Vartalotyyppi

sdfdfgdfghg

Sanokaa nyt miehet millainen vartalo pitää olla että uskaltaa vastata miehelle, joka ei halua 'ylipainoista' naista, joka hakee 'normaalivartaloista' naista tai joka haluaa 'suht hoikan' naisen?

Ei nainen osaa arvioida vartalotyyppiään. Metsään menee; liian itsevarmat tapaukset arvelevat lihavuuttaan alakanttiin kun taas epävarma tyttö voi hoikkanakin kokea olevansa 'läski'.

Omaa vartaloani kuvaisi kai parhaiten sanomalla, että olen painoindeksiltäni normaalipainoinen. En ole hoikka, mutten lihavakaan. Pyöreyttä löytyy naisellisista paikoista eli lantiolta ja reisistä, mutta mikään pallo en ole ja sitä löysää on todellakin omasta mielestäni vähän, mutta en voi tietää onko se miehen mielestä vähän. En todellakaan tiedä uskaltaako tällä vartalolla vastata miehille jotka halevat noita yllämainittuja asioita? Pitääkö profiiliin merkitä vartalotyypiksi normaali vai lihava vai mitä?

Miehet tuntuvat unohtavan, että missimittaisen ja lihavan vartalon väliin mahtuu aika paljon eri kokoisia naisia. Veikkaisin, että suurin osa naisista osuu johonkin tälle välille.

19

2316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anorektinen on normaalia ny...

• tänne jonkun

selvästi läskin naisen kuvan ja väitän että naiset näkevät sen "normaalina".

Nuohan nyt olivat selvästi hoikkia.

• hah hah
        tänne jonkun kirjoitti:

selvästi läskin naisen kuvan ja väitän että naiset näkevät sen "normaalina".

Nuohan nyt olivat selvästi hoikkia.

Ei noi hoikkia ole , vaan kumpikin anorektisia!

Eli just: miesten luokituksessa on 1 luokan ero - eli ns. normaali on läski teidän mielestä.

• jos käytämme
        hah hah kirjoitti:

Ei noi hoikkia ole , vaan kumpikin anorektisia!

Eli just: miesten luokituksessa on 1 luokan ero - eli ns. normaali on läski teidän mielestä.

profiili-luokituksia niin siellä tuskin on "anorektinen" kohtaa?

• on normaali

jos siis on normaalipainoinen ja kehossa ei ole mitään erikoista.

Mutta
      Jos on näkyvää lihasta yms. niin laitetaan urheilullinen.
      Jos on laihempi kuin normaali (ei ylimääräistä lihaa lainkaan) niin sitten laitetaan hoikka.
      Jos on pyöreyttä poskissa ja makkaroita reisissä ja lantiossa on muotoa niin on pyöreä.
      Jos on selvästi ylipainoinen niin merkataan ylipainoinen.

Aika monta tapausta olen nähnyt kyllä että siellä on merkattu "normaali" vaikka selvästi ollaan pyöreitä ja tuleehan siinä jo olo ettei toinen tiedosta ollenkaan omaa kehoaan.

Etsin normaalipainoista ja normaalivartaloista, eli ylipainoa ei saisi olla. Tulee aika pettymys jos sieltä alta paljastuu jotain muuta.

Se on sitten oman tunnon kysymys. Vaikket mikään pallo ole niin osalla naisista kaikki läski kertyy melkein nimenomaan ensin lantioon ja reisiin eivätkä he edes huomaa omaa pyöreyttään.

"Miehet tuntuvat unohtavan, että missimittaisen ja lihavan vartalon väliin mahtuu aika paljon eri kokoisia naisia."

Normaalivartaloinen EI OLE missimittainen. Mutta on turha väittää että jos siellä on sitä ylimääräistä lihaa ettei ole juuri "pyöreä" vaan "normaali".

• siinäs kuulit

• että nainen
        siinäs kuulit kirjoitti:

joka harrastaa urheilua muuttuu normaalivartaloisesta pyöreäksi kun hänelle tulee lihaksia?

Taidat olla vain kiukuissasi kun ikävästi sovit tuohon pyöreä kategoriaan. Ikävää sun kannaltas. Laihduta.

Näen JATKUVASTI urheilullisen kehon omaavia naisia joilta näkee juuri sieltä alta ne lihakset. Kukaan ei sanonut että niiden pitää olla bodarin tavalla näkyviä.

Esimerkiksi reisilihakset kyllä erottaa naisillakin pyöreistä pullareisistä.

Että sori vaan jos sattui.

• keskustelu

Inhottaa lukea näitä vartalonmallikeskusteluja. Oisko nyt paikallaan mennä loppuun asti ja aidata kaikki pyöreät ja sitä suuremmat ihmislapset johonkin näkymättömiin niin loppuupa tuokin valitus.

• Ihmiset jaetaan kolmeen vartalotyyppiin, endoformiksi, eksoformiksi ja mesoformiksi (eli atleetiksi). Endoformi on pyöreä tai kurvikas, eksoformi hoikka (ohuet lihakset, pieni rintakehä).

Sekä endoformi että eksoformi voi olla urheilullisia ja atleetti voi olla epäurheilullisen näköinen. Nämä kuvaavat oikeastaan mahdollisuuksia, atleettisen ruumiinrakenteen omaavan on helppoa ruveta bodariksi, eksomorfin pitkän matkan juoksijaksi ja endomorfin uijaksi.

Harva ihminen on jonkin tyylipuhtaan vartalotyypin edustaja.

Painoindeksi sopii keskivertoihmiselle, atleettisen vartalotyypin BMI voi ihan hyvin vaikka 30 ja näyttää laihalta. Parempi olisi mitata rasvaprosentti. Oma BMI on 35 ja näytän vähän pulskalle mutta sitä ei edes huomaa vaatteet päällä.

Kuvauksestasi päättelisin, että olet endoformi
      ja enemmänkin kurvikas kuin pyöreä. Jos sulle ei jää peukalon ja etusormen väliin kovin paljoa ihopoimua eikä helttaa näy missään niin olet normaalipainoinen (normaalipainoisella naisella on aina ihon alainen rasvakerros, jollei sitä ole niin on joko hoikka tai alipainoinen).

• vieläkin...

Olen pyöreä nainen, mutta harrastan liikuntaa melkoisen paljon. Paljon enemmän kuin normaalivartaloiset tai laihat tuttavani.

Minulla on lihaksia melkoisen paljon, mutta on myös pyöreyttä lihaksien päällä.

Mihin ihmeen kategoriaan minä itseni laitan.

Urheilullinen pullero?

• Et sinä
        vieläkin... kirjoitti:

Olen pyöreä nainen, mutta harrastan liikuntaa melkoisen paljon. Paljon enemmän kuin normaalivartaloiset tai laihat tuttavani.

Urheilullinen pullero?

ainakaan urheilullinen ole vartalotyypiltäsi jos olet pyöreä mutta liikut.

• mä lakkasin jo
        vieläkin... kirjoitti:

Urheilullinen pullero?

kun kaikki boikotoidaan tuota vartalomalli -kohtaa, niin eiköhän se katoa.

• että olet
        mä lakkasin jo kirjoitti:

kun kaikki boikotoidaan tuota vartalomalli -kohtaa, niin eiköhän se katoa.

varmasti pyöreä kun et uskalla itsestäsi kertoa.

• Vastuu siirtyy lukijalle

"Sanokaa nyt miehet millainen vartalo pitää olla että uskaltaa vastata miehelle, joka ei halua 'ylipainoista' naista, joka hakee 'normaalivartaloista' naista tai joka haluaa 'suht hoikan' naisen?"

Ilmaisia vihjeitä:

1. Ole rehellinen.

2. Oleellista ei ole niinkään grammojen määrä vaa'alla, vaan se millainen ihminen niitä kiloja kantaa.

3. Anorektisuus on yhtä haitallista terveydelle kuin liikalihavuus. Jälkimmäisellä tarkoitan huomattavaa lihavuutta, en vain muutamaa liikakiloa.

4. Mitään tiettyä "normaalipainoa" ei ole olemassa, koska myös ihmiseten synnynnäinen ruumiinrakenne vaihtelee.

5. Edelliseen kohtaan vaikuttaa myös ihmisen liikunnallisuus.

6. Painoindeksi on vain luku, joka ei kerro koko totuutta eli sitä, onko sinulla hyvät vai huonot elintavat.

Itse, miehenä laitoin omaan ilmoitukseeni vain pituuden, ja mitat kirjaimilla (M/L) ilmoitettuna. Naisen tehtäväksi jää päättää, onko edellä mainitut ominaisuudet tutustumisen este vai ei.

Mulla keskivartalo on ollut pari viimeistä vuotta kapenemaan päin, mutta esimerkiksi reidet ovat suht tukevat, sillä harrastan mm. pyöräilyä ja juoksemista kuntoilumielessä.

• ---------------------------...

voin antaa jotain noin lukuja.
      Jos nainen on 165cm pitkä ja painaa 54kg=normaali
      165cm yli60kg=pyöreä
      170cm 60kg=normaali
      Tällaisten ihmisten kanssa olen elänyt vuosia ja tiedän varmasti lihavan ja laihan eron.

• ei onnistu

jod noi on sun normaalit... niin en ei ole kaikkien

Kohta täyttämättä, kiitos

• normaalipainoinen

165 cm pitkä ja painoa 67 kg on vielä normaali painoinen painoindeksin mukaan.. Itse olen 168 cm ja 57 kg, joten olen jo laihuuden puolella en kuitenkaan ihan alipainoinen... Netistä löytyy painoindeksi laskureita jos joku haluaa tarkistaa treffailu kumppaninsa painoindeksin.. Järkevintä olisi kuitenkin tutustua ensin sinne pääkopan sisälle eikä tuijotella kiloja.. Voi käydä muuten niin että saa vähän mutta pahansisuisia kiloja kumppanikseen :D

• painoindeksi 25
        normaalipainoinen kirjoitti:

165 cm pitkä ja painoa 67 kg on vielä normaali painoinen painoindeksin mukaan.. Itse olen 168 cm ja 57 kg, joten olen jo laihuuden puolella en kuitenkaan ihan alipainoinen... Netistä löytyy painoindeksi laskureita jos joku haluaa tarkistaa treffailu kumppaninsa painoindeksin.. Järkevintä olisi kuitenkin tutustua ensin sinne pääkopan sisälle eikä tuijotella kiloja.. Voi käydä muuten niin että saa vähän mutta pahansisuisia kiloja kumppanikseen :D

viiskytäkiloa vittumaista luonnetta :) Mieluummin 60 kiloa kivaatyyppiä

• Huijariakka

huh huh. Mä varmaan huijailen miehiä kun oon laittanut olevani hoikka ja mun painoindeksiki keikkuu peräti 20 paikkeilla. Pitäs kai BMI olla alle 18 että voi kutsua itseään hoikaksi.

Vähän vaikea määritellä mikä on hoikka ja mikä on normaalivartaloinen. Eikös nykyään 1/3 aikuisista naisista ole ylipainoisia? Silloin pientä pyöreyttä pitäs kai kutsua normaaliksi, kun useimmat naiset ovat sellaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe