Urheilullinen=pyöreä

tämänkin kokenut

Ruumiinrakenne-kohdassa voi todella lukea aivan mitä tahansa. Se, että pyöreä sanoo olevansa normaalipainoinen on vielä pientä, mutta itse olin viikonloppuna treffeillä erään miehen kanssa, joka profiilissaan väitti itseään urheilulliseksi, vaikka herralla oli möhömaha ja kaksoisleuka...
Ainoastaan pukeutumistyylissä oli jotain urheilulliseenpäin, mutta silti. Sana urheilullinen taisi kyseisen herran kohdalla tarkoittaa lähinnä sitä, että hän mielellään katselee urheilua tv:stä...

18

2254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisi laittaa

Sivuprofiilin, josta kävisi selville henkilön oikea mittasuhde. Itse voisin väittää olevani urheilullisen ja pyöreän välimaastossa. BMI on 31.4 eli merkittävästi ylipainoinen :) Lihas painaa enemmän kuin läski. Läskiäkin on.

-M25

• taidat kuule

pyöreä olla.

"Urheilullisella" viitataan atleettiseen vartaloon jota harvemmalla ylipainoisella on ellei todellakin ole lihasta ja kunnolla.

• BMI 21.6

BMI 31.4 on kyllä jo selvä läski. Urheilullisuutta tuossa luvussa ei ole pätkääkään :)))))))))))))

Jostain syystä lihavat ihmiset näkevät itsensä normaalipainoisina. Itsepetosta. Samasta syystä ei voi yhtään luottaa siihen, mitä nettideitti-ilmossa lukee. Mutta hei, lihava ihminen voi olla kiva ja mukava! Esteettinen ilo hän ei ole.

Itselläni on kokemusta siitä, kun nainen ilmoitti olevansa hoikka normaali naisellinen ja kun todellisuus osui silmääni, niin helvetin läski se oli. Kiinnostus lopahti samantien ennenkaikkea siksi, että tunsin tulleeni petetyksi.

Normaalipainoisen vartalon BMI on välillä 18.5 - 25. Minä en kyllä ole kiinnostunut naisesta, jonka BMI on yli 23.

• ei BMI
        BMI 21.6 kirjoitti:

BMI 31.4 on kyllä jo selvä läski. Urheilullisuutta tuossa luvussa ei ole pätkääkään :)))))))))))))

Jostain syystä lihavat ihmiset näkevät itsensä normaalipainoisina. Itsepetosta. Samasta syystä ei voi yhtään luottaa siihen, mitä nettideitti-ilmossa lukee. Mutta hei, lihava ihminen voi olla kiva ja mukava! Esteettinen ilo hän ei ole.

Itselläni on kokemusta siitä, kun nainen ilmoitti olevansa hoikka normaali naisellinen ja kun todellisuus osui silmääni, niin helvetin läski se oli. Kiinnostus lopahti samantien ennenkaikkea siksi, että tunsin tulleeni petetyksi.

Normaalipainoisen vartalon BMI on välillä 18.5 - 25. Minä en kyllä ole kiinnostunut naisesta, jonka BMI on yli 23.

tässä on kuva miehestä jonka BMI on 30 eli hirvittävä läski:
        http://www.mmafightgirls.com/wp-content/uploads/2008/03/kimbo-slice.jpg

aivan kuvottaa :)

• taidat kuule kirjoitti:

pyöreä olla.

"Urheilullisella" viitataan atleettiseen vartaloon jota harvemmalla ylipainoisella on ellei todellakin ole lihasta ja kunnolla.

Ihmiset jaetaan kolmeen vartalotyyppiin, endoformiksi, eksoformiksi ja mesoformiksi (eli atleetiksi). Endoformi on pyöreä, eksoformi hoikka.

Sekä endoformi että eksoformi voi olla urheilullisia ja atleetti voi olla epäurheilullisen näköinen. Nämä kuvaavat oikeastaan mahdollisuuksia, atleettisen ruumiinrakenteen omaavan on helppoa ruveta bodariksi, eksomorfin pitkän matkan juoksijaksi ja endomorfin uijaksi.

Mä olen ruumiinrakenteeltani tyypillinen atleetti mutta en yhtään urheilullinen. Mun vyötärönympärykseni on 100 cm ja rinnanympärys 125 cm ja lihasmassan lisäys tosi helppoa
        (mm. reisi 62 cm, ei läskiä) eikä kestävyyttä tule millään. Urheilullinen en ole kun vyötäröllä on liikaa läskiä. Voimaakin on, tein eilen salilla 7*2*50 lyhyttä jalkaprässiä painoilla 120 kg - 135 kg. Vatsan koukistuksia meni sama määrä 55 - 65 kg painolla. Soutulaitteessa 21 km.

• Kerropa
        mrx-08 kirjoitti:

Ihmiset jaetaan kolmeen vartalotyyppiin, endoformiksi, eksoformiksi ja mesoformiksi (eli atleetiksi). Endoformi on pyöreä, eksoformi hoikka.

Sekä endoformi että eksoformi voi olla urheilullisia ja atleetti voi olla epäurheilullisen näköinen. Nämä kuvaavat oikeastaan mahdollisuuksia, atleettisen ruumiinrakenteen omaavan on helppoa ruveta bodariksi, eksomorfin pitkän matkan juoksijaksi ja endomorfin uijaksi.

Mä olen ruumiinrakenteeltani tyypillinen atleetti mutta en yhtään urheilullinen. Mun vyötärönympärykseni on 100 cm ja rinnanympärys 125 cm ja lihasmassan lisäys tosi helppoa
        (mm. reisi 62 cm, ei läskiä) eikä kestävyyttä tule millään. Urheilullinen en ole kun vyötäröllä on liikaa läskiä. Voimaakin on, tein eilen salilla 7*2*50 lyhyttä jalkaprässiä painoilla 120 kg - 135 kg. Vatsan koukistuksia meni sama määrä 55 - 65 kg painolla. Soutulaitteessa 21 km.

sitten profiilin vaihtoehdoista mikä on mikin?

Kyllä se urheilullinen on lähimpänä sitä atleettista tai sanotaanko "urheilun" muokkaamaa vartaloa.

Et sinä atleetilta kyllä sori vain kuulosta. Urheilullinen tai atleettinen vartalo ei sisällä läskiä ainakaan suuria määriä.

Se mitä sinä nostat salilla yms. ei liity tähän mitenkään.

• Miksi?

Onko urheilullisuus se ainoa mitta ihmisessä???
      Urheilullisia on ihmisiä on minimaalinen osa.
      Itse kiinnostun ihan muusta.
      Tosin pidän pienistä naisista, mutta jos joku
      pitää isommista..Mitä siitä..Antaa kaikkien pitää
      mistä pitää.
      Ja naisista löytyy Paljon niitä möhömahoja ja
      kaksoisleukaisia. Se vasta on karmeeta! Nainen...
      nainen on nainen kun mies voi tuntea itsensä isommaksi ja vahvemmaksi..Niin se vaan menee...

Olet ilmeisesti tylsä ihminenen...

• urheilullisella

että se on kiinnostunut urheilusta?

Tai sillä on urheiluauto?

Tai se tykkää pukeutua tuulipukuun?

• qwerty000

Itselle tulee sanasta urheilullinen mieleen ihminen, joka harrastaa liikuntaa omaksi ilokseen tai kilpailumielessä.Jos taas puhutaan urheilullisesta vartalosta, käsitän sen olevan melko lihaksikas,jäntevä ja suht vähärasvainen painosta riippumatta.

• hoikka nainen

Itse en oo laittanut profiiliin että olen urheilullinen,vaikka liikuntaa harrastan ,olen laittanut hoikka kun sitä oikeasti olen.
      Että tällästä

• hoikka nainen

n.20,20

• hoikka mies

Vaikken hirveästi urheilekaan niin on mulla urheilullisempi vartalo ehkä kuin monella muulla joka niin väittää profiilissaan. Parilla mun kaverilla lukee urheilullinen vaikka kummallakin hieman ylipainoa ehkä tai ainakin vähän vatsankellukaa, no onhan niillä urheilullisia vaatteita niin kun esmes adidas -paitaa niin voi sit varmaan niin laittaa.

Mulla on "hoikka" niin kuin sinullakin kun luulisin sen pitävän lähinnä paikkansa.

• niin.......

No jos hänen mielestään urheilullisuus tarkoittaa verkkareihin pukeutumista, tv:stä urheilun seuraamista tai sitä, että hän käy kerran viikossa kävellen roskapöntöllä/-katoksessa viemässä roskapussin.

Tai sitten hän oli kymmenen vuotta sitten timmissä kunnossa ja sen perusteella voi vieläkin mieltää itsensä sporttiseksi?

Tai ehkäpä sitä ajattelee, että on paremmat mahdollisuudet kun laittaa ruumiinrakenteeksi urheilullinen. Kun sen ettei sitä ole, ei sitten enää tavatessa haittaa, jos sattuu oikein tulisesti ihastumaan heti ensisilmäyksellä.

Eipä täältä paljoa urheilullisia komistuksia löydy, iso osa nettideittailevista miehistä on enemmän tai vähemmän läskisäkkejä.

• make

ainakin jos nostelet painoja indeksillä voi pyyhkiä persettä.mielestäni kannattaa muutenkin suhtautua varauksella tuollaisiin taulukoihin ns.normaalipainoiset miehet näyttävät mielestäni nälkiityneiltä ollessaan indeksin ihannearvoissa.naiset ovat ihan ok ihanne arvoissa vaikka lisäisinkin siihen vielä 10kg.Naisten huijaus yritys netissä on myöskin naurettava jätetään valokuva pois sekä paino tai otetaan kuva naamasta mikä on otettu vuonna 85.ketä luulevat huijaavansa.

• tympääntynyt!

joo saman olen huomannut! useimmilla miehillä joilla toi urheilullinen on laitettu niin totuus ollut että ihan perus jamppa. ei ees lihakset erotu käsistä ja juurikin sitä reppua löytyy. ikävää koska omalla kohdalla tuo pitää paikkaansa. olen mallin mitoissa ja oikeesti urheilullinen, esin vatsassa pystyviiva näkyykeskellä. tosi ällöä mennä treffeille noiden toisten "urheilullisten" kanssa jotka e ees tiedä mitä se tarkoittaa..

• Nainen...

Olen törmännyt tähän samaan miesten kohdalla ja se on todella ärsyttävää. Totuus tulee kuitenkin ilmi tavatessa, joten on todella typerää valehdella profiilissa, että on normaali tai urheilullinen kroppa, jos on selkeästi ylipainoinen!

• Aadalmina

löytänyt profiileista esim.
        - nainen painaa 79 kg ja on 165cm pitkä ja muka normaalipainoinen....? Mielestäni painaa kyllä 20 kg liikaa...
        - mies painaa 100kg ja on 180cm pitkä ja on urheilullinen?? Tässäkin 20 kg liikaa minusta....

• make
        Aadalmina kirjoitti:

löytänyt profiileista esim.
        - nainen painaa 79 kg ja on 165cm pitkä ja muka normaalipainoinen....? Mielestäni painaa kyllä 20 kg liikaa...
        - mies painaa 100kg ja on 180cm pitkä ja on urheilullinen?? Tässäkin 20 kg liikaa minusta....

yhtään liikaa jos miehellä on lihaksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe