mitä tekee naisella?

ihan oikeasti?

Mitä naisella enää nykyään tekee kun ne eivät suostu antamaan suhteeseen mitään: miehen on oltava täydellinen "huvitteluhyödyke" jännä, yllätyksellinen, trendikäs ja esittelykelpoinen.

Mitäs nainen sitten? Ymmärrystä tai empatiaa ei löydy, mitään ei suostuttaisi antamaan periksi koska se olisi sovinistiseen riistoon ja vanhoihin, alistaviin rooleihin taipumista - jopa seksistäkin on tullut joko epätyydyttävää tai parisuhteessa raiskaamista.

Oikeasti - jos 2000-luvun nainen ei halua antaa suhteeseen YHTÄÄN MITÄÄN, vaan ainoastaan ottaa niin mitä helvettiä mies sillä enää tekee?

Keskustelukumppania? Sitä varten on kavereita, ei tarvitse pelätä että paras kaveri vie puolet sukutilasta.

Ystävää? Sama juttu, mutta ystävät harvemmin nalkuttavat, jäkättävät ja yrittävät erottaa miehen perheestään tai syyllistävät tätä tarpeettomasti.

Sielunkumppania? Joku on katsonut liikaa romanttista hömppää, sellaisia ei ole olemassa.

Seksiä? No joo, mutta kun se on joko raiskaamista tai epätyydyttävää alistamista.

En minä ainakaan keksi. Kertokaa naiset itse mitä teillä on annettavana, mitä tuotte parisuhteeseen tullessanne, muutakin kuin vaatimuksia, rajoitteita ja velvoitteita.

19

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen viimeiset viikot

kysellyt mieheltä että mitä minä sillä teen.
      Nainen pärjää hyvin yksinkin ilman tönkkösuolattua äijää joka vanhetessaa aina vaan enempi tönkkööntyy.
      Naisillekin on apuvälineitä jotka eivät jurputa partaansa.

• et vastannut kysymykseen

et vastannut kysymykseen, vai etkö osaa?

• sdfdgdfgf

Olen mies, mutta vastaan silti. Itselläni ainoa syy siihen miksi edes viitsin haaveilla naisystävästä on se, että arvelen naisen voivan antaa minulle hellyyttä ja myös haluta ottaa sitä vastaan minulta.

Painotus sanalla 'arvelen', sillä kokemuspohjaista tietoa ei ole.

Oikeastaan uskon että HYVÄLLÄ naisella olisi paljonkin annettavaa suhteeseen, itse uskon tuohon 'sielunkumppanuuteenkin' tai siis siihen että samalla aaltopituudella olevan ihmisen kanssa on hyvä olla.
      Noilla kuvailemasikaltaisilla nirppanokilla ei tietenkään tee mitään. Ne helmet pitää vaan löytää. Tunnen itse asiassa parikin todella ihanaa naista; eivät ole niitä joihin miesten huomio kiinnittyy ensimmäisenä, molemmat ok:n näköisiä mutta eivät mitään missejä (toisella iho-ongelmia ja toinen ei meikkaa lainkaan ja on pojan näköinen), mutta todella fiksuja ja mukavia ihmisiä joiden kanssa juttu luistaa ja joilla on jalat maassa eikä pää lainkaan pilvissä. Harmi, että ovat molemmat varattuja, mutta on kuitenkin mukava tietää että tälläisiäkin naisia on.

• Mutta nimenomaan tuollainen inhimillinen puoli saattaa nykynaiselta jäädä täydellisen torsoksi.

Mitä tekee nykynaisella?

Mä kerron: Se on hyvä työkaveri kun pitää rikastua. Se on resurssi joka kannattaa sijoittaa työelämään, kenties manipuloimaan heikkoluontoisempia elinohjautuvia miehiä omaksi (ja miehen) taloudelliseksi eduksi.

Nykynaiseen verrattuna esim. koira on huomattavasti anteliaampi huomion ja aidon kiintymyksen suhteen. Koira arvostaa taputtelua ja saamaansa huomiota tasolla jollaisista nykynaisella ei ole hajuakaan.

Suolan kans sit.... ;-)

• mies sinulle

Olen nainen ja yhdyn tuohon mitä kerroit.Olkoon rakkaus/romantiikka hömpää tai mitä vain ainakin haluan uskoa siihen mieluummin kuin olla katkera.
        Ja haluan uskoa että fiksuja kaltaisiasi miehiä on olemassa minuakin varten. Molemmat voivat antaa paljonkin toisilleen. Menneet asiat pettymykset jättävät toki jälkensä mutta ei silti masennuta, toivo paremmasta huomisesta elää..

• Banina

Niin. Ainoa, mitä suhteeseen saatoin tuoda, olin minä itse. Hyvine ja huonoine puolineni ja kaiken oman historiani kera. Olen luvannut vain rakastaa ja olla oma itseni; sen on riitettävä. Minä olen miehen ystävä,luotettu, uskottu ja rakastettu, kuten hänkin minun. Semoinen ihminen, joka tuo jotain ekstraa elämään ilman että tarvitsee luopua juuri mistään.

Mitä muuta voi toivoa?

• mies...

jos löytyy vittu ja rinnat.

• löytys

..........

• MMies

...seksiin ja sitä kautta seurustelukumppaniksi, mutta rumalla naisella ei tee yhtään mitään.

• samaa jo kauan.

Eli kun miehillä ei ole mitään muuta antamista kuin kalunsa, niin senkin voi korvata dildolla. Ja luultavasti saa jopa parempaa seksiä!

Asian ytimessä.

Ei yhtään mitään!

• pysy ämmä aiheessa

Taas naiset vauhdissa: ketju ei käsittele miehiä millään muotoa niin ensimmäinen ämmien parkaisu on "mutkun miehetki!!!!! :("

Kun unohdetaan tuo kiukkuisen pikkutytön purkaus niin jäljelle jää "ei mitään" eli mielestäsi naisilla ei sitten tee mitään? Vai koskiko kiukuttelusi taas miehiä, mitä ketjun aloituskysymys ei edes koskenut?

• sama.
        pysy ämmä aiheessa kirjoitti:

Taas naiset vauhdissa: ketju ei käsittele miehiä millään muotoa niin ensimmäinen ämmien parkaisu on "mutkun miehetki!!!!! :("

Kun unohdetaan tuo kiukkuisen pikkutytön purkaus niin jäljelle jää "ei mitään" eli mielestäsi naisilla ei sitten tee mitään? Vai koskiko kiukuttelusi taas miehiä, mitä ketjun aloituskysymys ei edes koskenut?

Kyllä: ei tarvitse yhtään mihinkään!

• unohdit!
        sama. kirjoitti:

Kyllä: ei tarvitse yhtään mihinkään!

Laita ämmä tavuviivat kun kerran lupasit. Vai etkö osaa? Sinunlaisilla naisilla ei ainakaan tee mitään.

• M C

Jokainen kaipaa yleensä sitä mitä minä itsekin ja sitä myöskin pyrin antamaan, eli hellyyttä ja läheisyyttä. Ja totta, voihan sitä läheisyyttä hakea vaikka satunnaisesti tarpeen tullen keneltä nyt vain ikinä sitä haluaa, mutta eikö se kuitenkin ole jo jotain, kun voi vain olla sylikkäin, vaikka television ääressä, tietää, että toiseen voi luottaa. Olkoon tämäkin vain kuinka hetkellistä, mutta joskus se on sen arvoista, että uskaltaa luottaa toiseen.

Olkoon vain kuinka hömpänpömppää muiden mielestä, mutta eikös se läheisyys ja luottamus kuitenkin ole vaan niin hieno asia ihmisten välillä. :)

• naiselle

niin tuskin kukaan nainen itkee tuosta. Elä sinä elämääsi onnellisena ilman naista, teet varmasti siinä samalla ainakin yhden naisen onnelliseksi, siis sen joka mahdollisesti erehtyisi rinnallesi kulkemaan. Mitä tuota täällä voliset ja valitat. Jokainen eläköön parhaalla katsomallaan tavalla ja antaa toisten elää omallaan. Suurin osa ihmisistä kaipaa kuitenkin läheisyyttä ja hellyyttä toisesta ihmisestä, mutta onhan teitäkin. Joka vaunuun riittää matkustajia, ja taitaapi jäädä jokunen vielä laiturillekin.

• joopa joo oujee

sitä kutsutaan tossuttamiseksi..
      parempi tossun alla kuin taivasalla,höpö höpö.. ensin kaivataan läheisyyttä, mutta sitten ollaankin jo huonossa parisuhteessa. sitten ei tajuta että ollaan huonossa suhteessa, siis ollaan vaan toisesta jotenkin riippuvaisia ja käydään jotakin turhanpäiväistä valtataistelua vailla yhteistä ymmärrystä.ei tarvii ihmetellä miksi ihmiset eroavat..

eikö olisi vaan helpompaa hoitaa "ne hommat" ja elää omaa elämäänsä, jos ei ole toisesta täysin varma. Alat kato sinkuksi, teet mitä huvittaa ja alistat ja käytät hyväksesi tuollaisia alistajanaisia. sitten jos kohtaat joskus jonkun fiksun muijan niin sen kanssa meet siihen suhteeseen..valinnat on monet..

• olemassa..

On olemassa myös normaaleja naisia, olen jopa törmännyt sellaisiin useampaan otteeseen. Sinä etsit pelinaista, sitä saa mitä tilaa ja ei saa parempaa kuin ansaitsee. Ensin pitää ymmärtää oma paikkansa, ja sen jälkeen katsella omaan lokeroon sopivia naisia.

• -----------

naisia jonka lokeroon itse sopii..

• ~Vanilla~

Ei se ole niin yksinkertaista... Sinä voit olla sellainen mies, joka ei tee naisella yhtään mitään. Jos et esimerkiksi kaipaa hellyyttä tai parisuhdeseksiä(tai mitä kukakin sitten kaipaa) ja osaat pitää itsestäsi huolta, niin mitä tosiaan tekisitkään. Toisaalta sitten taas on erilaisia naisia ja erilaisilta naisilta saa eri asioita... Toiset miehet taas kaipaa niin paljon, että saa jotain huonommaltakin naiselta.

Ja sama tietysti toimii toisinpäin, jotkut naiset ei saa miehiltä mitään ja joillain miehillä ei ole mitään annettavaa.

Mulle se menee niin, että on asioita joita kaipaisin ulkopuoliselta henkilöltä, mutta niitä ei voi saada miehiltä, enkä ole lesbo, joten olen sitten mieluumminkin yksin. Eli voisi sanoa, että minä en tee miehellä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7792
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      127
      5339
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3576
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      122
      3563
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2594
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe