Oletteko käyttäneet/kokeilleet Konad muotteja, jolloin leimasimella siirretään kuvio kynteen?
Oletteko onnistuneet kuvien siirrossa harjoittelun jälkeen? Ilmeisesti vaatii harjoittelua, että oppii siirtämisen nätisti.
Eniten mua kuitenkin kiinnostaa voiko muoteissa käyttää normaaleja kynsilakkoja vai pitääkö olla erityislakkoja?
Euro Discountin sivuilla oli ainakin kynsilakkoja erikseen myytävänä. Olen miettinyt, että voisi tilata ja kokeilla keväämmällä kun muutakin on tarkoitus tilata.
Konad
8
1756
Vastaukset
- ...............
Normaali kynsilakkaa ei voi käyttää(ohuempaa), eli nämä erikoislakat tarkoitettu näihin(paksumpaa).....Itse käytän konadia ja huomasin että aluksi oli sotkuista touhua, mutta harjoittelun jälkeen aia korjaantunut ja saan siististi kuviot kynnelle....
- tiedoista
Olen googlettanutkin tietoa Konadista, mutta en ole huomannut sellaista tietoa että täytyy olla paksumpaa ja paljon pigmenttiä. Hyvä tietää, sillä jos/kun keväällä tilailen tuotteita niin otan tarpeeksi monta eri väristä lakkaa. Muuten olisin ottanut ehkä vain pari lakkaa, mutta nyt saatan vaihtelun vuoksi tilata saman tien 4 eri väristä lakkaa.
- tuunari
Konadilla on kiva leikkiä ja välillä jo onnistuukin :-). Kyllä jotkut muutkin lakat käy mutta eivät todellakaan kaikki. Pitää olla riittävästi pigmenttiä. Kokeilemallahan se selviää. Googleta Konad niin löytyy paljon juttua.
- geeleillä
Moi,
Itselläni tuli mieleen, että onnistuskohan kuvioiden tekeminen geeleillä. Ne on paksuja ja sisältää paljon pigmenttiä. Ainut probleema voi tietysti olla se, jos geeli vetäytyy uunissa ja kuvio menee siten muodottomaksi. - enpä usko
geeleillä kirjoitti:
Moi,
Itselläni tuli mieleen, että onnistuskohan kuvioiden tekeminen geeleillä. Ne on paksuja ja sisältää paljon pigmenttiä. Ainut probleema voi tietysti olla se, jos geeli vetäytyy uunissa ja kuvio menee siten muodottomaksi.En kyllä usko, että geeleillä onnistuisi. Kuvanhan on tartuttava ensin leimasimeen ja sitten siitä kynteen.
- tuo
enpä usko kirjoitti:
En kyllä usko, että geeleillä onnistuisi. Kuvanhan on tartuttava ensin leimasimeen ja sitten siitä kynteen.
Nyt kun funtsin vielä tarkemmin, niin geeli on varmastikin liian "joustavaa" kyseiseen hommaan ja kuva leviää siinä vaiheessa kun sitä yrittää siirrellä.
Mutta se varmaan onnistuis, että jos geelailee niin ennen pintageeliä tekee koristekuvionnin siihen tarkoitetuilla lakoilla, niin kestää paremmin. - enpä usko
tuo kirjoitti:
Nyt kun funtsin vielä tarkemmin, niin geeli on varmastikin liian "joustavaa" kyseiseen hommaan ja kuva leviää siinä vaiheessa kun sitä yrittää siirrellä.
Mutta se varmaan onnistuis, että jos geelailee niin ennen pintageeliä tekee koristekuvionnin siihen tarkoitetuilla lakoilla, niin kestää paremmin.Joo, minulla ainakin on sellainen viimeistelygeeli, joka ei suttaa kuvaa. Toimii paremmin kuin Konadin väritön lakka, joka on tarkoitettu kuvan päälle. Tahtoo sutata sekin, vaikka olisi antanut kuvan kuivua.
- Minä09
Mä oon nyt jonkun aikaa käyttänyt moisia kuvalaattoja ja vinkiksi voin sen verran kertoa että älä käytä ainakaan öljypohjaista kynsilakan poistoainetta välineiden puhdistukseen.
Olen myös kokeillut tavallisia lakkoja mutta huonolla menestyksellä jäljestä tulee jotenkin himmeä..konadin erikois lakat tuntuvat paksummilta muutenkin viskositeetiltaan.
Omat välineeni ja lakat ostin www.konadnail.fi ja charmingnails.blogspot.com on hirmuisesti tehty konadeilla ja siellä on vielä käytöstäkin tehty erikseen ohje :) suosittelen siis lämpimästi sielä vierailua...ja onnea kuviointiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261