YLEn Teema siirtyy kanavalle 7 (huom. 21.00 tulee Popedaa tunnin verran.
14 helmikuuta tulee LIV-kanava, kanavalle 8
Kanavapaikalle 9 siirtyy Urheilukanava
Jotkut laitteet tekevät tuon automaattisesti, toiset ei.
Digikanavat uudistuu tänään
5
179
Vastaukset 5
- scale
suorittaa varoiksi uusi kanavahaku, mä en oikein luota tuohon omaan boxiin, kun siinä on niitä taivaskanaviakin ja se on aika vanha aparaatti.
Noista helkkarin uudistuksista on yleensä koitunut enemmän haittaa, kuin hyötyä.
Mieti nyt, kohta aletaan olla samassa mistä lähdettiin, eli kanavanapin painallusta seuraa kohta ilman 5-10s viivettä kanavan vaihtuminen. Tekstikin pelaa melkein aina (kun muistaa silloin tällöin buutata boxin) - luvassa :
koko loppuviikko on yhtä suurta Digtan *PIIPUTUSTA*
Lara Croftin jo sai pilalle viime viikollaLarat DVDnä, halvalla kun sain.
Saa nähdä miten menee Digitan kanssa, ainahan nuo jotain häiriöitä aiheuttaa.
Lupasivat tehdä aamupäivällä, silti kahdesti sain tehdä kanavahaun, jotta Teema löytyi.
- teme.
mitään ei eilen muuttunu, kun pistin haut uusiksi. Kiitos aikataulusta!
- KoppavaHoro
ettei niiltä näy mitään muuta kuin mustaa ruutua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471