Miksi jenkkimiehet aina väheksyvät muun maalaisia autoja?? Ihan kun ne ei olis mitään... Ajan jenkillä kesällä ja talvella vanhalla japsilla. Jenkkiautoon löytyy korjausapua kummasti,mut japsin korjaamiseen ei halua kukaan mukaan...
Jenkkikö vaan kelpaa?
10
963
Vastaukset
- voihyvänenaika
..on miehellä murheet!
- olen
vanhemmissa jenkeissä rakentelun ja korjaamisen osalta mieltynyt niiden melko järeään rakenteeseen ja työskentelytiloihin, ei tarvitse joka kerta purkaa koria siitä ympäriltä kun jotain pitelee ja pelätä kaikenmaailman hapertuneiden ja ruostuneiden pitimien ja hiuspinnien kanssa niiden hajoamista ja lopuksi kasata puolta autoa nippusiteillä.;)
Vanhassa ruostuneessa japsissa tai eurossa kun häviää puoli miliä peltiä, on osa kadonnut, jenkkipelti on pintaruosteessa. lol- Van 88
Huvittavinta on tämä porukka mikä näyttää tulevan suoraan 60luvulta ja puheitten mukaan jenkit/rokkenroll on elämäntapa. Sit kuitenkin ajetaan kauppaan bussilla ja pelataan illat pleikkaria. Kaverin kyytissä pääsee joskus sitten rokkibileisiin
- you...
Van 88 kirjoitti:
Huvittavinta on tämä porukka mikä näyttää tulevan suoraan 60luvulta ja puheitten mukaan jenkit/rokkenroll on elämäntapa. Sit kuitenkin ajetaan kauppaan bussilla ja pelataan illat pleikkaria. Kaverin kyytissä pääsee joskus sitten rokkibileisiin
Only you
Can do make all this world seem right,
Only you
Can do make the darkness bright,
Only you, and you alone
Can feel me like you do
And do fill my heart with love for only you.
Only you
Can do make all this change in me,
For it's true
You are my destiny.
When you hold my hand, I understand
The magic that you do,
You're my dream come true,
My one and only you.
Only you
Can do make all this change in me,
For it's true
You are my destiny.
When you hold my hand, I understand
The magic that you do,
You're my dream come true,
My one and only you.
- V8..
Minulle käy kaikki V8 autot. Esim. MB, BMW, ym.
Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa. (vanha ja väsynyt vitsi) - ................
Yleensä mitä surkeampia ovat sitä enemmän meteliä itsestään ja sitä enemmään luokittelevat asioita mustavalkoisesti "meihin" ja "niihin". Vrt. skinit.
- eliksiiriä?
... silti on kivaa, pelkkää nautiskelua elämästä.
Olen kuitenkin jotain oppinut virheistäni, :D - vai kenelle
eliksiiriä? kirjoitti:
... silti on kivaa, pelkkää nautiskelua elämästä.
Olen kuitenkin jotain oppinut virheistäni, :DKun viestissä ei ollut päätä eikä häntää. Opetelkaa sijoittamaan viestit oikeisiin kohtiin hierarkiassa.
- eliksiiriä.
vai kenelle kirjoitti:
Kun viestissä ei ollut päätä eikä häntää. Opetelkaa sijoittamaan viestit oikeisiin kohtiin hierarkiassa.
Vastasin tuohon edelliseen kommenttiin.
Siis tuolle, jolla ei ole nimimerkkiä ja otsikkona
"Marginaalielitismiä" you know.
"Yleensä mitä surkeampia ovat sitä enemmän meteliä itsestään ja sitä enemmään luokittelevat asioita mustavalkoisesti "meihin" ja "niihin". Vrt. skinit."
Vastaus:
"... silti on kivaa, pelkkää nautiskelua elämästä.
Olen kuitenkin jotain oppinut virheistäni, :D "
Ymmärrät sitten tai et.
Siitä taas ei minulla ole hajuakaan, kuka sinä olet ja missä on viestisi?
- Jenkkikriitikko
Tästä aiheesta kirjoitin aikaisemmin, mutta aihe tuntui olevan liian arka. Mutta luulenpa että selitys on melko lähellä. Erilaisille alakulttuureille perinteisesti elinehtona on ollut sekä valtavirran että toisten alakulttuurien mustamaalaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756