Löysin menneellä viikolla täältä tuon narsisti-määritelmän ja säikähdin. Elän juuri tuollaisessa suhteessa. No, hyvä aika olikin menossa niin sain itselleni vakuutettua et ehei, enhän minä. Mutta taas, eräänä aamuna tässä mies suututti itsensä puhelimessa, huuusi kuinka vaikea olen ja tadaa, hiljaisuutta on nyt kestänyt muuutamia päiviä.
Tällä kertaa vaan erona, etten minäkään ota yhteyttä. Nyt riitti.
Elin kai sittenkin
6
574
Vastaukset
- Kyllähän
tuo ihan narsissilta kuulostaa. Hohhoijaa..
Pikkusen alkaa jo tympimään narsisti jutut.- Olen Narsissi
AP:lle sen verran: Jokaisessa ihmisessä on narsistisia piirteitä. Sinussakin ja minussakin. JA juuri sinussa joka tätä luet on myös narsistia piirteitä MUTTA se ei vielä tee ihmistä narsistiksi.
- lue tarkemmin
Olen Narsissi kirjoitti:
AP:lle sen verran: Jokaisessa ihmisessä on narsistisia piirteitä. Sinussakin ja minussakin. JA juuri sinussa joka tätä luet on myös narsistia piirteitä MUTTA se ei vielä tee ihmistä narsistiksi.
vaikka kaikissa on narsistisia piirteitä, narsismi muuttuu vakavaksi luonnehäiriöksi jos sellainen ihminen tekee muille pahaa.Manipulointia valehtelua toisten hyväksikäyttöä haukkumista uhkailua kiristystä fyysistä väkivaltaa.Jos tällaista ei tapahdu,ihminen ei ole silloin luonnehäiriöinen vaikka niitä narsistisia piirteitä kaikissa olisikin. Niitä pitääkin olla,koska ne on tiettyyn pisteeseen saakka ihmisen selviytymiskeino.Kukaan toinen ihminen ei voi tietenkään tehdä toisesta suoralta kädeltä diagnoosia, mutta jos tietynlaisen ihmisen kanssa yhdessäolo on raskasta niin voi lähteä lätkimään ja olla itse mitä mieltä huvittaa.Kunhan ei itse sorru haukkumaan ja ajaudu näin ollen narsistisen pers.häiriön tasolle.
- apuvaa
Olen Narsissi kirjoitti:
Nii jokaIkisessä ihmisessä on narsistisiä piirteitä ja siinä onkin se ero, en sanoa kumppania narsistiksi,jos en olis tutkinut asialaita. Tutki Sinäki - ei narsisti - minkäläiset piirteet omat...tunnustatko ja mieti...
- Olin Narsissi
apuvaa kirjoitti:
Nii jokaIkisessä ihmisessä on narsistisiä piirteitä ja siinä onkin se ero, en sanoa kumppania narsistiksi,jos en olis tutkinut asialaita. Tutki Sinäki - ei narsisti - minkäläiset piirteet omat...tunnustatko ja mieti...
...sairaaksi. Hänessä ei omasta mielestään ole mitään vialla. NArsisti ei ikinä sano itseään narsistiksi. Narsisti ei myönnä että hänessä on mitään vikaa.
- tietoa...
wwww.narsistienuhrientuki.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904