uudenkarheita käytettyjä. Palautettujen liisingautojen myyjille tulee n. 150 kuussa kun ihmiset eivät pysty maksamaan autoansa. Ne on aika vähän ajettuja ja säännölliseti huollettuja. Samana päivänä ehtii ostaa auton ja tuoda sen Suomeen, ja huomattavasti halvemmalla kun Saksan reissu. Firman nimi näkyy videopätkällä. Löytyy myös muita googlettamalla "kasutatud liisinguautod"
Nyt Tallinnaan
2
968
Vastaukset
- Vioi kiutele
Ja rahoitus 10% käsirahalla (1500e) 60 kk sopimuksella joka 20% jääännösarvolla niin kk-erä 240e...
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?b=13&ae=2&aj=1&c=RAV4&f1=2006&otsi=otsi
kun meillä
Suomessa auto 30000e käsiraha 30% 9000e ja 60kk ei jäännösarvoa n. 421e/kk - devalvaatiota
Sitä pantiin ennen "leivän päälle" Suomessa, kohta Virossa ja muualla Baltiassa Venäjän tahtiin, Venäjän tahtiin. Ensin meni rupla, kohta ehkä kroonin D-markka- eli eurosidos.
Se on nyt tyhmää maksaa liikaa, joten suomalainen itsekkäästi ostaa virolaisen auton vasta devalvaation jälkeen, vaikka se julmaa onkin.
Sellainen on näet talousoppineiden mukaan tulossa.
Itse en ostaisi kuin saksalaisen vanhan foordin 10 vuoden takaa recaro-penkeillä 1250 eurolla, katselin eilen dieselmontikkaa vm. -98. Vanha on mutta jos toimii? Ja dieselvero lähtee?
Rankkaa on kapitalismin opettelu, mutta Suomesta voi nähdä mallia miten lama hoidettiin huonosti ja kaikki kärsivät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251