. Mä siivoan,pyykkään,hoidan elukat ja lapset,ukko tulee töistä kaljapullot käsissä valmiiseen ruokapöytään. Hiphei,suhde on juuri sitä mitä olen aina halunnut ;)

Mutta,asiaan. Kyllähän se molemminpuolinen muistaminen on tärkeää,silloin tällöin toista ajatellen ostaa toiselle jotakin kivaa...

Meillä vuosi päivä lähestyy..saas nähdä muistaako mitenkään,mä aijon muistaa...

Ensimmäinen vuosi täyttymässä meilläkin. Mitähän hauskaa keksisin.

• yöperhonen81

Aloitimme aamun loistavalla seksillä ja lämmitin saunan. Kirjoitin ihanan rakkausrunon joka oli korttina. Lisäksi ostin olutkirjan (kova olutsieppo kun mieheni on) Ja varasin ja maksoin romanttisen hotelliloman joka on myöhemmin. Enemmän tässä nyt on kyse siitä, että olisi edes kauniin kiitoksen tai jotain arjesta poikkeavaa tehnyt/sanonut. Mitään timantteja tai alusvaateita en missään nimessä kaivannut.

• yöperhonen81
        yöperhonen81 kirjoitti:

Aloitimme aamun loistavalla seksillä ja lämmitin saunan. Kirjoitin ihanan rakkausrunon joka oli korttina. Lisäksi ostin olutkirjan (kova olutsieppo kun mieheni on) Ja varasin ja maksoin romanttisen hotelliloman joka on myöhemmin. Enemmän tässä nyt on kyse siitä, että olisi edes kauniin kiitoksen tai jotain arjesta poikkeavaa tehnyt/sanonut. Mitään timantteja tai alusvaateita en missään nimessä kaivannut.

Ostin upean seksikkään alusasun ja stay upit joilla aion mieheni vietellä sitten hotellilomalla :)

• happyppahh
        yöperhonen81 kirjoitti:

Olisin minäkin surullinen, jos toinen ei sanoisi lahjasta: "Kiitos!"

• miehesikin

tehdä joitakin omia asioitaan siellä kotona. Ei miehelle riitä pelkkä sohvan nurkkaus reviiriksi. (Ei kyllä naisellekaan, jos asiat menevät niin, että mies hoitaa kaiken).

• yöperhonen81

Hänellä on omat juttunsa harrastuksensa kotona, joita hän saa aivan vapaasti tehdä. Hoidan siksi siisteyspuolen mukisematta, kun isännän poikamies boxi oli kuin sikala!
        Mutta kun kyse on siitä toisen huomioimisesta, muulla tapaa, ei ne itsestään selvät asiat!

• oikein..

"A PS...TURHA AINAKAAN MIESTEN VALITTAA JOS EI SÄNGYSSÄ OLE SUTINAA...TÄLLÄISILLA PIKKUASIOILLA JA MUISTAMISELLA SITÄ VOISI MEINAAN SAADA!"

Pilluko on sun ainoa lahjasi miehellesi, eli siis kiristysväline? Pikemminki ihme että mies sulle vielä antaa ja en ihmettele miks seksi vähenee (ennenpitkää ainakin)..

• yöperhonen81

Yleistin kommentilla muut parisuhteet.
        Kyllä meillä seksiä saa vaikka lahjoja ei osta. Niin kuin kirjotin, haleja ja läheisyyttä riittää!
        Mutta kun sitä ei ole kaikissa suhteissa! Ja jos läheisyyttä ei nainen saa ja hempeilyä niin ei nainen kyllä pilluakaan anna! Ja vielä vähemmän antaa jos ei mies millään tapaa huomioi!
        Ja tää on totta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe