TOSISSAAN

Tiina A

Moikka!

Nostanpa taas meidät ensimmäiselle sivulle, että löytyy ryhmämme helpommin. Viikonloppu tuli ja meni tosi nopeasti. Oli ihan kivat lenkkeilysäät koko viikonlopun. Herkkujakaan en syönyt eikä kyllä tehnyt mielenikään.

Viikon jatkoja kaikille täytyy taas jatkaa työntekoa.

T: Tiina

18

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siska

Moi kaikille!
      Aivan, taas on maanantai, harmaa maanantai :((

Viime viikko meni hyvin.
      Kävin pari kertaa viikolla hiihtele ja lauantaina ja sunnuntaina kans.
      Yhteensä hiihdin tommoset 60km,eihän se paljon ole, mutta maasto on semmonen intervalli tyyppinen joten kohtuu määrä siihen nähden.

Tänään pidän vapaapäivän kaikesta ylimääräisestä liikunnasta ja menen huomenna hiihtämään.

Vaakalla en ole käynyt , enkä tieten käy tällä viikolla, kun alkaa noi *naistenpäivät* ja takuu varmasti paino nousee,teen sitten mitä tahansa.

Yritän käydä tän viikon aikana vähintään neljä kertaa hiihtämässä ja välipäivinä rentoa kävelyä
      juoksumatolla.

Hyvää viikkoa kaikille :))

• Siska

Aikaa outoa, kun aurinko paistaa.

Kävin aamulla hiihtää tommoset 17km..no,määrä ei olekaan se pointti vaan että uskalsin laskea sellaisen hurjan ison mäen..ekas se tietty piti hiihtä ylöskin. :))

Olen niin ylpeä itsestäni , että piti tulla tännekin kertoo :))

Joka vuos ipyrin ainakin kerran laskemaan tuon mäen, mutta yleensä mulla on esilaskija mukana joka sit varmistaa et tuun hengissä alas. :))

Mut nyt hommiin ja aurinkoisia hetkiä teillekin.

• Tiina A

Heikunkeikun!

Kyllä saatkin olla ylpeä itsestäsi Siska hiihtourakkasi jälkeen. Minusta ei olisi kyllä hiihtämään tuollaisia matkoja. Päivittäinen lenkkeily riittää minulle aivan mainiosti.

Eilen illalla toimin ilmaisema "psykiatrina" eräälle ystävälleni. Häntä maailma potkii päähän oikein kunnolla tällä hetkellä. Hän itse sanoi, että sekin auttaa jo paljon, kun joku jaksaa kuunnella. Minä tykkään kyllä auttaa ihmisiä. No muutaman tunnin keskustelun jälkeen elämä tuntui jo hieman valoisammalta.

Töissä on kiirettä pitanyt myös tällä viikolla. No enää kolme päivää töitä, ja sitten taas viikonloppu.

Muistakaa ulkoilla mahdollisuuksien mukaan molemmat laihisystäväni.

• JuhaO

Hei ystäväni!

Aurinko paistoi täällä stadissakin ... tai siis tuolla Espoossa ainakin. Siellähän minä sitä työpäivän verran ihailin. Aamulla kävin työterveyslääkärin luona ja kerroin hänen selkä- ja polvivaivoistani. Pelkäsin, että nyt tulee pelikieltoa eli pakkolepoa mutta niin ei käynytkään. Lekuri tutki tarkasti selkäni ja polveni ja kuulusteli minut niiden rikkomisesta ja lopputulos oli se, että selässä on vain lihasvaivoja ja polvessa väljyyttä ja jonkin asteinen rustovaurio. Jumpata saan mutta hyppimistä ja portaissa kävelyä tulee välttää. Ja lääkkeeksi sain pillerit jotka lisäävät polveen rustoa. Mietin vain, että kun nielaisen rustonmuodostuspillerin niin mistä se pilleri tietää, että sen pitää mennä lisäämään rustoa juuri oikeaan polveen eikä esimerkiksi vasempaan ... tai vaikkapa nenään ...? Lääkepurkissa ei lukenut, että oikean polven rustonparannuslääke. No, niin tai näin, pääasia, että polvi tulisi kuntoon ja voisin taas osallistua hypyttömän perusjumpan lisäksi myös täysillä hypylliseen rankempaan jumppaan.

Aurinkoista loppuviikkoa,

- Juha -

Ps. Painoni viime virallisen punnituksen (la 31.1.) jälkeen pysynyt koko ajan alle 105 kg:n, eli BMI on alle 30 ja jumppa-Juha on siis vain lievästi lihava :).

• Siska

Itse olin viime keväänä polven tähystyksessä, kun epäiltiin kierukkavammaa,oireet olikin sellaiset.
        Polvesta löytyi 1,5cm kokoinen ruston palanen, joka jäi aina välillä nivelen väliin ja teki samanlaiset oireet kuin kierukkavamma.
        Samalla todettiin alkavaa ruston pehmenemistä eli suomeksi nivelrikkoa.

Kehotettiin välttämään liikuntaa jossa on hyppyjä sekä juoksua ja liikuntaa joka rasittaa niveliä esim.jalkapallo, laskettelu jne.

Liikkumista toki pitää harrastaa, mutta mieluummin kävelyä,pyöräilyä jne. ja alleviivaan tuon pitää :))

Polvet ovat välillä kipeät vaikka nivelrikko on aivan alussa ja kuulemma ihan ikään ja työn laatuunkin kuuluvaa, mutta se ei parane ja oikealla liikunnalla voi hidastaa sen kulkua.
        Säänöllinen liikunta on auttanut.

Kokeilin myös rustoa lisäävää lääkettä, mutta minulle tuli jatkuva päänsärky ja olo oli kuin olisi flunssa koko ajan päällä.Päänsärky alkoi, kun oli syönyt pariviikkoa ja loppui heti, kun lopetin, harmitti vietävästi, kun juuri polvien nivelrikkoon niiden on todettu parhaiten auttavan ja juuri alkuvaiheessa.

Lääkärini sanoi,että mäet alaspäin menessä rasittaa polvia enempi kuin ylöspäin.

Toivottavasti polvesi paranee.

Itselle diagnoosi oli kyllä alussa aika masentava, kun työssäni joudun kyykkimään, mutta olen yrittänyt muilla ratkaisuilla vähentää polvien rasitusta.
        Liikkuminen ja liikkumaan pääseminen sai ihan eri arvon.

Jos on rustovaurio niin mielestäni sellainen pitäisi tutkia paremmin, tahtoo olla , että ne vain huononevat ja saattavat vaurioittaa polvea muutenkin, mutta en ole lääkäri, olen vain lukenut niistä aika paljon.

• JuhaO
        Siska kirjoitti:

Itse olin viime keväänä polven tähystyksessä, kun epäiltiin kierukkavammaa,oireet olikin sellaiset.
        Polvesta löytyi 1,5cm kokoinen ruston palanen, joka jäi aina välillä nivelen väliin ja teki samanlaiset oireet kuin kierukkavamma.
        Samalla todettiin alkavaa ruston pehmenemistä eli suomeksi nivelrikkoa.

Kehotettiin välttämään liikuntaa jossa on hyppyjä sekä juoksua ja liikuntaa joka rasittaa niveliä esim.jalkapallo, laskettelu jne.

Liikkumista toki pitää harrastaa, mutta mieluummin kävelyä,pyöräilyä jne. ja alleviivaan tuon pitää :))

Polvet ovat välillä kipeät vaikka nivelrikko on aivan alussa ja kuulemma ihan ikään ja työn laatuunkin kuuluvaa, mutta se ei parane ja oikealla liikunnalla voi hidastaa sen kulkua.
        Säänöllinen liikunta on auttanut.

Kokeilin myös rustoa lisäävää lääkettä, mutta minulle tuli jatkuva päänsärky ja olo oli kuin olisi flunssa koko ajan päällä.Päänsärky alkoi, kun oli syönyt pariviikkoa ja loppui heti, kun lopetin, harmitti vietävästi, kun juuri polvien nivelrikkoon niiden on todettu parhaiten auttavan ja juuri alkuvaiheessa.

Lääkärini sanoi,että mäet alaspäin menessä rasittaa polvia enempi kuin ylöspäin.

Toivottavasti polvesi paranee.

Itselle diagnoosi oli kyllä alussa aika masentava, kun työssäni joudun kyykkimään, mutta olen yrittänyt muilla ratkaisuilla vähentää polvien rasitusta.
        Liikkuminen ja liikkumaan pääseminen sai ihan eri arvon.

Jos on rustovaurio niin mielestäni sellainen pitäisi tutkia paremmin, tahtoo olla , että ne vain huononevat ja saattavat vaurioittaa polvea muutenkin, mutta en ole lääkäri, olen vain lukenut niistä aika paljon.

Kiitos kirjoituksestasi, Siska. Se antoi todella ajattelemisen aihetta.

- Juha -

• Tiina A

Heippati!

Ilmoittelempa taas heti tuloksiani, kun tulin juuri töistä. Vaaka näytti edelleen painoksi 65. Samassa ollaan nyt sitten pyöritty muutama viikko. Joulukilot ovat nyt sitten lähteneet taivaan tuuliin.

Kyllä tuntuu kivalta tätä nykyään, kun pimeä ei tule niin aikaisin. Viiden aikaankin on vielä kivasti valoisaa. Lunta tupruttaa täällä hiljalleen. Voi olla, että pääsen viikonloppuna lumitöihin jälleen. No kaloreita siinä vain kuluu.

Pari suklaanpalaa olen viikon aikana syönyt, muta liikkunnut olen kyllä joka ilta. Vikonloppuna teen taas pitempiä lenkkejä, kun ei tarvitse mennä töihin.

Ulkoilurikasta viikonloppua kaikille, ja onnittelut viikkotuloksista jälleen jokaiselle.

Ps. Toivottavasti Juha selkäsi ja polvesi ovat jo paremmassa kunnossa.

• JuhaO

Hei ystäväni!

Ja kiitos kysymästä Tiina, selkäni on nyt itse asiassa tosi hyvä. Polveni vihotteli vielä eilen mutta tänään se ei hidastanut jumppaamista.

Ja tänään mies taas punnittiin ja tässä ovat tulokset:

ikä edelleen: 54 v
      pituus: 187 cm
      aloituspaino.......: 129,0 kg (la 10.11.2007 aamulla)
      paras mittaus....: 103,7 kg (la 07.02.2009 aamulla)
      edellinen mittaus: 103,8 kg (la 31.01.2009 aamulla)
      viimeisin mittaus.: 103,7 kg (la 07.02.2009 aamulla) = - 0,1 kg/vko (-25,3 kg/koko projekti)

BMI on nyt 29,65 kun se viikko sitten oli 29,68. Ja mikä parasta: koko viikon se pysyi alle 30:n eli lievässä lihavuudessa :).

Kuluneella viikolla painoni surffaili näin:

103,8 kg LA aamu 31.01.
      104,4 kg SU aamu
      104,1 kg MA aamu
      104,1 kg TI aamu
      103,2 kg KE aamu

• Siska

Minä olen tällainen maanantai-immeinen.

Viikonlopun sitten tuiskutti oikein kunnolla.

Kävin kuitenkin hiihtämässä ti,ke,la,su..
      Kilometrejä varmaan samat kuin viimeviikolla, tosin viikonlopun hiihtämiset oli kyllä aika rankkoja ja viisaampi oliskin hiihdellyt vähempi,mut minä kun en osaa antaa periksi, vaan kun kerran on tarkotus hiihtää niin sit hiihetään vaikkei sukset ees luista.Eilen illalla jalkapöytä olikin kipee,ilmeisesti rasittui siitä tahkoamisesta, mut onneks venyttely tuntuu auttavan , eikä se ole kävellessä kipee.
      Tästä opimme sen, että joskus vähempi on parempi.
      Aattelinkin järkevöittää ton hiihtämisen, en niinkään määrää, mutta tarttee varmaan osa hiihdellä helpommilla laduilla.

Pikkasen pilkistää aurinko :))
      Aamupäivä onkin sään osalta ollut monipuolista, välillä räntää tulee niin ettei paljon eteensä nää ja sit välillä hetkeksi kirkastuu.
      Ihanaa kuiteskin et on oikee talvi.

Hienoa Juha....namu-Juha :))
      Kiva et oot paranemaan päin.

Mikä se sun rustolääkkeen nimi on ja ois kiva tietää auttaako se sua,sitä kyllä pitää syödä useampi viikko ennenkuin se alkaa tehoamaan ,niin ainakin viisaammat sanovat.
      Mulla oli joku arthryl mut samoja aineita eli glugosomaaneja ne muutkin on.
      Kerrothan miten ne sinuun vaikuttavat.

Olen miettinyt, et pitäisköhän yrittää uudestaan syödä niitä, mut taitaa olla et ne ei vain sovi mulle, päänsärky on aika yleinen oire joka niistä tulee ja jotkut ovat sanoneet et nivelet tulikin kipeemiksi, kaikki on niin yksilöllistä.

Paino on oleellinen asia nivelrikon hoidossa ja oikea liikkuminen.Siksi yritänkin opetella tätä painonhallintaa.

Kävin tänä aamuna vaakalla ja se näytti ilahduttavat 57kg joten kaikki ei ole mennyt hukkaan , vaikka syömiset on ollut vähän sitä sun tätä , nyt kun hiihdän energiankulutus on ollut minunkin painoilla niin hurjaa et olen huoletta 'sortunut'vähän herkkuihinkin...
      Kun ei vain tulisi tavaksi nuo herkut .

Tsemppiä tulevaan viikkoon molemmille.

Muista Juha antaa sen polven parantua kunnolla ennenkuin alat hyppii sillä . :))

..ny alko taas taivaan täydeltä tuiskuttaa ja tuuleekin oikeen kunnolla...et se siitä auringosta.

• JuhaO

Hei Siska!

Sinä se olet hurja hiihtäjä. Minä en ole pariin vuoteen laittanut suksia jalkaani. Jos tänne etelään tulisi ihan oikea talvi, ehkäpä minäkin saattaisin lähteä skimbaamaan.

Tää mun rustolääkkeeni on juuri Arthryl 750 mg joka sisältää glukosamiinisulfaattia. Tänään on koko päivän tuntunut siltä, että polvi on jo parantunut. Illalla menin jumppaamaan ja tarjolla oli poikkeuksellisesti vain hypyllistä rankempaa jumppaa. Ja kyllähän minä varomisistani huolimatta onnistuin tuntemaan taas tuskaa. En malttanut olla hyppimättä niitä liikkeitä joissa kipu tuntui enkä siis, Siska, suosituksistasi huolimatta malttanut olla jumppaamatta. Onneksi huomenna harrastan vain vesijumppaa. Mutta mitään lääkkeeseen liittyviä haitallisia sivuvaikutuksia en onneksi ole vielä huomannut.

Tänään vaaka näytti taas 103,2 kiloa joka on pienin lukemani pariin kymmeneen vuoteen. Mutta koska tänään ei ole virallinen punnituspäiväni, mitään isompia juhlia ei järjestetä.

Hyviä hiihtokelejä,

- Juha -

• Siska
        JuhaO kirjoitti:

Hei Siska!

Sinä se olet hurja hiihtäjä. Minä en ole pariin vuoteen laittanut suksia jalkaani. Jos tänne etelään tulisi ihan oikea talvi, ehkäpä minäkin saattaisin lähteä skimbaamaan.

Tää mun rustolääkkeeni on juuri Arthryl 750 mg joka sisältää glukosamiinisulfaattia. Tänään on koko päivän tuntunut siltä, että polvi on jo parantunut. Illalla menin jumppaamaan ja tarjolla oli poikkeuksellisesti vain hypyllistä rankempaa jumppaa. Ja kyllähän minä varomisistani huolimatta onnistuin tuntemaan taas tuskaa. En malttanut olla hyppimättä niitä liikkeitä joissa kipu tuntui enkä siis, Siska, suosituksistasi huolimatta malttanut olla jumppaamatta. Onneksi huomenna harrastan vain vesijumppaa. Mutta mitään lääkkeeseen liittyviä haitallisia sivuvaikutuksia en onneksi ole vielä huomannut.

Tänään vaaka näytti taas 103,2 kiloa joka on pienin lukemani pariin kymmeneen vuoteen. Mutta koska tänään ei ole virallinen punnituspäiväni, mitään isompia juhlia ei järjestetä.

Hyviä hiihtokelejä,

- Juha -

Jestas sinua mies,etkös ymmärrä,että vaikka se sun polvi ei ole kipeä ei sille välttämättä ole hyväksi lähteä pomppimaan :))

En lähde kuitenkaan kieltämään sinulta kaikkea hyppelyä, kun minulla ei ole siihen valtuuksia, mut se ortobedi tietäs.
        Nimittäin, ei minunkaan polvi ole kipeä kuin harvoin,yleensä juoksun jälkeen, joka multa kiellettiinkin tai tarkalleen ottaen kehoitettiin välttämään ,jos haluan ,ettei tilanne kovin nopsaan pahene,siksi teen sitä harvoin ja juoksumatolla.

Kova pää mullakin on ja kaikki on pitänyt oppia kantapään kautta...nyt olen kyllä alkanut kunnioittamaan jo sitä , että saa ja kykenee liikkumaan.

Tänään huitasin osan hiihtolenkistäni pertsalla, olin jo unohtanut miten kivaa sekin on , eikä tuntunut tuossa oikuttelevassa jalassakaan.
        Voitelu oli viime talvelta ja pito oli liisteriä, mut se olikin tarpeen , kun noita mäkiä on niin paljon,kivasti pääs ihan hiihtämällä ylös, miinusta sen verran ,että keräsin pohjaan kaiken irtonaisen roskan jota oli yllättävän paljon.
        Hitsi..isännällä ei riittänyt puhdistusaineet vaan joutu lähtee ostaa lisää, tilasin nimittäin huomiseksi uuden voitelun, mulla tuo huolto kyllä pelaa ;))
        Tietenkin piti hiihtää vähän luistelua , kun sattu oleen nekin sukset varulta mukana.

Jos te ny ihmettelette , että mikä oloneuvos minä olen, kun joudan aamuisin/päivisin hiihtelee, niin olen mv. herään aamuisin tuossa 5 aikoihin ja minusta on kiva käydä hiihtää aamutöitten jälkeen, on sitten virtaa hoitaa nää erinäiset kotityöt, jotka tällaisella suurperheellä yleensä on joka päivä.

Tiinallekin terkkuja..ei sinua olla unohettu , vaikka me vaivaiset täällä valitammekin :))

..ja se aurinko, minne se on taas hävinny..?

• Tiina A
        Siska kirjoitti:

Jestas sinua mies,etkös ymmärrä,että vaikka se sun polvi ei ole kipeä ei sille välttämättä ole hyväksi lähteä pomppimaan :))

En lähde kuitenkaan kieltämään sinulta kaikkea hyppelyä, kun minulla ei ole siihen valtuuksia, mut se ortobedi tietäs.
        Nimittäin, ei minunkaan polvi ole kipeä kuin harvoin,yleensä juoksun jälkeen, joka multa kiellettiinkin tai tarkalleen ottaen kehoitettiin välttämään ,jos haluan ,ettei tilanne kovin nopsaan pahene,siksi teen sitä harvoin ja juoksumatolla.

Kova pää mullakin on ja kaikki on pitänyt oppia kantapään kautta...nyt olen kyllä alkanut kunnioittamaan jo sitä , että saa ja kykenee liikkumaan.

Tänään huitasin osan hiihtolenkistäni pertsalla, olin jo unohtanut miten kivaa sekin on , eikä tuntunut tuossa oikuttelevassa jalassakaan.
        Voitelu oli viime talvelta ja pito oli liisteriä, mut se olikin tarpeen , kun noita mäkiä on niin paljon,kivasti pääs ihan hiihtämällä ylös, miinusta sen verran ,että keräsin pohjaan kaiken irtonaisen roskan jota oli yllättävän paljon.
        Hitsi..isännällä ei riittänyt puhdistusaineet vaan joutu lähtee ostaa lisää, tilasin nimittäin huomiseksi uuden voitelun, mulla tuo huolto kyllä pelaa ;))
        Tietenkin piti hiihtää vähän luistelua , kun sattu oleen nekin sukset varulta mukana.

Jos te ny ihmettelette , että mikä oloneuvos minä olen, kun joudan aamuisin/päivisin hiihtelee, niin olen mv. herään aamuisin tuossa 5 aikoihin ja minusta on kiva käydä hiihtää aamutöitten jälkeen, on sitten virtaa hoitaa nää erinäiset kotityöt, jotka tällaisella suurperheellä yleensä on joka päivä.

Tiinallekin terkkuja..ei sinua olla unohettu , vaikka me vaivaiset täällä valitammekin :))

..ja se aurinko, minne se on taas hävinny..?

Moikka!

Kiitos vain terveisistä Siska. Täytyy kertoilla myös omista "vaivoistani" hieman. Polveni leikattiin tuossa monta vuotta sitten. Siinä nyt koreilee 10 tikin arpi. Selkäni tosiaan loukkasin 2001 marraskuussa. Selkäni on nyt ollut suht´koht hyvässä kunnossa silloin tällöin oireilee, kun kannan raskaita kauppakasseja, tai teen jotakin muuta raskasta työtä. Tietenkin tuo päivittäinen lenkkeily vahvistaa selkää. Joten kyllä meidän ryhmää voi sanoa aika "vaivaisten" ryhmäksi. Ei vaan leikki leikkinä.

Sinä teet todella kunnioittettavaa työtä myös, ja varmasti aika raskasta. Se on kyllä hyvä, että liikut päivittäin. Yleiskunto pysyy hyvänä, ja muutenkin pysyt kondiksessa, ja paino alhaalla.

Aurinkoista päivän jatkoa teille molemmille. Kiva, että tässä ryhmässä kirjoitellaan jälleen kuulumisia aktiivisesti.

• Tiina A

Heippa!

Aurinko rupesi täälläpäin paistelemaan tuossa iltapäivästä. Lunta on myös satanut aika tavalla tänään. Taidan jättää tänään lenkin väliin, ja mennä tekemään vain lumityöt. Kyllä kölatesakin kaloreita ihan kivasti kuluu tunnin aikana. Jatkuisi kelit vain tälläisinä. Lunta en hirveästi enempää enää kaipaisi.

Maanantai ei ole minulle se suosikki viikonpäiväni. Yleensä, kun maanantaista selviää loppuviikko menee tosi pian. Viikonloppu meni tosi hyvin. Painoni edelleen tuossa 65 mihin se nyt taas on jumittautunut.

Eipä tällä kertaa muuta kuin kivaa viikon jatkoa teille molemmille, ja viimmeistään perjantaina tuloksiani jälleen

• Tiina A

Heippa!

Taas on yksi työviikko työskennelty loppuun. Aivan ihanaa, että on viikonloppu alkamassa. Paino edellen 65, eli tässä määrässä se nyt sitten on pyörinyt jo pitemmän aikaa.

Huomenna menen ystäväni luo vierailulle, koska ystävänpäivä kerran on. Ajattelin kävellä edestaisin matkat. Kilometrejä yhteensä tulee 6. Eli ihan kiva määrä. On luvattu tännepäin ihan kivaa säätä koko viikonlopuksi. Muutenkin tulee sitten taas lenkkeiltyä enemmän, kun ei tarvitse mennä töihin.

Toivottavasti teille molemmille kuluu myös ihan hyvää.

Kivaa viikonloppua, ja mukavaa huomista ystävänpäivää teille molemmille laihisystävilleni.

• Siska

Molemmille ja kaikille. hyvää ystävänpäivää.
        Mull on vapaa viikonloppu :))

-13 , mut päivällä varmaan vähempi, pitää sit taas hiihtämään.

Minkä pituinen oot Tiina ja minkä verran lenkkeilet viikossa?

• Tiina A
        Siska kirjoitti:

Molemmille ja kaikille. hyvää ystävänpäivää.
        Mull on vapaa viikonloppu :))

-13 , mut päivällä varmaan vähempi, pitää sit taas hiihtämään.

Minkä pituinen oot Tiina ja minkä verran lenkkeilet viikossa?

Moikka!

Sinulle ja Juhalle myös kivaa ystävänpäivää. Ajattelin pikaisesti vastata kysymyksiisi ennenkuin lähden kävelemään ystäni luo.

Eli pituutta minulla on 171 cm, ja nykyään lenkkeilen 4 - 5 kilometriä joka päivä viikolla, ja viikonloppuisin tuollaiset 6 - 7 kilometriä. Eli yhteensä tulee viikossa lenkkeiltyä 32 - n. 40 kilometriin.

Nyt en ehdi enempää istumaan koneeni ääressä. Muistakaa tekin ulkoilla tänään, koska ilma on ihan kiva. Minä lähden nyt myös tekemään 3 kilometrin päivän ensimäisen lenkkini.

• JuhaO

Hei ystäväni!

Ja hyvää Ystävänpäivää Tiina ja Siska ja kaikki muutkin!

Tänään mies taas punnittiin ja tässä ovat tulokset:

ikä edelleen: 54 v
      pituus: 187 cm
      aloituspaino.......: 129,0 kg (la 10.11.2007 aamulla)
      paras mittaus....: 103,7 kg (la 07.02.2009 aamulla)
      edellinen mittaus: 103,7 kg (la 07.02.2009 aamulla)
      viimeisin mittaus.: 104,2 kg (la 14.02.2009 aamulla) = 0,5 kg/vko (-24,8 kg/koko projekti)

BMI on nyt 29,80 kun se viikko sitten oli 29,65. Siis edelleen vain lievää lihavuutta :).

Kuluneen viikon aamupainoni olivat:

103,7 kg LA aamu 07.02.
      104,2 kg SU aamu
      103,2 kg MA aamu

• JuhaO

Hei ystäväni!

Toiveeni toteutui. Eilen toivoin, että olisi kiva saada edes sattumalta puntarista alle 103:kg:n lukema ja tänä aamuna se oli 102.9 kg !!!
        No arki ja uudet lukemat ovat edessä taas huomenna mutta tänään hehkuttelen näillä.

Iloista sunnuntaipäivää teillekin,

- Juha -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe