Paljon puhutaan kiusatuista, mutta entä ne ärsyttävät ihmiset?
Ärsyttävä ihminen?
10
446
Vastaukset
- scale
mun mielestä ärsyttävä ihminen ärsyttää mua.
Kun kuitenkin tällainen vastaus on ärsyttävää kikkailua sanoilla, luulisin ärsyttäväni sua joten tällainen kuin mä.- kuules
mistä saa halpaa bensaa ja uudet kumisaappaat?
- scale
kuules kirjoitti:
mistä saa halpaa bensaa ja uudet kumisaappaat?
kumisaapasfetissisi voit pitää omana tietonasi.
- on,
Ärsyttävä ihminen on persoonana omahyväinen.
- on,
Ja juuri nyt palsta ärsyttää niin paljon, että olen päättänyt pitää pitkän PALSTATAUON.( Erääseen toiseenkin ketjuun taisin asiasta sanoa).
Moi.
- KoppavaHoro
tahallinen ilkeys ja yksisilmäisyys, yhden totuuden puolesta vaahtoaminen ilman mitään pohjaa, kehäpäätelmäperustelut ja itsensä ylentäminen muita alentamalla.
- ...
...
- KoppavaHoro
... kirjoitti:
...
Mutta ei, en INHOA itseäni. Mistä ihmeestä moiseen johtopäätökseen tulit?
- Michiko_
tyypit. Vaikka ei tulisi sanoneeksi mitään, mistä he voisivat aloittaa riidan, he riitelevät kuitenkin. Vainoharhaisuus on myös ärsyttävä piirre: luetaan rivien väleistä, tekstiviesteistä ym. sellaisia piilomerkityksiä, joita ei oikeasti ole. Paras ratkaisu tällaisten tyyppien suhteen on katkaista välit eikä puhua heille enää koskaan. Jos työkaveri tai pomo on tällainen, tilanne on vaikeampi. Ei kai silloinkaan auta kuin vaihtaa työpaikkaa.
- sirpamaikkarilta
ja kaiken osaavat, jotka eivät oikeasti tiedä eivätkä osaa yhtään mitään. Sekä itseään muita parempina pitävät. Tuli ensimmäisenä mieleen ärsyttävistä ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376