Huoh...

..seksi ei toimi.

Olen kolmekymmentä täyttänyt mies ja sain lapsen noin kaksi viikkoa sitten. Tapasimme tyttöystäväni kanssa ylä-asteella, se oli kummallekin eka vakava suhde ja nyt ollaan oltu yhdessä noin 15 vuotta.

Viime vuosina on tuntunut että toinen ei enää kiihota niin kuin ennen ja tunne tuntuu olevan molemminpuoleinen. Seksin harrastaminen on pikku hiljaa vähentynyt ja viimeisenä neljänä kuukautena ei olla harrastettu seksiä kertaakaan. Nyt kun vauva syntyi niin ei kyllä edes vielä voitaisi harrastaa seksiä mutta nyt on alkanut tuntumaan että kaikki halut seksiin tyttöystäväni kanssa ovat lähteneet ja peljättää tuleeko niitä enää koskaan takaisin. Seksihalut kumminkin ovat vielä normaalit, esim fantasiat jostain toisesta naisesta kiihottaa edelleen yhtä paljon kuin ennenkin. Toinen ei vaan enää jostain syystä kiihota, eikä kummankaan ulkonäössä ole edes mitään vikaa (tai en mä itestä tiedä mut tyttöystävä on kyllä oikeastaan aika kaunis).

Kaiken lisäksi mulla on koulussa naispuolinen kaveri jonka kanssa tulimme erittäin läheisiksi (ihan vaan kavereina, vaikka kyllä vähän ihastuinkin vahingossa jossain välis mut siis ihan kavereita ollaan ja kummatkin seurustelee). Hän on minulle erittäin tärkeä ihminen, ollaan voitu kertoa toisille luottamuksella kaikki intiimitkin asiat. Se on ollut ainut ihminen jolle mun on jostain syystä ollut helppo kertoa kaikki vaikeimmatkin mieltä painavat asiat. Kenenkään miespuolisen kaverin kanssa en kehtaisi näin syvällisiä puhua.

Nyt hän on kyllä ollut kummallisen etäinen, alkanut viettää aikaa enemmän muiden kanssa ja yleensäkin ollut jotenkin välinpitämätön minua kohtaan. Eli nyt kun ei ole enää ketään jolle puhua näistä asioista niin ajattelin kirjoittaa sit tänne jos vähän helpottais oloa.

Niin ja olisi mukava kuulla muilta käykö seksille aina näin pitkässä suhteessa, onko joku saanut sen toimimaan uudelleen vai onko sitten oltu selibaatissa vai ollut joku seksisuhde?

*Kirjotettu hirveellä univajeella.

4

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että-

"Hän on minulle erittäin tärkeä ihminen, ollaan voitu kertoa toisille luottamuksella kaikki intiimitkin asiat. Se on ollut ainut ihminen jolle mun on jostain syystä ollut helppo kertoa kaikki vaikeimmatkin mieltä painavat asiat. Kenenkään miespuolisen kaverin kanssa en kehtaisi näin syvällisiä puhua."

ÄÄh vieraalle puhutaan intiimiasiat. Mutta ei vaan omalle missään nimessä

• vähän...

Miksiköhän se kaverisi koulussa on vetäytynyt seurastasi?! Naisella on ilmeisesti arvot kohdallaan eli vaikka olette miten hyviä ystäviä hyvänsä, hän haluaa ottaa etäisyyttä etenkin nyt vauvan syntymän jälkeen! Ja niinhän sen pitäisi olla, että tyttöystäväsi (eikös hän muuten 15 v yhdessäolon ja yhteisen lapsen syntymän jälkeen ole jo muuta kuin tyttöystävä?!) ja vauvanne pitäisi olla sinun elämäsi keskipisteenä tällä hetkellä... Ja sinä se vaan pohdit jotain ihan muuta...
      Iästäsi huolimatta taidat olla melkoisen kypsymätön yksilö? Okei, ei siinä mitään, varmasti asiat vaativat "vatuloimista" - mutta ajoituksesi on vähintäänkin outo! Kysymys kuuluukin: rakastatko lapsesi äitiä? Jos rakastat, saat kyllä sen kateissa olevan intohimonkin kaivettua esille, jahka vauva tuosta kasvaa - tietysti helpompi on mennä siitä yli, missä on aita matalin ja hankkia jokin "salapano", mutta onko se sen arvoista?!

Omakohtaisesti olen huomannut, että pitkässä suhteessa on kausia, jolloin seksi ei vaan "nappaa". Sitten tilanne taas jotenkin itsekseen paranee ja sitä löytää kumppanin uudelleen siinäkin suhteessa.
      Onnea etsintään..!

• kuin

edellinen kirjoittaja, eli nyt keskityt ihan vääriin asioihin, olette saaneet lapsen joka on varmasti ollu toivottu ja sinä mietit kun ei seksi nappaa..

Okei, miehellä on aina ne halut mutta nyt sun pitäisi miehenä ja (isänä) keskittyä perhe-elämään ja tyttöystäväsi tukemiseen, hänellä on varmasti ollut ihan tarpeeksi rankkaa eikä nainen koe itseään kovin viehättäväksi raskauden ja synnyttämisen jälkeen.

Unohda nyt hetkeksi se naispuolinen ystävä ja keskity perheeseesi, muuten menette väärille raiteille ja kohta on taas yksi yh-äiti suomessa lisää...

• mr orange

Jos teillä ei ole muuta ongelmaa kuin että ette koe seksuaalista vetovoimaa, tilanne on pelastetavissa.

Teidän pitää pystyä puhumaan toiveistanne ja tarpeistanne. Voihan olla että naisesi haluaisi kiihottaa sinua ja tehdä aloitteen seksiin, mutta ei uskalla, koska pelkää torjutuksi tulemista.

Jos nainen on kuumaa tyyppiä, hän haluaa vähintään hyväilyjä jo muutaman päivän kuluttua synnytyksestä. Eivät lapset tuhoa seksiä parisuhteesta, vanhemmat itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe