Olen aloittanut seurustelun. Minulla ei ole koskaan ollut mikään kovin hyvä iho, mutta ei ihan kauheakaan. Olen kärsinyt aknesta. Aina kun naamaani ilmestyy näppylä, mies kysyy mikä se on ja mistä se on tullut? Ei tunnu kivalta. Tuntuu kuin hän vaatisi täydellistä ihoa ja en oikein täytä hänen vaatimuksiaan. Siinä sitten selittelen, että mistä se on tullut ja mikä se on. Aika noloa. Mitä mieltä olette. Pitäisikö vaan nyt lopetella tämä juttu. Olisi kiinnostavaa kuulla kommenttejanne. Olenko liian herkkä. Jos miehellä on tällaiset laatuvaatimukset ja tämä on hänelle tärkeä juttu niin onhan noita hyväihoisia naisia.
Mies kyselee
14
1015
Vastaukset
- mun mielestä
mä en kestäisi yhtään tollaista, koska ainakin itse parisuhteessa yritän olla mainitsematta toiselle sellaisista asioista joille ei yleensä itse voi mitään.Painollekin voi tehdä jotain, mutta siitä mainitseminen toiselle on silti loukkaavaa.Jos toista oikeasti rakastaa niin mielestäni ulkoisiin seikkoihin puuttuminen on loukkavaa, lisäksi yleensä jos toisen kanssa on täysin tyytyväinen ja yleisesti ottaen menee hyvin niin ei Niitä ulkoisia virheitä oikeastaan nää, tai niillä ei pitäisi olla suurtakaan merkitystä. Uskallatko puhua hänelle että sinua loukkaa huomauttelu? jos hän ei ymmärrä niin kokeile etsiä hänestä sellaista mistä et pidä ja mainitset hänelle aika ajoin näistä hänen virheistään.Mut mieti jaksatko tollaista vai murentaako sellainen kysely ja arvostelu vain itsetuntoasi?Sen jälkeen mieti kannattaako suhdetta jatkaa
- mun mielestä
mieti vielä jos kestät tuon, mutta jos niitä arvostelun kohteita tulee vaikka lisää mihin hän puuttuu niin sit jalat alle
- liina-
mun mielestä kirjoitti:
mieti vielä jos kestät tuon, mutta jos niitä arvostelun kohteita tulee vaikka lisää mihin hän puuttuu niin sit jalat alle
Kyseleekö mies mielenkiinnostaan vai vaan huomauttelee ja piikittelee sinulle?
Tai miten hän edes voi kysyä että "mikä se on", kai kaikilla nyt joskus näppyjä on ollut tai ainakin sellaisen tunnistavat.
Minulla oli kanssa aikoinaan jonkinlaisia ongelmia ihoni kanssa, mutta ikinä ei kyllä mitään poikaystävä kysellyt tai huomautellut, vaikka kaipa hänkin huomasi, että en mielelläni viihtynyt ilman meikkiä hänen seurassaan.
Kaikilla meillä on omat vikamme, hänelläkin niitä varmasti löytyy. Voisitko mainita hänelle, että sinua loukkaa tuollainen huomauttelu? - kysyä mielenkiinnosta!
liina- kirjoitti:
Kyseleekö mies mielenkiinnostaan vai vaan huomauttelee ja piikittelee sinulle?
Tai miten hän edes voi kysyä että "mikä se on", kai kaikilla nyt joskus näppyjä on ollut tai ainakin sellaisen tunnistavat.
Minulla oli kanssa aikoinaan jonkinlaisia ongelmia ihoni kanssa, mutta ikinä ei kyllä mitään poikaystävä kysellyt tai huomautellut, vaikka kaipa hänkin huomasi, että en mielelläni viihtynyt ilman meikkiä hänen seurassaan.
Kaikilla meillä on omat vikamme, hänelläkin niitä varmasti löytyy. Voisitko mainita hänelle, että sinua loukkaa tuollainen huomauttelu?Mielenkiinnosta kysytään pari kertaa samasta asiasta - sen jälkeen se rupeaa olemaan vittuilun puolella.
*ihan vitusti ihoaan hoitava, mm. Roaccutanit syöty, 43- v ja yhä finnejä*
- {Kummallista
Oletko kysynyt suoraan mitä mies ajaa takaa merkillisillä kysymyksillä ja kommenteilla? Suoraan sanottu tuo kuulostaa piilovittuilulta tai irvailulta, ihan kuin mies yrittäisi vihjata jotain ihonhoidon tarpeesta.
Sinuna yrittäisin selvittää mitä mies ajaa takaa, sillä kuulostaa kuin mies ei osaisi arvostaa sinua sellaisenaan. Jos sanot miehelle pelkästään, ettet tykkää huomauttelusta, niin mies ehkä vain lopettaa sen huomattelun sinun mieliksi, mutta hänenhän ajatuksensa eivät asian suhteen muutu, (hän ehkä vain alkaa purkamaan tilannetta jotenkin muutoin, esim. välttelee kosketusta, tms.).
Voihan tuo olla myös vain sivistymätöntä/kypsymätöntä käytöstä, eli mies ole vielä oppinut ettei tuollaisista asioista huomautella. Huomautteleeko hän yleisesti ohikulkijoiden painoista ja muista ominaisuuksista?
Niin, ja voihan mies luulla, että tuo on jotain huumoria, mutta ei tajua että se mautonta ja loukkaavaan.
Ei tuollaista tarvitse tai kannata kuunnella. Et ole liian herkkä. Luota vain vaistoihisi. - ollenkaan...
turhan herkkä! Tuollainen huomauttelu on huonoa käytöstä, itseasiassa... Antaa miehestä vähäsen "tyhmän" kuvan... Itse olen kärsinyt finneistä koko aikuisenkin ikäni - jota on kyllä jo reilusti sitäkin - muttei kukaan seurustelukumppani ole niistä "päätään aukonut". Luultavasti kivahtaisin jotain vähemmän kohteliasta takaisin tyyliin "mulla on onneksi vain nää finnit, mutta sä taidat olla tyhmä"... Ei kovin "kypsästi" sanottu, mutta saa sitä harmistua...
- olis hyvin
sanottu, mä voisin sanoa jotain ihan samanlaista :) Kaikki, joilla on ongelmaiho tietää kuinka paljon se saattaa haitata elämää. Ei siihen tarvita lisäksi kenenkään pään aukomisia.
- sldkjflsdkfj
Joo, joillain ihmisillä on kummallinen tapa huomautella tuollaisista asioista. Jotkut miehet ovat minullekin huomautelleet, ja vielä tökkäisseet finniä päälle! Yksi työkaverini tuijottaa aina ihan häpeilemättä jos sattuu finni olemaan.
Ei asiasta auta kuin sanoa. Eivät kaikki vaan yksinkertaisesti tajua että se tuntuu luokkaavalta, nololta tai muuten vaan pahalta. - iske takaisin ja lähde
sen hengitys haisee pahalta, että et voi olla hänen kanssaan ja häivyt omille teillesi. Yksi finni sinne tänne jos joku siitä mainitsee ei hän ole arvoisesi. Narsistinen luonne.
Anna takaisin samalla mitalla. - on parasta
Eihän toki tuon takia tarvitse lopetaa seurustelua, mutta sano hänelle suoraan että et tykkää kun hän kyselee. Kerro myös että et mahda finneille mitään ja ne harmittavat sua siinä määrin että et halua puhua asiasta.
finnit ei todellakaan ole mikään iso haitta, niihin vaan ei pidä tuijottaa, ja sen voit sanoa hänelle suoraan. - ...
onkin täällä jo sanottu, tuo vaikuttaa kyllä joltain vinoilulta, piikittelyltä, piruilulta ja piilovittuilulta. Ei kukaan täysijärkinen aikuinen voi tosissaan kysyä että mikä finni on! :o Aivan kuin ei tietäisi mikä se on! Siis en käsitä, en millään. Todella kakaramaista käytöstä! Tokaise hänelle seuraavan kerran että "oletko vähän tyhmä, se on finni! Etkö muista kun olen tästä kertonut aiemminkin kun olet kysellyt. Onko muistisi mennyt" tms. Annat vähän näpeille. Katsot miten reagoi. Kannattaa myös puhua että hänen finni huomauttelunsa ovat tyhmiä ja lapsellisia, ja ne loukkaavat sinua. Toivottavasti hän älyää miten tökerösti ja ajattelemattomasti hän on toiminut.
- jospa nyt puhuisit ensin
No kysy, että onko siitä jotain haittaa? Jos hän on vain kiinnostunut tai ei keksi muutakaan. Vaikuttaa pikemminkin, että olette hyvin nuoria? Joten ehkä hän vain ihastuksissaan ei keksi mitään ja muuta..
Et itse vaikuta kovin ihastuneelta jotenkinX) Ei millään pahalla, mutta jos yks finni on risti suhteelle, niin voi elämä. Toki sellaisia ne on silloin nuorempana ehkä joillakin, mutta kannattaa seurustella sitten kun oikeasti se henkilö on kiinnostava.- oli...
puolustuspuhe!
Siis mitä?! Ettei muka ihastuksissaan keksi mitään..? Voi elämän kevät! Kyllä asia on niin, ettei ihastunut yleensä huomaakaan toisen finnejä, ja vaikka huomaisi, ei niistä huomauttele.
Joo, yksi finni ei varmaankaan maata kaada - mutta meillä, joilla niitä on, on niitä kyllä enemmän kuin yksi. Ja kyllä se kajoo itsetuntoon, on ikää sitten 15 tai 45. Ilmeisesti itselläsi ei ole ko ongelmaa koskaan ollut, koska et edes sitä tiedä, ettei kyse ole vain nuorten riesasta?
Tyttö kokee varmasti poikaystävän kiinnostavaksi - siksihän hän loukkaantuukin moisista höpinöistä!
- finninaama
Kiitos paljon teille kaikille jotka olette jaksaneet kirjoitella kommentteja tästä aiheesta. Se on ollut minulle arvokasta.
Itse olen kymmenen vuotta miestä vanhempi ja hän kyllä kehuu minua kovasti kauniiksi. Hän palvelee minua kuin kunigatarta. Tekee paljon eteeni. Pesee autoni ja tekee paljon. Hän on hyvin arka ja ujo. Olen kyllä huomannut, että hänellä on vaikea keksiä puhuttavaa. Se on vaan ikävää, että pari miestä aiemminkin on huomautellut minulle näistä finneistä, mutta he molemmat olivat narsisteja. Tämä mies ei ole sellainen, mutta kai vähän toope. Näen häntä viikonloppuna ja sitten puhun asiasta jos uskallan. En halua häntä alkaa arvostelemaan. Loukata kun minua on loukattu. Se ei johda mihinkään. Tässä eräs henkilö tosi tarkkaavaisesti totesi, että "et taida olla itse kovin ihastunut tähän mieheen". Voit olla oikeassa. Olen kokenut hänet vain niin ystävälliseksi ja sellaiseksi mieheksi jota ei tarvitse pelätä. Sekin voi olla tässä että tämä finnijuttu laimensi tunteeni. Ei tunnu oikein kivalta, että ensin sanotaan, että "olet kaunis" ja sitten "mitäs noi näppylät on sun naamassa." Mielestäni mies on jotenkin liian varovainen. Ei uskalla oikein tosissaan pussata. Olisko hänellä jotain äitisuhdeongelmaa. Ehkä vaistoni on sanonut, että jokin tässä mättää vaikka mies on mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290