Eli kihlattunu muutti pois, koska halusin hänen oppivan elämään, meillä on vauvaikäinen lapsi ja miehellä edelliselle naiselle 1 tyttö. Eli mies on täysi sika ei välitä minun harrastuksista tai menoista en saa edes kavereita tavata. ja nyt sitten päätin että muutetaan erilleen. ja tein sen klassisen "virheen" ja lähdin suutuspäissäni baariin ja päädyin todella pitkäaikaisen mies puolisen ystäväni sänkyyn, meillä on ennenkin ollut juttua mutta nyt ei oltu nähty vuosiin.
siis mitä nyt teen. Petän sitä ketä eniten rakastan miksi? en löydä järkevää selitystä pää kopastani miksi teen niin. tällä "ystävälläni" on ollut minuun aina outo vaikutus. olen hänen kanssaan pettänyt teini rakkauttanikin. kysyin hänen tunteitaan ja vastaus oli "on minulla jotain tunteita" mitä se sitten tarkoittaa.. voisiko joku mies vaikka selvittää tämän minulle ku ystäväni ei puhu eikä pukahda. mutta silti soittelee ja pyytää käymäään.
Mitä teen lopetanko suhteen lapseni isään lopullisesti ? antaisiko hän koskaan anteeksi pettämistäni.ja valehtelua.??
Himoa
lautatuta
1
825
Vastaukset
..elättelit toiveita ton "täyden sian" suhteen?
Ootko koskaan kuullut, että toisen muuttaminen on loputon suo?
Mä ajattelisin, että sulla on syviä tunteita kihlattuas kohtaan kaikesta huolimatta ja "kostoks" hyppäsit sitten vieraaseen petiin.
Jollet sä voi jatkaa suhdetta ilman, että kokoajan mielessäsi vaadit toista muuttumaan, on parempi jatkaa yksinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308