Testaa: näetkö kiinnostuksen

"tiedenainen"

Niin, mistä sen tietää, onko toinen kiinnostunut vai ei?

Tiede vastaa, että miehstä sen kyllä näkee, mutta naiset osaavat tässäkin asiassa vähän feikata. Tämä on tarkoituksenmukaistakin, sillä naisen ei olekaan syytä paljastaa tunteitaan ihan heti, kertoo tiede.

http://tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3658

Tuolla voi myös testata omat taitonsa sivun alalaidan linkistä. Itse tulkitsin miehiä oikein 70% ja naisia 60%. Noh, menihän nuo sinne päin.

99

49414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60 ja 60%. Olisko tossa pitänyt olla äänetkin? Mulla ei kuulunut.

• osaa tulkita

Meni oikein 60% niin naisten kuin miestenkin suhteen, eli 40 % väärin. Kun siinä kysyttiin kuukautiskierrostakin, niin näinköhän se, etten osunut sen enmmän oikeaan liittyisi kierron vaiheeseeni, ei kuitenkaan niin kauheasti innosta ottaa selvää kuka kiinnostunut kuka ei, kun itellä PMS päällä...

• En tehny sitä testiä, mut silti.

Ihmisen kiinnostuksen näkee aika hyvin tulkitsemalla kehon kieltä. Ellei toinen halua huijata siinä leikissä hänen normaali käyttäytymisensä olisi.

Vartalon suunta olisi kiinnostuksen kohteen suuntainen. Ensi vilkaisu alkaisi varpaista kohden kasvoja. Hänen kätensä ei sulkisi omaa vartaloaan, eli hän ei sulkeutusi..

Katselisi keskustelijaa suoraan silmiin, mut katse harhailisi välillä muuallakin henkilössä (tää on se ärsyttävä juttu joidenki mielestä) mut katse keskittyisi myös kasvoihin, Se ei suinkaan kiertelisi ympäriinsä etsien pelastusta.

Myös hymy kertoo jotain, mikäli hymyillessä toinen ujostuu, katse kääntyy vähksi aikaa kainosti alas.

Ainaki noihin mie oon luottanu, hymyn lisäks. Sit tietty on sellanen tietty säihke silmissä.

• "tiedenainen"

sattunu aina kohilleen? Eli ei oo tullu käsilaukusta ohimoon, kun oot sitten ehdotellut vaikka mitä? Tulkintaonnistuminen 100%?

• "tiedenainen" kirjoitti:

sattunu aina kohilleen? Eli ei oo tullu käsilaukusta ohimoon, kun oot sitten ehdotellut vaikka mitä? Tulkintaonnistuminen 100%?

mut tuo oliki ideaalinen tilanne. Itte tosin pelaan aika varman päälle ja en lähde leikkiin täysillä mukaan ennen kuin nuo kriteerit on täyttyny.

Joskus on käyny toistepäin siinä jutussa, että en ole huomannut sitä että joku olis ihastunu. Just siks ku se hillitsee ne jutut jotka sen paljastaa, mut ei sit saa hillittyä itteesä muuten, ku mie en reagoigaan siihen mitenkää.

Ellei feikkaa suuntaan tai toiseen, niin se on jotain yli 80 mut sit jos haluaa feikata, niin mie annan sen sit feikata, enkä välitä siitä.

• Lapin mies

Kysymällähän tuo selviää!

• Michiko_

Ei tullut yllätyksenä, että minun on vaikeaa tulkita ilmeitä ja eleitä. Tulos oli: miehet 40%, naiset 30%. Suurin osa kavereistani on miespuolisia, mutta kumpi on syy ja kumpi seuraus: ystävystynkö miesten kanssa sen vuoksi, että heitä on helpompi tulkita, vai olenko harjaantuneempi katselemaan miehiä?

• "tiedenainen"

tuo nettitestihän oli vaan ihan korkeintaan suuntaa antava. Siinähän piti määrittää myös se, miten varmana piti omia arvelujaan. Mä olin aina olevinaan ihan varma valinnoistani. Miten vaikuttanee prosentteihin sekin.

Ja nyt ihan mutua: ehkä sulla on ajattelutavassasi jotain "miehistä" ja näin olisi helpompi ystävystyä miesten kanssa.

• Michiko_
        "tiedenainen" kirjoitti:

tuo nettitestihän oli vaan ihan korkeintaan suuntaa antava. Siinähän piti määrittää myös se, miten varmana piti omia arvelujaan. Mä olin aina olevinaan ihan varma valinnoistani. Miten vaikuttanee prosentteihin sekin.

Ja nyt ihan mutua: ehkä sulla on ajattelutavassasi jotain "miehistä" ja näin olisi helpompi ystävystyä miesten kanssa.

http://www.terracognita.fi/kirjat/9525202828.html

Muistaakseni tämän kirjan lopussa oli valokuvatesti, jossa piti tunnistaa miesten ja naisten kasvoista erilaisia ilmeitä. Siitä sain normaalit pisteet. Toisena liitteenä oli kyselytesti, jolla arvioitiin Aspergerin syndrooman todennäköisyyttä. Sellaisista testeistä saan muutenkin korkeat pisteet. Mieheni teki sen valokuvatestin, ja hän tulkitsi systemaattisesti naisten kasvoissa jotain tiettyä ilmettä väärin.

Muuten tuon kirjan aiheesta: se "oleellinen ero" ei ole tilastollisesti merkittävä.

• "tiedenainen"
        Michiko_ kirjoitti:

http://www.terracognita.fi/kirjat/9525202828.html

Muistaakseni tämän kirjan lopussa oli valokuvatesti, jossa piti tunnistaa miesten ja naisten kasvoista erilaisia ilmeitä. Siitä sain normaalit pisteet. Toisena liitteenä oli kyselytesti, jolla arvioitiin Aspergerin syndrooman todennäköisyyttä. Sellaisista testeistä saan muutenkin korkeat pisteet. Mieheni teki sen valokuvatestin, ja hän tulkitsi systemaattisesti naisten kasvoissa jotain tiettyä ilmettä väärin.

Muuten tuon kirjan aiheesta: se "oleellinen ero" ei ole tilastollisesti merkittävä.

Katsonpa kirjastosta joskus tuon kirjan, vaikka sitä eroa ei sitten niin kovin paljoa löydykään.

• vänkyrä-nainen

ja naisia vain 20% eli tosi heikosti, niinkuin oikeestikin asia on.

• Nuori nainen

Mullakin miestuntenus 40%. Naisten kohdalla oli kuitenkin huimat 70%..

• haista pers---

että,maailmassa ei haistella mitään muuta niin paljon kun koiran perseitä

• Isokalju

Kokeilin tuota raflassa, mutta ei tuottanut tulosta. Huomasin, että naisten käsilaukut on kovia ja raskaita...

• tyttönen***

tuli oikein miehistä 40% ja naisista 50%..Harmi kun tosta ei saa selville kuka sitten loppujen lopuksi olikaan kiinnostunut kenestäkin!! Jäi mietityttämään tietyt parit..:DD

• Virya

Naisethan usein väittävät etteivät ole kiinnostuneita, vaikka todellisuudessa ovatkin. Eiköhän se naisten kiinnostus osattu tulkita käyttäytymisestä oikein, tarkasteltavat naiset itse vaan huijasivat.

Niin, ja kaikkihan sen tietää, että kiinnostuksen tietää asennosta...

• valoholisti

ei sitä aina asennosta huomaa....-.-

• "tiedenainen"

paljon on tulkinnanvaraa, kun naisista on kyse. ;)

• Virya
        valoholisti kirjoitti:

ei sitä aina asennosta huomaa....-.-

Mutta kyllä fiksut tyypit tietää...

• valoholisti
        Virya kirjoitti:

Mutta kyllä fiksut tyypit tietää...

no sitten mä en ainakaan ole fiksu...

• Virya
        valoholisti kirjoitti:

no sitten mä en ainakaan ole fiksu...

Ehkä se on sun iällä ihan hyväkin, ettet ole vielä kovin monia asentoja pääsyt testailemaan, vai?

• valoholisti
        Virya kirjoitti:

Ehkä se on sun iällä ihan hyväkin, ettet ole vielä kovin monia asentoja pääsyt testailemaan, vai?

jep .näin on:D

• loppuun asti.

ja antaa panna kakkoseen, siitä sen tietää.

• ...-.-..-

Mulla meni toi testi ihan pilalle koska oletin että näkisin videopätkän sekä miehistä että naisista. Näkyikin vain miehistä videota ja naisista pelkkä kuva. Sitten kumminkin kysyttiin että kumpi tykkäs tai ei tykänny. Olisko sen naisen kuvan perusteella pitäny heittää toi arvaus vai?

• gek-ko

emmä ainakaan tajunnu katella sitä pelkkää valokuvaa sillä silmällä

• tälläkin äijällä :-(
        gek-ko kirjoitti:

emmä ainakaan tajunnu katella sitä pelkkää valokuvaa sillä silmällä

Miehistä tunnistin 80% mut naisista vaan 30%;
        Eipä oo ihme ettei tunnu onnistuvan omatkaan jutut...heh

• itämaan tietäjä nro1

10% ja 40%. Ehken ihan niin hyvä tietäjä olekaan...

• KoppavaHoro

miehiä luen vain 40-prosenttisen oikein, naisia 70-prosenttisesti. Ja mä kun luulin asian olevan toisinpäin. Ilmankos olen joutunut kiusallisiin tilanteisiin.

• tievie

Kysyvä kun ei tieltä eksy niin avatkaa suunne ja kysäiskää!!!!!

• Karmee vääryys

hulluja vaadi, että kysäistä pääsiskö hemmon heppiin roikkuun tai pirkon pesään tutustuun lähemmin. Rikollista edes ehdottaa moista, kuinka saatat edes esittää moista? Kyllä tämän päivän ihmisille PITÄÄ olla jokin tietokoneohjelma, jolla selvittää vastapuolen, tai saman, kiinnostus yhteisiin kuvioihin. Muutoin ei mistään tule mitään. Mutta, eiköös niitä jotain semmottii proggigsia jo olekkin? Tämän päivän jengille pitää purukumikin olla kohta valmiiksi pureskeltua jottei mene leegot vinoon.

• tosipyhää löytyykin

• "tutkimus"

Tarvitseeko edes aloittaa miten pahasti pielessä on tuon tutkimuksen tieteellinen perusta ja luotettavuus?

Ihan uskomatonta minkälainen paska nykyään menee "tieteenä" läpi kun kyse on rotta...anteeksi ihmiskokeista.

• valoholisti

eikös se pieni salaperäisyys ole naisissa aina pientä plussaa kuin roikkua miehessä kii heti alusta lähtien...?vaikka liiallisuuksiin ei kannata mennä.

• svet44

No ainakin omalla kohdalla, ja kuvittelisin että aika monenkin on käynyt niin että ei niistä miehistäkään ihan aina ota selvää ovatko he kiinnostuneita vai ei. Kyllä hekin osaavat näytellä olevansa kiinnostuneita, mutta totuus on taas ihan toinen... Sanat kyllä merkitsee, mutta kyllä teoillakin on hyvin suuri merkitys. Puhua siis osaavat. Ja juuri sen takia ei voi tietää edes sanojen perusteella onko mies oikeesti kiinnostunut, vai valehteleeko, tai yrittää nostaa naisen itsetuntoa....?

Totuus olisi siis kova sana. :)

• gek-ko

hei tota oliko muillakin pelkät miesten valokuvat näkyvissä? Mä näin vaan naisen videolla, eikä ääntä kuulunu ollenkaan.

Tulos: tulkitsen miesten hommista 4o prosenttia oikein, naisten 60.

• "tiedenainen"

minä ajattelin, että tekniikka vaan taas tökkii... mutta välillä jotain liikettä oli sekä miehissä ja naisissa. Ääntä ei ollut minullakaan. Tai sitten ne jotkut oli aivan liikkumattomia.

• MakeL62

Siellä ilmeisesti samasata sukupuolesta video ja sit vastakkaisesta pelkkä kuva, ota siitä nyt sitten selvää? Äänistähän mainittiinkin ettei ne kuulu, sitä saksankielisyyden kysymystä en tajuu ollenkaan, liittyiskö jotenkin huulilta lukemiseen?
        Ihmettelen vaan ;-)

• theBET

Tulkitsin naisia oikein 70% ja miehiä 30%. No oikein päin sentään ;) Paremmin olisi voinut tehdä klippinsä ja kestoltaan pidempiä. Livenä uskon tulkitsevani huomattavasti paremmin, vaikka toisinaan mietinkin, että ei voi pitää paikkaansa kun nää kaikki tuntuu olevan kiinnostuneita ;)

• ihme että

olen sinkkuna pysynyt:Naisista oikein 10% !!!!!
      Miehistä sentään 70%, kyllä mies miehen käytöksen tuntee.
      Nyt en kyllä uskalla enää ketään naista lähestyä :)))

• "tiedenainen"

Tulkitset ensin normaaliin tapaan ja käännät sen sitten juuri toisinpäin, niin silloinhan se menee 90% oikein... Ja tämä meni ihan naisen logiikalla. ;)

• Tuossa onkin
        "tiedenainen" kirjoitti:

Tulkitset ensin normaaliin tapaan ja käännät sen sitten juuri toisinpäin, niin silloinhan se menee 90% oikein... Ja tämä meni ihan naisen logiikalla. ;)

muuten hyvä idea :))

Ketkäs ne mulle aina onkaan hapanta naamaa näyttäneet ja karkuun juosseet.
        Nehän onkin olleet musta kiinnostuneita.
        Ja mie en tiennyt :))

• "tiedenainen"
        Tuossa onkin kirjoitti:

muuten hyvä idea :))

Ketkäs ne mulle aina onkaan hapanta naamaa näyttäneet ja karkuun juosseet.
        Nehän onkin olleet musta kiinnostuneita.
        Ja mie en tiennyt :))

eikun perään juoksemaan vaan. ;)

• 40% naisista. Ja mä kun luulin, että tiesin niiden naisten ilmeistä ja eleistä heti, jos ne oli kiinnostuneet:O

• ---

Miehet 70 %, naiset 50 %. Ja oon aina ajatellu olevani huono tulkitsemaan miehiä. Ehkä asia onkin toisinpäin...

• kannattaa ainakin miehen pysyä sinkkuna.
      Jos ei osaa senvertaa tulkita naista, ei kannata enää edes etsiä ;)

• se heh

tarjoaa itteään syötäväksi. tai siis tuppaa viereen ja kiehnää ns kehrää, jotkut myös keikuttelee

• kalaturk

Oli kyllä melko vaikeeta - tulos 60% / 60%

• neito...

Moi Mistä muka miehen tietää et se on kiinnostunu? jos se ei mitenkään sano sitä suoraan.

• kalaturk
        neito... kirjoitti:

Moi Mistä muka miehen tietää et se on kiinnostunu? jos se ei mitenkään sano sitä suoraan.

Otta kiehnääjän vastaan eikä työnnä pois luotaan ;)

• simly red
        kalaturk kirjoitti:

Oli kyllä melko vaikeeta - tulos 60% / 60%

aika tyhmää et et miehiä ei näytetty video tilanteessa mistä sitä ties oliko innostunu vai ei???

• Nimetön

siitähän sen tietää että tämä "toinen" onkin esimmäinen

• testityttö

Jaahas,mä tunnistin miehistä 80% ja naisista 70%.Olispa oikee elämä yhtä helppoa...!

• Miehnen näkemys

Miksi naisten pitää tehdä tästä niin hankalaa? Ensin heitä on vaikea tulkita, yrittävät perhanat vielä peittää tunteensa ja sitten vielä odottavat mieheltä aloitetta tekemättä itse mitään. Voiko tuota enää vaikeammaksi tehdä miehelle?

• koettu on

sitähän te miehet haluatte, metsästää. Jos nainen näyttää tunteensa, niin miestä lakkaa kiinnostamasta.

• minä vaan

Eikös sitä sanota .... Että sitä saa mitä tilaa

• tilistin

Naiset olivat ihmeen liikkumattomia ja eleettömiä. Ainoastaan silmät ja hymy paljastivat jotain, mutta aika huonosti tulkitsin. Miehet olivat paljon helpompia. =) Mitä nätimpi tyttö, sitä varmempi oli kiinnostus, vaikka ei olisi edes katsonut eleitä. =))

• tulos oli

mullaki!! Joo, kyl miehistä sen näkee suoraan.

• mutta..

sen kyllä tietää heti jos toinen ei ole kiinnostunut.

• Mulla oli rosentit miehet 60% ja naiset 80%. Oli ihan hauska kokeilla miten se toimii :-)

• Dazu

tapa mainostaa tiedelehdellä!

• "tiedenainen"

tämä oli ihan mun oma ajatukseni.

Teepä testi. Sun tuloksesi kiinnostaisikin.

• Dazu
        "tiedenainen" kirjoitti:

tämä oli ihan mun oma ajatukseni.

Teepä testi. Sun tuloksesi kiinnostaisikin.

teen päätökset muista riippumatta, eikä testit kiinnosta. Tahdon vain oikeita tilanteita. ;)

• minähän tiedänkin
        Dazu kirjoitti:

teen päätökset muista riippumatta, eikä testit kiinnosta. Tahdon vain oikeita tilanteita. ;)

jo, mitä sinä haluat... ja oikein alalla...

• 50-60 luvulla

Kertoi veljeni "komea mies"kyllä hän näki naisista kenen mukaan,sieltä lato tai nurkkatansseista pääsi...niin se kait vaatii hyvää lukutaitoa.Vielä jotakin samansuuntaista oli hänellä vielä 80 luvulla.

• ja tulkitsin

naisia 60% oikein, miehiä 40% oikein. Erikoista, että ymmärrän omaa sukupuoltani heikommin. :D

• Hildur

Naisia tulkitsin 80% oikein, miehiä 50%. Luulin lukujen olevan toisin päin. 8--)))

Oon kyl silti sitä mieltä, et miehii on helpompi tulkita!

• nuori nainen

sain tulokseksi, että miehiä tulkitsin oikein 60% ja naisia vain 40%...

• Viskoosi78

Sen saa aistii jos toinen on kiinostunut. Eihä se ees juttele sulle jos ei jotain kiinostusta löydy, ja sit jos toinen vielä hymyilee, varma peli.

• suviTaas

esim. töissä on ihan pakko jutella.. ;-D

• Viskoosi78
        suviTaas kirjoitti:

esim. töissä on ihan pakko jutella.. ;-D

Mut se o sit eri asia miten juttelee.

• suviTee

Tulkitsin miehiä 80 pros ja naisia 60. Mutta videolla ei miehistä näkynyt kuin pikkasen päätä, eihän sellaisesta voi mitään tulkita. Arvelin rumuus-asteella, kuinka kiinnostunut mies olisi naisesta..
      Vaikka tässä meni hyvin, niin en osaa kyllä yhtään sanoa, onko yks tyyppi kiinnostunut musta vai ei.. se on tosiaan outo tapaus. Mutta kysyinkin kerran, että tykkääkö se musta - vastasi, ettei ole käynyt sellaisia mielessä. Sepä siitä sitten ;-D

• änkytys

Kuka kiinnostui sinusta näistä eniten?

• dutyvnidosvy

meikkä sit sai 50% molemmista niin miehistä ja naisista. Ja kiitos ton testin, nyt mä oon vielä enemmän sekaisin.. X)

• TÖRST

...akan löytö sun muut toimet.
        Hyvää sydäntalvea kaikillen!

• ...

miehistä 80% ja naisista 90% kyllä se kehonkieli ja naama antaa paljon..

• käytännön mies

Tiede on jälleen osoittautunut vääräksi. Ei missään tapauksessa voi yleistää jonkin kokeen tulosta että se täsmäisi kaikkiin henkilöihin samalla lailla. Käytäntö vastaa ettei kaikista miehistä nää onko kiinnostunut. Joku voi olla kiinnostunut Ainakin minä osaan feikata tässä asiassa. Tämä tosin saattaa antaa väärän käsityksen naisille niin kuin naisten käytös antaa väärän käsityksen miehille. Miesten kiinnostus lopahtaa naista kohtaan useimmiten jos nainen ei osoita mitään merkkiä. Nyt myös ollaan tasa-arvoisia että aloitteen tekeminen kuuluu yhtä hyvin naisille kuin miehille ettei vaan jäädä odottaa jos mies tulis hakeen.

• Mistä toinen on kiinnostunut

että juokseeko rahan/omaisuuden perässä vai juokseeko perässä jostain muusta syystä?

• Nimetön

Tuo testi oli minusta kyl aika hölmö.. Arvioida nyt naista miehenä yhdestä "still-kuvasta"..? Sain katsoa miesten videoo ja naisten kuvaa. Arvioin miehistä 50% oikein ja naisista 10% oikein.. Aivan pöljä testi. Minkä takia miehistä ja naisista molemmista ei ollut videota testissä..? Tuollasilla testeillä ei saada kyllä järkeviä tuloksia aikaiseksi omasta mielestä..

• make

en ymmärrä edes kysymyksiä puhumattakaan siitä että valokuvasta täytyisi tietää jonkun ihmisen persoona sitäpaitsi ulkonäöllä ei ole luonteen kanssa mitään tekemistä.

• weskuu

Totuus ,koska jos kehuut kaluas 20 senttiseks ni ennemmin tai myöhemmin selvii et puolet oli liikaa,Kantsii myös tumputtaa ennen treffei ni et kuvittele olevas gorilla mitä tosiaankaan et ole .Älä puhu Bemareista ja rahasta koska silloin saat korkeintaan jonkun Tukiaisen ja jos yh äidin kans treffaat ni älä valehtele rakastavas lapsii ku mamil saattaa olla niit kotona 6 ja joudut niiden hoitotädiks. Paljon näitä on .Ensmäistä pieruakaan ei kannata kauan pidätellä koska sitten joudut aina kupla ottassa olemaan treffeillä ja se ei ole hauskaa.

• tyhmä:ÄÅ

Mitä kertoo että istuu jalat ristissä?

• ==)

miehissä tiesin vain vaivaiset 40% mutta naisista jopa 70% näkeehän ton niiden naisten ruumiinkielestä onko kiinnostunut vai ei. Miesten osalta oli hankalaa kun ei nähnyt lainkaan niiden videota eikä käyttäymistä, kun makuasiat on niin yksilöllisiä. Ihan kiva testi kyllä =)
      t.tyttönen

• ihan ok

70% M ja 70% N

• 25vjamiespuoleinen

Mä en selvästikkään ymmärrä miehiä. =P

• jaahas jaahas

Miehistä 60% ja naisista vaan 50%! Ei ihme jos en tuu ihmisten kanssa toimeen kun en osaa niitä tulkita.
      Itse olen nainen, pitääkin alkaa tarkkailla omaa käytöstä myös...

• muuten, että

nuo naiset oli kaikki nättejä, ja miehet ihan hirveitä petolinnun perseitä...

• "tiedenainen"

eli pitäisi vain veikata, että miehet on tosi kiinnostuneita ja naiset ei ollenkaan...

• vai pölhö?

Pari naisista oli kyllä kohtalaisen "mitäänsanomattomannäköisiä"...

• Naisihminenkin

Aika hyvin osaan tulkita miehiä ja tätä käytän myös hyväkseni ;D

• Itse olen mies..

ja ihmettelin heti miksi arvioin miehiä paremmin kuin naisia?Olen hetero jos joku sieltä etsii vastausta.

• Nainen myös
        Itse olen mies.. kirjoitti:

ja ihmettelin heti miksi arvioin miehiä paremmin kuin naisia?Olen hetero jos joku sieltä etsii vastausta.

Ei ihme etten koskaan huomaa, jos joku on kiinnostunut musta. Havaitsin vain 40 %, miehet, ja 60 rossaa, naiset.

Hohhoijaa, mitähän tällekin tekis :( Hauska testi sinällään.

• "tiedenainen"
        Itse olen mies.. kirjoitti:

sehän se oli tuon uutisen tutkimuksen tulos, että sekä miesten että naisten olisi helpompi nähdä miesten tunteet. Naiset sitä vastoin peittelevät tunteitaan. Eli prosenttisi menivät ihan "oikein" ainakin näiden tutkijoiden mukaan.

• Nainen myös
        "tiedenainen" kirjoitti:

sehän se oli tuon uutisen tutkimuksen tulos, että sekä miesten että naisten olisi helpompi nähdä miesten tunteet. Naiset sitä vastoin peittelevät tunteitaan. Eli prosenttisi menivät ihan "oikein" ainakin näiden tutkijoiden mukaan.

mitä? En ymmärrä. Mikä oli tutkimuksen tulos? Kerro, oi ystävä rakas.

Olen nainen. Testin mukaan en huomaa, kun miehet ovat kiinnostuneet naisesta. Huomasin naisista sen hiukan paremmin mutta edelleen aika huonosti. Naisten pitäisi olla parempia peittämään tunteitaan kuin miesten, se taitaa pitää paikkansa, siihen uskon.

Tosielämässä en havaitse, kun miehet ovat kiinnostuneita minusta. Vasta sitten tajuan jotain, kun toinen pyytää numeroa tai tahtoo kahville. Ei ennen.

• "tiedenainen"
        Nainen myös kirjoitti:

mitä? En ymmärrä. Mikä oli tutkimuksen tulos? Kerro, oi ystävä rakas.

Olen nainen. Testin mukaan en huomaa, kun miehet ovat kiinnostuneet naisesta. Huomasin naisista sen hiukan paremmin mutta edelleen aika huonosti. Naisten pitäisi olla parempia peittämään tunteitaan kuin miesten, se taitaa pitää paikkansa, siihen uskon.

Tosielämässä en havaitse, kun miehet ovat kiinnostuneita minusta. Vasta sitten tajuan jotain, kun toinen pyytää numeroa tai tahtoo kahville. Ei ennen.

Tutkimuksessa oli sitten saatu selville, että miehet keskiarvoisesti on helpommin tulkittavia kuin naiset tässä ihastumisasiassa. Tai siis ainakin näissä nimenomaisisa testiolosuhteissa näin oli. Eikä tämä testikään kerro juuri mitään sinun tai minun kyvyistä tulkita ihastumista todellisessa elämässä. Voi olla suuntaa antava kyllä.

Ehkä tuota huomaamista voisi kehittää? Vai tarvitseeko? Entä jos Sen Oikean rohkeus loppuu juuri tuossa kahvillepyytämisvaiheessa, kun ei saa tunteilleen mitään vastakaikua? Miten voisi oppia ymmärtämään toista ihmistä paremmin? Tuskin ainakaan näitä testejä tekemällä ja tutkimuksia lukemalla... Ehkä pysähtymällä, katsomalla, kuuntelemalla, tuntemalla... Ja nämä oli varmaankin enemmän ohjeiksi minulle itselleni. ;)

• +11

kuka ihme kattelee rumaa naista. ei sei9so

• hm123123
    • naiset....

50%. tosin olen reilun promillen humalassa ja hiukan väsynyt. täytyy kokeilla selvinpäin uudestaan :)

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2672
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      338
      2387
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2084
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1756
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1559
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1429
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1409
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1345
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1146
    Aihe