mä oon ihan sekaisin onnesta!!! Mies lähti juuri yötöihinsä, mutta mutta... aiemmin illalla istuttiin kotona sohval ja katottiin jussi-gaalaa, yhtäkkiä hän tokaisi et kuule, haluun viettää loppuelämän sun kanssa. Mä siihen et joo joo, nii mäkin sun kanssa, mutta miespä otti pöydän laatikosta rasian jossa oli kihlasormus. Kysyi vaan et kelpaisko! No arvatkaa :D :D :D
Mun on pakko
13
404
Vastaukset
- widdulanjänkä
Sä teit sen!!!! Viddu sussahan on mulkkua. Hähä. XD
- Ei tää
Relaan liity mitenkään.
- widdulanjänkä
Ei tää kirjoitti:
Relaan liity mitenkään.
liittyy Relaan.
- ei liity
widdulanjänkä kirjoitti:
liittyy Relaan.
mitenkään.
- olkoon
eipä muuta
- saa unta koko
yönä...
- hmh,
No kertomasi on toki mukava uutinen. _Jos_, huom. JOS, asia kuitenkin olisi siten, että sinulla olisi enemmänkin sinun palstan ulkopuolelta tuntemiasi kavereita tuossa ja jos siis olisit kirjoittanut viestisi tälle palstalle pääosin heille, niin siinä tapauksessa tungehan banaani perseeseesi.:)
Käytöstavat voi osata, jos joskus on oppinutkin, Jollei koskaan ole, ei varmaan koskaan myöhemminkään voi oppia. Pointtini oli siinä.
Onnea toki sinulle!- alkuunkaan mitä
kirjoitit? Voiko tästä nyt kaivaa jotain negatiivistakin`?
- hmh,
alkuunkaan mitä kirjoitti:
kirjoitit? Voiko tästä nyt kaivaa jotain negatiivistakin`?
Ei toki voi( asiasta). Mihän toivotin sulle onnea.:) Puhuin ainoastaan tilanteesta, että olisit halunnut joillekin omille kamuills tiedottaa, mutta aivan varmasti olet niin fiksu, ettei tuossa siitä ollut kyse.
:) - siis laiton
hmh, kirjoitti:
Ei toki voi( asiasta). Mihän toivotin sulle onnea.:) Puhuin ainoastaan tilanteesta, että olisit halunnut joillekin omille kamuills tiedottaa, mutta aivan varmasti olet niin fiksu, ettei tuossa siitä ollut kyse.
:)mä liudan tekstareita äsken, onko siinä sun mielestä todellakin jotain pahaa?
- hmh,
siis laiton kirjoitti:
mä liudan tekstareita äsken, onko siinä sun mielestä todellakin jotain pahaa?
"mä liudan tekstareita äsken, onko siinä sun mielestä todellakin jotain pahaa?"
Ei toki mitään "pahaa" ole. Mulle ei vain itselleni esimerkiksi viimeeksi tullut ensimmäisenä mieleen laittaa tälle julkiselle keskustelupalstalle viimeisintä elämän onneni, joten sillä- ja kuten ilmaisinkin, et varmastikaan sinäkään niin torvi ole, että laittaisit kavereillesi julkiselle palstalle kihlaustiedon, vaan yritit ainostaan kykyjesi mukaan saada aikaan hyvää julkista keskustelua.:) - hmh,
hmh, kirjoitti:
:)Toki ei mul tos mitään oletusta, et olisit välttämättä ollut aloittaja, mutta ihmetytti tollanen outo puolustaminen.:)
Aloittaja - ei aloittaja ---> message ei varmasti silti vaurioitunut.
- fdsvfs
Jos sitä ei kaiverra, sitä voi käyttää seuraavillakin kerroilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318