Kaikki sinkut?

miax

ovatko kaikki palstalla vierailevat itsensä sinkuksi laskevat tätä "olen liikunnallinen, liikun mielelläni luonnossa, en käytä alkoholia juuri lainkaan, en ole edes maistanut tupakkaa, baarit ovat inhottavia meluisia ja savuisia juottoloita täynnä huoria ja pelimiehiä, meikkaavat ja hyvin pukeutuvat ihmiset ovat pinnallisia idiootteja, en ole harrastanut irtosuhteita enkä harrasta, päiväni kuluvat opiskellen ja kirjastossa" -sarjaa?

Itse kun en (kai) osaa lainkaan samaistua tähän porukkaan, koska itse vaikka opiskelenkin yliopistossa niin käyn myös baareissa (paljon ja oikein mielelläni), meikkaan ja ostelen vaatteita myös mielelläni, mutta en juuri samoile tuntikausia metsissä lintujen liverrystä kuunnellen tms. Täällä valitetaan kovasti, että on sinkku, koska ei käy lainkaan ulkona tai ei meikkaa tms, mutta kyllä sinkkuja löytyy läjäpäin myös niistä baareissa, keikoilla ja festareilla säännöllisesti vierailevistakin. Lisäksi täällä tuntuu kauheasti korostuvan tuo ideaali puhtoisesta ja nöyrästä neitsytmorsiamesta, mahtaakohan pitää paikkaansa noin laajemmalla otannalla. Itse kun en ainakaan tiedä yhtään parisuhdetta, jossa ei joskus esim. käytäisi baarissa yhdessä tai jossa mies olisi skitsahtanut siitä, että naisella on aikaisempia seksikumppaneita.

8

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pointtisi oli

että mielestäsi ei saa sanoa pahaa baarista sanovista mutta samalla pidät niitä jotka eivät käy baarissa jotenkin huonona porukkana.

No aivan varmasti sosiaaliset ympyräni ovat pienemmät kun en kittaa kaljaa ja kaljaa tai siideriä humalaan kittaavat naiset ovat lähinnä säälittäviä.

Liikunnallisuuttaa löytyy mutta aika kuluu muun monipuolisen tekemisen perässä kuin luonnossa samoillessa.

Hyvin pukeutuvat ihmiset eivät ole kaikki pinnallisia mutta valitettavan monet ovat jotka tämän lisäksi käyvät baarissa "näyttäytymässä" ja jauhamassa paskaa olemattomista asioista ja kuka on kuumin kolli/misu.

Enkä harrasta irtosuhteita vaan todella etsin jotain vähän merkityksellisempää.

Empä etsi neitsytmorsiatanta mutta ajatus siitä että hän viuhkoo baareissa ja seksi kiinnostaa harrastemielessä useiden kumppanien kanssa ei valitettavasti iske.

Mutta mitään yllättävää en kuule viestissäsi kun se tulee todennäköisesti ylipainoiselta suomalaiselta kaljapierulta kuten sinä olet.

Läski perseineen tai ilman hilaudutaan ahtaisiin menomestoihin lässyttämään tyhjänpäiväisyyksiä ja vetämään röökiä siinä välissä siideriä simputellen ja puhuen siitä kenellä on härskimmät jutut jollakin porukan naisista vai miehistä. Joo, olen ihan orkuissa kuinka paljon kiinnostaa.

Ongelmana sinkkuna olemisessa on se että Suomi on sen verta junttila että ihmisten taso (huom ei ulkonäkö vaan fiksuus) on helvetin alhainen. Loput ovat sitten pinnallista ja pikkusievää kuohukerma porukkaa Espoosta jota ei kukaan selvin päin kestä itsekään.

• nusaseen? :)

Mikä estää sinua tulemasta luokseni harjoittelemaan seksiä? :)

• MMies

"käyn myös baareissa (paljon ja oikein mielelläni), meikkaan ja ostelen vaatteita myös mielelläni, mutta en juuri samoile tuntikausia metsissä lintujen liverrystä kuunnellen tms. Täällä valitetaan kovasti, että on sinkku, koska ei käy lainkaan ulkona tai ei meikkaa tms, mutta kyllä sinkkuja löytyy läjäpäin myös niistä baareissa, keikoilla ja festareilla säännöllisesti vierailevistakin. Lisäksi täällä tuntuu kauheasti korostuvan tuo ideaali puhtoisesta ja nöyrästä neitsytmorsiamesta, mahtaakohan pitää paikkaansa noin laajemmalla otannalla. Itse kun en ainakaan tiedä yhtään parisuhdetta, jossa ei joskus esim. käytäisi baarissa yhdessä tai jossa mies olisi skitsahtanut siitä, että naisella on aikaisempia seksikumppaneita. "

Eli viestisi tarkoittaa käytännössä sitä että olet lihavahko, feministinen lutka.

• täällä....

olen urheilullinen ja ns. hyvä kroppainen nuori nainen. Kauniiksi usein sanottu. Tykkään shoppailla ja meikata. Shoppailu ja pukeutuminen trendien mukaan onkin minulle hyvin tärkeätä. Ja käyn kanssa baareissa yms...mutta ihan kohtuudella juon.

Mutta silti sinkku tosiaan...

• atmkö

Eli tähän tapaan:

"olen liikunnallinen"

Jossain määrin, mutta aika laiska

"liikun mielelläni luonnossa"

Onhan luonnossa mukava liikkua, mutten kyllä laske sitä harrastuksiini.

"en käytä alkoholia juuri lainkaan"

Käytän ihan kohtuullisesti

"en ole edes maistanut tupakkaa"

Enpä tosiaankaan ole, mutta se ei johdu periaatesyistä.

"baarit ovat inhottavia meluisia ja savuisia juottoloita täynnä huoria ja pelimiehiä"

Baarit ovat ihan mukavia paikkoja, vaikkei niissä käyminen tuloksellista olekaan.

"meikkaavat ja hyvin pukeutuvat ihmiset ovat pinnallisia idiootteja"

Pinnallisten idioottien - jos rumasti halutaan sanoa - edustus on kaikennäköisissä ihmisissä jokseenkin yhtä suuri.

"en ole harrastanut irtosuhteita enkä harrasta"

En ole harrastanut, kun ei se ole onnistunut, enkä varmaan harrastakaan, koska onni tuskin tulee kääntymäänkään.

"päiväni kuluvat opiskellen ja kirjastossa"

Eivät kulu, koska olen opiskeluni jo opiskellut. Kirjastoa kyllä tulee työn puolesta useinkin hyödynnettyä.

• "olen liikunnallinen"

käyn 4-6 kertaa viikos salil ja sit joku 3-4 kertaa viikos erillaisii vapaaehtoisliikuntoi tulee harrastettuu. :P

"liikun mielelläni luonnossa"

tää ei pidä paikkaansa, harvemmin poistun sisältä muualle kuin tosiaa harrastusten pariin.

"en käytä alkoholia"

pitää melkein paikkansa, about 3-5 kertaa vuodessa tulee vähän maisteltua, mutta sekin yleensä kaverin painostuksesta. :)

"en ole maistanut tupakkaa"

olen joskus teininä, mutta tajusin jo silloin 14v ettei tossa ole mitään järkeä joten en jatkanut.

"baarit ovat inhottavia meluisia ja savuisia juottoloita täynnä huoria ja pelimiehiä"

nojaa, oha niis aika kova melu, ei ne kyl savuisia enää ole, mutta silti ei ne ihmiset ole ihan samanlaisia kuin mitä itse olen niin miksi siellä pitäis aikaa viettää? :)

"meikkaavat ja hyvin pukeutuvat ihmiset ovat pinnallisia idiootteja"

tapauskohtaisia, ei nyt kaikki ihmiset ole pinnallisia vaikka laittaakin puhtaan paidan päällensä, mut kyllä ne pinnalliset erottaa niistä taviksesta jotka vain laittaa siistit vaatteet päälle.

"en ole harrastanut irtosuhteita enkä harrasta"

ei oo mun tyyli.

"päiväni kuluvat opiskellen ja kirjastossa"

en opiskele tällä hetkellä ja kirjastossa oon käyny viimeks joskus yläasteella tms.

Mut tota en nyt oikee tajunnu tätä sun pointtias tässä postissa.

Toisaalta fakta on se et jos en välittäis mistään muusta kun siitä mitkä vaatteet ihmisil on päällä ja menisin baariin niin 100% varmuudella sieltä jonku sutturan löytäs. Se olisinko mä sitten onnellisempi kuin nyt onkin ihan eri asia.
      Ja kuka on nyt puhunu neitsytmorsiammesta? Toisaalta se kyl pitää paikkaansa etten mä ainakaan kovin paljoo innostu jos alle 20v nainen haluaisi tutustua ja kertoo harrastuksikseen irtosuhteet. On tohon ikään mennessä käynyt jokaisen kylän miehen kanssa pusikossa niin ei se paljoo sytytä. Varmasti on ihmisiä joita toi ei haittaa, enkä mä mitenkään tuomitse (ei mulla ole siihen oikeutta) tota tapaa elää, sellaisella ihmisellä vain on erillaiset moraaliset arvot elämästä kuin mulla joten ei se kuitenkaan toimisi.

"Itse kun en ainakaan tiedä yhtään parisuhdetta, jossa ei joskus esim. käytäisi baarissa yhdessä"

Totta, suomi on suomi eikä siitä mihinkään päästä. Mitäs nää juntit tääl osaiskaan tehä jos ei viinaa olis ollenkaa. :)
      Toisaalta sun kaveripiirissäs ei varmaankaan ole absolutisteja koska eikös ne ole, hui kauheeta, "tylsää seuraa kun ne ei osaa bilettää siis hei daa" joten ei yhtään ihme jos et tunne sellaisia ihmisiä. :)

• miax

päättelit, että pidän baarissa käymättömiä huonona porukkana? On minulla muutama sellainenkin kaveri joka ei käy baareissakuin ehkä joskus harvoin tanssimassa. Ja jopa yksi absolutistikaveri! Sen sijaan pidän huonona porukkana ihmisiä, jotka tuomitsevat toisen, esim. typeräksi juopoksi lutkaksi sillä perusteella että toinen käy baareissa tai laimeaksi nössöksi sillä perusteella ettei toinen polta tupakkaa. Näissä keskusteluissa saa jatkuvasti lukea baarilutkista, pelimiehistä jne, ihan kuin baarissa käyvät eivät olisi ihan tavallisia ihmisiä. joista osa hararstaa irtoseksiä, osa ei jne.

Otin asian esille vain siksi, että ymmärrä vallan mainiosti pariutumisongelman, jos ei tykkää käydä baareissa jne. Sehän vähentää erittäin radikaalisti tapaamismahdollisuuksia ellei tosiaan ala väijyä seuraa K-kaupan hevitiskin ääressä. Itse sitä käy baarissa usein ja vieläpä useissa eri baareissa. Ja kun ei sitä huolimatta ole mitään vipinää, niin kai sitä täytyy olla oikein poikkeuksellisen karmea tapaus.

• Minut löydät baarista, et lenkkipolulta. Kirjastossa saatat tosin vahingossa myös törmätä. Haku on päällä koko ajan, mutta jos et ole vähääkään panostanut pinnallisuuteen, en kyllä sinua huomaakaan. Aikaisempien hoitojesi lukumäärä ei voisi vähempää kiinnostaa, lasten lukumäärä vasta, jos joskus ryhdyttäisiin suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta. Mutta ehkä tämä palsta ei olekaan kaltaisiani YTYTM:iä varten :) Kiva kun välillä joku jalat maan pinnalla pitävä kirjoittaa tälle palstalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe