olen mies 40 ja kun olen täällä saman ikäluokan naisten profiileja selannut ,niin on aivan ällistyttävän sporttista ,ja liikunnallisa porukkaa.
Valokuvasta päätellen monella on enemmän tai vähemmän ylikiloja ,vaikka liikuntaharrastusten lista on niin pitkä ettei sitä jaksa lukea loppuun.
On bodypumppia,aerobic-tunteja,bailatinoa,spinningiä,uintia,vesijoksua,lenkkeilyä,laskettelua,rullaluistelua,sauvakävelyä,pyöräilyä,vatsatanssia,lavatanssia,ratsastusta,vaellusta ,eräretkeilyä,,jnejne
Tutkimusten mukaan läheskään kaikki suomalaiset eivät harrasta säännöllistä likuntaa -en oikein jaksa uskoa että ne jotka sitä harrastavat ovat kaikki täällä profiileineen -siltä se kyllä näyttää.
Toinen uskomaton juttu (etenkin tuolla match.comin puolella) joidenkin naisten hurjat vuositulot -yli 50 000 tienaavia on kyllä suhteettoman paljon -Kyllähän niitäkin on olemassa ,mutta etenkin naisilla se on kyllä harvinaista -kun naisten keskiarvoinen kuukausipalkka on jossain kahden tuhannen euron vaiheilla ..
Uskoako vai ei --näin tuumi pakanakin kirkossa.
Johan on sporttisia naisia
25
2118
Vastaukset
- Nimetön
uranaiset on iso ryhmä jolla on parisuhteessa ongelmia.
- muuten ihan
nuorempia naisia.
Joko on kuva josta näkee että asiat eivät ole aivan kohdillaan vaikka väitetään että ollaan normaalivartaloisia. Pituutta ja kiloja ei ole mainittu ja joissakin tapauksissa ei vartalon malliakaan.
Eräässä tapauksessa epäilyttää vaikka väittää olevansa normaalivartaloinen että todellako hän noita aina harrastaa vai ehkä on joskus kokeillut.
Hassua myös miten liikunta muuttuu monen kohdalla sporttisuudeksi tai urheilemiseksi vaikka liikunta on enemmän epäsäännöllistä kuin järjestelmällistä ja säännöllistä.
Voinpa kertoa että jos sieltä alta paljastuu valheita niin se kiinnostus loppuu siltä osin lyhyeen.
Itsekin liikun mielelläni mutta vartaloni on ihan normaali ja sporttinen sentään en uskalla väittää olevani vaan jätän sen himoliikkujille.
Varmaan karmeampaa tuo on tuossa vanhemmassa ryhmässä todellakin kun täytyy jotenkin saada itsensä näyttämään "nuorekkaalta" mutta kyllä se pistää silmään nuoremmillakin lähempänä 30 vuotiaissa.
Huvittaa myös nuo väitteet sosiaalisuudesta ja luotettavuudesta yms. ja että etsitään hyvätapaista miestä muttei aloitusviestiin edes osata vastata kieltävästi.
Aika isoja egoja on täällä mutta sitäkin pienempiä ihmisiä oikeasti.- totta puhut
"Huvittaa myös nuo väitteet sosiaalisuudesta ja luotettavuudesta yms. ja että etsitään hyvätapaista miestä muttei aloitusviestiin edes osata vastata kieltävästi."
Sama pätee molempiin sukupuoliin... Ei tarvistisi laittaa, kun esim: Nyt kiire palaan asiaan myöhemmin. Käytöstavat unohtuu netissä seikkaillessa. Itse vastaan aina jotakin.
Hyvä nyrkkisääntö treffipalstalla on, että "kaikki muut ovat läskejä paitsi hoikat, tosin hoikatkin voivat olla läskejä."
Käy vituttaan kun treffeillä tapaa hyvällä pelastusrenkaalla varustetun "sporttisen" tytön.- saahan sitä harrastella
Siis voihan ihmiset harrastella vaikka mitä, vaikkakin mikään ei näy kropassa. Samat tyypit, voisivat lisätä harrastuslistaan laihduttamisen.
Mä jätin vuositulot laittamatta profiiliin (yli 51000 euroa vuodessa), koska koen tiedon olevan negatiivinen seikka. Kun on hyvät tulot, niin nainen ei ole enään ostettavissa.
Olen sinua muutaman vuoden nuorempi nainen. - keskenään?
Ei liikunta ja ylikilot korreloi 100 %:sti yhteen, mies hyvä.
Mä en sitten saa sanoa, että olen sporttinen tai liikunnallinen, kun olen vähän lihava? 10 kg vois heti kättelyssä tuota läskiä lahjoittaa pois.
Harrastan silti liikuntaa, mutta toki syön ihan liian paljon: olen perso makealle.
Käyn selän takia (selkäongelmia) säännöllisesti kerran viikossa kuntosalilla 2 h, pilatestunnilla kerran viikossa, työmatkapyöräilen eli siitä tulee n. 26-65 km/viikko riippuen kuinka monta kertaa käyn paikassa x.
Viimevuonna pyöräilin n. 3800 km vuoden aikana. Ja kävin siis kerran viikossa kuntosalilla, kerran pilateksessa ja venyttelyt päälle.
Mutta en saa siis kertoa (sinulle) harrastavani liikuntaa yhtään, kun on tuota ylipainoa......- varmaan sitten
normaalivartaloinen?
Mitenkähän siinä käy sitten kun tavataan ja kun etsin normaalipainoista naista joka pitää huolen itsestään ja sulla on lisäkiloja?
Yleensä kyllä sporttinen ja liikunnalinen tarkoittaa että sitä on kunnossa eikä niin että on kymmeniä kiloja ylipainoa.
Kerro ainakin sitten painosi oikein yms. niin et ainakaan valehtele.
Liikunnan harrastaminen ajoittain on eri asia kuin useiden eri lajien listaaminen ja liikunnallisuuden painottaminen mutta silti löytyy ylipainoa.
Annoit vain lisää epäilyksenaihetta naisten suhteen että mitä siellä oikeasti on ennen tapaamista. - suklaata suupielessä :)
varmaan sitten kirjoitti:
normaalivartaloinen?
Mitenkähän siinä käy sitten kun tavataan ja kun etsin normaalipainoista naista joka pitää huolen itsestään ja sulla on lisäkiloja?
Yleensä kyllä sporttinen ja liikunnalinen tarkoittaa että sitä on kunnossa eikä niin että on kymmeniä kiloja ylipainoa.
Kerro ainakin sitten painosi oikein yms. niin et ainakaan valehtele.
Liikunnan harrastaminen ajoittain on eri asia kuin useiden eri lajien listaaminen ja liikunnallisuuden painottaminen mutta silti löytyy ylipainoa.
Annoit vain lisää epäilyksenaihetta naisten suhteen että mitä siellä oikeasti on ennen tapaamista.heh heh
Mistä sä nyt hikeennyit?
Olihan tuossa, että olen ylipainoinen! Ihan selvällä suomella.
Kyllä mä olen kunnossa - aika kovassa. Onnistuuko sinulta 150 km pyörälenkin yhteenmenoon ilman että tulet kipeäksi? Minulta onnistuu. Entä 2 h kovat treenit kuntosalilla, ilman, että lihaksesi vetävät maitohapoille? ;-)
Ja mitä tarkoitat "ajoittain"? - Miksi edes
suklaata suupielessä :) kirjoitti:
heh heh
Mistä sä nyt hikeennyit?
Olihan tuossa, että olen ylipainoinen! Ihan selvällä suomella.
Kyllä mä olen kunnossa - aika kovassa. Onnistuuko sinulta 150 km pyörälenkin yhteenmenoon ilman että tulet kipeäksi? Minulta onnistuu. Entä 2 h kovat treenit kuntosalilla, ilman, että lihaksesi vetävät maitohapoille? ;-)
Ja mitä tarkoitat "ajoittain"?kuvittelet että tuollaisia kyselen ellen pystyisi tuollaiseen itse? Etsin juuri kaltaistani seuraa ja vähänkö ottaa päähän jos siellä toinen valehtelee silmät päästään ja antaa ymmärtää vaikka mitä.
2h kovia treenejä ei voi tehdä kuntosalilla ilman happoja tai sitten ne eivät ole tarpeeksi kovat treenit. ;)
"Ajoittain" tarkoitan että jos joskus laskettelee, luistelee, hiihtää, pyöräilee yms. niin ei tarkoita että tekisi yhtään mitään noista tai ylipäätään liikkuisi säännöllisesti.
Hommahan menee vaan niin että profiiliin olisi hyvä merkitä totuudenmukaisia juttuja ja muiden on tarkoitus päätellä asioita niistä eikä niin että yritetään keksiä mitä pitäisi sanoa että näyttää hyvältä kun teen näin ja näin.
Se että on ylipainoa on hyvä ilmoittaa profiilissa jotenkin vaikka on kuinka liikunnallinen. Mutta se täytyy kyllä sanoa että jos vedät kovinkin usein noita lenkkejä ja treenejä niin miten hitossa olet ylipainoinen vielä? - sama.
Miksi edes kirjoitti:
kuvittelet että tuollaisia kyselen ellen pystyisi tuollaiseen itse? Etsin juuri kaltaistani seuraa ja vähänkö ottaa päähän jos siellä toinen valehtelee silmät päästään ja antaa ymmärtää vaikka mitä.
2h kovia treenejä ei voi tehdä kuntosalilla ilman happoja tai sitten ne eivät ole tarpeeksi kovat treenit. ;)
"Ajoittain" tarkoitan että jos joskus laskettelee, luistelee, hiihtää, pyöräilee yms. niin ei tarkoita että tekisi yhtään mitään noista tai ylipäätään liikkuisi säännöllisesti.
Hommahan menee vaan niin että profiiliin olisi hyvä merkitä totuudenmukaisia juttuja ja muiden on tarkoitus päätellä asioita niistä eikä niin että yritetään keksiä mitä pitäisi sanoa että näyttää hyvältä kun teen näin ja näin.
Se että on ylipainoa on hyvä ilmoittaa profiilissa jotenkin vaikka on kuinka liikunnallinen. Mutta se täytyy kyllä sanoa että jos vedät kovinkin usein noita lenkkejä ja treenejä niin miten hitossa olet ylipainoinen vielä? - profiili hyllyllä
niin yksioikoista ole -mutta jos/kun väittää olevansa sporttinen ,niin ei samaan aikaan voi kantaa reilua ylipainoa.
Tai sitten minä olen ymmärtänyt sanan sporttinen jotenkin väärin. Suomeksi tuo on kaiken järjen mukaan urhelullinen.
Samaan aikaan ei voi olla ylipainoinen ja urheilullinen ,vaikka tosinaan jotain liikuntaa harrastaakin. - on sitten
sama. kirjoitti:
nyt "painofriikki"?
Et näköjään tiedä oikeista treeneistä mitään koska jos treenataan niin siinä voi kuule paikat kipeytyäkin kivasti ja esimerkiksi ruoka ei maistu.
Kukaan meistä tuskin on huippu-urheilija kuitenkaan täällä varsinkaan jos on 10kg ylipainoa. Puhumattakaan että heillä treenit suunnitellaan vähän eri tavoin jo siitä syystä että he voivat tehdä niitä useamman kerran päivässä.
Sulla on suuria ongelmia oman kehosi ja painosi suhteen sekä ymmärtää näitä asioita. Uskottele vain itsellesi olevasi tosi urheilullinen...joo. - oot viikon vitsi
on sitten kirjoitti:
nyt "painofriikki"?
Et näköjään tiedä oikeista treeneistä mitään koska jos treenataan niin siinä voi kuule paikat kipeytyäkin kivasti ja esimerkiksi ruoka ei maistu.
Kukaan meistä tuskin on huippu-urheilija kuitenkaan täällä varsinkaan jos on 10kg ylipainoa. Puhumattakaan että heillä treenit suunnitellaan vähän eri tavoin jo siitä syystä että he voivat tehdä niitä useamman kerran päivässä.
Sulla on suuria ongelmia oman kehosi ja painosi suhteen sekä ymmärtää näitä asioita. Uskottele vain itsellesi olevasi tosi urheilullinen...joo.heh heh
Enhän MINÄ ole sanonut olevani urheilullinen! :))))
Ehkä ole väittänyt itseäni saati sinua huippu-urheilijaksi - se oli esimerkkinä hyväkuntoisuudesta ja lihasten kipeytymisestä.
Enkä ole väittänyt että normaalipainoinen on painofriikki.
Missähän sinun vikasi onkaan? ;-)))) - nyt ihminen
oot viikon vitsi kirjoitti:
heh heh
Enhän MINÄ ole sanonut olevani urheilullinen! :))))
Ehkä ole väittänyt itseäni saati sinua huippu-urheilijaksi - se oli esimerkkinä hyväkuntoisuudesta ja lihasten kipeytymisestä.
Enkä ole väittänyt että normaalipainoinen on painofriikki.
Missähän sinun vikasi onkaan? ;-))))nukkumaan tai hankkisit apua.
Sinä olet oman elämäsi vitsi. - 10kg ylipaino
profiili hyllyllä kirjoitti:
niin yksioikoista ole -mutta jos/kun väittää olevansa sporttinen ,niin ei samaan aikaan voi kantaa reilua ylipainoa.
Tai sitten minä olen ymmärtänyt sanan sporttinen jotenkin väärin. Suomeksi tuo on kaiken järjen mukaan urhelullinen.
Samaan aikaan ei voi olla ylipainoinen ja urheilullinen ,vaikka tosinaan jotain liikuntaa harrastaakin.väärin! kyllä voi...tiedän 90 kg painavia naisia jotka pystyy 6 kilsan lenkin juoksemaan helposti. ylipaino (alle 10kg) ei ole urheilun este! salit ja pyöräilyt , uinnit onnistuu hyvin ja tehokkaasti. ehkä paremmin kun kukkakepiltä. toiset vaan tykkää syödä hyvin eivätkä vahdi jokaista suupalaa. urheilu oikeesti kuluttaa kalotreita vähän; 400 kcal kulutukseen saat lekkasta aika paljon hikipäässä, mutta syödä se on tosi helppo.
enpä ole monilla treffeillä käynyt joissa miehet olisi ihannepainoisia, mahat roikkuu vyön päällä....
- enää.......
Helpottaa, että joku muukin miettii samoin kuin minä.
Ajattelin olevani jotenkin poikkeava kun epäilen noita suuria harrastusmääriä tuolla miesten profiileissa. Miten jollakin on edes aikaa noin suurelle määrälle harrastuksia? Itse lasken jonkun asian harrastukseksi vasta silloin, kun teen sitä säännöllisesti joka viikko.
Ja mikä omituisinta, kun minulla oli profiili suomi24:ssa ja tällainen suuren harrastusmäärän omaava mies otti yhteyttä, hän väen väkisin väitti, että minulla täytyy olla joku harrastus. Olin kertonut hänelle rehellisesti, että omat harrastukset yh:na ovat jääneet suhteellisen vähiin lasten harrastusten, kodin pyörittämisen ja työn ohella. - valheellinen.
Kaipa tuo on sellainen vakio myyvä, mutta valheellinen profiili. Miehillä taitaa olla vähän samanlainen ongelma tuon totuuden kanssa, kun niitä profiilejaan väsäävät.
- mietin tässä
juuri jokunen päivä sitten kun katselin ihmisiä ympärilläni että miten se onkaan mahdollista että näiltä palstoilta löytyy niin tavattoman paljon kaikin tavoin täydellisiä ihmisiä kun tuolla oikeassa elämässä heitä ei näy eikä kuulu. Olisiko se mahdollisesti niin että ihminen omassa mielessään korottaa omaa virheettömyyttään eikä oikein pysty näkemään ja tunnustamaan vikojaan ja puutteitaan. Onhan se vaikea nähdä itsensä toisten silmin.
- Punasilmä
joka toisella vaikka on harvinaisempi väri silmissä.
- tapsa 2
Kyllä tuollainen nainen on kova kuntoinen joka pystyy tuollaisia treenejä tekemään ,pyöräilee toista sataa km ja salilla parin tunnin treenit vetää ja vaikka on Yks kymmenen kiloa hänen mielestä liikaa mutta sehän vaan lisää treenin kovuutta kun joutuu sitä kuljettamaan mukanaan. Hänhän voi olla muodokkaampikin nainen ilo silmälle ,kyllä tollaisen haluais kainaloonsa sisua sillä ainakin on. Mä ylennänton naisen sporttiseksi,tuollainen nainen tarttis hyvän ja innostavan palautteen ja ansaitsi hyvän hieronnan kovan lenkin päälle ja oikeat venyttelyt pystis timmissä kunnossa.
tapsa 2 kirjoitti:
Kyllä tuollainen nainen on kova kuntoinen joka pystyy tuollaisia treenejä tekemään ,pyöräilee toista sataa km ja salilla parin tunnin treenit vetää ja vaikka on Yks kymmenen kiloa hänen mielestä liikaa mutta sehän vaan lisää treenin kovuutta kun joutuu sitä kuljettamaan mukanaan. Hänhän voi olla muodokkaampikin nainen ilo silmälle ,kyllä tollaisen haluais kainaloonsa sisua sillä ainakin on. Mä ylennänton naisen sporttiseksi,tuollainen nainen tarttis hyvän ja innostavan palautteen ja ansaitsi hyvän hieronnan kovan lenkin päälle ja oikeat venyttelyt pystis timmissä kunnossa.
Näinhän se on. Joillekin ei tunnu menevän jakeluun se, että painoindeksin mukaan ylipainoisetkin ihmiset voivat olla todella kovakuntoisia, ja hoikat puolestaan huonossa kunnossa. Tietysti voi olla, että jotkut miehet haluavat naisen olevan sekä hoikka että hyväkuntoinen, mutta se on sitten taa astetta kovempi vaatimus. Ei kuitenkaan pelkkää painoindeksiä ja harrastusten määrää vertaamalla ole mitään järkeä päätellä ihmistä valehtelijaksi.
- Lady in Red
Tjaa...täytän parin kuukauden päästä 50 vuotta, BMI on 22,8.
Käyn kuntosalilla ti, to ja la. Välipäivinä 5 kilometrin sauvakävelylenkki.
Tosin eilen ja tänään tein sekä lenkin että kuntosalitreenin, niin kuin usein viikonloppuisin.
Sauvakävelyä päivittäin olen harrastanut 14 vuotta. Nyt olen innostunut taas perinteisestä murtomaahiihdosta. Urheilullinen en koe olevani, paremminkin liikunnallinen.
Kävin kuntotesteissä syksyllä, ja niiden perusteella lihaskuntoni on hyvä tai erinomainen.
Niin, ja bruttotulot ovat 48 k€.
Nettiprofiilia ei todellakaan ole, koska fiksuja miehiä riittää live-elämässäkin. Miksi ei muka voisi noita kaikkia harrastaakin, jos on aktiivinen ihminen. Eikä tuollaisen harrastuslistan pitäminen käsittääkseni edellytä, että jokaista noista harrastuksista täytyisi viikoittain tehdä. Voi hyvin olla, että ihmisellä on tapana käydä erilaisilla kursseilla, jolloin tiettyä harrastusta on vain muutaman viikon ajan ja sitten alkaa toinen harrastus. Laskettelukausikaan ei ole kovin pitkä, ja kyllä minusta voi sanoa vaellusta/eräretkeilyä harrastavansa, jos muutaman kerran vuodessa tekee muutaman päivän vaelluksen.
- deadlift
Harrastan crossfittia 4-5 kertaa viikossa, mutta miesten logiikan mukaan en voi olla liikunnallinen koska olen ylipainoinen?
- hm-mh
Ehkäpä painolla ja liikunnan lajilla tai määrällä ei ole kovin kummoistakaan korrelaatiota. Kesällä uin, vesijuoksen ja kävelen - mutta teen tätä kaikkea varsin rauhallisesti. Silloin painoindeksi on jotakuinkin 21 kieppeillä. Talvella kävelen ja olisi tarkoitus myös hiihtääkin, ja painoindeksi lähenee talvisin enempi 22:sta, eli muutama kilo kertyy talvisin aina kesään verrattuna. En tiedä onko uiminen sitten mukamas niin kauhean energiaa kuluttavaa, ehkä se sitten on siinä mielessä kun energiaa kuluu myös kehon lämmittämiseen?
Oli miten oli, en katso olevani mitenkään erityisen "kovassa kunnossa". Kävelen sellaisia 1 - 2 t lenkkejä yleensä, säästä riippuen noin 3 - 7 kertaa viikossa. Pitää jonkin verran selluliitit kurissa (ei esim. reidet hankaa toisiaan), mutta en kyllä katso jotenkin "treenaavani" tai olevani "urheilullinen". Liikunnalliseksi miellän itseni verrattuna ainakin siihen ihmiseen joka ei liiku ollenkaan.
Eniten painoon kyllä tuntuu vaikuttavan se että miten paljon ahtaa hiilareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683