Erosta aikaa on kertynyt 6kk. Nyt päätimme ex-mieheni kanssa palata takaisin yhteen ja muutan lähipäivinä takaisin yhteiseen asuntoomme. Eromme oli hätiköity päätös ja suhteemme oli terveellä pohjalla. Itselläni oli masennus, joka eroomme johtikin. Nyt olen terve ja odotan ikionnellisena tulevaa.
Kaikki eron kanssa kamppailevat; Kyllä elämä voittaa! Tulette löytämään tienne takaisin tai uuteen upeaan suhteeseen :)
No nyt sitten
3
683
Vastaukset
- teille molemmille!
On hienoa että löysitte toisenne uudestaan ja jatkatte vaikeuksien jälkeen.
Me myös oltiin vuosi erossa ja nyt haluttaisiin kovasti vielä yrittää. Mutta,minä vielä vähän hannaan vastaan. En tiedä loutanki ihan 100 % mieheen. Vaikkakin käytös on muuttunyt edellisestä kerrasta. Toivotaan että uskallan taas luottaa.
Kaikkea hyvää teille! - .................
Hieno homma!
- Parcel
Me erottiin ensimmäisen kerran 1,5 vuotta sitten ja muutaman kuukauden jälkeen päätettiin palata yhteen, jo lastenkin takia.
Kesti sitä onnea muutaman kuukauden ja taas ollaan eroamassa. Nyt lopullisesti.
Itse olin vähän vastaan yhteen palaamista mutta exä vakuutteli ja vannoi että nyt asiat muuttuu... Muuttui hetkeksi sellaiseksi mitä pitikin olla ja sitten takaisin siihen mitä oli ennen eroa ja siitäkin vielä pahemmaksi.
Olisi pitänyt uskoa itseensä ja pitää päänsä siitä, että en usko ihmisen muuttuvan. Tavat on tapoja ja niitä voi näytellä mutta se todellinen ihminen tulee sieltä taas joskus esiin.
Mieti todella tarkkaan oletko valmis oikeasti muuttamaan exäsi kanssa takaisin yhteen. Teilläkin on sen verran mennyt jo erosta, että suhteen päättymisen suru alkaa olla ohi ja nyt näette asiat parempina kuin ne olivatkaan ennen eroa.
Sitä sanotaan, "aika kultaa muistot"... Pitää usein paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774