Oi voi

Olkoot miss Wikipedia ja hänen miehensä sitten mitä mieltä tahansa, niin itse ajattelen, että ei kuulu lainata toisten tekstejä ilman lähdeviitettä.

ex-Wastaaja:lle; se eilinen kirjoitus oli viatonta huumoria (tiedän kyllä, että joudut usein syyttömänä tuomituksi)


http://www.youtube.com/watch?v=zdhsbBDYOj4&feature=related



"No, onneksi edes gek-ko ymmärtää asiat ja niiden väliset syy-yhteydet"



MarttyyriMallari-TTt

9

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuules,

      hanimurupuluseni, sä oot joskus ihan kauheen tärkeen olonen näissä jutuissasi. Sä kultamussukka kun et aina vaan huomaa niitä lähdeviitteitä. Kellekään muulle ei jää epäselväksi, mistä tekstit on peräisin, mutta sulle tästä on nyt tullu jonkinlainen fiksaatio suorastaan. Kuules, kultu, pistä ne lukulasit päähän, jooko. Sä oot ihan hirveen söpön näköne niissäkin. Ei ne tee sua vanhaks ja saisit sitten selvää, mitä ihmiset oikeen täällä kirjottelee. Eikä munkaan tarttis hävetä sun puolestas, ihanuusmussukani. Jookos? Kookos? Kultsupuppelini?

    • sininen_sitruuna

      se herkkää. :)

      • tavallaan herkkää, koska en missään nimessä halua loukata ex-Wastaajaa.


        "Erimielisyytemme on näennäistä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tavallaan herkkää, koska en missään nimessä halua loukata ex-Wastaajaa.


        "Erimielisyytemme on näennäistä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mie taisin tarkoittaa sitä "Heart Of Glass":iä :)

        "Love is so confusing there's no peace of mind
        If I fear I'm losing you it's just no good..." :))


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        Mie taisin tarkoittaa sitä "Heart Of Glass":iä :)

        "Love is so confusing there's no peace of mind
        If I fear I'm losing you it's just no good..." :))

        no kieltämättä euforiaa aiheuttavaa sanailua tuokin.


        "En vain ymmärrä miksi aiheeni on niin vaikeasti ymmärrettävä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no kieltämättä euforiaa aiheuttavaa sanailua tuokin.


        "En vain ymmärrä miksi aiheeni on niin vaikeasti ymmärrettävä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ... on tänään sellainen päivä, kun haluan olla vähän hankala. :) Eikä kukaan edes kinaa mun kanssa. :P


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        ... on tänään sellainen päivä, kun haluan olla vähän hankala. :) Eikä kukaan edes kinaa mun kanssa. :P

        johtuisiko se siitä, että et ole tehnyt vielä edes aloitetta.


        "Nyt sitten keksit jotain ikävää sanottavaa ja teet aloituksen :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        johtuisiko se siitä, että et ole tehnyt vielä edes aloitetta.


        "Nyt sitten keksit jotain ikävää sanottavaa ja teet aloituksen :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        No ehkäpä se on niinkin. :) En haluaisi sanoa mitään ikävää, vaan haluaisin ihan "kiltisti" kinata. :)) Siinä on ero.


    • sirpamaikkarilta

      kun vastasin tohon yhteen galluppiin! Tunti meni että sain sen tehtyä. Tommosia kyselyjä vielä laittavatkin!

      Nonni! Heti tuli parempi mieli kun vähän sai valittaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe