Tänään

tajusin

että olen sinuun rakastunut. En vain pintapuolisesti ihastunut. Välttelin sinua tänään, ehkä huomennakin. Pari työasiaa on pakko hoitaa, mutta muuten kaipaan vähän aikalisää. Eräs työkaveri on huomannut minusta/meistä että jotain on ilmassa. En halua että sellaista aletaan arvuutella ja pohtia. Mun pitää päivittää käytökseni, muistella miten käyttäydyin silloin ennenkuin olin näin pitkällä tunteideni kanssa. Katsoa miten muut käyttäytyy ja imitoida sitä. Pitemmän päälle välttely on tietysti myös huomiota herättävää, mutta sun seurassasi varmaan katson sua silmiin liian haltioituneesti. Mä välitän susta niin paljon, että en halua sulle mitään ikävää. Tiedän että sinäkin pidät musta. Ja arvostan sitä, että olet uskollinen mies.

11

1874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin tämä

oli minulle, vaikka tavallaan tietysti niin toivoisin.. Hyvin paljon samoja ajatuksia liikkuu minunkin päässäni sinun suhteen.

Mutta eihän aleta välttelemään toisiamme, minä ainakin tarvitsen sinun katsettasi, ja sen tuomaa toivoa, nyt enemmän kuin koskaan ennen.

En myöskään halua tuottaa sinulle ikävää tilannetta, muutoin olisinkin ehkä jo tullut avoimesti juttelemaan asiasta.. tai en tiedä olisinko uskaltanut, tänäänkin varmaan huomasit kuinka hämilleni menin läheisyydessäsi.

Minusta meidän pitäis yhdessä yrittää enemmän, niin ehkä voitaisiin sitten jossain vaiheessa nähdä työajan ulkopuolellakin..? Ainakin minusta tässä on aivan liikaa menetettävää..

-T-

• ap*

olisitkin, mutta pari vihjettä kieli, että emme ole toistemme mielitietyt. Me nimittäin olemme asiasta puhuneet. Tsemppiä sulle! :)

• Sinunkaan

viestisi oli minulle, mutta se sisälsi juuri ne sanat, jotka haluaisin eräältä T:ltä kuulla. Ja toisaalta taas tuo aloitusviesti olisi voinut olla minun kirjoittamani, vaikkakaan en varsinaisesti kyllä yritä vältellä sinua. Sitä sydäntäkouraisevaa tunnetta kyllä, mikä seuraa aina, kun katsot syvälle silmiini. Siksi on välillä pakko kääntää katse pois.

Olen ihan samaa mieltä. Pitäisi yrittää, mutta pelko vaan pistää siirtämään sen riskinoton aina huomiseen, kun tämä kaipuu taas yrittää harata vastaan...

• sattuma jos viestit
        Sinunkaan kirjoitti:

viestisi oli minulle, mutta se sisälsi juuri ne sanat, jotka haluaisin eräältä T:ltä kuulla. Ja toisaalta taas tuo aloitusviesti olisi voinut olla minun kirjoittamani, vaikkakaan en varsinaisesti kyllä yritä vältellä sinua. Sitä sydäntäkouraisevaa tunnetta kyllä, mikä seuraa aina, kun katsot syvälle silmiini. Siksi on välillä pakko kääntää katse pois.

Olen ihan samaa mieltä. Pitäisi yrittää, mutta pelko vaan pistää siirtämään sen riskinoton aina huomiseen, kun tämä kaipuu taas yrittää harata vastaan...

menisivät oikealle henkilölle, mutta ainahan sitä voi toivoa. Nuo sanat, ja paljon enemmän, sanoisini sinulle hyvin mielelläni joskus ihan kasvotusten, vaan enpä taida saada siihen koskaan tilaisuutta. Vaikka suhtautumisesi olisikin negatiivinen, se sattuisi minuun paljon, mutta kuitenkin voisin olla onnellinen siitä että sait tietää mitä ajattelin.

Tuossa iltapäivällä mietin, että missä tää homma oikein menee.. toiset siinä puhu puolisoistaan jne.. niin se tunne oli aika ikävä, kun katsoin sinuun ja tajusin, että olet siinä kymmenen metrin päässä, mutta silti ehkä saavuttamattomissa.. Ja jos oikein käytöksesi tulkitsin, niin et taida tosiaan olla kovinkaan iloinen tästä tilanteesta..

anteeksi, jos olet kokenut tämän "tilanteen" kiusalliseksi.. Ensi kerran nähdäänkin ehkä sit vasta loppu viikosta, et jos sulla on tunteita, niin näytäthän ne jotenkin.. mä en vaan enää oikein kestä tätä asian miettimistä.

• sanottu
        sattuma jos viestit kirjoitti:

menisivät oikealle henkilölle, mutta ainahan sitä voi toivoa. Nuo sanat, ja paljon enemmän, sanoisini sinulle hyvin mielelläni joskus ihan kasvotusten, vaan enpä taida saada siihen koskaan tilaisuutta. Vaikka suhtautumisesi olisikin negatiivinen, se sattuisi minuun paljon, mutta kuitenkin voisin olla onnellinen siitä että sait tietää mitä ajattelin.

Tuossa iltapäivällä mietin, että missä tää homma oikein menee.. toiset siinä puhu puolisoistaan jne.. niin se tunne oli aika ikävä, kun katsoin sinuun ja tajusin, että olet siinä kymmenen metrin päässä, mutta silti ehkä saavuttamattomissa.. Ja jos oikein käytöksesi tulkitsin, niin et taida tosiaan olla kovinkaan iloinen tästä tilanteesta..

anteeksi, jos olet kokenut tämän "tilanteen" kiusalliseksi.. Ensi kerran nähdäänkin ehkä sit vasta loppu viikosta, et jos sulla on tunteita, niin näytäthän ne jotenkin.. mä en vaan enää oikein kestä tätä asian miettimistä.

ku tehty

• torstaina sopiiko
        sattuma jos viestit kirjoitti:

nähää

• tahtoo aina olla.
        sanottu kirjoitti:

ku tehty

Mutta pienin askelin, niin hyvä siitä lopulta tulee.. tai ainakin toivottavasti selvyys tähän kaikkeen.

• hyvin, jos
        torstaina sopiiko kirjoitti:

nähää

vain ehdin torstaiksi takaisin. :)

• tummatukkamies

Pidän sinusta, mutten rakasta sinua, jos rakastaisin vaihtaisin nykyisen perheen sinuun. Niin ei koskaan tule käymään, veri on sakeampaa.
      T:p

• noppakuutiot

se on vaan tyhmää haltioitua liikaa.

• kun sinä

arvostat mua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe