APUA

----N----

Entinen miheni pakottaa mut tekkee abortin koska hän ei ole siihen valmis.. minulla on jo yks lapsi entisestä suhteesta... mutta mikä pahinta entiseni soitti YÖLLÄ mulle aivan kännissä ja sano et jos teet sen pennu ni son aivan varma et joko hän,minä tai lapsi kuolee ja sen jälkee hän jotuu linnaa ja aiko siellä punttia nostella... ja katkaisee välit minuu lopullisesti poikki... ja seki viel et lupas mun kans palata lasten teko hommii kahden vuoden päästä... mulle tää abortti on sama asia ku ittesä tappaisi... mitä mä voin tässä enää tehä...???

16

1050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvituuli61

Pidä lapsi, mut jätä se mies. Sulje puhelin yöksi. Tollainen uhkailu on henkistä väkivaltaa.

• siittiöitten juoksussa

on eroja ja värejä....vaiha isäehokasta.

• yhteys..

poliisiviranomaisiin, jotta asia tulisi kirjatuksi heidän tietoonsa.
      Kysäsepä sosiaalitoimistosta, mitä voisit tehdä. He varmaan voivat neuvoa, mistä saisit tarvittaessa apua.

• abortti...

tee abortti. miksi haluat synnyttää viattoman sielun tuollaiseen tilanteeseen?

laitat kärsimään VIATTOMAN LAPSEN tehdessäsi lapsen tuollaiselle miehelle

haloo järki päähän

• minä tiedän

en pysty tekee sitä koska mä itte sekoon ja poikani jää ilman äitiä.... sekö se sinusta olis oikein... isä on pojalla kuollu...

• hei haloo

Ei tuossa tilanteessa mitään ongelmaa ole. Alkuperäinen vaan lopettaa ex-miehen säälittävän uhoamisen kuuntelun ja pysyy erossa siitä. Miksi ihmeessä kaikenlaisten ressukoiden itkua, kuten tässä tapauksessa ex-miehen säälittävää itkua pitäisi kuunnella?

• ainahan voin
        hei haloo kirjoitti:

Ei tuossa tilanteessa mitään ongelmaa ole. Alkuperäinen vaan lopettaa ex-miehen säälittävän uhoamisen kuuntelun ja pysyy erossa siitä. Miksi ihmeessä kaikenlaisten ressukoiden itkua, kuten tässä tapauksessa ex-miehen säälittävää itkua pitäisi kuunnella?

oon nii sokeesti rakastunu tähän kyseisee "poikaan".. että on pakko kahtoo mitä tästä showsta tulee... ei ikinä oo tälle tuntunu kun ei muutenkaa oo tasan nalle karkit käyny kummallakaa... mut mulla vielä vähemmä... son sitä paitsi luvannu mulle että puhutaan asiat selviksi ja ehkä yritetään vielä olla yhdessä.. en tiiä mitä tästä tulee sit loppu pelissä... varmaan jommalle kummalle helvettiä olemaa koko loppu elämä... nii son nähtävä kaikki kahtena...

• ongelmaa
        ainahan voin kirjoitti:

oon nii sokeesti rakastunu tähän kyseisee "poikaan".. että on pakko kahtoo mitä tästä showsta tulee... ei ikinä oo tälle tuntunu kun ei muutenkaa oo tasan nalle karkit käyny kummallakaa... mut mulla vielä vähemmä... son sitä paitsi luvannu mulle että puhutaan asiat selviksi ja ehkä yritetään vielä olla yhdessä.. en tiiä mitä tästä tulee sit loppu pelissä... varmaan jommalle kummalle helvettiä olemaa koko loppu elämä... nii son nähtävä kaikki kahtena...

Hän ehkä tappaa sinut, mutta rakkautesi on niin suuri, että annat hänen tehdä sen. Onko tässä sitten jotain ongelmaa? Ethän sinä voi tehdä mitään, koska olet rakkautesi ohjaama.

• .....................
        minä tiedän kirjoitti:

en pysty tekee sitä koska mä itte sekoon ja poikani jää ilman äitiä.... sekö se sinusta olis oikein... isä on pojalla kuollu...

taidat olla jo nyt sekasi päästäsi.

sääli sitä lasta joka lapseksesi joutuu, kamalan elämän saa harteilleensa.

• itsestään huolta
        ..................... kirjoitti:

taidat olla jo nyt sekasi päästäsi.

sääli sitä lasta joka lapseksesi joutuu, kamalan elämän saa harteilleensa.

Jos ei osaa pitää itsestään huolta, niin ei kannata tehdä lapsiakaan.

• ressukka pelkää

Ensi kerralla kun soittaa kännissä, niin sanot, että soita kun olet selvä ja lyöt luurin korvaan. Sen jälkeen sammutat puhelimen.

• nymfiina

marssi heti paikalla poliisiasemalle tekemään rikosilmoitus tuosta höyrypäästä! Abortti on AINA murha. älä kuuntele sitä miestä.

• paikka, mutta sinä kannat lopullisen vastuun. Entinen äijäsi ei takuulla uskalla tehdä mitään sinulle tai lapsellesi. Uhkailuista kannatta aina tehdä numero ja juttu. Hankit lähestymiskiellon ja oikeus on puolellasi.

Ex:äsi joutuu takuulla vaikeuksiin käyttäytymisensä takia ja saa varmasti kuonoonsa ennemmin tai myöhemmin. Suomessa ei sentään naisten hakkaajia katsota hyvällä vaan nöyryytetään julkisesti!

• ahdisteltu

"Hankit lähestymiskiellon ja oikeus on puolellasi".
        Ei se valitettavasti noin mene...
        Pakenin hullua alkoholihuuruissaan sekoilevaa
        ex- miestäni vastasyntyneen kanssa Turvakotiin.
        1. Hain avioeroa.
        2.Hain lähestymiskiellon (sekä itseäni, että
        vauvaa kohtaan).
        3.Hain turvakiellon (osoitteen salaamiseksi). Sain sen samantien.
        4.Hain uuden kodin vauvan kanssa, kun
        lähestymiskielto sai lainvoiman.
        Ja kas:
        ex- äijä näki minut kaupungilla vaunujen kanssa, tarttui kiinni, mutta irrotti
        ohikulkijoiden pelossa.
        Hän seurasi minua ja vauvaa uuteen kotiimme!
        Kun hän oli oveani hakkaamassa, soitin
        poliisit avukseni,
        kerroin, että pelkään humalaista exääni, jolla
        on lähestymiskielto,
        ja olen avuton asuessani yksinäni vastasyntyneen kanssa.
        Poliisit käskivät avata oven ja jutella
        "mukavia" miehen kanssa, heillä oli kiire!!!
        Usko lähestymiskieltoon meni samantien;
        sillä ei ole mitään tehoa,
        ei ole sellaista viranomaista, joka
        tulisi häätämään ahdistelijan ja uhkailijan
        pois uhrinsa kotiovelta!!!
        Niinpä mies juoksi yhtenään kylässä, ja
        elo oli todella turvatonta vauvan kanssa;
        mies varasteli tavaroitani ja
        vei kerran petoksella äitiyspäivärahatkin
        omiin menoihinsa.

Niin että oikeus ei ole äidin ja vauvan puolella, eikä lähestymiskielto
        tarkoita yhtään mitään!
        (ei ainakaan täällä Turussa)

• sanoi Hans Kruber

" Entinen äijäsi ei takuulla uskalla tehdä mitään sinulle tai lapsellesi."

Jos puhutaan tappamisesta, oletuksena ei voi olla ettei se kumminkaan tee mitään. Entä jos tekeekin?????

"Uhkailuista kannatta aina tehdä numero ja juttu. Hankit lähestymiskiellon ja oikeus on puolellasi."

Mitä vittua teet oikeudella jos pähkähullu ukko tulee ovesta läpi keskellä yötä? Oikeus tulee AINA jälkijunassa.

"Ex:äsi joutuu takuulla vaikeuksiin käyttäytymisensä takia ja saa varmasti kuonoonsa ennemmin tai myöhemmin. Suomessa ei sentään naisten hakkaajia katsota hyvällä vaan nöyryytetään julkisesti! "

Höpöhöpö kun naiset eivät uskalla tehdä siitä numeroa.

• sanoi Hans Kruber

"mitä mä voin tässä enää tehä...??? "

ASEISTAUTUA! käyttää järkeä. Jos joku tulee lauantaiyöll koputtelemaan oveen, NIIN ET HELVETISSÄ MENE AVAAMAAN.

Hommaa näppäriä kääntöveitsiä taskujen pohjille, kassiin, autoon ja ylipäätänsä saataville.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe