mua on jo pitkään häirinny ylähuulen yläpuolella kasvavat vaaleat haituvat...niitä ei huomaa helposti, mutta häiritsee tosi paljon :S eli onkelma on että miten saisin ne pois?
millä ihmeen teipillä niitä voisi repiä irti? :D
kiitos vastauksista!
kysymyss
3
600
Vastaukset
- roousku
Mainitsemasi karvat ylähuulen ja nenän välissähän ovat tietysti ihan normaalia naamaan kuuluvaa "untuva"karvaa, vai miksikä sitä nyt voisi kutsua. Kaikillahan sitä on! En suosittele, että lähtisit sitä mitenkään repimään tai nyppimään poijes. Voimistuu vielä pahemmin se karvan kasvu sillä alueella ja alkaa kasvaa tummempaa karvaa ja nopeammin ja kohta näyttäisi kuin siulla oisi jonkin sortin viikset tai vastaavat partahaituvat.
- koukussa
roouskulle sanoisin ensin, että kaikkien huulikarvat ei ole "untuvaa". Itse tummana naisena olen kärsinyt vuosia "viiksistä", joita olen lähes joka aamu nyppinyt pinseteillä ennen meikkaamista. Viime kesänä tuttu kosmetologi suositteli karvojen sokerointia ja hupsistakeikkaa! Koukussa ollaan! :)
Sokerilla karvoitukseni pysyy poissa kolmisen viikkoa. Jo ensimmäisen kerran jälkeen karvat kasvoivat takaisin paljon hentoisempina ja pehmeämpinä. Nyt noin puolen vuoden jälkeen huomaa, että karvat on vähentyneet puolella!
Siispä aloittaja, marssi lähimpään kauneushoitolaan kyselemään sokerointia. Täällä omilla kulmilla Pirkanmaalla kasvojen sokerointi maksaa 10-15 euroa. Ei paha, jos sillä saa kolmeksi viikoksi sileän ylähuulen :)
- turkkilainen....
hei! minulla on sama ongelma, tossa joku mainitsi etta ala rupee niita repimaan pois ellei ole todella hairitsevia nimittain on totta jos rupeet niita nyt nyppimaan niin ne muuttuu entista tummemmiks jne.. mut itse kylla nypin, tummana tyttöna minulla ne nakyy erittain selvasti!! Meilla taalla Turkissa ( ehka suomessakin? ) kulmakarvat ja noi naisten viikset langalla otetaan pois..Aivan! Selitanpa tassa nyt miten tama lanka tsydeemi toimii ( todella katsya kun oppii tekniikan ja lahtee mita pienimmatkin haituvat nopeasti pois ).. otat lankaa patkan, noin 30cm ( kokeile eri pituuksia mika sopii kasiisi parhaiten ).. nyt kun kasissasi on se lanka, laita ne paat yhteen eli lanka solmuun.. nyt kasissasi on ympyra!! otat siita solmun kohdilta kiinni seka toisesta paasta.. langasta muodostuu soikio.. nyt kieritat lankaa niin etta langasta tulee 8.. teet monta kierrosta ( 15-20 ) nyt langan keskella on lanka kierroksilla. Sitten laitat langan tonne naamalle missa sita karvotusta on, ne kierrokset tulee vahan ennen karvotusta ( karvotus on siina lanjan sisalla tietenkin ) sitte sormilla sillee suurennat sita rinkulaa ja se keskella oleva kierros liikkuu ja karvat jaavat kierrosten valiin ja repiytyvat irti.. ) en yhtaan tieda ymmartaakö kukaan mitaan tasta sönkötyksesta mutta..googlettamalla hakusanalla threading löytyy lisaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844