Nyt on ongelma. Miten teen avoimen hakemuksen työpaikkaan, jossa olen ollut opiskeluaikaan harjoittelemassa ja jonne olen tehnyt myös opinnäytetyöni? Paikassa tunnetaan minut ja minä tunnen ne ja tiedän ne työt ainakin suurinpiirtein.
Mitä kerron itsestäni? Onko hakemus oltava virallisen oloinen vai tuttavallinen vai...
CV:n teko ei tuota ongelmia, mutta tämä hakemus arggh.
Apua haun tekemiseen
5
525
Vastaukset
- yksinkertaisesti
Miksi et yksinkertaisesti soita? Jos sinut tunnetaan, niin luulisi, että voit puhelimitse ilmoittaa olevasi halukas työllistymään ko. yritykseen.
- alkup.
Ongelma on siinä, että sinne on paikka auki ja on haettava sitä paikkaa ihan niin kuin kuka tahansa muu hakija. En ole missään erityisasemassa vaikka tuntevatkin.
- yksinkertaisesti
alkup. kirjoitti:
Ongelma on siinä, että sinne on paikka auki ja on haettava sitä paikkaa ihan niin kuin kuka tahansa muu hakija. En ole missään erityisasemassa vaikka tuntevatkin.
Kyseessä onkin siis ihan normaali hakemus eikä avoin hakemus, niin kuin aloitusviestissäsi kirjoitit. Näin ollen teet siis ihan normaalin hakemuksen, johon voit laittaa myös sen, että tunnet yrityksen ennestään ja mm. siksi haet paikkaa tms.
- ...
yksinkertaisesti kirjoitti:
Kyseessä onkin siis ihan normaali hakemus eikä avoin hakemus, niin kuin aloitusviestissäsi kirjoitit. Näin ollen teet siis ihan normaalin hakemuksen, johon voit laittaa myös sen, että tunnet yrityksen ennestään ja mm. siksi haet paikkaa tms.
pitääkö hakemuksessa olla automaattisesti cv jos sitä ei erikseen pyydetä ??
- mutta olen yleensä laittanut
... kirjoitti:
pitääkö hakemuksessa olla automaattisesti cv jos sitä ei erikseen pyydetä ??
Jos ei pyydetä erikseen niin tuskin tarvitsee. Ja jos tarvitsee niin pyytävät sitten jälkikäteen jos ovat kiinnostuneita. Itse olen yleensä aina laittanut cv:n mukaan vaikka ei pyydetäkään, koska siinä on helpompi kertoa aikaisemmista työpaikoista ja kouluista kuin yrittää tunkea kaikkea max yhden sivun vapaaseen tekstiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321