Voi minua. Olen ihan ihastunut. En pysty edes nukkumaan, kun olen niin ihastunut. Minua pelottaa, että olen liian ujo, enkä osaa vastata miehen singnaaleihin tarpeeksi vahvasti. Olen vaan niin kurkun päätä myöten ihastunut tähän uskovaiseen mieheen. Mitä teen?
Ihastunut..
8
932
Vastaukset
- Iha-haa
Jatka samaan malliin!
- vähän...
Miten tämä liittyykään avioliittoon..?
- ehkäpä--
No tässä on varmaan jompi kumpi aviossa, ehkäpä jopa keskenään. Toinen ainakin Jeesuksen kanssa.
- Punaiset lasit
aika hyvä heitto, että olisin jo naimisissa ton ihmisen kanssa. Olis aika ehdotonta olla ujo 25 v jälkeen.
NÄIN SEN TÄNÄÄN - naimisissa
vai oletteko molemmat? Paha juttu, koska olen itse ollut ihastunut uskovaiseen,varattuun mieheen jo vuosia ja siitähän ei mitään muuta seuraa kuin huono omatunto. Olen monesti miettinyt sitä, miksi pitikään tavata tämä ihminen ja menettää sydämensä hänelle, vaikka tiedän, ettei tästä koskaan mitään voi tulla!
- Punaiset lasit
Olen vain niin höperö.. rakkaudesta sokaistunut, että vahingossa kirjoitin avioliitto palstalle. Kai alitajunnassani toivon, että tämä vapaa mies kosisi tätä vapaata naarasta.
- vnkkiä
Punaiset lasit kirjoitti:
Olen vain niin höperö.. rakkaudesta sokaistunut, että vahingossa kirjoitin avioliitto palstalle. Kai alitajunnassani toivon, että tämä vapaa mies kosisi tätä vapaata naarasta.
Sano ihmeessä urokselle, että haluat hänet.
Joku muu tekee sen, ellet itse uskalla.
Pyydä edes kahville. Sekin voi riittää alkuun.
Ei sinun tarvitse mitään puhetta valmistella, kunhan vähän juttelet säästä ja työpaikoista sun muusta tuiki arkisesta. - Punaiset lasit
vnkkiä kirjoitti:
Sano ihmeessä urokselle, että haluat hänet.
Joku muu tekee sen, ellet itse uskalla.
Pyydä edes kahville. Sekin voi riittää alkuun.
Ei sinun tarvitse mitään puhetta valmistella, kunhan vähän juttelet säästä ja työpaikoista sun muusta tuiki arkisesta.Olen niin ihastunut..
Olen sydäntäni myöten lääpälläni tähän hienoon ihanaan mieheen. Voi kertakaikkiaaan. Hän on itse niin fiksu, ja minä tällainen höntti yhteiskuntatieteilijä...
Aaargg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328