onko kellään kokemuksia ghanalaisista miehistä? Olin eilen treffeillä ghanalaisen miehen kanssa, ja olen positiivisesti erittäin yllättynyt:) voin sanoa että kaikenlaisia ja maalaisia miehiä olen tapaillut, ja ehdottomasti tämä mies ihanin ja huomaavaisin johon olen eläissäni törmännyt! Toivottavasti tästä tulee jotain hyvää... erittäin hyvä fiilis on kyllä tästä... :)
iiihana ghanalainen!
31
5040
Vastaukset
- käytös voi
muuttua heti, kun mies on hyötynyt sinusta, tavalla tai toisella
- mestari olet
mestari olet.Ihan olet tapaillut kaikenlaisia ja monen maalaisia miehiä. Kylläpä sulla onkin ollut miehen tuska ja tuska näkyy jatkuvan edelleen.
Vai onko tämä provo, eikai nyt tosiaan kukaan nainen ole niiiiiiiiin tyhmä, että tapailee miehiä ihan älyttämiä määriä. - valitettavasti
ole kokemusta ghanalaisista, mutta afrikkalaisista kuitenkin. Omalla kohdallani törmäsin upeaan mieheen, joka todella välittää ja arvostaa. Hänen perheensä ja ystävänsä ovat ottaneet minut avosylin vastaan esitellen omaa kulttuuriaan yhtälailla kuin oleet kiinnostuneet suomalaisesta.
Rehellisesti sanoen olen todella onnellinen tällä hetkellä. Olisin menettänyt paljon, jos en olisi lähtenyt ennakkoluulottomasti tämän miehen kanssa ulos. Luota vaistoosi, äläkä liikaa kuuntele muiden urputusta ;> Järkeä tietenkin saa käyttää, sen verta kuin se on mahdollista täläisissä asioissa. Itse tiedät kuitenkin parhaiten.- moku-liisa
"Luota vaistoosi"
Moku-liisojen pettämätön järjen ääni jatkaa voittokulkuaan. Vinkkisi on yhtä järkevä tyypilliselle afroja palvovalle renttumagneetille kuin kehottaisi alkoholistia vetämään lärvit.
- ja tunteet
Kiva kun on kivaa. Pidä nyt kuitenkin mielessä, että ei se ihmisestä vielä mitään kerro, jos hän on treffeillä ihana ja huomaavainen. Moni vetää seurustelusuhteen alussa sankarin roolia ja pistää parastaan. Ennen pitkää todellinen karva tietenkin paljastuu, mikä se sitten onkaan. Onnea ja järkeä sinulle!
- suunnitelma
Miten aiot kertoa miehelle kohteliaasti ettet suostu seksiin ennenkuin on aids testissä käynyt?
- rakastunut ghanalaiseen
olen itse seurustellun ghanalaisen miehen kanssa nyt 3 vuotta, ja siitä ollaan yhdessä asuttu 1.5 vuotta. miehen ystävät on lähinnä ghanalaisia, ja siksi olen tutustunut moniin ghanalaisiin. he ovat ihania ihmisiä, hymyileviä, iloisia, ja kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä.
kävimme mieheni kanssa ghanassa jouluna ensinmäistä kertaa sen jälkeen kuin aloitimme seurustelun. ghana oli mahtava maa! ihmiset olivat olivat yställisiä, ja minut otettiin avosyli perheeseen vastaan! nyt odotamme jo seuraavaa matkaa.
onnea suhteeseen!!!- ghananaisen kanssa
Pakko ilmoittaa tässä yhteydessä ikäänkuin vastapainoksi ja ihan ilmoittamisen ilosta että minäpä olen naimisissa ghanalaisen naisen kanssa ja yksi maitokahvikin vilistää kotona jaloissa...
En vaihtaisi mistään hinnasta suomi-naiseen... tai edes valkoihoiseen... kyllä musta nainen on pojat musta nainen... ei sitä kyllästy kattelemaan kovinkaan helposti...
Tuon länsimaisille naisille suunnatun pienen mutta aiheellisen täsmäprovokaation jälkeen voin kyllä yhtyä tuohon mielipiteeseen ghanasta maana ja ghanalaisista ihmisinä. Meikän anoppi on ainakin kerrassaan mainio nainen, ja appiukolle maistuu palmuviina siitä missä kossu suomalaiselle...
No, niin hauskaa ja helppoa kuin yleistäminen ja asioiden mustavalkoistaminen tälläkin palstalla aina on, niin todettakoon että kaikissa kansallisuuksissa on erilaisia ihmisiä - onneksi... - ..............
ghananaisen kanssa kirjoitti:
Pakko ilmoittaa tässä yhteydessä ikäänkuin vastapainoksi ja ihan ilmoittamisen ilosta että minäpä olen naimisissa ghanalaisen naisen kanssa ja yksi maitokahvikin vilistää kotona jaloissa...
En vaihtaisi mistään hinnasta suomi-naiseen... tai edes valkoihoiseen... kyllä musta nainen on pojat musta nainen... ei sitä kyllästy kattelemaan kovinkaan helposti...
Tuon länsimaisille naisille suunnatun pienen mutta aiheellisen täsmäprovokaation jälkeen voin kyllä yhtyä tuohon mielipiteeseen ghanasta maana ja ghanalaisista ihmisinä. Meikän anoppi on ainakin kerrassaan mainio nainen, ja appiukolle maistuu palmuviina siitä missä kossu suomalaiselle...
No, niin hauskaa ja helppoa kuin yleistäminen ja asioiden mustavalkoistaminen tälläkin palstalla aina on, niin todettakoon että kaikissa kansallisuuksissa on erilaisia ihmisiä - onneksi...Yleistäminen on luonteiden suhteen aika turhaa. Olen tavannut ghanalaisen, joka on ujo ja hiljainen. Toinen taas on kiukkuinen ja ylimielinen. Mutta heilläkin on erilaisia päiviä. Ehkä omakin käytökseni vaikuttaa siihen, millaisia he ovat seurassani.
- kerroppa
Mitä mies tekee työkseen?
- näitä miehiä
kerroppa kirjoitti:
Mitä mies tekee työkseen?
meinaan ghanalaisia.
Ukoksein en ottais, kaverina voin pitää.
Alottajalle antaisin vinkin: kattele nyt vähän kauemmin kuin alat puhua rakkaudesta. Kyllä ne osaa sen lirkuttelun.
Vaan vaimo on se joka tottelee. Mitenköhän se suomalainen nainen oppii olemaan kynnysmattona?
Yksien treffien jälkeen ei voi puhua rakkaudesta muut kuin teini-ikäiset. - ghanalaisen vaimo
näitä miehiä kirjoitti:
meinaan ghanalaisia.
Ukoksein en ottais, kaverina voin pitää.
Alottajalle antaisin vinkin: kattele nyt vähän kauemmin kuin alat puhua rakkaudesta. Kyllä ne osaa sen lirkuttelun.
Vaan vaimo on se joka tottelee. Mitenköhän se suomalainen nainen oppii olemaan kynnysmattona?
Yksien treffien jälkeen ei voi puhua rakkaudesta muut kuin teini-ikäiset.Ghanassa äiti on perheen pää ja sillä sipuli. Vielä omaan asuntoonsa muuttaneet, perheen perustaneet, keski-ikäiset miehetkän eivät uskalla väittää äidilleen vastaan.
Kylällä ehkä esitetään, että "mies on perheen pää" ja tuo leivän taloon, mutta kaikki kuitenkin tietävät että äiti on se joka arkea pyörittää ja päättää asioista.
Itse tämän huomannut Ghanassa aviomieheni perheen luona vieraillessa, jolloin aviomieheni enot olivat menossa kylälle t-paitasillaan (ei ole soveliasta, pitää olla kauluspaita päällä!), mutta heidän äitinsä, aviomieheni 70-vuotias isoäiti pysäytti heidät ja käski mennä silittämään itselleen kauluspaidat ja pukemaan ne päälle ennen kylälle menoa. Huvittuneena katsoin kun 2 n.45 vuotiasta aikuista miestä menevät alistuneena silittämään paitoja itselleen ja mummo vahtii vierestä, että paidat tulee kunnolla silitetyksi.
Noin pääsääntöisesti ghanalaisen vaimona ei joudu kynnysmatoksi, päinvastoin! Itse suht nöyränä ja tottelevaisena, mutta oman tahdon omaavana, nuorena tunsin oloni aika omituiseksi, kun minun olisi koko ajan odotettu passauttavan ihmisiä ja komennella miestäni.
nm. vaimo 19v. - sinua raukkaa
ghanalaisen vaimo kirjoitti:
Ghanassa äiti on perheen pää ja sillä sipuli. Vielä omaan asuntoonsa muuttaneet, perheen perustaneet, keski-ikäiset miehetkän eivät uskalla väittää äidilleen vastaan.
Kylällä ehkä esitetään, että "mies on perheen pää" ja tuo leivän taloon, mutta kaikki kuitenkin tietävät että äiti on se joka arkea pyörittää ja päättää asioista.
Itse tämän huomannut Ghanassa aviomieheni perheen luona vieraillessa, jolloin aviomieheni enot olivat menossa kylälle t-paitasillaan (ei ole soveliasta, pitää olla kauluspaita päällä!), mutta heidän äitinsä, aviomieheni 70-vuotias isoäiti pysäytti heidät ja käski mennä silittämään itselleen kauluspaidat ja pukemaan ne päälle ennen kylälle menoa. Huvittuneena katsoin kun 2 n.45 vuotiasta aikuista miestä menevät alistuneena silittämään paitoja itselleen ja mummo vahtii vierestä, että paidat tulee kunnolla silitetyksi.
Noin pääsääntöisesti ghanalaisen vaimona ei joudu kynnysmatoksi, päinvastoin! Itse suht nöyränä ja tottelevaisena, mutta oman tahdon omaavana, nuorena tunsin oloni aika omituiseksi, kun minun olisi koko ajan odotettu passauttavan ihmisiä ja komennella miestäni.
nm. vaimo 19v.noin nuorena jo olet heittänyt elämäsi menemään.
- mummelimuu
heippa, lueskelin näitä keskusteluja oman tilanteeni takia... mulla on ghanassa miesystävä jonka olen tuntenut kymmenen vuotta ja nyt mutkan jos toisen ja ojan ja aallikon kautta tilanne on nyt se että ollaan ihan umpirakastuneita ja halutaan mennä naimisiin. Ongelma on vaan se että mies on Ghanassa ja minä täällä! En tunne Suomessa ensimmäistäkään ghanalaista jolta voisi saada käytännön neuvoja, toki kokemusta afrikkalaisista on. Soittelemme jatkuvasti puolin ja toisin ja jos mahdollista, olemme yhteydessä myös internetin välityksellä niin paljon kuin pystymme. olisi kiva tutustua jos sulla vaikka olis mitään tietoa ghanalaisten sunnuntai (?) meetingeistä tms. Olisi kiva tutustua varmuudella luotettaviin ihmisiin. toivottavasti voit antaa sun mailiosoitteen!
- Ghananaista...hmm.
No, niin hauskaa ja helppoa kuin yleistäminen ja asioiden mustavalkoistaminen tälläkin palstalla aina on, niin todettakoon että kaikissa kansallisuuksissa on erilaisia ihmisiä - onneksi...Mulla olis parikin ghananaista kiikarissa,
mutta miten he tulkitsevat avioliiton alkaneen,riittääkö kun lakimies toteaa, että ollaan naimisissa,
entäs mitä siitä seuraa?
kerro mulle [email protected] - ghananaista...
mummelimuu kirjoitti:
heippa, lueskelin näitä keskusteluja oman tilanteeni takia... mulla on ghanassa miesystävä jonka olen tuntenut kymmenen vuotta ja nyt mutkan jos toisen ja ojan ja aallikon kautta tilanne on nyt se että ollaan ihan umpirakastuneita ja halutaan mennä naimisiin. Ongelma on vaan se että mies on Ghanassa ja minä täällä! En tunne Suomessa ensimmäistäkään ghanalaista jolta voisi saada käytännön neuvoja, toki kokemusta afrikkalaisista on. Soittelemme jatkuvasti puolin ja toisin ja jos mahdollista, olemme yhteydessä myös internetin välityksellä niin paljon kuin pystymme. olisi kiva tutustua jos sulla vaikka olis mitään tietoa ghanalaisten sunnuntai (?) meetingeistä tms. Olisi kiva tutustua varmuudella luotettaviin ihmisiin. toivottavasti voit antaa sun mailiosoitteen!
Mulle tarjoutu jo kaksin ghanalaista naista vaimoks..mitä niitten kanssa pitäs tehdä...
kerro [email protected] - meukku79
mummelimuu kirjoitti:
ottaisitko minuun yhteyttä haluaisin puhua kanssasi [email protected]
- adjö
No, niin hauskaa ja helppoa kuin yleistäminen ja asioiden mustavalkoistaminen tälläkin palstalla aina on, niin todettakoon että kaikissa kansallisuuksissa on erilaisia ihmisiä - onneksi...No siitä vaan kaikki Suomen miehet hakemaan naiset Afrikasta kun valkoiset naiset niin tylsiä ovat. Tai parempi jos suomipojat muuttavat kimpassa Afrikkaan. Oonkin kyllästynyt suomalaisiin luurerimiehiin joissa miestä ole nimeksikään...
- Edward. N
Mies sanoi heti rakastavansa minua...huh huh.
- nyt kokeneena
ihan lapsiin asti aiot hakeutua tämän miehen kanssa, niin voin ihan vain afrikkalaisen miehen lapsena vihjaista, että lapsuuteni oli yhtä helvettiä.
- bidraldi
nyt kokeneena kirjoitti:
ihan lapsiin asti aiot hakeutua tämän miehen kanssa, niin voin ihan vain afrikkalaisen miehen lapsena vihjaista, että lapsuuteni oli yhtä helvettiä.
Miksi lapsuutesi oli helvettiä... Älä vaan jumalauta sano et me suomalaiset ylemmän rodun arjaalaeset ihmiset oltais oltu jotenkin rasistisia tollaselle ******* ***** **** lle että näin;D
Vai vihjaatko sittenkin hyväksyttävästi, että se musta musuhulttioisä oli syynä lapsuutesi helvettiin eikä maksanut elareita ja hyväksi käytti sinua ja äitiäsi;D
Tai se itseään joka mutiaisella jakanut musupatja ei antanut tarpeeksi äidillisyyttä ja opettipojastaan munattoman feministin?
Vihjaa nyt toki enemmän tästä helvetistäsi kun kerran varoittelet (tietää tuleva äiti tarkkaan mitä voi seurata) minäkin olen avautunut täällä koulukiusauksesta ja muusta elämästäni enkä tyytynyt vain vihjailemaan... pari trollia on tullut joskus päätä aukomaan täällä ja watson jaksaa lortto patjoitteluaan mutta eipä ne skreeniltä päälle hyppää vaikka toki ihmetyttää, että joillakin on niin kurja elämä että pitää tuntemattomille vihaa purkaa vaikka ulkoisesti näyttäisi olevan rahaa, valtaa, iso penis ja valkoinen iho... ja d-vitamiiniakin oletettavasti on tarjolla(tämä tosiaan hämmästyttää!mutta eihän se kaikkiin vaikuta piristävästi );D - kielipolizei
bidraldi kirjoitti:
Miksi lapsuutesi oli helvettiä... Älä vaan jumalauta sano et me suomalaiset ylemmän rodun arjaalaeset ihmiset oltais oltu jotenkin rasistisia tollaselle ******* ***** **** lle että näin;D
Vai vihjaatko sittenkin hyväksyttävästi, että se musta musuhulttioisä oli syynä lapsuutesi helvettiin eikä maksanut elareita ja hyväksi käytti sinua ja äitiäsi;D
Tai se itseään joka mutiaisella jakanut musupatja ei antanut tarpeeksi äidillisyyttä ja opettipojastaan munattoman feministin?
Vihjaa nyt toki enemmän tästä helvetistäsi kun kerran varoittelet (tietää tuleva äiti tarkkaan mitä voi seurata) minäkin olen avautunut täällä koulukiusauksesta ja muusta elämästäni enkä tyytynyt vain vihjailemaan... pari trollia on tullut joskus päätä aukomaan täällä ja watson jaksaa lortto patjoitteluaan mutta eipä ne skreeniltä päälle hyppää vaikka toki ihmetyttää, että joillakin on niin kurja elämä että pitää tuntemattomille vihaa purkaa vaikka ulkoisesti näyttäisi olevan rahaa, valtaa, iso penis ja valkoinen iho... ja d-vitamiiniakin oletettavasti on tarjolla(tämä tosiaan hämmästyttää!mutta eihän se kaikkiin vaikuta piristävästi );D"koulukiusauksesta"
Please, sanotaan kiusaaminen, ei kiusaus. Merkitysero on suurehko. Voihan toki koulussakin yllättää kiusaus. Ja kouluruokalassa voi saada lautaselleen kinkkukiusauksen tai Janssonin kiusauksen. Olen kielinatsi, myönnetään.
- bdbs
Ghanalaiset naiset ovat loistavia, mukavia, hauskoja seksikkäitä. Sängyssä loistavia. Suosittlen kaikille suomalaismiehille. Voittavat suomalaislahnat mennen tullen.
- MrMan74
101%:sti samaa mieltä. 4 vuotta onnellisesti naimisissa ghanalaisen naisen kanssa. Yritän muistaa kiittää Jumalaa joka päivä tästä naisesta. Ilman hänen olemassaoloaan en Jumalaan uskoisikaan.
- GG
MrMan74 kirjoitti:
101%:sti samaa mieltä. 4 vuotta onnellisesti naimisissa ghanalaisen naisen kanssa. Yritän muistaa kiittää Jumalaa joka päivä tästä naisesta. Ilman hänen olemassaoloaan en Jumalaan uskoisikaan.
on, onko vaimosi ympärileikattu, kun sielläkin sitä paljon harjoitetaan.
- bland
MrMan74 kirjoitti:
Moi, miten saisin sinuun yhteyden, tarvitsisin hieman neuvojasi.
Kiitokset, jos voit auttaa - bland
MrMan74 kirjoitti:
Voitko kertoa miten toimia? Naiseni olisi tulossa suomeen luokseni, miten viisumin ja lentolippujen ym. maksaminen?. Miten lähettää rahaa, kuinka iso riski olemassa, että menettää vain rahansa, voiko heihin siis luottaa.
- 19 + 8
No voin sanoa, että hyvän paistikkaan olet löytänyt. Kannattaa pitää kiinni siitä ja hankkiutua raskaaksi mahdollisimman nopeasti. Upea rakkaudentäyteinen loppuelämä odottaa Sinua.
ps. Saisiko vaikeampia laskutehtäviä, vaikka diffiksiä, niin, että saisi kaikkein tyhmimmät näiltä palstoilta pois? - xxberto
Hei, minä olen tutustunut ghanalaiseen naiseen, hän on hyvin rakastava ja lämminsydämminen ihminen, hän on tulossa luokseni suomeen ja pääsemme tutustumaan lähemmin toisiimme. Odotan malttamattomana että saan tavata hänet. En ole ole sokea pikkupoika, vaan elämänkokemusta on kyllä, mutta avoimin mielin ja silmin täytyy mennä elämässä jos jotain haluaa saavuttaa.
- kale12
Ei muuta, kuin kangaspuut pystyyn ja täysillä päin.
- Tyhmä
Mitkä kangaspuut?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254