Seksi kaverin/ystävän

Kanssa?

Pilaako se ystävyyden?MIksi?

43

14399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleensä pilaa.

      Kukaan ei tiedä miksi.
      On olemassa joitain harvinaisia tapauksia joissa
      ei ole pilannut.

      • maaryel

        ..joilla ei ole pilannut, vaan ystävyys on "suhteen"loputtua jonkun ajan kuluttua muuttunut hyväksi ystävyydeksi, mutta kaippa se on luonne kysymys, itse olen avoin mutta pääasiassa kuuntelija-tyyppiä joten tuokin seikka tulee ottaa huomioon ja tietenkin täytyy ottaa myös se vastakkainen osapuoli huomioon, luonteen osalta...Eipä kai tuohon ole musta-valkoista vastausta.Mutta kysymyksen voisi asettaa myös siten, että kumpaa arvostat tässä henkilössä enemmän:ystävyyttä vai otatko riskin...??


      • mies..
        maaryel kirjoitti:

        ..joilla ei ole pilannut, vaan ystävyys on "suhteen"loputtua jonkun ajan kuluttua muuttunut hyväksi ystävyydeksi, mutta kaippa se on luonne kysymys, itse olen avoin mutta pääasiassa kuuntelija-tyyppiä joten tuokin seikka tulee ottaa huomioon ja tietenkin täytyy ottaa myös se vastakkainen osapuoli huomioon, luonteen osalta...Eipä kai tuohon ole musta-valkoista vastausta.Mutta kysymyksen voisi asettaa myös siten, että kumpaa arvostat tässä henkilössä enemmän:ystävyyttä vai otatko riskin...??

        mie olen ottanut juuri sen riskin että olen harrastanut seksiä hyvän ystävän kanssa ja usiampaan kertaan vielä ja ystävyys jatkuu vaikka ei se seksi ystävyyteen oikestaan kuulu mutta näin täälä


      • O()O
        mies.. kirjoitti:

        mie olen ottanut juuri sen riskin että olen harrastanut seksiä hyvän ystävän kanssa ja usiampaan kertaan vielä ja ystävyys jatkuu vaikka ei se seksi ystävyyteen oikestaan kuulu mutta näin täälä

        jos olet niin saman teki naiskaveri.Taitaa olla jonkunlainen naisten keksimä tekosyy aviomiehilleen että kavereiden kanssa ei voisi seksiä harrastaa?Saavat jatkaa säätämistä vielä suhteen rinnallakin?

        Viime viikonloppuna tapasin kaverinaiseni ja harrastettiin seksiä muun ohessa.Tiedän että hänellä on pari vakipanoa muutakin.Ne ei vaivaa koska mitään syvällisisä tunteita välillämme ole.Puhuttiin kyllä paljon kaikenlaista syvällisempääkin.Kaveruus jatkuu ihan normaalisti!Olemme molemmat sinkkuja

        Edellisessä suhteessani tyttöystävä väitti mulle kirkkain silmin että se miesjoukko jota hän kaveerasi ja jonka hän yllättäen toi esiin suhteen edetessä(ja se ei ollut pelkästään (päiväkahvien merkeissä se touhuilu) että mitään seksiä ei hänellä asiaan liity.Annoin kenkää!Näyttää siltä että nykyään ei kannata kaveruutta tai seksisuhdetta enemåää odottaa joten kyllä se mulle käy."Kavereitahan" mulla on ja sukan pesijää en tartte!


    • vänkyrä-nainen

      mutta ihastuminen joissain tapauksissa saattaa pilatakin. Kuullut vaan noinkin käyneen.

      Jos nyt kuitenkin olettaa, et on pidempiaikaisesta ystävyydestä kyse, niin tuntuisi et seksi lähinnä voisi vaan vahvistaa sitä, eikä ihastumisenkaan kuuluisi sitä ainakaan lopettaa, jos sen pystyy käsittelemään sen toisen kanssa.

      • filosofi

        ystävyttä,mutta ystävyys voi pilata seksin


    • ken leikkiin ryhtyy, leikin...

      että, case by case, eli voi tehdä sen tai sitten ei. en tiedä, onko asiasta tehty tutkimuksia, johon voisi vedota puolesta tai vastaan.
      Mutta, onhan se ehkä tulella leikkimistä. Siis, kannattaa puntaroida, kumpaa arvostaa enemmän, ystävyyttä vaiko ystävyyttä ja läheisyyttä, jonka mennessä pieleen voi menettää ystväyyden.
      Esim, jos molemmat ovat aluksi vapaita, mutta toinen löytää sitten kumppanin, joka ei olekaan niin kovin avomielinen.
      Alussa kannataisi kuitenkin sopia ns pelisäännöt, eli mihin seksi voi korkeintaan johtaa, ja onko molemmilla oma vapautensa. Silloin kumpikin osapuoli tietää mihin peliin ryhtyy, ja voi vain katsoa peiliin jos näpeillensä saa.
      Avointa mieltähän, tai siis ei niin tiukkaa pipoa tuollainen taitaa vaatia, kun mustasukkaisuus ei ole oikeutettua. Toisaalta, asiassa on hyvätkin puolensa, saa tyydytyksen ilman sen suurempia velvollisuuksia :-)

      Eli touhussa voi saada näpeilleen, tai sitten vai saada *virn*, elämää ei voi etukäteen ennustaa.

      Tunteita peliin ei kuitenkaan kannata sotkea (asiat asioina), tai ainakin asian suhteen kannattaa olla avoin - pitää kuitenkin muistaa, ettei toista voi niihin tunteisiin pakottaa.

      Eli kaippa asiassa on omat plussat ja miinukset, ja sopii toiselle ja toiselle ei. joskus pelkästä ystävyys-seksistä voi alkaa rakkaus, joskus se voi päättää ystävyyden.

      Oma pitkäaikainen liitto alkoi ystävyys-seksisuhteesta - eräänä päivänä huomasimme vain asuvamme saman katon alla.
      Nyt se samainen suhde on päättymässä/ päättynyt, haluaisin, että ystävinä, aika näyttää, pystymmekö siihen (on syitä, joiden takia hyvä olisi niin) - yllättäen seksi sujuu paremmin kuin aikoihin - johtuisiko siitä, että siinä voi olla ilman sitoumisia ja velvotteita?
      Eräs kaverini taas on sitä mieltä, että haluaisi tyttöseksiä, mutta olen siihen liian hyvä kaveri, eikä halua pilata sillä ystävyyttämme. (eli mikä on hyvä yhdelle ei välttämättä käy toiselle)

    • minävain...

      erään tytön kanssa ollaan oltu hyviä ystäviä jo 1½ vuoden ajan. viime vappuna ruvettiin vain kännipäissään suuteleen ja sitten harrastamaan seksiä. me ollaan silti vielä hyviä kavereita :)

      • jeeeslp

        mulla samanlailla alkoi tyttöystäväni kanssa :) oltiin 2 vuotta todella hyviä ystäviä ja kerroimme kaikki mahdolliset asiat itsestämme toisillemme. sitten satuttiin kännissä nuolemaan ja siitä puoli vuotta niin nukuttiin 4monta kk putkeen toisten kotona iha vain sen takia kun oli mukavaa. sitten se ajautui siihen että harrastettiin seksiä ja sen jälkeen välillä salassa suudeltiin kun sattui tilaisuus ja väitettiin kaikille että ollaan vain kavereita ja väitettiin myös itsellemme että ei tässä sen ihmeempää että kuha ilman suurempia tunteita säädetään vaikka minulla ne olivat suuret mutta kielsin ne itseltäni ja tyttöystäväni myönsi sen vasta nyt että oli ihastunut minuun sillon hänkin vaan kielsi sen itseltään. sitten eräs päivä tyttö ehdotti seurustelua ja tässä ollaan :D meillä seksi paransi ystävyys suhdettakin koska halusimme tietää toisesta kaiken mahdollisen. tiesin jo pitkään että haluan olla tämän tytön kanssa loppu elämän vaikka vaan kaverina mutta nyt kävin paremmin kuin osasin odottaa :)


    • *Annabelle*

      Mulla on ollut vuosikaudet eräs miesystävä jota pidin lähes veljenäni.PErheemme ovat 20 v olleet yhdessä ja lapsemme kasvaneet yhdessä.Nyt tämä mies alkoi puhumaan että ihailee mua ja on pitkään jo katsellut mua naisena.Mä en edes uskonut koko juttua ja ajattelin et se heittää vaan vitsinä sen.Sit heitin löylyä lisää ja aloin itsekin katsoa sitä eri tavalla.pian oli ilmassa sähköä niin paljon että olimme jo ihastuneita..koko ajan kuitenkin yritin muistutella ,että ollaan vaan ystäviä ja että tämä piristää omaa suhdetta kotona yms.Viimeksi tavatessamme hän kävi muhun käsiksi ja mun oli tosi vaikea vastustaa sitä ja suudeltiin jopa..mut kotona kirjoitin äkäisen kirjeen koska sen piti pysyä puhetasolla.EN enää ikinä astu sille tontille.Ystävyys riippuu niin paljon miehestä ja naisesta.Mut aina on joku kemia välissä.

      • Ystävästä_sielunkump

        kaverin kanssa tulee, niin joskus ystävyyssuhteesta voi tulla hieno parisuhde! Miksi siis turhaan pelätä ihastumista?

        Itse ihastuin, rakastuin ja harrastin seksiä mieheni kanssa. Nyt kihloissa ja naimisiin menossa.

        Tiedän, ettei tämä suhde alkanut seksillä, mutta pointti oli, että ystävään ihastumista ei kannata pelätä, mikäli molemmat ovat sinkkuja. En ymmärrä miksi aina pitää ajatella, että ystävään ihastuminen pilaa suhteen. Pikemminkin pelko siitä voi pilata suhteen.


    • ajatella, pyytäessään ystävältä seksiä, ei pyytäjä muualta saa/ei halua etsiä seksiä.
      Mikäli kyse pelkästä seksistä ilman tunteita, eletään valheessa, sillä ystävyys omaa omat tunteensa. Joten ei voi puhua pelkästä seksistä.

      Mitä sitten tapahtuu, kun pyytäjällä ja saajalla on tullut tavaksi saaada kun haluttaa ja toinen on löytänyt rakkauden?
      Menee kuitenkin vonkaamaan ja saa eston. Mikäli suuttuu, on pyytäjällä ollut syvempiä tunteita.

      Kun ystävyyteen lisätään seksi, voi enemmän puhua "avoin suhde" käsityksestä. Jos lohkeaa toiselta suunnalta, siitä vain, kun ei petä ketään.

      Toiseltaan "Ystävä hädässä tunnetaan" sanoo vanha sananlasku.

      Miksi siis ei etsiä pelkkää seksisuhdetta?

    • näin se meni

      seksi ja ystävyys ..
      eikö ystävyys ole juuri sitä että voi jakaa kaiken siis aivan kaiken ja olla avoin ja auttaa toista jokaissessa asiassa? eikö näin olekkin? mutta sitten tulemme aiheeseen seksi yhdistettynä ystävyyteen elikkäs miten se teidän mielestänne muuttaa ystävyyttä tai sitä perus kuviota jos se ystävyys toimiii samalla tavalla kuin ennen seksin tuloa siihen lisäksi? ja onko se sitten enemmän kuin ystävyyttä? ja jos näin on niin miksi se ystävyys ei etene ylemmälle tasolle -> seurusteluun yms.. vaiko vain ystävyyttä johon kuuluuu jokin tietty hauskan pito ja läheisyys tiedä sitä :D tässä minun mielipiteeni asiasta -> jokainen elää niinkuin haluaa ja mielipiteitä on monia ja niistä ei voi kukaan otta nokkiinsa yms.. ja siis tämä kirjoitukseni perustuu tosi elämään ja se menee näin .. minulla on ystävä jonka kanssa jaan kaiken mitä mietin ja suurin piirtein tein ja olemme hyvin läheisiä olleet ystävyytemme alusta asti ja jossakin vaiheessa tunsin jopa pientä ihastumista häneen ja sen kerroinkin hänelle mutta tunne ei ollut molemmin puoleinen.. ja ystävyytemme vain syveni tämän jälkeen ja sitten jossakin vaiheessa kun kaikki asiat jaettiin aina niin se johti eräänä iltana humaltuneena siihen pisteeseen että hän teki jonkin asteen aloituksen josta kuitenkin kieltäydyin koska en silloin enään ollut edes ihastunut henkilöön ja asiat kuitenkin jatkuivat samalla tavalla se ei vaikuttanut ystävyyteemme millään lailla ja siitä kului hetki jos toinenkin kunnes tuli ilta jota vietimme periteisesti meillä leffan parissa ja siinä heitettin aikas herskuvaa läppääkin joka josti asiasta toiseen ja loppujen lopuksi samaan huoneeseen jonne oli tarkoitus vain mennä nukkumaan mutta asiat etenikin eri suuntaan ja välillämme tapahtui jotakin aivan muuta.. ja aamulla asiat olivat ennallaan se ei vaikuttanut mihinkään samaa läppää ja samoja juttuja jaamme vieläkin toisillemme ja keskustelemme aivan avoimesti kaikesta mitä välillämme on ollut ja muustakin nyt olemme harrastaneet seksiä jo useampaan kertaan ja emme koe sen muuttaneen mitään.. mutta ei meitä silti pariskuntaa tulisi kun ei siihen tunteita liity se on vaan seksiä ja läheisyyttä ei sen enempää.. että ei se seksi kaikkea pilaa vaikka kyse olisikin ystävien välisestä seksistä.. ja tämä ei mielestäni ole seksisuhde kun sen ajatelee järjellä siihen suhteeseen ei kuulu mikään muu kuin tyydytyksen saanti elikkä seksi ja läheisyys ja tässä on kuitenkin kyse paljon enemmästä eli aidosta ystävyyydestä ja kestävästä selaisesta... niin ja palautetta odotellessa :D

    • Z

      Taatusti pilaa, aivan yhtä lailla kuin työtoveruuden. Yhteistyö työasioissa ainakin kärsii. Minulla on kaksi miespuolista ystävää, joitten kanssa en missään nimessä harrastaisi seksiä. Toinen on työystäväni. Rakastuminen on eri asia. En voisi kuvitellakaan rakastelua pelkän seksin takia. Onhan näitä tositarinoitakin, mm. Virolaisen pariskunta. Itse olen nainen.

      • Anonyymi

        Olen kyllä erimieltä, mulla on työkaveri kenen kanssa työskennellään välillä yhdessä ja usein meidän työssä joudutaan myös jäämään toiselle paikkakunnalle työpaikan asuntoon yöksi, ollaan muutaman kerran innostuttu saunomaan ja muutaman oluen jälkeen se on johtanut myös seksiin. Eikä se ole vaikuttanut mitenkään meidän työ väleihin, töissä ollaan ammattilaisia omalla alalla ja vapaalla ollaan mitä ollaan. Molemmat on suhteessa muualla, eikä se tällä vaarannu tai pilaannu miksikään.


    • Anonyymi

      Moi

      • Anonyymi

        Moi heräsin nyt vasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi heräsin nyt vasta

        Entä jos maksaa kaverille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi heräsin nyt vasta

        Mäki


    • Anonyymi

      Kahden eri sukupuolta olevan ihmisen kaveruus on vaikea ja valehtelisin jos väittäisin ettei seksiä mieti! Mutta ole myös miettinyt asiaa niin että ihan perheellinenkin varmaan joskus miettii asioita. Jos on kaverukset joiden elämäntilanteet on samat ja kahdenkeskiset asiat sujuu, niin varmaa parempi kaverin kuin randomina!

      Itse olen yksin oleva enkä haluaa säätää varattujen kanssa! Oli kerran juttua naimissa olleen kanssa ja kaveruus meni matalalle!

    • Anonyymi

      Monimutkainen asia. Toisilla ystävyys kuolee ,toisilla ei.Rippuen elämän tilasta,iästä ymm. Minulla on edelen hyvä ystävä vuosia.meillä oli tilanne kumallakin ei suhdetta ja rakasteltiin.ei muttanut tilanetemme ystävinä.Kumatkin oltin vapaita, Kun sit oltin parisuhde ei mitään..mut vuosia kertynyt ei mitään ja taas sinkuna mlemmat, Suoran halutais.Outo kummaa suhde paras ystävän.Minä hänelle.Outo kumma ystävyys. Joskus sanonut molemmat paljolta sätytty jos oltaisi oltu kimpassa.Elämää en susitele.Täyy olla kova pää molemilla,jos leikin ryhtyy.

    • Anonyymi

      Pilaa kyllä, mutta se vasta ankeaa onkin, jos muut kuvittelee, että se on käytäntö joka tutun kanssa. Toisilla on ilmeisesti pakonomainen tarve seksualisoida toisten elämää väen vängällä. No, ei kelpaa sellaiset minun tuttavapiiriin millään tapaa, että sinne ulkoreunalle voi jäädä pähkäilemään jos siltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Minun mielipiteitä tuolla aiemmissa. Mutta voihan asiasta puhuminen purkaa jännitettä. Itsellä on parikin kokemusta asiasta. Ongelmat vain kaatoi kaiken!


    • Anonyymi

      Omalla kohdallani pilasi, mutta en ehkä kutsuisi noita suhteita ihan oikeiksi ystävyyssuhteiksi..
      Itselläni ei koskaan ollut mitään romanttisia tunteita tai ajatuksia toista osapuolta kohtaa, ei ennen, eikä jälkeen aktia, enkä sellaisia missään vaiheessa toivonut kummaltakaan.
      Kaverillisen suhteen tuntui pilaavan toisen eriävät kokemukset suhteen laadusta ja sänkyyn menemisen vaikutuksesta siihen.. Ts. itselleni seksi ei merkinnyt yhtään mitään (paitsi että se toimi seksuaalisen jännitteen purkajana), mutta toiselle se tuntui merkitsevän ja aiheuttavan ihastumisen/rakastumisen tunteita.
      Olen nainen.

    • Anonyymi

      Kaveruus eri sukupuolta olevan kanssa on vaikeaa! Ensin pitää tuntea se toinen. Sitten pitää luottaa ja on tiedettävä mitä kaveruuteen kuuluu ja edettävä.

    • Anonyymi

      Ei se vain katkeaa siihen. Niinkuin puu jää mihin se kaatuu.

    • Anonyymi

      Riippuu täysin ystävyydestä/kaveruudesta. Toisille on ihan normaalia ja ok panna kavereita. Toiset taas eivät koe sen kuuluvan kaveruuteen.

    • Anonyymi

      Takapuoli edellä latvaan saakka.

    • Anonyymi

      Siis tuossa asiassa on puolensa ja puolensa.

      Ystävälle voi kertoa aiheeseen liittyvästä asiasta, mutta voiko ystävältä kysyä jotain tai ehdottaa.

      Itselläni on tilanne jossa uusi kaveri ehdotti kahdenkeskistä tapaamista kotiinsa. Kun menin hän alkoi suoraan puhumaan seksistä. Pyysin häneltä pillua jonka hän kuitenkin torjui. Myöhemmin jäähyväisten aikaan halaus muuttui suudelmaksi jolloin hän ehdotti seksiä.

      Myöhemmin hä tunnusti että oli miettinyt pillun antamista jo tapaamista ehdottaessaan, muttei uskaltanut tehdä aloitetta vaan puhui seksistä muuten.

      Mutta nainen ja mies ei voi olla edes kavereita.

    • Anonyymi

      Valehtelu se on mikä pilaa kaiken ei niinkään se seksi tai mikään muukaan on helpompi olla yksin kuin ystävän kanssa joka ei ole rehellinen

    • Anonyymi

      Ei ystävät harrasta seksiä, hyi olkoot.

    • Anonyymi

      Ei pilaa.

      Sen pilaa jokin muu.

      • Anonyymi

        Monikin asia. Mut ei seksi siihen kuulu. Yhden poikkeuksen vois ymmärtää vielä ja se on, et se ystävä olis ex mies/nainen.


      • Anonyymi

        Parisuhteen pilaa muka kaveri joka miestäni käy sinkkuna pan…. ym.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin asia. Mut ei seksi siihen kuulu. Yhden poikkeuksen vois ymmärtää vielä ja se on, et se ystävä olis ex mies/nainen.

        Se keille seksi kuuluu, on sitä harrastavien välinen asia, ei sun.

        Minkä tahansa suhteen pilaa muut asiat, kuin seksi.

        Seksi rakkaan ystävän kanssa voi hyvinkin olla näiden ihmisten elämän kaunein asia ja muuttaa heidän elämäänsä ja ystävyyttään joksikin muuksi, joksikin suuremmaksi. Oikean kanssa suorastaan elämää suuremmaksi.

        Voit rauhoittua, En tarkoita, että seksi kaikkien kanssa on hyvä asia, mutta hittoako sitä panttaamaankaan, jos molemmat haluavat ja on vaikka vielä syvästi välittäviä tunteita.

        Välittävän ihmisen kanssa se on toista, kuin hakea baarista/tinderistä ihan vain joku. Se että se on ystävä, ei tee siitä millään lailla moraalittomampaa, päin vastoin.


    • Anonyymi

      On olemassa myös naimisissa omillaan olevia kavereita jotka kavereina harrastavat seksiä ja tekevät asioita joita ei kotona saa!

    • Anonyymi

      Sydän ystävää saa panna harrastan sexiä

    • Anonyymi

      Ja se kuuluu asiaa

    • Anonyymi

      Minä ja naispuolinen kaverini erosimme samoihin aikoihin ja olimme toisillimme aluksi henkisenä tukena. Jotain puolen vuoden jälkeen hän kysyi onko mitään virityksiä. Sanoin ettei ole ja alkaa tulemaan kupla otsaan. Hän naurahti ja sanoi, sama juttu. Siinä hieman hätkähdimme ajatuksiamme ja hetken jälkeen hän kerkesi kysyä ensin, mitä tuumaisin jos menisimme sänkyyn, hänenkin tekee mieli.
      Vuoden päivät teimme sitä säännöllisen epäsäännöllisesti. Nyt meillä on jo uudet kumppanit. Ysyävyytemme on säilynyt silti mutta seksiä emme ole enää harrastaneet.

    • Koskaan ei pilaa vaan aina muuttaa, enemmän tai vähemmän. Mutta niin käy kaikissa suhteissa, riippumatta siitä onko niissä erotiikkaa tai seksiä (coitus).

    • Anonyymi

      Vain jos on huonoo yms?

    • Anonyymi

      Tuli mieleen yx juttu! Jos on kiva ihminen kaverina niin ei siitä voi päästä eroon etteikö mieti myös seksiä.

      Itsellä oli 12v nuorempi tyttö/nainen kaverina ja juteltiin asioita. Sitten vaan tuli kiusallinen olo yhdessä tilanteessa ja vähän myöhemmin kaveruus meni poikki yhdellä tekstiviestillä. Minulla oli asiassa omat syyni ja niin yhtä suuret hänelläkin. Jos hän olisi halunnut korjata tilanteen, niin olisin saattanut lämmitä.

    • Sexi voi olla vaan sexiä. Molempia tyydyttävää ja kivaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe