Kun eräs tyttö kattelee mua (tai ainakin kuvittelen kattelevan), vilkuilee jotenkin salamyhkäisesti ja puhuu aina välillä kavereilleen musta, en tosin tiedä missä mielessä. Tätä monimutkaistaa se, että olen itse ollut jo pitemmän aikaa rakastunut tuohon tyttöön - kuvittelenko vain hänen katsovan jotenkin omituisesti minua vai onko niin, että hän on jotenkin aistinut tai arvelee kavereineen minun rakastumiseni, ja siksi haluaa kiusata minua vähän flirttaillen. Mitä ihmettä tää o?
Mitä tää ny on???!
3
566
Vastaukset
- joku täällä
pystyisi vastaamaan mikä on sinun kuvitelmaasi ja mikä ei????? Luuletteko te tosiaan että on joku malli "naisen logiikka" jonka mukaan jokainen nainen toimii katseita ja ilmeitä myöten. Voi markkinat teitä yksinkertaisia miehiä!!!
- aloittaja
että jos jollain olisi kokemusta vastaavasta.
- jan_778
aloittaja kirjoitti:
että jos jollain olisi kokemusta vastaavasta.
Sitä on aivan mahdotonta sanoa varmaksi. Neuvon että menet joskus rohkeasti juttelemaan ja kun olet sen kerran tehnyt, uskallat mennä uudestaankin. Jossain vaiheessa voit ehdottaa esim. kahville tai leffaan menoa jos teillä näyttää sinun mielestäsi synkkaavan sen verran, että haluaisit tehdä lähempää tuttavuutta. Elämän aikana tulee myös muutamia pakkeja, mutta niitä ei pidä jäädä suremaan. Rohkeasti vain koska kerran tykkäät siitä tytöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376