Puolisoni jätti minut,en voi hyväksyä millään tilannetta...Olen sekopäinen tästä erosta,valmis tekemään mitä vaan että saan mieheni takaisin,vaikka huijaamaan hänet kanssani sänkyyn jos vaikka onnistuis tulemaan raskaaksi,jospa hän silloin palaisi takaisin...?Tiedän että se olisi tyhmää ja itsekästä,mutta en halua luopua miehestäni,se on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut.
Huijaamalla mies takaisin...?
6
987
Vastaukset
- ...
miehesi varmaan alunperin jättikin sinut. Karmeaa tekstiä...suosittelen sinulle terapiaa.
- Vanark.
Tästä tulee mieleen Michael Douglasin ja Glenn Closen tähdittämä "Vaarallinen Suhde" niminen leffa. Toivottavasti et ihan yhtä hulluksi tule...hehe. Kertoiko mies sulle miksi jätti tai on jättämässä? Oletkohan sä mahdollisesti vaikuttanut osaltasi asiaan? Eikä se huijaamalla onnistu, jos mies on päätöksensä jo tehnyt. Ehkäpä sä olet "sekopäinen" noin yleisestikin ja mies otti jalat alleen.
- --..--
Sekopää ja sekopää,kiitos :)
Ollaan tultu tähän tilanteeseen koska 1,5v sitten mulla väljähti tunteet miestäni kohtaan,joten kuljimme aika paljon eri teitä,kunnes tajusin rakastavani miestäni ja haluavani elää hänen kanssaan,mutta hänen tunteena on lopullisesti viilentynyt minuun,ei kuulemma rakasta enään niin kuin pitäisi rakastaa...Enkä usko tekeväni niin kuin kirjoitin,kunhan epätoivoissani mietin millä saisin mieheni takaisin.Kai se on vaan uskottava ettämeidän tarina on LOPPU. :( Ehkäpä jonakin päivänä nämä kyyneleet loppuu....
- ....
Sänky idea ok. Mutta raskaaksi tulo ei taida edistää vaan päinvastoin.
Selvitä syitä miksi jätti ja koita parantaa sen kautta asioita. Ym. - säälittävä!
Älä pilaa miehen ja lapsen elämää olemalla itsekäs. Mies ei sinua huoli takaisin etenkään tuollaisen tempun jälkeen vaan pitää sinua reppanana lopunelämää ja halveksii sinua. YH:ksi tulet jäämään.
- ............
minäkin olen miettinyt, että jos vain jotenkin saisin eksäni takaisin sänkyyni saisin ehkä hänet takaisin. mutta jos saankin hänet sänkyyn, mutta en takaisin kuinka rikki sitten olen ku nyt jo tuntuu aivan mahdottomalta selvitä tästä kaikesta surusta ja tuskasta. mitä ei ainakaan helpota tieto eksäni uudesta tyttöystävästä tai paremminki hoidosta jolla unohtaa minut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872