Eli onko viestiin vastaamattomuus aina merkki siitä ettei miestä kiinnosta? Eli jos saisit tekstarin naiselta (ei välttämättä sisällä mitään kysymystä) niin mitä tekistit: A)jos et ole hänestä kiinnostnut B)olet kiinnostunut?
Tietenkin miehissä on eroja, mutta olisi kiva saada jotain avausta tähän asiaan. Ja sitten vielä kuinka toivoisitte että nainen käyttäytyisi jatkossa.
Tekstarilogiikkaa
10
368
Vastaukset
on sen verran töitä, ettei ehdi vastaamaan.
Minun ohdalla täysin kiinni kuka viestittää.
Yleensä vastaan jotain.
Voisi vastata, että mies viestittää, mikäli toinen kiinnostaa jonkin verran.
Tietysti voi olla, että mies pitä sinua ystävänä.
Mitä muuten viestitit?- ap.
mielestä on ihan paskapuhetta että ei muka töiltä ehdi vastaamaan. Siihen menee max. n. puoli minuuttia! Eli kyse on kiinnostuksen tasosta. En mä laittanut mitään viestiä kenellekään, tuli vaan mieleen yhdestä tyypistä.
Eli johtopäätös on: vastaa jos on kiinnostunut, ei vastaa jos ei edes hieman kiinnosta?
Itse olen vastannut aina kaikille, myös niille miehille, joista en ole kiinnostunut. Ja viestin sisällöllä ei ole ollut merkitystä. Me naiset ollaankin sivistyneitä :)
- jos on kiinnostusta
Näissä asioissa on ihan turhaa lähteä pettämään itseään, kyllä se niin vaan on, että kun mies on kiinnostunut niin tämä tekee paljon pitääkseen naisen lähellään mukaanlukien tekstareihin ja meileihin vastaamiset. Ei voi olla niin tylsää viestiä etteikö tarpeeksi ihastunut/rakastunut mies siihen vastaisi, se ottaisi iloisena vastaan vaikka säkillisen paskaa kunhan se paska on naiselta josta mies on kiinnostunut. Mies kun ei vastaa - miestä ei kiinnosta ja end of story.
- onkin
että miksi mies ei vastaa kun TIETÄÄ ettei ole kiinnostunut. Kannattaisi varmaan tehdä se selväksi sille joka tekstarin tai meilin tai vastaavan on lähettänyt? Vai mikä logiikka on siinä että jättää vastaamatta ja jättää toisen epätietoisuuteen? Siinähän on se vaara, että tämä epäkiinnostava henkilö laittaa vielä uutta viestiä tulemaan. Avatkaas tätä mulle.
- juttuhan on niin
onkin kirjoitti:
että miksi mies ei vastaa kun TIETÄÄ ettei ole kiinnostunut. Kannattaisi varmaan tehdä se selväksi sille joka tekstarin tai meilin tai vastaavan on lähettänyt? Vai mikä logiikka on siinä että jättää vastaamatta ja jättää toisen epätietoisuuteen? Siinähän on se vaara, että tämä epäkiinnostava henkilö laittaa vielä uutta viestiä tulemaan. Avatkaas tätä mulle.
että luulis tekstailijan tajuavan, että jos en vastaa niin mua ei silloin kiinnosta. Valitettavasti toimimalla näin mä säästän aikaa ja vaivaa vaikka jätän toisen mahdolliseen epätietoisuuteen: mutta mä en voi tietää minkälaisissa tunnon ja ihastuksen tuskissa nainen vuokseni mahdollisesti kiermurtelee. Siksi näin. Jos laittaa lisää viestiä, sitten laittaa. Omatpahan on ongelmansa jos musta tekee yhden sellaisen ja en mä semmosta naista edes haluaisi.
- raukkamaiselta
juttuhan on niin kirjoitti:
että luulis tekstailijan tajuavan, että jos en vastaa niin mua ei silloin kiinnosta. Valitettavasti toimimalla näin mä säästän aikaa ja vaivaa vaikka jätän toisen mahdolliseen epätietoisuuteen: mutta mä en voi tietää minkälaisissa tunnon ja ihastuksen tuskissa nainen vuokseni mahdollisesti kiermurtelee. Siksi näin. Jos laittaa lisää viestiä, sitten laittaa. Omatpahan on ongelmansa jos musta tekee yhden sellaisen ja en mä semmosta naista edes haluaisi.
kyllä vaikuttaa. Siis sä et yhtään arvosta toisia ihmisiä? En voisi kyllä kuvitellakaan itse käyttäytyväni noin, mutta näköjään miesten sikailulla ei ole mitään rajaa.
- Sitä mitä ei tiedä..
raukkamaiselta kirjoitti:
kyllä vaikuttaa. Siis sä et yhtään arvosta toisia ihmisiä? En voisi kyllä kuvitellakaan itse käyttäytyväni noin, mutta näköjään miesten sikailulla ei ole mitään rajaa.
se ei satuta, mua ei kiinnosta naisen tunteet jos se nainen ei mua henkilökohtaisesti kosketa millään tavalla. Mulla on tapana ollut selvittää välit ja toki mä arvostan muita ihmisiä, mutta vain siinä määrin että he todella ovat "minun arvoisiani" tai mä "heidän arvoinen". En mä sellaisiin ihmisiin hukkaa aikaa ja energiaa, jotka eivät merkitse mulle mitään. Sano vaan raukaksi tai pelkuriksi, vellihousuksi tai siaksi mutta näin mä pelaan ja rankkaan sellaiset ihmiset pois riviltä heti alussa, joiden kanssa ei ole tulevaisuutta.
- onpas jännittävä
Sitä mitä ei tiedä.. kirjoitti:
se ei satuta, mua ei kiinnosta naisen tunteet jos se nainen ei mua henkilökohtaisesti kosketa millään tavalla. Mulla on tapana ollut selvittää välit ja toki mä arvostan muita ihmisiä, mutta vain siinä määrin että he todella ovat "minun arvoisiani" tai mä "heidän arvoinen". En mä sellaisiin ihmisiin hukkaa aikaa ja energiaa, jotka eivät merkitse mulle mitään. Sano vaan raukaksi tai pelkuriksi, vellihousuksi tai siaksi mutta näin mä pelaan ja rankkaan sellaiset ihmiset pois riviltä heti alussa, joiden kanssa ei ole tulevaisuutta.
näkökulma sulla. Eli maksimissaan puoli minuuttia elämästäsi kun vastaat viestiin kohteliaasti on energian ja ajan tuhlaamista? Tuollainen äärimmäinen välinpitämättömyys on aika epäseksikästä. Jos ne naiset, joista itse olet kiinnostunut saisivat tietää kuinka kohtelet naisia tai ihmisiä ylipäänsä, heidään kiinnostuksensa voisi lopahtaa aika nopeasti. Näin itselläni ainakin. Minua kiinnostavat miehet, joilla on jotain muutakin annettavaa tälle maailmalle kuin kusipäinen kylmä asenteensa. Mutta uskoisin sinunkaltaisiasi miehiä olevan todella paljon. nämä tekstariasiat kun nyt sattuvat monia naisia kiinnostamaan,niin tämähän oli hyvä tietää!Kiitos sinulle kun vastasit, vaikka olihan tämäkin melkoista ajan ja energian hukkaan heittämistä. Olenhan sentään tuntematon sinulle, enkä merkitse sinulle mitään nyt enkä tulevaisuudessa :-D
- en mä ole
onpas jännittävä kirjoitti:
näkökulma sulla. Eli maksimissaan puoli minuuttia elämästäsi kun vastaat viestiin kohteliaasti on energian ja ajan tuhlaamista? Tuollainen äärimmäinen välinpitämättömyys on aika epäseksikästä. Jos ne naiset, joista itse olet kiinnostunut saisivat tietää kuinka kohtelet naisia tai ihmisiä ylipäänsä, heidään kiinnostuksensa voisi lopahtaa aika nopeasti. Näin itselläni ainakin. Minua kiinnostavat miehet, joilla on jotain muutakin annettavaa tälle maailmalle kuin kusipäinen kylmä asenteensa. Mutta uskoisin sinunkaltaisiasi miehiä olevan todella paljon. nämä tekstariasiat kun nyt sattuvat monia naisia kiinnostamaan,niin tämähän oli hyvä tietää!Kiitos sinulle kun vastasit, vaikka olihan tämäkin melkoista ajan ja energian hukkaan heittämistä. Olenhan sentään tuntematon sinulle, enkä merkitse sinulle mitään nyt enkä tulevaisuudessa :-D
koskaan epäillytkään sitä, että mun ajatusmaailma ei kiehtoisi naisia ;-)
- lisää......
en mä ole kirjoitti:
koskaan epäillytkään sitä, että mun ajatusmaailma ei kiehtoisi naisia ;-)
Sivusta seurasin ja pakko kysyä, että jos satut tämän ihmisen kanssa juttusille, jolle et vastaa viesteihin, niin onko sulla pokkaa sanoa sitä päin naamaa??? Jos tämä henkilö kysyy, että haluatko, että hän soittelee tai lähettää viestiä, niin nyökytteletkö että KYLLÄ KYLLÄ, laita viestiä ja JUU JUU haluan, että soittelet!! vai uskallatko sanoa, että ei kiinnosta, älä turhaan pidä mitään yhteyttä... ?????????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754