Vaaka näytti -500 g:n tulosta viime viikkoon verrattuna. Siihen saa olla ihan tyytyväinen 23 päivää uudesta startista ja -2,2 kg pudonnut.
Joten kyllä tämä tästä.
Loppuviikko meni tiukemmalla ruokabudjetilla ja se selkeästi hidastaa tuota laihtumista. Nyt saa tänään taas kaapit täyteen salaattitarpeita ja hedelmiä, joten uusi viikko ja kuukausi tulee alkamaan paremmin...
Mäyris ja kumppanit
7
300
Vastaukset
- Monnavaa
Hyvä tulos. Mä vaan kärvistelen täällä. Viime viikolla mulle laitettiin hormonikierukka ja koko alavatsa on turvoksissa edelleen ja supisteli pari päivää. No eihän se tietenkään tarkoita, että olisin lihonut, mutta pingottaa ärsyttävästi :)
Vähän on motivaatio jossain hukassa ja rahat kanssa vähissä. Mutta pitää silti yrittää pitää tiukka linjaa syömisissä.
Hyvää viikkoa kaikille!!- Piiutin
Olen ottanut tavakseni käydä vaakalla aamulla. Nyt olen ollut huomaavinani, että se jollakin tapaa syö motivaatiota.
Painohan ei kuitenkaan voi jatkuvasti laskea ja sellaisen n. 300 g vaihtelee paino. Pitäisi varmaan ruveta käymään vaaalla harvemmin, jotta ei tulisi tuijotettua noita lukemia liiankin tarkasti...Kerran viikossa en halua kuitenkaan vaan käydä, pelkona kai se et juuri punnituspäivänä tuo lukema voi olla korkeimmillaan. Pari kertaa viikossa voisi sopia mulle paremmin
Kuinka usein te muut käytte puntarilla? - Monnavaa
Piiutin kirjoitti:
Olen ottanut tavakseni käydä vaakalla aamulla. Nyt olen ollut huomaavinani, että se jollakin tapaa syö motivaatiota.
Painohan ei kuitenkaan voi jatkuvasti laskea ja sellaisen n. 300 g vaihtelee paino. Pitäisi varmaan ruveta käymään vaaalla harvemmin, jotta ei tulisi tuijotettua noita lukemia liiankin tarkasti...Kerran viikossa en halua kuitenkaan vaan käydä, pelkona kai se et juuri punnituspäivänä tuo lukema voi olla korkeimmillaan. Pari kertaa viikossa voisi sopia mulle paremmin
Kuinka usein te muut käytte puntarilla?Pyrin käymään pari kertaa viikossa. Nimenomaan ton vaihtelun takia.
Äsken kävi semmoinen ihmeellinen ja ennenkuulumaton juttu, että heitin suklaata ROSKIIN!! Ajattelin ottaa palasen kahvin kanssa ja alkoikin etomaan se. Vaikuttaakohan tää hormonikierukan hormoni vai olikohan toi suklaa pilalla...
- Ritan
Olen ollut hiljaa pari päivää kun netti on hieman takkuillut. Nyt pitäisi toimia taas kunnolla. Ja tulos viimeiseltä kahdelta viikolta on joko -300 tai -400g, se vaihtui joka toinen kerta joten oikea tulos on varmaan sitten -350 grammaa. Nyt niskasta kiinni niin tulisi edes kerrankin kunnon tulos. Liikuntaa olen harrastanut liian vähän, siitä se on kiinni kun en ole herkutellut. Pääasia että miinusta kuitenkin on, ja pitääkin olla vielä pitkään näillä kiloilla! ;D
- Monnavaa
Olen alkanut nyt käyttämään Kiloklubin kalorilaskuria ja muita juttuja. Vaikuttaa kivalta, kunhan vaan jaksaisi syöttää aina kaikki ruokansa sinne. Ja on ilmainen!
- Ritan
Yksi kaveri liittyi tuohon ja kehui sitä, joten ajattelin ensi viikosta lähtien kokeilla myös tuota. Jos vaikka tahti vähän kiihtyisi tai ainakin pysyisi tasaisena... Muuten tämä viikko on mennyt ihan hyvin, yhden pienen suklaapatukan söin tosin mutta menköön! :)
- Monnavaa
-300 g. Mutta siis yhteensä edelleen -1,3 kg. On vähän kiire töissä, joten en kerkee turisemaan enempää :)
Hyvät viikonloput!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774