kirjoitella kivasti ja kivoja asioita kun täällä härkkii hyvin ilkeät ja katkerat välistävetäjät.
Minä tunnen karaoken niin hyvin, että tiedän tasan joka AINOAN karaokejuontajan, joka on tietävinään minusta jotain. Tiedän myös asiakaskunnan, joka pyörii samoissa karaokepaikoissa ympäri Suomen. Muutama satunnainen aina tietysti on paikalla, mutta tuskin heistä kukaan viitsii noin ala-arvoisia juttuja alkaa vieraasta ihmisestä kertoa. Tiedän joka ainoan karaokekisoja järjestävän ohjelmatoimiston ja olen ollut yhteydessä joka ikiseen, joka järjestelee vähänkään merkittävämpiä kisoja. Olen kahlannut joka kisan kokeeksi ja uteliaisuuttani läpi. Vaihtanut sanasen tai parikin omistajien kanssa karaokesta.
Kun minua parjataan täällä, pystyn nopeasti käymään ne sadat paikat lävitse, jossa olen laulanut. Tämä siankiljujaksi minua haukkujan tiedän ja jollei hän lopeta tuota jankutustaan, niin kerronpa lisää miten tämä kaveri käyttäytyy karaokepaikoissa. Tiedän tasan missä kukakin juontaja, joka minut tuntee liikkuu. Mitkä ovat heidän paikkansa( tai olivat).
Kertoessani tämän kaverin käyttäytymisen, voin taata että ravintoloitsija ei ota mainettaan pilaavaa selkien takana juoruavaa valehtelijaa taloonsa. Jouduit sitten viimeisen tapauksesi jälkeen valehtelemaan oikein kunnolla jokaiselle asianosaiselle. Sinua vain kohtasi sama kohtalo kuin kollegallesi. Minulle on turha ryppyillä ja kiusata, sillä tässä maailmassa vielä inhimillisyys on vahvempaa. Enkä edes pienistä älähdä. Silloin kun älähdän, ajan asiani loppuun asti, koska kaikki tilanteet ovat hyvinkäyttäytyvän ihmisen, minun puolella.
Tämä on toinen kerta kun tämä tyyppi julistaa kuinka huono ja hirveä laulaja olen. Miksi karaokesivustoilla, mitä hyödyt tästä? Kerro minulle, sinulla on mieheni puhelinnumero.
Tunnen erään hyvin miellyttävän ohjelmatoimiston ja pari vekkulia kaveria oli viemässä omistajankin seläntakana allikkoon. Molemmat jäbät paljastuivat ja taitavat olla aika tikkuinen tie teillä?
Ravintoloitsijat kyselevät minulta mielellään suosituksia mielipiteitäni juontavalintaharkinnoissaan. Ei ole tarvinnut onneksi teistä puhua mitään, ette ole ihan ensimmäisten jos edes viimeisten joukossa. Olette niittäneet maineenne ihan itse. Puskaradio pelaa kaikkialla, kaikkien kohdalla. Tämä saitti on hyvin seurattu ja vaikuttava. Ravintoloitsija päättää lopulta kenen ohjelmatoimiston palveluja he tarvitsevat ja kuka asiakas saa porttikiellon.
Minä en ole saanut ainoaseenkaan paikkaan, mutta tuttuja meistä on tullut aika monen ravintoloitsijan kanssa. Joten turha on karaokejuontajan huutaa minulle, että hän ilmoittaa minusta poliisille hänen työrauhansa rikkomisesta. Naurettavinta mitä olen koskaan kuullut jonkun suusta.
Vien lappuni, laulan, kiitän ja istuskelen, tanssinkin, ja lähden pois aina kiittäen hyvää juontajaa. Se on meininki minulla. Annan palautteen ravintoloitsijoille - aina.
Karaokepaikkaan ei tulla arvostelemaan toisia laulajia eikä juontajan tehtävä ole napata rahat ja lärviä ilta omia bileitään pitäen läpi. Pthyi!
juoruta toisista asiakkaista tai pelata kaikkien selän takana kunkkupeliä.
Olen tyytyväinen siihen, että minun pärstäni on niin ärsyttävä kuten äänenikin, että tälläiset tapaukset sattuvat minulle. Olen vähän liian kova luu purtavaksi.
Oli kivat treenit eilen, sain juuri sen roolin, jota toivoin. Saan kiljua sikaa matkien jonkinkin verran. Joten kiireinen vuosi on edessä. Sitten kävin karaokessa vielä illan päätteeksi ja paikassa oli simpsakka tyttö Kuopiosta! Ehdin laulaa aivan uuden kappaleen, eikä se nyt niin hyvin mennyt, mitä sitten? Karaokessa saa laulaa taidoillaan. Mutta karaokejuontaja saa palkkaa työstään, silloin hän on asiakaspalvelija, eikä kukkoilija.
Minun kiusaamiseni karaokepaikoissa on vähentynyt. Koska monikin tajuaa, että miksi kiusata ihmistä, josta asiakkaat ja omistaja pitävät? Kaikki ei ole niin itsetuhoisia kun tuo siankiljunnan vihaaja.
Eihän kai kukaan meistä ole tyytyväinen tuollaiseen parin rivin purkauksiin, joka on alta minkään käytösnormien? Taidatte tilletallevihaajat olla aika yksin. Käyn karaokessa vielä niin usein kun ehdin ja on aina hauska nähdä tuttuja. Ym. tyyppejä ei kovinkaan helposti näe, mutta toiselle ville vallattomalle huomautan tässä sivussa, sinä teet todella hallaa etupäässä itsellesi, koska olet jonkin sortin muusikko. Mainostanko sinua, voi olla että jossain kohdin...! En muistanut kirjautua, mutta olen tilletalle, varmistan sen seuraavalla pätkällä tähän perään.
Kuten huomaatte on mahdotonta
se malka silmässä
1
421
Vastaukset
- tilletalle
oli vain yksi tarina muiden joukossa, mutta itsepähän haluavat hakata päätään seinään ja vihata karaokea. Huonoa mainosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817