Pakko on purkaa tunteitani tänne.
sekaisin on pieni pää parkani.
rakastan poikaa,melkein jo miestä.
emme ole tuntenee pitkään,silti olen aistivinani jotain välillämme.
mietin kovasti voinko vielä rakastaa tätä miestä,sydämeni kertoo hänen sopivan minulle.
hän on erilainen kuin miehet joihin ihastun.
nyt tarvitsen neuvoja teiltä viisaammilta.
kertokaa miten edetä tämän miehen suhteen pilaamatta mahdollisuuksiani.
en ole juurikaan joutunut tekemään itse mitään lähestyäkseni miehiä.aina on tapahtunut miehen tekemä ensimmäinen siirto.täysin avuton siis olen.kerrankin minä haluan olla aloitteen tekijä.
voisiko hän ymmärtää tunteitani
5
1444
Vastaukset
- mennä vaan
mistä tiedät ettei tämäkin mies aikanaan tee aloitetta? Jos et jaksa odottaa, että mies tekee aloitteen, niin ei muuta kuin tartu härkää sarvista ja pyydä vaikka kahville.
- kirjoituksen aloittaja
tiedän että noin se pitäisi tehdä,mutta kun ei pysty=(
tässä pelissä on liikaa tunteita mukana.jos ei niille saakkaan haluamaansa vastakaikua,en ehkä kestä - kestät
kirjoituksen aloittaja kirjoitti:
tiedän että noin se pitäisi tehdä,mutta kun ei pysty=(
tässä pelissä on liikaa tunteita mukana.jos ei niille saakkaan haluamaansa vastakaikua,en ehkä kestäja oli lopputuloksena mitä tahansa niin olet sen jälkeen entistä vahvempi ihmisenä.
Enemmän sitä katuu jälkeenpäin kaikkea mikä jää tekemättä. Että mitä jos olisin uskaltanut...
- aika näyttää
Olet jostain syystä kiinnostunut, vain se on ydin.
Jos ette vielä tunne kovin hyvin, erilaisuus suhteessa "muihin" ei ole faktaa. Onkos se edes pahasta? Ole ihan tavallinen oma itsesi äläkä liikoja mieti. - apua?
oletteko tavanneet missä? oletteko esim. samassa koulussa, kuinka usein näette? Tai kuinka tuttuja te jo olette?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53727SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283370Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 341535
- 321471
- 911403
- 151333