LF Cars Oy

Kalle

Onko kenelläkään kokemuksia LF Cars Oy - nimisestä tuontiautofirmasta? Kovasti mainostavat että huoltokirjat löytyy ja autot tarkistetaan ammattilaisen toimesta? Miten käytäntö? Miten luvatut tiedot ja auton kunto pitävät paikkansa?

85

21614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään sitä ja

      Hinnat oli aikas korkealla. Tuossa hintaluokassa olevien autojen omatoiminen haku tuottanee 5-10 tonnin säästön veroineen, jos vertaa nettiautoon. Äkkiä katsoessani liikkeen autojen hintaero nettiautoon oli vain muutamia tonneja.

      • honda-mies

        yritin tilata heiltä honda accord 2.2 ctdi:tä. Luettelin ominaisuuksia mitä autoon halusin ja yhtäkkiä heidän mielenkiinotnsa asiaan lopahti eivätkä vastanneet viesteihin.

        Kyseisen firman toiminta ei ole järin luottamusta herättävää, veikkaan että autot valitaan aika nopeasti. Parempi kun menet itse paikan päälle, tiedät mitä saat.


      • puh.yht.ollut
        honda-mies kirjoitti:

        yritin tilata heiltä honda accord 2.2 ctdi:tä. Luettelin ominaisuuksia mitä autoon halusin ja yhtäkkiä heidän mielenkiinotnsa asiaan lopahti eivätkä vastanneet viesteihin.

        Kyseisen firman toiminta ei ole järin luottamusta herättävää, veikkaan että autot valitaan aika nopeasti. Parempi kun menet itse paikan päälle, tiedät mitä saat.

        Tässä firmassa on suuret puheet ja kalliit hinnat.Mistä saisin tietää,ketkä ovat tämän firman takana?Mainostavat suurilla tuontimäärillä,sr mitä heistä lisäksi olen kuullut,ei ole aivan painokelvollista.


      • Honda CRV Mies
        puh.yht.ollut kirjoitti:

        Tässä firmassa on suuret puheet ja kalliit hinnat.Mistä saisin tietää,ketkä ovat tämän firman takana?Mainostavat suurilla tuontimäärillä,sr mitä heistä lisäksi olen kuullut,ei ole aivan painokelvollista.

        Tämä taisi olla kilpailijan provo....
        Kyllä jos haluaisit ja viitsisit tehdä muutakin ku kirjoitella kilpailijastasi paskaa tänne, löytäisit omistajat...


      • tätä
        puh.yht.ollut kirjoitti:

        Tässä firmassa on suuret puheet ja kalliit hinnat.Mistä saisin tietää,ketkä ovat tämän firman takana?Mainostavat suurilla tuontimäärillä,sr mitä heistä lisäksi olen kuullut,ei ole aivan painokelvollista.

        Soita firmaan ja kysy ketä siellä on töissä? Kuka on toimitusjohtaja? Kuka hakee/hoitaa autot Saksan päässä? Helppoa.


      • ja yhteystiedot
        puh.yht.ollut kirjoitti:

        Tässä firmassa on suuret puheet ja kalliit hinnat.Mistä saisin tietää,ketkä ovat tämän firman takana?Mainostavat suurilla tuontimäärillä,sr mitä heistä lisäksi olen kuullut,ei ole aivan painokelvollista.

        http://www.lfrallyteam.com/


      • Iso Jari
        tätä kirjoitti:

        Soita firmaan ja kysy ketä siellä on töissä? Kuka on toimitusjohtaja? Kuka hakee/hoitaa autot Saksan päässä? Helppoa.

        www.inoa.fi --> hae firma ja katso vastuuhenkiöt


    • myynnissä näytti olevan

      enimmäkseen vanhoja kotteroita. Ei kiinnosta.

    • En tiedä miten muilla on kokemukset. Itselläni ihan positiiviset. Autoa katsottiin ensin muutama viikko koska merkkejä oli useita mistä olin kiinnostunut. Auto valittiin ja he ehdottivat saksan päästä muutamia malleja. sitten he katsoivat itse muutaman läpi ja lähettivät kuvat s-postiin. Huoltokirjoista yms muista asiakirjoista ja autosta tottkai. Autossa oli kuvattu pienetkin mahdolliset kolhut niin siältä kun ulkoa. Välityspalkkio laskettiin auton hintaan sillä periaatteella että saan sen mahtumaan omiin budjetti kehyksiin. Nyt auto tulossa suomeen. tullit ja paperit hoidettuna heidän puolestaan. Talvirenkaatkin hoitui mukaan hyvin.
      Ja hinta on ollutse mikä sovittiinkin ja he vielä tekivät jakopään siihen kun hieman väännettiin.

      Olivat yhteydessä myös koko ajan prosessin aikana että tiesin kyllä itse koko ajan missä mennään.

      *Uskallan suositella*

      • että sinua

        huijattiin, ainakin vähän. Hekö katselivat sinulle autoja netistä ja ehdottelivat niitä? Miksi et itse katsellut. Ostit siis kolhitun auton, miksi? Saitko "halvalla" häkistä tai pihan perältä. He siis optimoivat asian omalta kannaltaan niin että hinta mahtui budjettiisi. Se tarkoittaa että he etsivät sinulle mahdollisimman halvan auton, varsinkaan kun sinä et todennäköisesti edes nähnyt aitoa laskua heidän hoitaessaan katsastuksen ja autoveron. Näin heidän katteensa paranee olennaisesti. Veronpalautushan tulee lisäksi heidän tililleen jos sitä tulee. Niillä saksan talvirenkailla kannattaa olla muuten varovainen liukkaalla mutta niillä kyllä jotenkin pärjää. Voi voi sinua Korpinen kun et ole vielä oppinut. Ja anteeksi jos loukkasin tunteitasi mutta aika ajoin on realismi paikallaan kun puhutaan näistä onnenonkijoista.


      • sama CRV mies
        että sinua kirjoitti:

        huijattiin, ainakin vähän. Hekö katselivat sinulle autoja netistä ja ehdottelivat niitä? Miksi et itse katsellut. Ostit siis kolhitun auton, miksi? Saitko "halvalla" häkistä tai pihan perältä. He siis optimoivat asian omalta kannaltaan niin että hinta mahtui budjettiisi. Se tarkoittaa että he etsivät sinulle mahdollisimman halvan auton, varsinkaan kun sinä et todennäköisesti edes nähnyt aitoa laskua heidän hoitaessaan katsastuksen ja autoveron. Näin heidän katteensa paranee olennaisesti. Veronpalautushan tulee lisäksi heidän tililleen jos sitä tulee. Niillä saksan talvirenkailla kannattaa olla muuten varovainen liukkaalla mutta niillä kyllä jotenkin pärjää. Voi voi sinua Korpinen kun et ole vielä oppinut. Ja anteeksi jos loukkasin tunteitasi mutta aika ajoin on realismi paikallaan kun puhutaan näistä onnenonkijoista.

        Tämä mies / henkilö ei ole sitten autoa koskaan vissiin tuonutkaan... oota mä arvaan....
        Haaveissas on ollut mutta et ole uskaltautunut hommaan... Taidat odottaa hintojen laskua eikä sinulle kelpaa mikään.
        Itse hain autoni itse, mikä on sinänsä mukavaa hommaa jos on aikaa, mutta seuraavaksi ostatutan autoni muilla ja ehkä haen sen sitten, etsimään en enää lähde.


      • mesemese
        että sinua kirjoitti:

        huijattiin, ainakin vähän. Hekö katselivat sinulle autoja netistä ja ehdottelivat niitä? Miksi et itse katsellut. Ostit siis kolhitun auton, miksi? Saitko "halvalla" häkistä tai pihan perältä. He siis optimoivat asian omalta kannaltaan niin että hinta mahtui budjettiisi. Se tarkoittaa että he etsivät sinulle mahdollisimman halvan auton, varsinkaan kun sinä et todennäköisesti edes nähnyt aitoa laskua heidän hoitaessaan katsastuksen ja autoveron. Näin heidän katteensa paranee olennaisesti. Veronpalautushan tulee lisäksi heidän tililleen jos sitä tulee. Niillä saksan talvirenkailla kannattaa olla muuten varovainen liukkaalla mutta niillä kyllä jotenkin pärjää. Voi voi sinua Korpinen kun et ole vielä oppinut. Ja anteeksi jos loukkasin tunteitasi mutta aika ajoin on realismi paikallaan kun puhutaan näistä onnenonkijoista.

        Tää tyyppi on just niitä juntteja, jotka ei uskalla edes ruotsinlaivalla ostaa isoa olutta epäilläkseen etteikö jotenkin huijata. Ja vikingin terminaalissakin nää tyypit vänkää jostakin jonninjoutavasta asiasta ollakseen tärkeitä ja asiantuntevia.
        Kannattais katsoa vähän sillai, että maailmalla on paljon tyyppejä, jotka tekevät autonvälitystä ammatikseen maiden välillä. Tottakai joukkoon mahtuu huijareita, mutta sellaiset erottaa jo aika kaukaa ja kyllä rehellisen välittäjän erottaa. Suurin osa ns negatiivisesta palautteesta johtuu pettymyksestä jolloin ostajalla on AIVAN liian epärealistiset käsitykset autokaupasta. Kuvitellaan, että auto pitäis hoitaa ilmaiseksi. Toinen ongelma on se, että jos joskus ajattelee asiaa myyjän tai välittäjän kantilta niin saattaa yllättyä. Suurin osa ostajista on kans ihan rehellisellä pohjalla, mutta paljon tulee kans just sellaisia tyyppejä, että kaiken pitäisi olla ihan selvää, mutta yhtäkkiä vedetäänkin stoppi. Että kun auto on löytynyt ja se suunnilleen odottaa laivausta niin tyyppi soittaa, että ei. EI EI EI. Tai aletaan vänkäämään jostakin kuluneesta tuulilasin pyyhkijästä ja sillä yritetään purkaa kauppa, joka tehtiin humalapäissään tai autokuumeessa ja muija alkoi rähiseen.
        Luuletteko te tosiaan, että joku saksalainen autokauppias lähettää edes tonnin bemarin suomeen ihan vain, että juupajokelainen ostajaehdokas haluaa nähdä auton. Meinaatte, että myyjä on joku samarialainen, joka lämpimikseen rahtaa auton omalla kustannuksella suomeen ja oletuksena, että jos auto ei mielytä niin haetaan se takaisin. Hä? Tai sitten mustamaalataan jotain välittäjää vain siksi, että ei itse ole ollut sen kanssa tekemisissä. Just tyyliin "ei ole kokemusta, mutta moni kakku päältä kaunis". Tai lähetetään epärealistinen lista auton vaatimuksista ja kun myyjä/ välittäjä huomaa, että kyseessä on dille eikä vastaa enää, niin dillet itkee netissä, että eipä sekään enää vastaa viesteihin. Kokeneet myyjät ja välittäjät kyllä erottaa tosiostajan ja eivät yksinkertaisesti tuhlaa puheaikaa ja aikaa huvikseen länkyttäjien kanssa. Jos siis meinaatte ostaa auton ulkomailta välittäjän kautta, niin miettikää nyt vaikka sitäkin, että ei kai edes ruotsista huvikseen soitella suomeen ja lätistä muuten vaan lämpimiä... että kyllä tässä rahaa on jutella mukavia autokaupan yleisistä suuntauksista.


      • mutta niin
        että sinua kirjoitti:

        huijattiin, ainakin vähän. Hekö katselivat sinulle autoja netistä ja ehdottelivat niitä? Miksi et itse katsellut. Ostit siis kolhitun auton, miksi? Saitko "halvalla" häkistä tai pihan perältä. He siis optimoivat asian omalta kannaltaan niin että hinta mahtui budjettiisi. Se tarkoittaa että he etsivät sinulle mahdollisimman halvan auton, varsinkaan kun sinä et todennäköisesti edes nähnyt aitoa laskua heidän hoitaessaan katsastuksen ja autoveron. Näin heidän katteensa paranee olennaisesti. Veronpalautushan tulee lisäksi heidän tililleen jos sitä tulee. Niillä saksan talvirenkailla kannattaa olla muuten varovainen liukkaalla mutta niillä kyllä jotenkin pärjää. Voi voi sinua Korpinen kun et ole vielä oppinut. Ja anteeksi jos loukkasin tunteitasi mutta aika ajoin on realismi paikallaan kun puhutaan näistä onnenonkijoista.

        totta. Itse toin autoja tutuilleni ja sukulaisilleni jo silloin kun suurin osa suomalaisista ei tiennyt tuontihommista vielä mitään. Kielitaitoisena ja keski-euroopassa asuvana löysin yleensä hinta-laatusuhteessa huomattavasti parempia autoja kuin suomesta käsin toimivat onnenonkijat. Kun toin aina silloin tällöin autoja ajamalla suomeen, tapasin (varsinkin Superfastia kokeillessani) näitä pikkujobbareita joilla ei oikeasti näyttänyt olevan mitään todellista käsitystä autojen tuonnista niin että hommalla olisi jonkinlaista jatkuvuutta. Halvinta häkistä ostettua paskaa näytti kalusto pääosin olevan. Eipä siis ihme, minkälaisen maineen ja arvostuksen tuontiautot ovat saaneet. Onneksi älysin itse lopettaa ajoissa ja siirtyä sivistyneempiin bisneksiin. Vaan tulipa tuokin nähtyä.


    • lakkkasi kiinostamasta

      Autot pääsääntöisesti liian vanhoja (ainakin minulle) ja ikäisikseen kalliita.

    • JussiPo

      Kyseinen liike (lfcars) toimitti minulle avaimet käteen periaatteella MB E320 CDI vm. 2005 jonka itse katsoin netistä (mobilesta). Autoon tuli takuu, ja auto oli minulla ajossa Suomen kilvissä 8 päivää ostopäätöksen jälkeen. Hinta oli noin 5000-6000 € Suomen autoliikkeiden pyyntihintoja alhaisempi ja Mersussani on lähes kaikki varusteet. autoon myönnetty takuu vaikutti erityisesti ostopäätökseeni Olen siis ollut tyytyväinen.

      Aluksi koitin hieroa kauppoja Suomessa jo sijaitsevasta tuomtiautosta erään toisen liikkeen kanssa, mutta hinta oli tosiaan tuon 5000 € kalliimpi.

      Kokemuksesta tiedän että kusetetuksi tulevat ainakin ne, jotka menevät itse suinpäin autoja saksasta ostamaan. Itse kannattaa varmaan hakea auto Saksasta jos ei tarvi rahoitusta ja on asiaan todella perehtynyt... minä en kuulu tähän joukkoon.

      En nyt oikeen tunne tulleeni kusetetuksi, ihan hyvät kaupat väitän tehneeni.

      -JP

      • Huvittunut:-)

        Mihin sinä tarvitset välitysfirmaa, jos ostat auton Saksasta ja teet ostopäätöksen Mobilen tietojen perusteella? Mihin ihmeeseen kului 8 päivää kun normaalin auton, jonka hinta löytyy Mahdista auton saa ajoon oikein toimimalla muutamassa päivässä? Miten luulet takuun toimivan Suomessa, jos myyjä antaa sen Saksassa? Ajatko auton Saksaan korjattavaksi? Sinua on kusetettu, sillä 2005 mallin autoon annetulla saksalaisella takuupaperilla voit pyyhkiä vaikka p--- settäsi.

        Nämä autoja EU- maista välittävät firmat ovat kaikki tarkoitettu vain sinunlaisiasi tumpeloita varten, sillä auton saa kuljettua Suomeen ja vielä maahantuontikatsastettuna alle 1000 euron.

        Nämä firmat vetävät välistä molemmista päistä, jos saavat itse päättää ostopaikan, jota he miltei aina suosittelevat. Vanhakorisen E mallin hinnat ovat jo romahtaneet Suomessa, sillä uusi malli on aivan eri maailmasta, joten ei kannata kehuskella edullisella kaupalla, jos tilanne on jonkin ajan päästä päin vastainen.


      • sinä kenties tyhmä
        Huvittunut:-) kirjoitti:

        Mihin sinä tarvitset välitysfirmaa, jos ostat auton Saksasta ja teet ostopäätöksen Mobilen tietojen perusteella? Mihin ihmeeseen kului 8 päivää kun normaalin auton, jonka hinta löytyy Mahdista auton saa ajoon oikein toimimalla muutamassa päivässä? Miten luulet takuun toimivan Suomessa, jos myyjä antaa sen Saksassa? Ajatko auton Saksaan korjattavaksi? Sinua on kusetettu, sillä 2005 mallin autoon annetulla saksalaisella takuupaperilla voit pyyhkiä vaikka p--- settäsi.

        Nämä autoja EU- maista välittävät firmat ovat kaikki tarkoitettu vain sinunlaisiasi tumpeloita varten, sillä auton saa kuljettua Suomeen ja vielä maahantuontikatsastettuna alle 1000 euron.

        Nämä firmat vetävät välistä molemmista päistä, jos saavat itse päättää ostopaikan, jota he miltei aina suosittelevat. Vanhakorisen E mallin hinnat ovat jo romahtaneet Suomessa, sillä uusi malli on aivan eri maailmasta, joten ei kannata kehuskella edullisella kaupalla, jos tilanne on jonkin ajan päästä päin vastainen.

        Aika rajua tekstiä , näköjään asiaa kovinkaan paljon ymmärtävältä kirjoittajalta.
        Nämä ihmiset ostavat ja myyvät autoja työkseen."Huvittunut" sekoittaa täysin eri käsitteet, välistä veto....mitä se on?? Jos on kyseessä petos, on asia eri.Tämä välistäveto on näiden ihmisten palkkaa, ja asiakashan sen loppupeleissä aina hyväksyy.Mietippä hieman tuota , saatko sinä palkkaa vai vedätkö sinäkin välistä siellä lautatarhan varastossa , sateessa työskennellessäsi??
        Muut ovat huvittuneita sinun pölhöstä purkauskeksasi ;=)


      • olle bolle
        sinä kenties tyhmä kirjoitti:

        Aika rajua tekstiä , näköjään asiaa kovinkaan paljon ymmärtävältä kirjoittajalta.
        Nämä ihmiset ostavat ja myyvät autoja työkseen."Huvittunut" sekoittaa täysin eri käsitteet, välistä veto....mitä se on?? Jos on kyseessä petos, on asia eri.Tämä välistäveto on näiden ihmisten palkkaa, ja asiakashan sen loppupeleissä aina hyväksyy.Mietippä hieman tuota , saatko sinä palkkaa vai vedätkö sinäkin välistä siellä lautatarhan varastossa , sateessa työskennellessäsi??
        Muut ovat huvittuneita sinun pölhöstä purkauskeksasi ;=)

        Sinä kirjoitit asiaa. Jos ajatellaan asiaa niin, niin ei kai kukaan tässä maailmassa tee lämpimikseen mitään. Jotkut yrittävät väittää, että myyjä tai välittäjä ihan huvikseen myy autoja tyyliin ostaa kalliilla ja myy halvalla. Jokainen voi itse kokeilla auton hakua omin päin. Voin luvata, että ei ihan joka jätkä saa edes ruotsista autoa suomeen saati sitten saksasta. Tottakai voi mennä maahan x ja antaa x- määrän rahaa, mutta tuontiautoissa monesti on kyse siitä, että sen saa halvemmalla.


      • eitaju
        Huvittunut:-) kirjoitti:

        Mihin sinä tarvitset välitysfirmaa, jos ostat auton Saksasta ja teet ostopäätöksen Mobilen tietojen perusteella? Mihin ihmeeseen kului 8 päivää kun normaalin auton, jonka hinta löytyy Mahdista auton saa ajoon oikein toimimalla muutamassa päivässä? Miten luulet takuun toimivan Suomessa, jos myyjä antaa sen Saksassa? Ajatko auton Saksaan korjattavaksi? Sinua on kusetettu, sillä 2005 mallin autoon annetulla saksalaisella takuupaperilla voit pyyhkiä vaikka p--- settäsi.

        Nämä autoja EU- maista välittävät firmat ovat kaikki tarkoitettu vain sinunlaisiasi tumpeloita varten, sillä auton saa kuljettua Suomeen ja vielä maahantuontikatsastettuna alle 1000 euron.

        Nämä firmat vetävät välistä molemmista päistä, jos saavat itse päättää ostopaikan, jota he miltei aina suosittelevat. Vanhakorisen E mallin hinnat ovat jo romahtaneet Suomessa, sillä uusi malli on aivan eri maailmasta, joten ei kannata kehuskella edullisella kaupalla, jos tilanne on jonkin ajan päästä päin vastainen.

        lf cars myöntää OMAN takuun tuoduilleen autoilleen. Ja kysymyksee "mihin menee 8 päivä" = luuletko sä saatanan amis että kun sä illalla lauantaina päätä ostaa auton ni lfcars saa sen maantaiks sulle saksasta? terve

        parempi sun ajella sillä 1.4 corolalla.

        jos suomessa on auto x merkkinen 25 000e, perinteisesti karvalakki malli, ja saksasta tuoduss on hinta 24900 ja perintisesti kaikilla herkuilla ja isommalla konella niin ei o paljo arpomita kumman otan!

        HUVITTUNUT, OLET PERSEESTÄ JA KÖYHÄ KATEELLINEN!


      • juha-peruss
        Huvittunut:-) kirjoitti:

        Mihin sinä tarvitset välitysfirmaa, jos ostat auton Saksasta ja teet ostopäätöksen Mobilen tietojen perusteella? Mihin ihmeeseen kului 8 päivää kun normaalin auton, jonka hinta löytyy Mahdista auton saa ajoon oikein toimimalla muutamassa päivässä? Miten luulet takuun toimivan Suomessa, jos myyjä antaa sen Saksassa? Ajatko auton Saksaan korjattavaksi? Sinua on kusetettu, sillä 2005 mallin autoon annetulla saksalaisella takuupaperilla voit pyyhkiä vaikka p--- settäsi.

        Nämä autoja EU- maista välittävät firmat ovat kaikki tarkoitettu vain sinunlaisiasi tumpeloita varten, sillä auton saa kuljettua Suomeen ja vielä maahantuontikatsastettuna alle 1000 euron.

        Nämä firmat vetävät välistä molemmista päistä, jos saavat itse päättää ostopaikan, jota he miltei aina suosittelevat. Vanhakorisen E mallin hinnat ovat jo romahtaneet Suomessa, sillä uusi malli on aivan eri maailmasta, joten ei kannata kehuskella edullisella kaupalla, jos tilanne on jonkin ajan päästä päin vastainen.

        mitä helvettiä sä sepität,,, kauheeta paskaa joka ei pidä paikkaansa....


    • ana123456

      Tämän yhtiön toimesta tuotiin minulle auto ja hyvin on toiminut. Eipä ole ollut valittamista.

      Olen myös harkinnut uuden ostoa ja tulen käyttämään kyseistä yhtiötä auton hankinnassa.

      • utelias.

        Minkä auton muka "tuotit"? Mikä oli hinta ja paljonko kuvittelet siitä välitysfirmasta hyötyväsi? Heheh!


    • Pohajnamaan Äijä

      Mä olin tyytyväinen viime kesän tuotuun autoon.
      Vappuna tuli 2007 mallin c mersu, ja auto oli kuten luvattiin. Toki viikko noin meni yliaikaa, mutta ei ratkaise tässä mitään.
      Joku valitti "kalliita" hintoja??? Siitähän ei kuluja synny kun itse seilaat ympäri saksaa mobilen tulosteet kädessä eikä mikään kelpaa. Itse olen valmis maksamaan siitä että joku tekee sen työn puolestani.Siinä on äkkiä tonni tai kaksi vähän...
      UUtta eemeliä nyt odottaessa että hinnat halpenis ja sellanen alle, no ehkä sit 2010 vuonna.

      • Kalle

        antamistanne palautteista. Tottakai täytyy ottaa kriittisesti vastaan henkilöiden negatiiviset kommentit. Ensimmäisenä tulee mieleen asia, että ovatko he edes käyttäneet kyseisen liikkeen palveluita. Mutta pääasia itselleni on, että on löytynyt myös henkilöitä jotka viestien perusteella palveluita ovat käyttäneet ja kaiken lisäksi olleet niihin tyytyväisiä. Varmasti vaikuttaa omaan ostopäätökseeni.


      • MirjaK
        Kalle kirjoitti:

        antamistanne palautteista. Tottakai täytyy ottaa kriittisesti vastaan henkilöiden negatiiviset kommentit. Ensimmäisenä tulee mieleen asia, että ovatko he edes käyttäneet kyseisen liikkeen palveluita. Mutta pääasia itselleni on, että on löytynyt myös henkilöitä jotka viestien perusteella palveluita ovat käyttäneet ja kaiken lisäksi olleet niihin tyytyväisiä. Varmasti vaikuttaa omaan ostopäätökseeni.

        Kun olet kriittinen, niin etkö epäile myös positiivisen palautteen antajia?

        Voihan nuo viestit olla myös tuontifirman, tai heidän ystäviensä antamia ja keksimiä.

        Toivottavasti näin ei ole, mutta äkkiä noita tulikin useampi esille. hmm?

        No ollaan tarkkoina omien rahojemme kanssa, kukin tahollaan.


      • Kalle
        MirjaK kirjoitti:

        Kun olet kriittinen, niin etkö epäile myös positiivisen palautteen antajia?

        Voihan nuo viestit olla myös tuontifirman, tai heidän ystäviensä antamia ja keksimiä.

        Toivottavasti näin ei ole, mutta äkkiä noita tulikin useampi esille. hmm?

        No ollaan tarkkoina omien rahojemme kanssa, kukin tahollaan.

        kriittinen myös positiivisten kokemusten suhteen. Kuten sanoit, voi ne hyvinkin olla vaikka itse kyseisen liikkeen henkilökuntaa.


      • Väykky -06
        MirjaK kirjoitti:

        Kun olet kriittinen, niin etkö epäile myös positiivisen palautteen antajia?

        Voihan nuo viestit olla myös tuontifirman, tai heidän ystäviensä antamia ja keksimiä.

        Toivottavasti näin ei ole, mutta äkkiä noita tulikin useampi esille. hmm?

        No ollaan tarkkoina omien rahojemme kanssa, kukin tahollaan.

        Jos voisin antaisin numeroni tai sähköpostini kallelle, mahdollisia lisä kysymyksiä varten, mutta kuten tiedät ei sitä julkisesti voi tänne laittaa . harmi
        Itselläni palvelu ja laatu kohtasivat pyytämäänsä hintaan., Onhan noita tuojia jos jonkinlaisia...


      • mulla!!

        ja kaikilla muillakin täällä palstalla on vitusti rahaa ja valtaa. Olemme mahtavia.


    • eikä naamoja

      Siis en asioi kyseisen firman kanssa, jos eivät yritysesittelyssään uskalla esiintyä omilla nimillään.

      • n.n.

        Mulle riittää puhelinnumerot ja osoite... näin ainakin nykyisen autoni osasin ko liikkeestä hakea. Nimellä sieltä puhelimeen ja s-posteihin ainakin vastattiin siis.


      • TUONTIVIRMOJA
        n.n. kirjoitti:

        Mulle riittää puhelinnumerot ja osoite... näin ainakin nykyisen autoni osasin ko liikkeestä hakea. Nimellä sieltä puhelimeen ja s-posteihin ainakin vastattiin siis.

        Kyllä auton tuojia saksan maalta ja ympäri eurooppaa on.Siis suomessa toimivia autoliikkeitä.On Lahdessa,Torniossa,Länsirannikolla ja Pääkaupunkiseudulla.Ja netistä löytyy jos jonkinlaista auton tuojaa.


      • selvennystä

        Omiin kokemuksiin vedoten voin kertoa että hinauspalvelusta ei ole kyse.

        Kyseinen liike kävi koeajamassa, tarkastamassa ja valokuvaamassa meikäläisen toiveiden mukaisia autoja ja lähetti niistä raportit ja runsaasti kuvia. Liike toimitti valitun auton Suomeen, katsasti sen, asensi lohkolämppärin ja sisähaaran, asennutti webaston ohjelmat, muutti auton ajotietokoneen suomenkieliseksi, hommasi talvirenkaat alut...

        Lisäksi liike verotti auton ja rekisteröi sen, auttoi rahoituksessa ja antoi autolle takuun.

        Ostamani merkkiliikkeessä huolletun "uudenkarhean" Volvon hinta oli edullinen. Olen ollut tyytyväinen. Tuovat tosiaan ihan uuttakin autoa, ihan sitä mitä ihmiset haluavat tilata...

        Tuttuni osti lfcarssilta vm. -99/-00 Audi A6:n muistaakseni vuonna 2004. Tuosta autosta hajosi automaattiloota noin 4 kk ostosta. Vaihteisto korjattiin takuuseen (tai lf-lisäturva tms.), audi on edelleen kaverilla ajossa tosin nyt kakkosautona. Tuo TAKUU on todellakin hyvä olla, oli kyseessä tuonti tai "suomiauto".

        Noita Ferrareita ovat ilmeisesti toimittaneet lähinnä muutamia kappaleita itänaapuriin... Kun oman autoni kävin noutamassa (viimekesänä), oli lfcarssin pihassa tuolloin ainakin MB 55 SL ja uudehko Porsche 911 turbo (molemmat Suomen kilvissä), eli erikoisautoja tuovat näemmä Suomeenkin. Pääasiassa pihassa oli bemaria, mersua, audia ja volvoa. Noitten ilmoitusten kuvien joukosta bongasin ainakin oman nykyisen autoni... kuvattuna Saksassa liikkeen pihassa.

        Näillä netti-chatti-palstoilla jotkin kilpailijat haukkuvat toisiaan ja kehuvat omia virmojaan. Kannattaa ihan itse olla yhteydessä sinne firmaan jos sen palveluita haluaa käyttää, minä en ainakaan luota näiden keskusteluiden "asijantintijoihin". Ainahan saa tietty oman (asiallisen) mielipiteensä tuoda julki, niinhän minäkin teen.

        Mielestäni tuontiauto on hyvä valinta, erityisesti jos haluaa erikoisempaa kulkupeliä tai hyvin varusteltua dieseliä. Uskallan suositella lfcarssia, jos se jotakuta kiinnostaa.

        Onnea autokaupoille!

        - VT


      • mahdollinen tilaaja
        selvennystä kirjoitti:

        Omiin kokemuksiin vedoten voin kertoa että hinauspalvelusta ei ole kyse.

        Kyseinen liike kävi koeajamassa, tarkastamassa ja valokuvaamassa meikäläisen toiveiden mukaisia autoja ja lähetti niistä raportit ja runsaasti kuvia. Liike toimitti valitun auton Suomeen, katsasti sen, asensi lohkolämppärin ja sisähaaran, asennutti webaston ohjelmat, muutti auton ajotietokoneen suomenkieliseksi, hommasi talvirenkaat alut...

        Lisäksi liike verotti auton ja rekisteröi sen, auttoi rahoituksessa ja antoi autolle takuun.

        Ostamani merkkiliikkeessä huolletun "uudenkarhean" Volvon hinta oli edullinen. Olen ollut tyytyväinen. Tuovat tosiaan ihan uuttakin autoa, ihan sitä mitä ihmiset haluavat tilata...

        Tuttuni osti lfcarssilta vm. -99/-00 Audi A6:n muistaakseni vuonna 2004. Tuosta autosta hajosi automaattiloota noin 4 kk ostosta. Vaihteisto korjattiin takuuseen (tai lf-lisäturva tms.), audi on edelleen kaverilla ajossa tosin nyt kakkosautona. Tuo TAKUU on todellakin hyvä olla, oli kyseessä tuonti tai "suomiauto".

        Noita Ferrareita ovat ilmeisesti toimittaneet lähinnä muutamia kappaleita itänaapuriin... Kun oman autoni kävin noutamassa (viimekesänä), oli lfcarssin pihassa tuolloin ainakin MB 55 SL ja uudehko Porsche 911 turbo (molemmat Suomen kilvissä), eli erikoisautoja tuovat näemmä Suomeenkin. Pääasiassa pihassa oli bemaria, mersua, audia ja volvoa. Noitten ilmoitusten kuvien joukosta bongasin ainakin oman nykyisen autoni... kuvattuna Saksassa liikkeen pihassa.

        Näillä netti-chatti-palstoilla jotkin kilpailijat haukkuvat toisiaan ja kehuvat omia virmojaan. Kannattaa ihan itse olla yhteydessä sinne firmaan jos sen palveluita haluaa käyttää, minä en ainakaan luota näiden keskusteluiden "asijantintijoihin". Ainahan saa tietty oman (asiallisen) mielipiteensä tuoda julki, niinhän minäkin teen.

        Mielestäni tuontiauto on hyvä valinta, erityisesti jos haluaa erikoisempaa kulkupeliä tai hyvin varusteltua dieseliä. Uskallan suositella lfcarssia, jos se jotakuta kiinnostaa.

        Onnea autokaupoille!

        - VT

        hyvin kirjoitettu ja asiallinen viesti, kiitos siitä!


      • Huvittunut:-)
        selvennystä kirjoitti:

        Omiin kokemuksiin vedoten voin kertoa että hinauspalvelusta ei ole kyse.

        Kyseinen liike kävi koeajamassa, tarkastamassa ja valokuvaamassa meikäläisen toiveiden mukaisia autoja ja lähetti niistä raportit ja runsaasti kuvia. Liike toimitti valitun auton Suomeen, katsasti sen, asensi lohkolämppärin ja sisähaaran, asennutti webaston ohjelmat, muutti auton ajotietokoneen suomenkieliseksi, hommasi talvirenkaat alut...

        Lisäksi liike verotti auton ja rekisteröi sen, auttoi rahoituksessa ja antoi autolle takuun.

        Ostamani merkkiliikkeessä huolletun "uudenkarhean" Volvon hinta oli edullinen. Olen ollut tyytyväinen. Tuovat tosiaan ihan uuttakin autoa, ihan sitä mitä ihmiset haluavat tilata...

        Tuttuni osti lfcarssilta vm. -99/-00 Audi A6:n muistaakseni vuonna 2004. Tuosta autosta hajosi automaattiloota noin 4 kk ostosta. Vaihteisto korjattiin takuuseen (tai lf-lisäturva tms.), audi on edelleen kaverilla ajossa tosin nyt kakkosautona. Tuo TAKUU on todellakin hyvä olla, oli kyseessä tuonti tai "suomiauto".

        Noita Ferrareita ovat ilmeisesti toimittaneet lähinnä muutamia kappaleita itänaapuriin... Kun oman autoni kävin noutamassa (viimekesänä), oli lfcarssin pihassa tuolloin ainakin MB 55 SL ja uudehko Porsche 911 turbo (molemmat Suomen kilvissä), eli erikoisautoja tuovat näemmä Suomeenkin. Pääasiassa pihassa oli bemaria, mersua, audia ja volvoa. Noitten ilmoitusten kuvien joukosta bongasin ainakin oman nykyisen autoni... kuvattuna Saksassa liikkeen pihassa.

        Näillä netti-chatti-palstoilla jotkin kilpailijat haukkuvat toisiaan ja kehuvat omia virmojaan. Kannattaa ihan itse olla yhteydessä sinne firmaan jos sen palveluita haluaa käyttää, minä en ainakaan luota näiden keskusteluiden "asijantintijoihin". Ainahan saa tietty oman (asiallisen) mielipiteensä tuoda julki, niinhän minäkin teen.

        Mielestäni tuontiauto on hyvä valinta, erityisesti jos haluaa erikoisempaa kulkupeliä tai hyvin varusteltua dieseliä. Uskallan suositella lfcarssia, jos se jotakuta kiinnostaa.

        Onnea autokaupoille!

        - VT

        "Lisäksi liike verotti auton ja rekisteröi sen, auttoi rahoituksessa ja antoi autolle takuun".

        Tiedätkö edes sitä, että auton Suomessa verottanut voi valittaa veropäätöksestä, eli on tyhmää antaa jonkun nyrkkipajan verottaa itse tilaamansa autoa. Jos kyseessä on kallis auto, jonka verotusarvon tarkkailuryhmä Hämeenlinnassa arvio väärin, niin valittamalla päätöksestä voi saada tuhansia euroja takaisin, mutta vain jos ITSE verottanut auton. Itse sain juuri yli 7000 euroa takaisin uudehkosta bemarista, jonka toin maahan vuonna 2005.

        Takuu loppuu siihen, kun joku firma lopettaa, taikka tekee konkan, joten siihen ei voi aina luottaa. Esim. Finntakuu firma venkukuloi ja koittaa päästä vastuusta, ihan selvissäkin tapauksissa. Esim. jos vaihdelaatikko hajoaa vuotavan stefan takia, niin takuuta ei kuulema ole.
        Tällä ko. firmalla ei todellakaan ole varaa ostaa kalliita Ferrareita, eikä Porscheja pihaan seisomaan, mutta niitä pystyy välittämään lähes mikä tahansa firma, jossa on ammatti- ja kielitaitoista henkilöstöä.

        Mitään välittäjää ei edes tarvita, sillä uuden, taikka vähän ajetun uudehkon auton pystyy ostamaan itse esim. Mobilen tietojen perusteella ja tuomaan auton maahan edes itse käymättä Saksassa. On valittava iso ja luotettava merkkiliike, jonne voi lähettää ensin tilauksen. Sen jälkeen liike lähettää kauppalaskun, jossa ovat liikkeen tarkat tilitiedot, pikana maksu Saksaan ja raha näkyy liikkeen tilillä noin kahdessa päivässä, jolloin myyjä voi luovuttaa auton valtakirjalla kuljetukseen Suomeen.

        Paperit tulevat lentopostissa, taikka kuljetuksen mukana ja auton tuo maahan autojen tuontiin keskittynyt kuljetusliike. Helppoa kuin saippuan teko, vai mitä?


      • BUAHAHAAAAAA

        """Helppo perustaa oma tuontifirma ja mainostaa olevansa Ferrari/Porsche/Aston Martin -asiantuntija, mutta todellisuudessa katsoo vain mobile.de:stä auton ja käy trailerilla hakemassa.""""
        Tässä meillä luotetta kommentti kaikille teille,,,, hoh hoijaa....
        Mistä näitä senttejä......
        Lueppas juttuja muualtakin kun täältä, taitaa LF cars olla aika kova tuomaan autoja ja vielä myymään ne poiskin...


      • tuuleenhuutajat kuus
        Huvittunut:-) kirjoitti:

        "Lisäksi liike verotti auton ja rekisteröi sen, auttoi rahoituksessa ja antoi autolle takuun".

        Tiedätkö edes sitä, että auton Suomessa verottanut voi valittaa veropäätöksestä, eli on tyhmää antaa jonkun nyrkkipajan verottaa itse tilaamansa autoa. Jos kyseessä on kallis auto, jonka verotusarvon tarkkailuryhmä Hämeenlinnassa arvio väärin, niin valittamalla päätöksestä voi saada tuhansia euroja takaisin, mutta vain jos ITSE verottanut auton. Itse sain juuri yli 7000 euroa takaisin uudehkosta bemarista, jonka toin maahan vuonna 2005.

        Takuu loppuu siihen, kun joku firma lopettaa, taikka tekee konkan, joten siihen ei voi aina luottaa. Esim. Finntakuu firma venkukuloi ja koittaa päästä vastuusta, ihan selvissäkin tapauksissa. Esim. jos vaihdelaatikko hajoaa vuotavan stefan takia, niin takuuta ei kuulema ole.
        Tällä ko. firmalla ei todellakaan ole varaa ostaa kalliita Ferrareita, eikä Porscheja pihaan seisomaan, mutta niitä pystyy välittämään lähes mikä tahansa firma, jossa on ammatti- ja kielitaitoista henkilöstöä.

        Mitään välittäjää ei edes tarvita, sillä uuden, taikka vähän ajetun uudehkon auton pystyy ostamaan itse esim. Mobilen tietojen perusteella ja tuomaan auton maahan edes itse käymättä Saksassa. On valittava iso ja luotettava merkkiliike, jonne voi lähettää ensin tilauksen. Sen jälkeen liike lähettää kauppalaskun, jossa ovat liikkeen tarkat tilitiedot, pikana maksu Saksaan ja raha näkyy liikkeen tilillä noin kahdessa päivässä, jolloin myyjä voi luovuttaa auton valtakirjalla kuljetukseen Suomeen.

        Paperit tulevat lentopostissa, taikka kuljetuksen mukana ja auton tuo maahan autojen tuontiin keskittynyt kuljetusliike. Helppoa kuin saippuan teko, vai mitä?

        naurattaa edelleen, sun viestis oli kirjoitettu 2009 ja nyt 2013 LF on edelleen pystyssä ja toi minulle 3:nen auton, toki yksi on tässä väliss tullut muusta firmasta. Jokainen voi hakea , verottaa ja etsiä auton myös itse, mulla ei ole aikaa vaan ostan palvelun avaimet käteen periaatteella....

        Audi A7
        Terkkuja mikaelille, jatka samaan rehtiin malliin, niin kauppa käy...


    • tilannut

      Kyllä omalla kohdallani ainakin toimi moitteettomasti. Toimitus hieman venähti myös minulla mutta auto oli kyllä sovitun kaltainen.

      Luotettavaa toimintaa omasta mielestäni

      • kannattaa välttää

        kyseisestä firmasta omakohtaisia kokemuksia. ihmettelen miten saksassa tyypit ovat katselleen autoa ja tuovat suomeen ilmoittamatta että kolaroitu auto .. auton noukasta näki heti että kolaroitu kun valot osoittivat minne sattuu ja konepellin ja puskurien raot ihan erikokoa.


      • Erkki H.
        kannattaa välttää kirjoitti:

        kyseisestä firmasta omakohtaisia kokemuksia. ihmettelen miten saksassa tyypit ovat katselleen autoa ja tuovat suomeen ilmoittamatta että kolaroitu auto .. auton noukasta näki heti että kolaroitu kun valot osoittivat minne sattuu ja konepellin ja puskurien raot ihan erikokoa.

        Tää kommenttihan on "kilpailijan" provo... kirjoitusvirheineen...

        käytetyn "maahantuojaa" on monenlaista. Yksi luotettavimmista on LFCars Oy. Eivät varmasti tuo kolariautoa ellet itse välttämättä halua.

        - jo 3 autoa LFCarssilta tilannut


      • MB-Man.
        Erkki H. kirjoitti:

        Tää kommenttihan on "kilpailijan" provo... kirjoitusvirheineen...

        käytetyn "maahantuojaa" on monenlaista. Yksi luotettavimmista on LFCars Oy. Eivät varmasti tuo kolariautoa ellet itse välttämättä halua.

        - jo 3 autoa LFCarssilta tilannut

        Miksi tilaat auton tästä nakkikioskista? Oletko niin tyhmä, ettet osaa ostaa sitä itse?
        Otatko nakkarillekin jonkun avuksesi?


      • töissä..
        MB-Man. kirjoitti:

        Miksi tilaat auton tästä nakkikioskista? Oletko niin tyhmä, ettet osaa ostaa sitä itse?
        Otatko nakkarillekin jonkun avuksesi?

        ..eikä minulla ole aikaa juosta jonkun auton perässä. Olen valmis maksamaan siitä, että voin keskittyä olennaisempiin juttuihin.


      • MB-Man.
        töissä.. kirjoitti:

        ..eikä minulla ole aikaa juosta jonkun auton perässä. Olen valmis maksamaan siitä, että voin keskittyä olennaisempiin juttuihin.

        Osaatko käyttää sentään puhelinta, jolla voit tilata auton ja sen kuljetuksen Suomeen. Ellet osaa englantia, jolla kyllä pärjää, niin ota soittoon apua.
        Rahaa menee pankin kautta ja paperit tulevat postissa, taikka kuljetuksen mukana. Kaikki kulut alle 1000 euroa ja auto on Suomen kilvissä! Osta auto isosta liikkeestä, niin mitään riskiä ei ole.


    • LFcarsilla

      Meillä on autokuume kovimmillaan ja nettiauto-sivustolla löytyi todella edullinen, jopa helmi, Audi A4 ko. firmalla myynnissä. Mieheni soitti välittömästi ilmoituksen huomattuaan. Mutta kappas, auto olikin myyty ja myyjä oli selittänyt jotain että on muka mainoksena että ihmiset kiinnostuvat. Minusta se on epärehellistä toimintaa ja suoraan sanottuna kusetusta.

      • JJ

        Ettekö te vitun urpot tajua, että nämä Nettiautossa olevat ilmoitukset ovat TILAUSESIMERKKEJÄ! Kaikki autot toimitetaan tilauksesta, ei niillä näitä autoja varastossa ole!


      • Saksacars
        JJ kirjoitti:

        Ettekö te vitun urpot tajua, että nämä Nettiautossa olevat ilmoitukset ovat TILAUSESIMERKKEJÄ! Kaikki autot toimitetaan tilauksesta, ei niillä näitä autoja varastossa ole!

        samoin kuin tuontimesta, evalux ja useampi muukin ilmoittaa.


      • Rolff
        Saksacars kirjoitti:

        samoin kuin tuontimesta, evalux ja useampi muukin ilmoittaa.

        tää firma (www.lfcars.net) tuo pääasiassa noi autot tilauksesta saksasta, jotain autoja on pihassakin myynnissä, muttei mitään sataa autoo.

        erona muihin tuontifirmoihin on että, ne antaa takuun, auton voi ostaa rahotuksella, ja autosta maksetaan vain käsiraha (ja loput sit rahotuksella tai jos maksaa ite kokonaan niin loput sit kun hakee auton). Näin mun kohdalla toimittiin.

        Lisäks tää firma toimii niin, että ne ei lähde täältä suomesta saksaan osteleen autoja ja aja sit (krapulassa) autoo tänne suomeen, vaan auton ostaa saksassa koko ajan toimivat ostajat jotka myös tarkastaa auton, ja valittu auto tulee sitten kuljetusliikken toimittamana suomeen.

        Toimiva konsepti. Suosittelen, jos saksa-auto kiinnostaa, ellei halua lähtee ite seikkaileen. Molempia oon kokeillut.


      • pekka ja pätkä
        Rolff kirjoitti:

        tää firma (www.lfcars.net) tuo pääasiassa noi autot tilauksesta saksasta, jotain autoja on pihassakin myynnissä, muttei mitään sataa autoo.

        erona muihin tuontifirmoihin on että, ne antaa takuun, auton voi ostaa rahotuksella, ja autosta maksetaan vain käsiraha (ja loput sit rahotuksella tai jos maksaa ite kokonaan niin loput sit kun hakee auton). Näin mun kohdalla toimittiin.

        Lisäks tää firma toimii niin, että ne ei lähde täältä suomesta saksaan osteleen autoja ja aja sit (krapulassa) autoo tänne suomeen, vaan auton ostaa saksassa koko ajan toimivat ostajat jotka myös tarkastaa auton, ja valittu auto tulee sitten kuljetusliikken toimittamana suomeen.

        Toimiva konsepti. Suosittelen, jos saksa-auto kiinnostaa, ellei halua lähtee ite seikkaileen. Molempia oon kokeillut.

        SINÄ TILAAT, ostaja hakee HALVIMMAN vastaavan (huonoimman= suurin voitto) ja saa liikkeelta välityspalkkkion, ja sinullta otetaan KAIKKI MAHDOLLINEN.

        Helvetin puupäät


      • T.L.T
        pekka ja pätkä kirjoitti:

        SINÄ TILAAT, ostaja hakee HALVIMMAN vastaavan (huonoimman= suurin voitto) ja saa liikkeelta välityspalkkkion, ja sinullta otetaan KAIKKI MAHDOLLINEN.

        Helvetin puupäät

        Minä tilasin, ostaja haki sen minkä itse valitsin, liike hoiti auton tarkastuksen, rahoituksen, takuun, kuljetuksen ja auton Suomen rekisteriin. Hinta sama mitä suomessa vastaava huonoilla varusteilla ja 40 tkm enemmän ajettuna. Saksasta saksalaiset!


      • luotto-autossa
        T.L.T kirjoitti:

        Minä tilasin, ostaja haki sen minkä itse valitsin, liike hoiti auton tarkastuksen, rahoituksen, takuun, kuljetuksen ja auton Suomen rekisteriin. Hinta sama mitä suomessa vastaava huonoilla varusteilla ja 40 tkm enemmän ajettuna. Saksasta saksalaiset!

        vetivät välistä. Kuka saa veronpalautukset? Mikä oli lopullinen kauppahinta? Ihan vaan mietittäväksi.


      • Rolf_K
        luotto-autossa kirjoitti:

        vetivät välistä. Kuka saa veronpalautukset? Mikä oli lopullinen kauppahinta? Ihan vaan mietittäväksi.

        Voisihan sitä vähän paskemmankin auton ostaa vähän kalliimmalla jos vaan tietää ettei liike tee voittoa :) Jos auton ostan suoraan Suomesta liikkeestä, niin se ainakin maksaa enemmän, ei vastaa toiveitani, ja veronpalautusta siitä on turha pyydellä.

        Bisnestä autontuominenkin on, sitä katetta ei vain tarvi saada niin paljoa, kun ei ole liikkeen pääoma kiinni kuin pari viikkoa...

        Mielestäni tällainen toiminta on todellakin paras vaihtoehto jos hakee uudempaa (1-4 v vanhaa) autoa, erityisesti dieseliä jossa paljon varusteita ja/tai pienet kilometrit. Rahoitusta ja takuuta ei monesta muusta tuontiliikkeestä saa.

        Todellakaan sitä paskinta ei tällä konseptilla saa, sillä auton voi valita ihan itse. Jos liike taas ostaa suuren määrän autoja jostain ja tuo ne Suomeen, niin joukossa on varmasti niitä paskoja yksilöitäkin. Tällöin liike nimenomaan ostaa mällin autoja halvalla = paskoja. Liikkeen pääoma on kiinni automassassa, jolle pitää saada tuottoa, eli katetta pitää olla enemmän.

        Jon on rahaa, aikaa ja ammattitaitoa ja halua lähteä Saksaan seilaamaan niin varmasti saa autonsa halvemmalla. Tehkää mitä haluatte, minä olen valintaani tyytyväinen.


      • Eri alan yrittäjä
        Rolf_K kirjoitti:

        Voisihan sitä vähän paskemmankin auton ostaa vähän kalliimmalla jos vaan tietää ettei liike tee voittoa :) Jos auton ostan suoraan Suomesta liikkeestä, niin se ainakin maksaa enemmän, ei vastaa toiveitani, ja veronpalautusta siitä on turha pyydellä.

        Bisnestä autontuominenkin on, sitä katetta ei vain tarvi saada niin paljoa, kun ei ole liikkeen pääoma kiinni kuin pari viikkoa...

        Mielestäni tällainen toiminta on todellakin paras vaihtoehto jos hakee uudempaa (1-4 v vanhaa) autoa, erityisesti dieseliä jossa paljon varusteita ja/tai pienet kilometrit. Rahoitusta ja takuuta ei monesta muusta tuontiliikkeestä saa.

        Todellakaan sitä paskinta ei tällä konseptilla saa, sillä auton voi valita ihan itse. Jos liike taas ostaa suuren määrän autoja jostain ja tuo ne Suomeen, niin joukossa on varmasti niitä paskoja yksilöitäkin. Tällöin liike nimenomaan ostaa mällin autoja halvalla = paskoja. Liikkeen pääoma on kiinni automassassa, jolle pitää saada tuottoa, eli katetta pitää olla enemmän.

        Jon on rahaa, aikaa ja ammattitaitoa ja halua lähteä Saksaan seilaamaan niin varmasti saa autonsa halvemmalla. Tehkää mitä haluatte, minä olen valintaani tyytyväinen.

        ...myös sitä että tuontiyrityksillä on yhdyshenkilöt no vaikka saksassa. Ei nekään bensarahalla niitä mesejä ajele siellä kattelemassa. Sitten jollakin se on tännekkin tuotava, no kuljetusyhtiö tuskin tuo ajamisen ilosta autoja tänne. SItten pitäis vielä itelle saada voita leivän päälle, maksaa ehkä kinteistöstä missä toimitaan vuokra, sähköt, vesi, lämmitys, mainostaa, puhelin laskukaan ei varmaan näillä mikään pieni ole. Sitten on varmaan joku fixari palkattu (LUE! Ja fixari ei ole sitä varten että se meikkaa kaikki pikku kolhut.). SItten jos autoliikkeellä on useampi auto tiloissaan se maksaa niistä käyttöverot, vakuutukset, käyttövoimaverot, koeajo polttoaineet. Sitten on vielä nämä saatanan numeropalvelut!

        Ja loppujen lopuksi tämähän on yritystoimintaa ja yritystoiminnan ainut tarkoitus on tuottaa taloudellista voittoa yrityksen omistajille. Jos yrityksen asiakaspalvelu on huonoa, se tuskin toimii kauaa ja on kohta kuopan reunalla ja nekin autot jotka on pihalla jää vasaran alle.

        Tämä viesti kaikille niille narisijoille, jotka tuo auton alle tonnilla maahan ja katsastettuna. Siinähän sulle on bisneksen paikka, jos oikeesti saat auton maahan tonnilla ja sulle itelle jää vielä siivu mikä on mielestäsi toiminnan riskin veroinen.

        Eihän tämä yrittäminen aina herkkua ole, mutta ei se kellokortin kyttääminenkään mun juttu ole. Välillä tuntuu että 24h päivässä ei riitä, mutta välillä rittää parin tunnin duuni päivässä. Mutta joku korvaus siitä yrittämisen riskistä on saatava mun mielestä.


    • auto.de

      Ostin omani tällaisesta firmasta http://www.4wheeltrade.de/index.html Ompi Suomalainen kaveri omistajana, hyvin toimi, kuvia tuli netistä ja mieluinen löytyi,MB tuli kotiin asti,siitä jatkoin sitten tullin kanssa normaalit kädenväännöt ja valitukset ym ym rahaakin maksoivat takaisin turhista katsastuksista,vaunulla oli ajettu 130th mutta oli kuin pakasta vedetty, verrattuna ns "suomi autoihin",tietysti ruostesuojaukset ja huollot nostivat hintaa, mutta alle vastaavien "suomi auto" pyyntöjen jäätiin reilusti.Onko muuten parempi ostaa kovalla rahalla se "suomi auto" joka on saanut olla täällä suolasohjossa koko ikänsä?Minulle tuo "suomi auto" on jo miltei kirosana.

      • tunturiporo1

        Terve vaan,

        Viime keväänä olin hankkimassa muutaman vuoden ikäistä Premiun-luokan autoa ja näytti siltä että tuontiauto ainoa vaihtoehto jos haluaa rahoilleen vastinetta.

        itse en ollut aikaisemmin tuontiautoa tilannut, ollut pikemminkin hieman skeptinen niiden suhteen. Päädyin kuitenkin pitkän tutkiskelun jälkeen ottamaan yhteyttä ko. firmaan koska Suomen tarjonta on mitä on. Olin yhteyksissä muutamiin muihinkin, mutta ennakkoluuloisena? vierastin auton maksua näkemättä sitä varsinkin kun ko. liikkeillä ei tuntunut olevan suomessa toimipistettä edes. Myöskään rahoitusta ei tarjottu muualla, jonka kuitenkin lopulta sain omasta pankista sovittua muihin hankintoihin liittyen sopivasti.

        Autoa kartoitettiin sen mukaan, mikä kriteereitä annoin. Melko nopeasti myös asiallinen yksilö löytyi, muutaman huonon jälkeen jotka selvisivät puhelimitse soitoilla jo. Auto tarkastettiin ja sain kuvat sekä raportit kunnosta sekä koejoista mielestäni kattavammin jopa, mitä itse osaisin tutkia, tosin mikään autoalan ammattilainen en kyllä ole..

        Päädyn yksilöön ja maksoin käsirahan. Auto tuli Suomeen noin viikossa rekan kyydissä, katsastettiin, rekisteröitiin ja luovutuskunnossa Suomen rekisterissä oli noin 2viikon päästä käsirahan maksusta. Menin Tampereelle sitten auton vielä tarkastamaan. Kyllä auto sellainen oli, mitä annettiin ymmärtää, ellei jopa parempi mitä odotin. mm. puskurin naarmut pienemmät mitä kuvissa näyttivät. Olen kyllä erittäin tyytyväinen ollut LF Cars Oy:n tarjoamaan palveluun omalla kohdallani.

        Tämä siis oma kokemus, ensimmäisestä tuontiautosta tuskin tosin viimeinen! Kyllä ennakkoluulot karisivat Saksa-autoista kerrasta! Ovat kyllä ihan erimaata kuin nämä pohjolanpelit!


        Taitaa "Suomiauton" aika pikkuhiljaa olemaan ohi ?!?


        Heimo kiittää ja kuittaa !


    • Sohvaperunatilaaja

      Tuollaisen tuotin LFCarsin kautta nyt syksyllä ja voin kertoa olevan enemmän kuin tyytyväinen sekä palveluun, että toimintaan noin yleensä.

      Selailin autoja tuntikaupalla Mobile.de:stä, ehdottelin eri autoja LFCarsin Kettuselle, kyselin loppuhintaa Suomessa ja niitänäitä kymmenillä sähköposteilla. Kettunen vastasi aina asiallisesti ja nopeasti kyselyihin. Useampi auto soitettiin eri liikkeisiin (todettiin soittojen perusteella, ettei kannata lähteä katsomaan) kunnes sitten lopulta löytyi auto, joka vaikutti kaikin puolin asialliselta. Auto koeajettiin, josta sain ajoraportin sekä läjän kuvia ja kaikki perustiedot autosta. Hyväksyin toimituksen ja noin 2 viikkoa myöhemmin auto toimitettiin minulle työpaikalleni sovittuna aikana, tullattua ja verotettuna "avaimet käteen" periaatteella.

      Noin viikko toimituksen jälkeen autoon ilmaantui sähkövika, jonka korjaus hoitui erittäin sujuvasti LFCarsin paikallisen yhteistyökumppanin (Autokeskus) huollossa ilman mitään ongelmia, vaikka huolto varmasti oli hintava. Minä en laskua nähnyt, se meni suoraan LFCarsille ja takuun piikkiin.

      Kaikille niille, jotka täällä mussuttavat "huijatuksi tulemisesta" ja haukkuvat tyhmäksi sen takia, ettei itse hae autoa, tai ei "älyä", että veronpalautus menee toimittajafirmalle voin vain todeta, että MITÄ SITTEN???

      Minä sain:

      1. Juuri sen auton, minkä halusin, niillä varusteilla jotka halusin.
      2. Siinä ajassa mitä luvattiin.
      3. Pienellä käsirahalla ja Santanderin rahoituksella
      4. Avaimet käteen periaatteella
      5. LFCarsin myöntämällä takuulla (josta heti oli hyötyä)
      6. Paremmilla varusteilla kuin kotimaasta ostettuna ja selvästi halvemmalla.

      Mitä itse tein asian eteen? En oikeastaan mitään.

      Istuin ja selasin Mobile.de:tä ja pommitin LFCarsia kyselyillä, joihin he vastasivat, vaikkei heillä ollut mitään takeita siitä, että ostan yhtään mitään. Siitä hyvästä sain erinomaista palvelua ja auton, josta olin unelmoinut. Yksi ratkaisevia asioita kaupanteon kannalta oli myös rahoitus, joka LFCarsin kautta hoituu Santander-yhteistyön kautta. Ellei rahoitusta olisi saanut, niin en olisi hankkinut autoa Saksasta lainkaan, sen verran persaukinen olen minäkin.

      Mutta nyt ajelenkin uudehkolla ja arvokkaalla Coupe-bemarilla, kiitos LFCarsin.

      Jobbari ja käteisostaja voi puolestani jatkossakin hakea autonsa itse, mutta tällainen sohvaperunatilaaja kuin minä ostaa jatkossakin autonsa LFCarsin kautta, ellei nyt jostain tipahda lottovoittoa syliin.

      Täältä tähän...

      • tuleva lfcarsin....

        ....joku edellämainituista joka on tilannut auton lf carsin kautta avaimet käteen perjaatteel mitä ne suurinpiirtein velottaa? toki hinta riippuu monesta asiasta(auton merkki,malli vm yms yms) mutta mitä "työn" hinta maksaa


      • Epäluuloinen...
        tuleva lfcarsin.... kirjoitti:

        ....joku edellämainituista joka on tilannut auton lf carsin kautta avaimet käteen perjaatteel mitä ne suurinpiirtein velottaa? toki hinta riippuu monesta asiasta(auton merkki,malli vm yms yms) mutta mitä "työn" hinta maksaa

        Missä vaiheessa auton maksu on suoritettava?? Eli toimittaako LF-Cars auton suomeen ja jos auto on sellainen kuin on sovittu, tarvitseeko vasta sen jälkeen maksaa auto?? Vai maksetaanko auto LF-Carsille kuvien perusteella? Onko muuten mahdollista, että auto tullataan / verotetaan tilaaajan nimissä?


      • RlSTO
        Epäluuloinen... kirjoitti:

        Missä vaiheessa auton maksu on suoritettava?? Eli toimittaako LF-Cars auton suomeen ja jos auto on sellainen kuin on sovittu, tarvitseeko vasta sen jälkeen maksaa auto?? Vai maksetaanko auto LF-Carsille kuvien perusteella? Onko muuten mahdollista, että auto tullataan / verotetaan tilaaajan nimissä?

        Tilasin LFCarssilta auton vuonna 2007. Silloin maksoin käsirahan --> auto suomeen --> loppusumman suoritus.

        Kannattas varmaan kysyä sieltä firmasta, miten toimivat.... vai mitä?

        Kukaan todellinen yrittäjä ei kerro kuinka paljon jostain tietystä tuotteesta saa rahaa ja kuinka kulunsa siihen tuotteeseen kohdistaa. Se olisi suorastaan t o d e l l a tyhmää. Ei mikään autoliike kerro asiakkaalle, paljonki myydystä autosta saa rahaa, ja mitkä ovat siihen kohdistuneet kulut.

        Tällaisella auton toimittajalla, kuten LFCars, ei sitoudu pääomaa, joten se voi myydä halvemmalla kuin perinteinen autokauppa.


      • 4+4
        RlSTO kirjoitti:

        Tilasin LFCarssilta auton vuonna 2007. Silloin maksoin käsirahan --> auto suomeen --> loppusumman suoritus.

        Kannattas varmaan kysyä sieltä firmasta, miten toimivat.... vai mitä?

        Kukaan todellinen yrittäjä ei kerro kuinka paljon jostain tietystä tuotteesta saa rahaa ja kuinka kulunsa siihen tuotteeseen kohdistaa. Se olisi suorastaan t o d e l l a tyhmää. Ei mikään autoliike kerro asiakkaalle, paljonki myydystä autosta saa rahaa, ja mitkä ovat siihen kohdistuneet kulut.

        Tällaisella auton toimittajalla, kuten LFCars, ei sitoudu pääomaa, joten se voi myydä halvemmalla kuin perinteinen autokauppa.

        Tulipa mieleen kun itse tiedustelin LFCarssilta tuontihintoja, niin eivät suostuneet kertomaan paljonko auton tuonti maksaa, vaan kinasivat vastaan ja tiuskivat että mikä auto sieltä pitäis tuoda ja että he ilmoittavat vain loppusumman, eivät tuontihintoja. Kyllä sen verran pitäisi osata eritellä että auton hinta ja tuontikulut on erikseen... kuitenkin auton kauppahinta näkyy saksan kauppakirjassa. Onko tässä siis jotain vilunkipeliä menossa?


      • JJ
        4+4 kirjoitti:

        Tulipa mieleen kun itse tiedustelin LFCarssilta tuontihintoja, niin eivät suostuneet kertomaan paljonko auton tuonti maksaa, vaan kinasivat vastaan ja tiuskivat että mikä auto sieltä pitäis tuoda ja että he ilmoittavat vain loppusumman, eivät tuontihintoja. Kyllä sen verran pitäisi osata eritellä että auton hinta ja tuontikulut on erikseen... kuitenkin auton kauppahinta näkyy saksan kauppakirjassa. Onko tässä siis jotain vilunkipeliä menossa?

        Liiketoimintaa ne siellä LFCarsillakin harjoittavat. Kukapa sitä katteitaan julkisesti levittelee. Kyllä tekään valittajat ette yhtään ajattele omilla aivoillanne...


      • mutta jos
        JJ kirjoitti:

        Liiketoimintaa ne siellä LFCarsillakin harjoittavat. Kukapa sitä katteitaan julkisesti levittelee. Kyllä tekään valittajat ette yhtään ajattele omilla aivoillanne...

        asiakas etsii ja valitsee itse auton, ei kai ole liikaa pyydetty jos ilmoittavat tuontikulut jo etukäteen. Ei niitä ole edes vaikea laskea suurinpiirtein. Mutta firma vetää selvästi välistä jättämällä ilmoittamatta olennaisia tietoja, esim auton ostohintaa. Tuollaista ei tarvitse kenenkään hyväksyä. Reilu peli taitaa olla vieras käsite näille yrittäjille.


      • pyynti=myynti
        mutta jos kirjoitti:

        asiakas etsii ja valitsee itse auton, ei kai ole liikaa pyydetty jos ilmoittavat tuontikulut jo etukäteen. Ei niitä ole edes vaikea laskea suurinpiirtein. Mutta firma vetää selvästi välistä jättämällä ilmoittamatta olennaisia tietoja, esim auton ostohintaa. Tuollaista ei tarvitse kenenkään hyväksyä. Reilu peli taitaa olla vieras käsite näille yrittäjille.

        Auton ostohinta saksassa on käytännössä sama kuin pyyntihinta, tinkivaraa on muutamia satasia.

        Tässäkohtaa kaupanhierominen eroaa suomalaisesta käytännöstä merkittävästi. Suomessahan autoa ei saa myytyä ellei pyyntihintaan ole jo lähtökohtaisesti laskettu 10-15% tinkivaraa jonka ostaja saa kovana kauppamiehenä "tingata" pois.


      • pyynti=myynti
        pyynti=myynti kirjoitti:

        Auton ostohinta saksassa on käytännössä sama kuin pyyntihinta, tinkivaraa on muutamia satasia.

        Tässäkohtaa kaupanhierominen eroaa suomalaisesta käytännöstä merkittävästi. Suomessahan autoa ei saa myytyä ellei pyyntihintaan ole jo lähtökohtaisesti laskettu 10-15% tinkivaraa jonka ostaja saa kovana kauppamiehenä "tingata" pois.

        Niin ja ennen kuin nyt joku "oman elämänsä besserwisser" ehtii kuittaamaan niin turkkilaisilta pellonlaitakauppiailta on toki mahdollisuus saada kolarimeikatuista romuista enemmänkin alennusta mutta pääsääntöisesti myyntihinta=pyyntihinta.


    • vältä tätä

      Homma tämän firman kassa ei toimi. Tarkempia tietoja autoista luvataan ja luvataan ja asioista ei päästä puusta pitkään, Ei tullut kauppioja ihan sen syyn takia kun luvattiin toimittaa lisätietoja moneen kertaan, mutta toistuvista kyselyistä huolimatta ei mitään tapahtunut. Todella ihmeellistä kaupankäyntiä, Itselle jäi se kuva, että jos ei kauppa oleteta syntyvän lahimmän viikon aikana, niin asiakas voi suksia kuuseen.

      Netistä googlettamalla löytyy luotettavampia tahoja, joiden kautta oikeasti asiat etenee. kannattaa googletella.

      • Sepelimies

        olet oikeassa,

        autokauppiaista sa harvemmin kirjeenvaihtokavereita.


    • rahalla saa!!

      Ihme valittajia näyttää täälläki taas olevan! mitä te inisette hinnoista! jos ei oo rahaa ostaa kyseisen firman kautta ni ostakaa semmonen auto mihin rahanne riittää!!

      Ostin auton kyseisen firman kautta ja homma toimi loistavasti! valitsin itse auton ja sain todella tarkat kuvat ja tiedot autosta! olen erittäin tyytyväinen autooni! jos ostan seuraavan auton saksasta, niin käytän samaa firmaa uudelleen!

    • ahistaako?liikaa

      V*tun idiootit!! aina vaan pitää kaikki haukkua vaikka ei ole kokemusta

      Itse tilasin LF Cars Oy:n kautta nykyisen autoni ja olen todellä tyytyväinen.
      Vertasin muita tuonti yrityksiä tähän ennen kuin käskin heidän ryhtyä toimeen.
      Kukaan muu ei anna takuuta.
      Harvemmilla on avaimet käteen periaate tähän hintaan.

      Itse tein niin että etsin muutaman ilmoituksen haluamastani autosta mobile.de sivustolta jotka eniten miellytti hinnaltaan, varusteiltaan ja ilmoituksen tiedoilta.
      Lähetin linkit muutamaan muuhunkin tuontifirmaan joista osa olisi lähtenyt heti hakemaan tarkistamatta autoa ja joissakin hinta arvio oli niin iso että en kelpuuttanut.

      Tämä firma soitti ensin autojen myyjät läpi ja selvitti taustaa ja vastasivat minulle sähköpostiin tietoja että kannattaako autoa lähteä tarkistamaan. Kun hyvä auto löydettiin niin saksassa oleva ostaja lähti sitä ensin koeajamaan ja tarkistamaan - tässä vaiheessa maksettiin firman tilille 500 euron tarkastusmaksu joka hyvitetään loppusummassa.(tuolla samalla tarkastusmaksulla ilmeisesti tarkistavat useammankin yksilön)

      Tämän jälkeen tuli erilliselle nettisivulle kyseisestä autosta n.50 lisäkuvaa ja spostiin raportti koeajosta ja auton kunnosta ja ammattilaisen mielipide kannattaako autoa ostaa. Jos tämä kelpaa ja auto on hyvä niin tehtiin ostopäätös ja auto varattiin myyjältä, jonka jälkeen maksettiin käsiraha autosta ja noin viikko niin auto suomessa suomen kilpien välissä.
      Ja auto maksoi kaikkinensa juurikin sen verran kun tarjouspyynnössä luvattiin.

      Itsellä kuljetus kesti viikon enemmän kun alunperin luvattiin koska se ei enää mahtunut sen viikon kuormaan jolloin auto ostettiin.
      Talvirenkaat kuului myös kauppaan kun talvella auton ostin ja talvirenkaat laitatettiin tamperelaisessa rengasliikkeessä josta renkaat myös ostettiin.

      Ja vikisijöille tiedoksi:
      Tämä firma tuo juuri sen ikäisen ja sellaisen auton kun itse itsellesi haluat.
      Ja sähkö posteihin vastattiin jopa iltaisin ja viikonloppuisin joka kertoo jo todella hyvästä palvelusta.
      Puheluihin eivät aina ehtineet vastata, mutta soittivat takaisin mahdollisimman pian.

      Tässä vastaus niille jotka haluavat kyseisestä firmasta tietää ja harkitsevat auton ostamista ko. firman kautta. SUOSITTELEN!!

      ihmettelijät ja v*ttuilijat älkää edes vaivautuko...
      menkää vaikka ulos potkimaan lumipenkkoja jos ahdistaa..

    • Uusi kanta-asiakas

      Tilasin juuri auton tämän firman kautta. Täytyy sanoa että homma toimi esimerkillisen hyvin! Suosittelen tutustumaan jos tuontiauto kiinnostaa.

    • mb 26 tkm

      jos 1-2 vuoden vanhaa mb ostatte mb likkeestä kilometrit 10-50 000 km
      kannatta itse hoitaa homma alusta loppuun...
      itse kaksi kertaa testannut sen
      terv.
      www.lomalyly.suntuubi.com

    • bmw335d

      Voin myös suositella yrityksen toimintaa ja palvelua oman kokemukseni kautta. Palvelu on hyvää ja kokonaisvaltaista sekä tehty asiakkaalle hyvin yksinkertaiseksi.

      Itselläni ei ole "varaa" viettää loma-aikojani tai muuta vapaa-aikaani renkaita potkien missään tai halua "säätää" yhtään mitään minkä voi ostaa näin kokonaisvaltaisena palveluna kuten LFCars asian hoitaa.

      Lisäksi myöntävänsä lisätakuu toimittamilleen autoille on varsin hyvä lisä käytetyn auton kaupassa.

      Ei voi siis kuin suositella varsinkin jos haluaa käyttää aikansa muuhun kuin tosiaan autoliikkeissä pyörimiseen.

    • autoja on muillakin

      Huijareita, mainostavat halpaa autoa ja kun sitä kysellään se on aina jollekin varattu mutta samalla tulee lista saksassa olevista samanlaisista autoista jotka "sattuu" olemaan 20 % kalliimpia.Epäilen onko sitä autoa ollenkaan ja muuten suomiauton saa halvemmalla kuin heiltä saksan tuontia

      • e220 cdi

        huijareita????
        Hyvät autot vaihtavat heti omistajaa, itse nappasin mersun heti kun rekasta tuli ja kävin katsomassa, voin suositella


    • tilaaja4

      Suomiauto on hyvä vaihtoehto, vaikka itse kyllä tilasin täältä tuontiauton. Netti-ilmoitukset on esimerkkejä, autot tomitetaan tilauksesta. Ainakin Audi A6 quattro 3.0 TDI 2010, jonka tilasin, oli selvästi suomen hintoja halvempi. Tuontiauto tilauksesta on siis se mitä tämä firma tarjoaa pääasiassa. Täysin luotettava ja asiantunteva palvelu sopivaan hintaan. Käytetylle tuontiautolle lupaavat takuunkin.

    • autonostaja

      jotain kummallista siinä firmasa on,ostattelin erästä autoa joka oli kuulemma suomessa mutta en koskaan päässyt katsomaan sitä . Aina on joku veruke ettei nyt sovi ,
      Mutta saksassa on kuulemma samanlaisia ja jotka pitäisi ostaa valokuvien perusteella . Ei ihan vakuuttavaa

      • Audimies

        Tilaustyönä hakevat autoja, vain muutamia yksilöitä pitävät Suomessa, tosin kesällä ilmeisesti enemmän. Tilausautoihin erikoistunut firma siis pääasiassa. Palvelu on toimivaa ja luotettavaa. Itse tilannut kaksi autoa ja kaksi tuttuani myös auton kumpikin. Jos et hae itse tai osta uutta Suomesta, niin suosittelen lämpimästi. Homma toimii hyvinkin suoraviivaisesti (toiminut jo vuosia).


    • kysyn vaan...?

      Ketään ei oikeasti LF Cars niin paljoa kiinnosta, että noin montaa plussaa tai miinusta keskustelun joka kommenttiin tulee ilman, että firman oma väki plussaa/miinustaa.

      Kysymys onkin: Miksi he eivät tee kauppoja vaan aikaa jää suoli24-palstalle?

      Montakohan miinusta tämä kommentti saa? ;)

    • Mitenhän mahtaa olla

      Kertokaas mitä mielestänne tämän auton hinta pitäisi olla verojen ja palkkioiden jälkeen avaimet käteen periaatteella.

    • Mitenhän mahtaa olla
    • asiakass

      Lukematta edellisiä kommentteja Lf carista kerron omani. Kauppasivat autoa josta olin kiinnostunut. Kun soitin ja laitoin autosta viestiä, vastasivat seuraavana päivänä, että auto oli jo myyty. Tuo auto oli kuitenkin aina vain nettiautossa myynnissä ja kun sitä tiedustelin, eivät kommentoineet. Tuo samainen auto on vielä 2-3kk;n jälkeenkin edelleen myynnissä , eli toimii vain mainoksena tuontipalvelulle. Kyselin muutamaa autoa Saksasta heidän toimestaan tuotuna, mutta tuontipalvelun hinnaksi tulee tällä Suomessa 50-60K luokassa olevaan autoon n.4000€, joten päätin hakea Ruotsista itse muutaman satasen kuluilla pojoisen varusteilla olevan auton..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe