Mulla on uusi (ja elämäni eka) mp3 mallia Creative Zen. Ääni on laadukas, mutta yksi ongelma löytyy, enkä tiedä kuuluuko se asiaan vai ei... Eli kuulokeliitännässä jokin mättää.
Jos koneen laittaa taskuun tai reppuun, niin kosketus jotenkin huononee ja ääni alkaa kuulua vain toisesta kuulokkeesta tai menee hiljaiseksi. Sitten johtoa pitää räplätä ja pyörittää, että alkaa kuulua taas kunnolla. Eli jos nappikuulokeliitäntä jotenkin heilahtaa, siihen tulee häiriötä heti. Onko tämä normaali ominaisuus vai onko laitteeni jotenkin viallinen ?
Kiitos kommenteista.
Normaalia vai ei ?
5
311
Vastaukset
- ..............
ei kuulu toimia noin, siinä on vikaa.
- ensin...
varmistaa että pistoke on kunnolla paikallaan eli painettu niin pohjaan kuin saa. Sitten kannattaisi kokeilla toisia kuulokkeita, tuo vika kuulostaa vähän siltä että se kuulokkeen johto on murtunut sieltä pistokkeen päästä. Se on paljon todennäköisempikin vika kun ottaa huomioon kuinka kovakouraisesti noita usein käsitellään.
- Tepsu
ensin... kirjoitti:
varmistaa että pistoke on kunnolla paikallaan eli painettu niin pohjaan kuin saa. Sitten kannattaisi kokeilla toisia kuulokkeita, tuo vika kuulostaa vähän siltä että se kuulokkeen johto on murtunut sieltä pistokkeen päästä. Se on paljon todennäköisempikin vika kun ottaa huomioon kuinka kovakouraisesti noita usein käsitellään.
On totta että pistokkeen painaminen pohjaan kunnolla auttaa aina kun ääni huononee. Mutta ei ole kovin käytännöllistä olla koko ajan painelemassa sitä pohjaan aina kun laukku tai tasku vähän heilahtaa... Laitetta ei ole käsitelty kovakouraisesti ainakaan minun toimestani, joten jos käsittely on syynä, niin sitten se on tapahtunut jo toimittajalla. Laite on upouusi ja olen pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä ;)
Kuulokkeiden vaihtaminen voi tietty toimia olettaen että vika tosiaan on kuulokkeissa eikä laitteen liitännässä. Menen tänään takaisin myymälään laitteen kanssa. Miten niillä yleensä on tapana toimia ? Vaihtavatko uuteen ongelmitta vai alkavatko lähettää vehjettä korjattavaksi ? On ostettu Expert liikkeestä. - merina
Tepsu kirjoitti:
On totta että pistokkeen painaminen pohjaan kunnolla auttaa aina kun ääni huononee. Mutta ei ole kovin käytännöllistä olla koko ajan painelemassa sitä pohjaan aina kun laukku tai tasku vähän heilahtaa... Laitetta ei ole käsitelty kovakouraisesti ainakaan minun toimestani, joten jos käsittely on syynä, niin sitten se on tapahtunut jo toimittajalla. Laite on upouusi ja olen pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä ;)
Kuulokkeiden vaihtaminen voi tietty toimia olettaen että vika tosiaan on kuulokkeissa eikä laitteen liitännässä. Menen tänään takaisin myymälään laitteen kanssa. Miten niillä yleensä on tapana toimia ? Vaihtavatko uuteen ongelmitta vai alkavatko lähettää vehjettä korjattavaksi ? On ostettu Expert liikkeestä.Minä sain uuden laitteen viallisen tilalle, mutta mun vehje oli kyllä aika viallinen... jumitti koko ajan jotenkin.
- odfhkdjfgdfg
Tepsu kirjoitti:
Kuulokkeiden vaihtaminen voi tietty toimia olettaen että vika tosiaan on kuulokkeissa eikä laitteen liitännässä. Menen tänään takaisin myymälään laitteen kanssa. Miten niillä yleensä on tapana toimia ? Vaihtavatko uuteen ongelmitta vai alkavatko lähettää vehjettä korjattavaksi ? On ostettu Expert liikkeestä.Kontaktia voi yrittää parantaa pyörittelemällä sitä kuulokepistoketta siinä soittimen liittimessä.
Kokeile toisilla kuulokkeilla ja kokeile kuulokkeita toisessa laitteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314