Moi! Olen hankkimassa stereoita ja haluaisin
kuulla mielipiteitä hyvistä stereoista. Merkki Sony, Philips, , hinta, äänenlaatu,kaiuttimien koko ,mistä voi ostaa, ominaisuudet ym. Sekä Millaisia kokemuksia on
mp3 soittavista stereoista...
Kiitos:)
Parhaat stereot?
4
860
Vastaukset
- epätietoinen
...hankitko niitä autoon vai kirjahyllyn reunalle.
- SunGirl
Moi!
Olen siis hankkimassa stereoita kirjahyllyn reunalle ja toivoisin vinkkejä laadukkaista ja
kohtalaisen edullista stereoista.
Kiitos - Boom
SunGirl kirjoitti:
Moi!
Olen siis hankkimassa stereoita kirjahyllyn reunalle ja toivoisin vinkkejä laadukkaista ja
kohtalaisen edullista stereoista.
Kiitoselikkä ihan stereot.. Kyllä Sony että Philips tekevät samanlaisia stereosarjoja joita lähtee noin 200-500€ hintaan. Nuo riittävät varmasti tavalliselle kuuntelijalle ja mukana on silti iso kasa erilaisia säätöjä bassoon, diskantiin muuhun.
Luukuttamisia eivät kylläkään kestä tai täytä kenenkään hifigurun vaatimuksia.
Jos hintaa on niin suosittelen ehdottomasti ostamaan jonkin vahvistimen ja dvd soittimen sekä kaiuttimet (monta sitten tarvitseekin..)! Ja hintaa tämmöisille taasen tulee yli 1000€... laadusta riippuen!
- joo
Yksi vanha nyrkkisääntö on se että sijoita rahaa kaiuttimiin yhtä paljon kuin muihin komponentteihin yhteensä. Kaiuttimet on se joka tekee sen soundin, huonot huonon ja hyvät hyvän. Muiden laitteiden äänelliset erot on hyvin pieniä vaikka hintaa lisäisikin.
Käy vaikka kirjastossa selailemassa TM:n tai Hifi-lehden testejä, niissä on asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829