että hän on huono suutelija...? :-/ Mieheni on muuten aivan ihana, mutta tulen pian HULLUKSI ellei minua suudella intohimoisesti!! Olen yrittänyt muuttaa hänen suutelutekniikkaansa suutelemalla omalla tavallani, mutta mikään ei muutu. Hän ikäänkuin ei tee mitään.. Hyvä jos avaa suunsa. Apuva, mitä mä teen?? Miten voin puhua tästä ilman että hän loukkaantuu..? :-S
Miten sanoa miehelle
4
723
Vastaukset
- hemmetin
vaikea tehtävä suorittaa tosiaan niin, ettei toinen vedä hernettä nokkaan... Vaikka olisit miten hienotunteinen, niin se saattaa kolahtaa pahemmanlaisena arvosteluna. Hmm... Auttaisiko, jos sanoisit, että pitäisit vähäsen aktiivisemmasta "otteesta" hänen puolestaan. Että eikö hän pidä suutelemisesta, kun vain lähinnä "on paikalla", kun sinä haluat suudella..?
Itsellä eräs seurustelu tyssäsi mm siihen, että mies suuteli "kuin ajokoira"... Liian innokas - ei intohimoinen - ja lopputulos muistutti sitä kuin koira olisi nuollut naamani. No tosin se suhde loppui ilman, että minun tarvisi hänelle palautetta tästä antaa.... Onnea matkaan joka tapauksessa!- mua
tästä vinkistä.. Mutta juttu on se, että tiedän hänen pitävän suutelemisesta. Sillä hän haluaa aina suudella kun harrastamme seksiä jne. Mutta hän on vaan niin älyttömän huono siinä (mua ihan hävettää että kirjotan tästä tänne, mutta on vaan pakko avautua..!!). Voisin ehkä ehdottaa että kokeilisimme jotakin "uutta", esim lisää kieltä peliin..?! Ehkä se saattaisi olla avain tähän ongelmaan..? :-/ Musta vaan tuntuu että teen kärpäsestä härkäsen, mutta olen aina rakastanut suutelemista ja tämä pulma niinkun pilaa koko fiiliksen meidän suhteesta...... :(
- ex-huonosuutelija (m)
Millaisesta suutelusta pidät(te)?
Exäni opetti minut suutelemaan, koska toimintani alkuunsa oli aika 'kauheaa'. Hän sanoi suoraan millaisesta suutelusta piti. En kokenut opetusta mitenkään itsetuntoani murentavalta, sillä halusin tietenkin olla kaikinpuolin hellä hänelle.
Hän piti suutelusta, jossa huulista nautitaan hellästi ja hitaasti, vuoronperään ylä- ja alahuulia. Pitkiä suudelmia. Itsekin aloin nauttia siitä huomattavasti enemmän. Huulet ovat aika herkkä alue:-)
En tiedä pitävätkö useimmat naiset tuosta tavasta. Kertokaahan millainen on hyvä suutelija.- NaiNeN------------
Hyvä suutelija
Koskee kevyesti sormillaan kasvoihin sivelee poskista, hipaisee kevyesti huulia... ennen kuin alkaa huulillaan saman leikin
Huulilla kevyesti suupieliin, ylä ja alahuulta erikseen, maistelee ja näykkii, kevyesti ja hellästi. Pikkuhiljaa lisää voimaa ja koskettelee samalla sormilla kasvoja. Huulet saa vaeltaa myös kaulan sivuille ja hivellä sieltä. Palata taas huulille ja vaihtelevalla temmolla hyväillä huulilla, vasta sitten voi käyttää kieltä kevyesti leikkien huulilla ja kieleni kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525