Kuinka pian voin ottaa yhteyttä mieheen tapaamisen jälkeen? Noin viikko sitten olin ulkona yhden tosi kiinnostavan miehen kans. Hän pyysi. Voinko mä nyt vuorostani pyytää? Onko viikko liian lyhyt vai liian pitkä aika? Minä en tiedä näistä jutuista yhtään mitään.
Yhteydenotto
6
3473
Vastaukset
- Omaa järkeäkin
voi käyttää. Ei tuolle asialle oo mitään sääntöjä kirjotettu, eli mietit ja toimit sen mukaan miltä susta tuntuu. Ei me miehet oteta osumaa, jos liian pian ottaa yhteyttä, enemmänki liian pitkästä oottelusta.
Mun mielestä ainaki viikko on ihan liian pitkä aika, pari, kolme päivää vois olla hyvä aika. - tietäväinenKö
Odota, että mies ottaa yhteyttä. Montako kertaa olet joutunut pettynään, kun olet osoittanut olevasi enemmän kiinnostunut? Kun seurustelette, voit soittaa tai meilata, melkein koska haluat, mutta alussa - ei missään nimessä.
Ja edelliselle miehelle: on sääntöjä...- Miksi sitten
miehen pitäisi ottaa yhteyttä?
Vai annatko miehelle saman ohjeen?
Tosin sitä voi harkita jos mies ei ole ottanut yhteyttä lainkaan
"Ja edelliselle miehelle: on sääntöjä..."
Jaa. Se on jännä kun sitten naisille sanoo ettei aivan heti kannata siirtyä seksiin niin aletaan väittää että ohjeet tulevat seksittömältä ihmiseltä ja että nainen tekee mitä haluaa kun siltä tuntuu.
Kuitenkin tässä asiassa nainen toimii sitten päinvastaisesti kuin siltä tuntuu. Eikö ole mielenkiintoista? - kuules
minä ainakin menetän mielenkiintoni hyvin nopeasti, jos nainen ei ota yhteyttä itse omatoimisesti suhteellisen nopsaan heti kättelyssä ja leikkii noita sinun mainostamiasi teinileikkejä! Jos yhteydenpito on ensitreffien jälkeen täysin yksipuolista, niin alkaa hyvin nopeasti tuntumaan ahdistelijalta ja minun yhteydenottoni kyllä harvenee nopsaan ja loppuu kokonaan. Tyhmäksihän sitä itsensä tuntee, jos itse pitää olla soittelemassa ja kyselemässä näkymisiä ja toinen ei tule yhtään vastaan.
Tuolla leikkimisellä et saa kuin tietyn tyylisuunnan juippeja kimppuusi.
- -iitu
yhteyttä kun itsestäsi niin tuntuu. Jos haluat tavata miehen vielä uudelleen, mies tuskin ajattelee että olet tyrkky, vaikka tapaamista ehdotatkin sinä. Kokemuksesta voin kertoa, ettei ainakaan minulle yksikään mies ole yhteydenottoni jälkeen sanonut, ettei lähde kanssani mihinkään, koska en jäänytkään odottelemaan, että mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa seuraavaa tapaamista. Rohkeutta peliin, naiset!
Jos te sovitte niin, että sä pyydät häntä ulos seuraavalla kerralla niin älä nyt herran jumala ala odottelemaan mitään. Se vasta tappaakin sen mielenkiinnon jos nyt rupeet leikkimään jotain teiän naisten pikku leikkejä niin kuin joku nainen tossa jo kerkes neuvomaan.
Nyt otat sen puhelimen kiltisti kätees ja lähetät viestin tai soitat ja sovit vaikka perjantaille/lauantaille jotain tekemistä ja se siitä.
Ei se mies suhun ainakaan ole ottamassa yhteyttä jos te kerta sovitte että sä pyydät ulos. Jos sä et ota yhteyttä niin tää mies varmasti ajattelee ettei sua kiinnostanutkaan ja antaa olla.
Älkää pliis kaikki naiset olko näin hölmöjä että te kuvittelette että miehen on aina _pakko_ ottaa yhteyttä ja sopia kaikki vaikka olisitte jo sopineet että te järjestätte seuraavaksi jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764